Vörös Tamás fot Vörös Tamás naplja

Ugrs a versenyz adatlapjra


Denny Hulme Kupa, Nürburgring, 1. hely

2009. 12. 29.

Jó kis verseny volt, nem gondoltam, hogy négy hónap kihagyás után így fogok menni , hála a GH setupnak a gyakorláson már elsőre jöttek a 8:12-13-mas körök. Edzésen sikerült a második helyet megszerezni, a rajtot jól kaptam el, Szegletet sikerült az első kanyarban megelőzni, majd tudtam is tartani az első körben. Kissé meglepett hogy nem nagyon akar támadni, pedig kétszer is hibáztam a kör végén, de sikerült visszajönni egyben a pályára, aztán a 2. körben úgy tűnt kezd egy kissé lemaradni, majd a Karussel után el is tűnt, így bő 10 másodperces előnyhöz jutottam. Gondoltam itt az alkalom, hogy végre nyerjek egy bajnokit, úgyhogy innen már megpróbáltam óvatosabban vezetni, hogy a hátralévő három körben még csak véletlenül se csússzak ki. Gábor közben megelőzte Szegletet, és szépen ledolgozta a 10 mp hátrányt az utolsó körre, az egyenes végén pedig már fel is tűnt a tükörben nem kis meglepetésemre, de végül meglett a győzelem . Grat neki a versenyhez, Szegletnek pedig a bajnoki címhez, jó dolog volt újra versenyezni, a következő szezonban megpróbálok majd gyakrabban jelen lenni .


Köztes hetek 1967, Anderstorp, 11. hely

2009. 02. 24.

Nyugodtak lehettek, Cooperrel majdnem 2 mp-el lassabb vagyok de az is elképzelhető hogy BRM-el fogok jönni a bajnokira, még nem döntöttem el. A tegnapi versenyt kissé elkomolytalankodtam, időmérőn Lotival meg akartam próbálni megdönteni a magyar rekordot, ez majdnem sikerült is, viszont versenyre már nem nagyon maradt energiám


19. kupa, Kyalami, 5. hely

2009. 02. 03.

Edzésen sikerült összehoznom egy elég jó kört, amivel a 4. helyet szereztem meg, aztán elkövettem életem legrosszabb rajtját. Kissé nagy gázzal indultam, és amire észbekaptam, már keresztben állt a kocsi, szóval sikerült rendesen kiforgatnom . Sebaj, elindultam a mezőny után, majd köszönhetően a sok koccanásnak pár kör múlva újra a 4. voltam. Sikerült is sokáig tartani ezt a helyet, bár Ricsi kezdett egyre jobban közeledni, majd a verseny közepe felé egy kicsit elnéztem egy kanyart és kisodródtam, így sikerült megelőznie. Ez után a verseny hátralévő részében már nem nagyon erőlködtem, majd végül begurultam az 5. helyen. Kezdésnek nem rossz, bár jobb is lehetett volna, főleg ha nem rontom el a rajtot. Mindegy, majd talán Monzában.


17. kupa, Nürburgring, 10. hely

2008. 11. 18.

Számomra teljes csőd volt ez a futam, pedig minden esélyem meg lett volna egy jó eredmény elérésére. Időmérőn egész jó kört mentem, a 4. helyet szereztem meg, aztán a rajtnál Tominak gondjai akadtak, így a 3. helyre kerültem. Próbáltam nem leszakadni Szegletékről, de aztán az első kör felénél megadta magát a motor. Csak az utolsó helyen tudtam folytatni, majd később még egy felborult kocsiba is sikerült belemennem, itt aztán elment a kedvem az egésztől és inkább kiléptem.


17. kupa, Silverstone, 6. hely

2008. 10. 21.

Nem nagyon voltam most se a toppon, fájó bal kézzel kezdtem a futamot, de ami a nagyobb gond az az, hogy menet közben elkalibrálódott a kormányom, pontosabban a pedálom, nem tudtam rendesen padlógázt nyomni, így aztán az egész futam szenvedés volt. Bocs, ha valakinek gondot okoztam.


17. kupa, Roosevelt, 6. hely

2008. 09. 30.

5. helyet szereztem meg időmérőn a Cooper-el, a futam egész jól indult, az első körben két helyet is sikerült előrejönni, majd jó néhány körön keresztül üldöztem Tomit, viszont a verseny közepe felé a T1-ben hozzácsaptam a korláthoz a kocsit, ami elütötte az egész kormányzást. Próbáltam így folytatni, de nagyon nehéz volt irányítani az autót, és inkább a reset mellett döntöttem. Így viszont visszaestem a 6. helyre, az újra nehéz kocsi alig akart menni, valamint Majer Tomival is sikerült egyet koccani, ami még egy helyet visszavetett. Ezután elkezdtem nyomni, amit csak bírt a Cooper, Tomi később megcsúszott és visszavettem a 6. helyet, majd a verseny végéig sikerült ledolgozni a csaknem 10mp-s hátrányt Soós Gabihoz képest, viszont megelőzni már nem tudtam. Nem olyan vészes ez a 6. hely, kreditek szempontjából mindenképpen jól jöttem ki, és a pontversenyben is egész jól állok. Gratulálok Gyulának első bajnoki győzelméhez!


17. kupa, Zandvoort, 4. hely

2008. 09. 16.

Monacóhoz hasonlóan egész jó versenyt futottam, pedig nem vártam sokat a Coopertől. Időmérőn összejött egy 1:25.8-as kör, ami az 5. helyre volt elég. A verseny simán indult, majd a második körben Tomi elengedett, amin kissé meg is lepődtem, viszont ahogy így felszabadult előttem a pálya, próbáltam tartani a lépést az elejével, de láttam, hogy esélyem sincs, az 5. kör után csaknem 10 mp volt már a hátrányom. Ekkor Gyula volt már mögöttem 2-3 mp hátrányban, majd hosszú körökön keresztül így autóztunk, később Szeglett megcsúszott, de vissza tudott elém állni. A verseny második felében Gyula kicsit lemaradt, a végére viszont ledolgozta a hátrányt újra 2-3 mp-re, de ekkor már csak pár kör volt hátra. Végül meglett a 4. hely.


16. kupa, Watkins Glen, 6. hely

2008. 07. 15.

Hát emberek, azthiszem elértem arra a pontra, hogy komolyan fontolóra veszem, hogy befejezem a GPL-es pályafutásom. Nagyon régóta szerettem volna már bajnokit nyerni, és most ott voltam méterekre tőle, de aztán jött egy bénázás és odalett az egész. De ez még hagyján, a jobb végeredménynek is annyi, mindenképpen szerettem volna feljönni a 7. helyről, de ez sem sikerült, pedig nagyon jó esélyem lett volna rá. Nagyon összeszedetten autóztam a verseny első 3/4 részében, de aztán a végére teljesen szétestem. Kétszer bénáztam a loopban, majd az utolsó kanyar egy kész katasztrófa volt. Teljesen a padlóra tett ez a verseny, elképzelhető hogy a következő szezonban már nem fogok indulni.


16. kupa, Mosport, 7. hely

2008. 07. 01.

Szenvedés volt ez a verseny, a Cooperből egyszerűen nem tudtam többet kihozni. Időmérőn csak 9. lettem, pontosabban 7. mivel Ricsi és Milán nem indultak. Aztán történt egy baleset a T1-ben, amit sikeresen kikerültem, és feljöttem a 3. helyre. Tudtam is tartani egy darabig, bár a teletankolt Cooper hihetetlenül alulkormányzott volt a kanyarokban. Gabóék lassan utolértek, próbáltam tartani a pozícióm, de hibáztam kétszer is, majd visszaestem a 7. helyre. Nagy kár, mert akár meglehetett volna a dobogó is. Mosport nem tartozik a kedvenc pályáim közé, és azt hiszem a Cooper sem a legjobb választás volt ide.


16. kupa, East London, 4. hely

2008. 05. 06.

Érdekes verseny volt számomra, amilyen rosszul indult olyan jól végződött. Én se gyakoroltam valami sokat, de végül összejött egy harmadik hely az időmérőn. Aztán egy kicsit bénán kezdtem a futamot, a kocsi összevissza csúszkált a hideg gumikon, Szeglet hamar utol is ért, és azzal a lendülettel ki is pöckölt a 2. kör végén. Szerencsére gyorsan vissza tudtam állni, ha jól emlékszem az 5. helyre, Jani jött mögöttem, de aztán pár kör múlva megadta magát a motorom, amilyen gyorsan csak lehet félreálltam resetelni. A 8. helyre tudtam visszaálni, majd később ketten kicsúsztak előlem. Aztán a 6. helyen autóztam sokáig, a vége felé kezdtem már ráérezni pálya ritmusára, végül be is értem a Jani-Ádám-Majer Tomi hármast. Tomit sikerült gond nélkül megelőzni, az utolsó körben Ádám kicsúszott, végül sikerült a 4. helyre beérni.


16. kupa, Rouen, 3. hely

2008. 04. 22.

Remek versenyt futottam, köszönhetően az új setupnak, majdnem 1,5 mp-vel gyorsabb voltam, mint korábban. Időmérőn meglett a 6. hely új pályacsúccsal, viszont a rajt nem igazán sikerült, kissé nagy gázzal indultam, elment a kocsi hátulja és Gyula megelőzött. Aztán az első körökben nem történt semmi, tartottam a lépést, majd később kezdek fogyni előlem az autók. Először Milán dobta el, majd Szeglet és Ádám akadt össze a hajtűben, Gyula is megforgott, kishíján bele is rongyoltam, Ricsi kiszállt, és már a 2. voltam. Ádám kezdett egyre közelebb érni, pár körig tudtam is tartani, aztán a balos visszafordítóban egy kicsit lementem a fűre, és meg tudott előzni. Próbáltam tartani vele a lépést, aminek az lett az eredménye, hogy a hajtű utáni kanyarban megforogtam pár körrel a vége előtt, de még vissza tudtam állni Szeglet elé, bár már nagyon közel volt, de végül sikerült a 3. helyre beérni.


16. kupa, Spa, 4. hely

2008. 03. 25.

Végre sikerült egy jó versenyt összehoznom, 1-2 apró hibától eltekintve egész stabilan mentem. A 4. helyről rajtolva megelőztem a lelassuló Milánt, de a Mastában hibáztam és visszaelőzött az egyenesben. Ez után különösebb esemény nem történt, Szabit üldöztem a verseny végéig, 4-5 mp különbség beállt köztünk, a végére egy kicsit sikerült lefaragnom, de nem sikerült elég közel kerülni.


15. kupa, Watkins Glen, 8. hely

2008. 01. 01.

Közel 2 hónap kihagyás után jó dolog volt újra versenyezni, és a BRM-et is ideje volt már kipróbálni . 1:06-nál jobb kört nem sikerült kihozni belőle, ami csak a 9. rajthelyre volt elég. A verseny viszonylag jól indult, sikerült feljönni a 6. helyre, de nem sokkal később a BRM motorja megadta magát. Kár, mert jó kis meccs lehetett volna Brixel Laciékkal az 5-6. helyért, így viszont csak 8.-nak sikerült beérnem.


15. kupa, Nürburgring, 6. hely

2007. 10. 30.

Nem sokat gyakoroltam a futamra, időmérőn is csak 3 kört mentem, de végül összejött egy 8:18 a Cooper-el, ami a 6. helyre volt elég. A rajt viszonylag jól sikerült, viszont a T1 előtti féktávon eltaláltak hátúról, majd egy pörgés és végül a kerítés fogott meg. Hirtelen még a hátramenetet sem találtam a kocsiban, úgyhogy csak a mezőny után tudtam elindulni. A T3-nál Ádámék ütköztek, majd az első körben páran még kicsúsztak előlem, volt 1-2 meleg helyzet is, de a kör végére sikerült a 7. helyre felérnem, viszont Ádám szorosan a nyomomban volt már, majd a T4-ben elmértem a féktávott és sikerült megelőznie. A 3. körben beértem Soósékat, előbb Gábort, majd Gyulát sikerült megelőzni. A 4. körben az Arenberg kanyar előtt megindult a Cooper hátulja, de sikerült megfognom, viszont Gabó megelőzött, majd a Bergwerk után ő hibázott és visszavettem a helyem. Jani már túl messze volt előttem, viszont Gabó lemaradt, így az utolsó kör már nyugodtabban telt, végül begurultam a 6. helyen.


15. kupa, Silverstone, 3. hely

2007. 10. 16.

Úgy gondoltam kihasználom a lehetőséget, és bevetem a Lotust egy jobb helyezés reményében. Kissé meg is lepődtem, amikor kiderült, hogy majdnem olyan gyors vagyok vele mint Ricsiék BRM-el . Aztán időmérőn a 4. helyet sikerült elcsípnem, mindössze 1 ezreddel Szabi mögött. A rajtnál viszont Szabi belassult, így feljöttem a 3. helyre, viszont az Abbey kanyarban lesodródtam a fűre, és Szabi visszaelőzött, de a következő körben ugyanott ő hibázott, és visszavettem a 3. helyet. Ricsiék fokozatosan kezdtek távolodni, viszont Szabi még nagyon a sarkamban volt, majd hirtelen lelassult, és Janiék már biztonságos távolságban voltak mögöttem. Aztán egy kicsit belehúztam és megpróbáltam tartani a lépést Ricsiékkel, és jó néhány körön keresztül stabil 6-7 másodperc különbséget sikerült is tartani. A lekörözések rendben mentek, aztán egy kicsit elkezdtem kímélni a Lotust, nehogy, mint már oly sokszor, most is cserben hagyjon. Végül kibírta a végéig, viszont Ricsi BRM-je az utolsó körben felmondta a szolgálatot, de még vissza tudott elém állni, így maradt a 3. hely.


15. kupa, Monaco, 7. hely

2007. 09. 04.

Hát nem volt egy egyszerű futam. Az időmérőn sikerült megszereznem az 5. helyet 1:27.07-el, majd a rajt is jól ikerült, simán eljött a mezőny, de a hajtű után jött a tömegszerencsétlenség. Ádám és Szabi keresztbeálltak előttem, amennyire lehetett megpróbáltam félrehúzódni, de elekadtam a szalmabálában, megpróbáltam tolatni, de nem sikerült, mert már jöttek a többiek. Végül shift+r, de az elindulás nem volt egyszerű, kocsik röpködtek jobbra-balra és felettem is , de nagynehezen kikecmeregtem, és az alagút előtt megelőztem két kocsit, így a 7. voltam. Majd nem sokkal később beértem Soós Gabit, és egy kis koccanás árán sikerült megelőzni, ezért bocs, de már Szabi is nagyon le akart tolni, és a következő körben el is engedtem. Majd később itt-ott koccantam a fallal, ami nem tett jót a kormányzásnak, és elég instabillá vált a kocsi, de ennek ellenére sikerült Janit beérni. Később Szabi koccant a T1-ben és megint mögém került, majd hárman vonatoztunk jópár kört. Kerestem a pontot, hogy hol tudnám Janit megelőzni, de a sikán után hibáztam és Szabi megelőzött. A következő körben sikerült telibetrafálnom a falat a sikánban, és alaposan visszaestem, így már csak a 7.hely megszerzésére maradt esélyem. Grat a győztesnek, és minden célbaérőnek!


Grand Prix versenyek, Albi, 3. hely

2007. 07. 24.

Sokáig gondolkoztam, hogy Matrával vagy Lotus-al induljak, végül a Lotus mellett döntöttem. Szabadedzésen sikerült megjavítanom a Matrás körömet, időmérőn viszont csak harmadik lettem, de így is az első sorból indulhattam. Aztán versenyen a Lotus már nem úgy működött, ahogy szerettem volna, rögtöt az első métereken megadta magát a motor, így a mezőny végéről kellett folytatnom, aztán kb a 25. körre sikerült magam felküzdeni az első helyre. Úgy 10 körig tudtam is tartani, Milán eleinte szorosan a nyomomban volt, de aztán ahogy fogyott a benzin, kezdtem egy kicsit gyorsabbnak érezni magam, de ekkor megint eldurrant a motor. Visszaestem a második helyre, és megkaptam a nyakamba Babinszki Gabit, és az újra nehézzé vált autóval nem tudtam elszakdni tőle.Viszont Milán lassult, a 10mp 3-ra csökkent már köztünk, amikor a hosszú egyenes végi kanyarban Gabi megforgatott, majd nem sokkal később harmadszor is elfüstölt a motor, pedig direkt ügyeltem, hogy véletlenül se pörgessem túl a váltásoknál, de hiába. Úgylátszik a 69-es Lotus sem volt megbízhatóbb mint a 67-es . Kár, hogy így alakult, mert lehetett volna még egy jó kis csata az élen, így viszont már csak a 3. hely megszerzésére volt esélyem. Mindezek ellenére élveztem a versenyt, fantasztikus ezekkel a 69-es szörnyekkel menni. Gratulálok Babinszki Gabinak a győzelemhez, és mindenkinek, aki célbaért. Jó futam volt.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Watkins Glen, 11. hely

2007. 07. 03.

Ez sem fordult velem még elő, sikerült csúnyán benéznem a rajtot. Nem láttam rendesen a zászlós embert, és amikor felemelte a zászlót akkor indultam, persze rögtön észrevettem, de akkor már késő volt. Mentem egy kört, de aztán ki is intettek a boxba. A bajnokság szempontjából nekem már úgyis mindegy, így nem folytattam a versenyt. Ez a szezon nem alakult fényesen számomra, sok versenyemet elrontottam valami apró hibával. Talán a következőben több szerencsém lesz.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Monza, 12. hely

2007. 06. 05.

Hát több oka is volt, hogy nem tudtam megint célbaérni a futamon. Az időmérőn sikerült egy 1:28.63-as kört mennem, ami lényegesen jobb, mint a tavalyi időm, de ez most csak az 5. helyre volt elég. Aztán a verseny előtt kb 10 percel elég vészjóslóan kezdett közeledni a vihar, de gondoltam elindulok, aztán majd valami lesz. A rajt jól sikerült, Ricsit sikerült egyből magam mögé utasítani, de aztán a Lesmo előtt visszaelőzött, majd Gyula Lotusa közeledett mögöttem nagy tempóban, aztán a célegyenesben le is hagyott. Majd a 3. körben a Parabolicában többen is összementek előttem, de sikeresen kikerültem a roncsokat, és feljöttem a 4. helyre. Aztán a következő körben a Parabolica előtt a féktávon egy kicsit elméláztam, és úgy beleálltam a sövénybe, hogy mozdulni sem bírtam, csak miután elment az egész mezőny, úgy tudtam resetelni. Innen már sok értelme nem volt folytatni, főleg ,hogy közben a vihar is ideért, úgyhogy kikapcsoltam mindent, de jól is tettem, mert pár perc múlva zuhé, villámlás, minden. Később még az áram is elment. Elég balszerencsésen alakul ez a bajnokság számomra, jó lenne már kijutni ebből a hullámvölgyből.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Nürburgring, 4. hely

2007. 05. 22.

A verseny előtti gyakorláson sikerült megfutnom egy 8:08-as kört, ami eddigi legjobb időm a Ringen, aztán az időmérőn csak egy mért kört mentem, ami 8:14-re sikeredett, de ez bőven elég volt a 3. helyre. A verseny azonban már nem úgy alakult ahogy vártam, csúnya hibát követtem el a rajtnál, azthiszem Gabóval mentem össze, egyszerűen nem vettem észre, hogy mellettem van. Majd a mezőny végéről folytattam, és a nagy igyekezetben letoltam Brixel Lacit a pályáról. Később többen is kicsúsztak előlem, és felértem a 4. helyre, és próbáltam tartani a lépést Szabiékkal, aminek fánakrohanás lett a vége a 2. körben. Ezután több hibát is elkövettem, és a 3. kör végén Jani megelőzött, de a következő körben sikerült a 4. helyet visszaszereznem. Azthiszem megint csináltam néhány meggondolatlan dolgot, elnézést kérek Gabótól és Lacitól, és várom a versenybírák döntését.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Rouen, 4. hely

2007. 04. 10.

Egész jól sikerült a versenyem, annak ellenére, hogy az időmérőn alig találtam magam (hétvégén a 69-es moddal toltam, és egy kicsit nehéz volt visszaszokni ) de a végére összejött egy jó kör, de ez is csak a 7. helyre volt elég. A rajt viszont jól sikerült, Milánt sikerült megelőzni, aztán Jani beakadt a hajtűben, egy kicsit le is koccoltam, de komolyabb sérülés nélkül folytatni tudtam. Pár körrel később Rajnóki és Szeglet kiütötték egymást, alig vettem észre, és majdnem belerohntam a roncsokba, de sikerült megúsznom, és már a harmadik voltam. Aztán pár körig tudtam tartani Tibit, majd a célegyenesben megelőzött. A verseny vége felé a lekörözött Brixel Balázzsal volt egy kis afférom, de nem lett komoly baj, talán csak pár mp-t vesztettem, majd Szabi került elém, és az utolsó körben a T1-ben majdnem sikerült is megelőznöm, de egy kicsit túl nagy lendülettel jöttem és lesodródtam az útról. Szerencsére sikerült megfogni az autót, de Szabit már esélyem sem volt elkapni, Jani viszont közben egész közel ért hozzám, de végül sikerült beérnem a 4. helyen.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Spa, 7. hely

2007. 03. 27.

Sok kedvem nem volt a versenyzéshez, főleg így, hogy a kedvenc pályámon megint utolsóként kellett indulnom, de végül is rajthoz álltam. Az Eau Rouge-ban történt egy nagy balaeset, amit sikeresen kikerültem, majd a Mastában kicsit lehúztam a korlátot, többen meg is előztek, aztán a Stavelot után kicsúszó Lotus-t majdnem telibekaptan, de végül is komoly sérülés nélkül folytatni tudtam a versenyt. Soós Gabit viszonylag gyorsan megelőztem, majd Janit üldöztem hosszú körökön keresztül. Egyre közelebb voltam már mikor Rajnóki Tibi hibázott és elém került, majd felcsillant a reménysugár, hogy talán sikerül mindkettőjüket megelőzni, de ekkor, ahogy ez lenni szokott, a Ferrari motorja megadta magát. Shift+r, majd a folytattam, de már csak a 7. helyet tudtam megszerezni.


Köztes hetek 1967, Panchine, 15. hely

2007. 03. 20.

Fölrobbanok, komolyan mondom . Verseny előtt véletlenül átállítottam a versenysetupomat defaultra, de csak a T2-ben vettem észre, mert a kocsi nem akart fordulni. Úgylátszik mostanában nagyon nincs szerencsém . Majd talán Spa-ban, bár utolsó helyről érdekes lesz.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Hockenheim, 12. hely

2007. 03. 13.

Hát nem ment a verseny, már az elején kiütöttem Szabit, remélem nem haragszik rám ezért. Aztán egy darabig úgy tűnt, hogy elkaptam a ritmust, de egyre több hiba következett, elég rendesen visszaestem, majd az Ostkurve-ban jól elszálltam, és ezen a ponton úgy éreztem, hogy elég volt. Bocs mindenkitől. Isten nyugasztalja Zolit.


Kiss Zoltán Emlékkupa, Zandvoort, 6. hely

2007. 02. 28.

Sikerülhetett volna jobban is a versenyem, igaz előtte én sem gyakoroltam sokat, de ennek ellenére az időmérőn megfutottam legjobb Ferraris időmet, ami igaz csak a 7. helyre volt elég, de látván, hogy az eleje milyen időket ment, ezzel is bőven elégedett voltam. A rajt viszonylag jól sikerült, de aztán a T3-ban valaki eltalált hátulról, de szerencsére nem sérült meg a kocsim, és egyből folytatni tudtam. Aztán hosszú körökön üldöztem Janit, majd a verseny közepe felé beértem, és Brixel Laci lekörözésénél sikerült megelőznöm, így már 5. voltam. Aztán pár körrel később a Hondenvlakban elkövettem egy csúnya hibát, túlságosan ráhúztam a belső ívre, a kerékvető átdobott a szemközti dombra, és fölborult a kocsim, aminek következtében visszaestem a 7. helyre. Próbáltam újból beérni Janiékat, de elég messze voltak, viszont pár körrel a vége előtt Babinszki Gabi hirtelen lelassult, és így végül meglett a 6. hely.


13. kupa, Watkins Glen, 7. hely

2007. 01. 10.

Hát nem alakult valami jól a futam, időmérőn is csak 7. tudtam lenni, aztán a rajtnál a motor megadta magát, így utolsóként jöttem el, majd felküzdöttem magam a 7. helyre, de a motor megint bemondta az unalmast, így újra a mezőny végén találtam magam. Mindenképpen szerettem volna ledolgozni a hátrányomat, és a nagy igyekezetban volt egy-két afférom Porczió Lacival és Brixel Lacival is. Szeretnék tőlük elnézést kérni, hogy egy kissé agresszív voltam, és várom a versenybíróság döntését.


Köztes hetek 1967, Watkins Glen, 3. hely

2007. 01. 03.

Egész jó versenyt futottam, a rajtnál kicsit beragadtam, Juhász Tomi meg is előzött, aztán a verseny kb. 2/3 részéig szorosan Ricsiék nyomában voltam, majd a Loop-ban Tomi megpördült, nem tudtam időben kikerülni, és egy kicsit neki is koccantam. Aztán pár kört csatáztunk, de a célegyenes előtti kanyart elrontottam, és megelőzött, majd a Loop-ban megint hibáztam, 3. helyett 4. fokozatban akartam bevenni, aminek borulás lett a vége. Egy körrel a verseny vége előtt volt még egy koccanás Brixel Lacival, de végül beértem a 3. helyen.


13. kupa, Monza, 2. hely

2006. 12. 27.

Életem legjobban sikerült bajnoki futama volt a monzai, végre hiba nélkül végig tudtam menni, és a kocsival sem volt gond. Harmadik helyet megszereztem időmérőn, a rajt is jól sikerült, aztán az első pár körben Ádámmal nagyot csatáztunk a 3. helyért. A célegyenesben megelőzött, majd a lesmoban megpróbáltam visszelőzni, aminek majdnem koccanás lett a vége, de megúsztuk. Majd a következő körben a Parabolica előtt külső ívről sikerült “körbeautóznom“. Aztán jó ideig Fejes Gabival a nyomomban voltak, majd később mindketten lemaradtak. Ricsi nem sokkal később hibázott, és majdnem sikerült is megelőznöm. Aztán sokáig üldeztem, majd a verseny vége felé a Parabolicában megint hibázott, és már a 2. voltam. Köszönhetően a sok füstölős fékezésnek, a gumik egy kicsit vesztettek a tapadásukból, így kicsit óvatosabban vezettem az utolsó körökben, végül beértem a 2. helyen.


13. kupa, Mosport, 5. hely

2006. 12. 13.

A 4. helyet sikerült megszereznem időmérőn, aztán a rajt is elég jól sikerült, a T1-ben belső íven bementem Ádám mellé, és lehet, hogy egy kicsit hozzáértem, mert kicsúszott, ezért bocs. Aztán nem sokáig örülhettem, mert a T2-t elrontottam, és eléggé visszaestem. Aztán Fejes Gabit próbáltam többször is megelőzni, aminek újabb kicsúszás lett a vége, majd Ádám is kezdett közelebb érni, és a hosszú egyenes végén megint hibáztam, így a 6. helyre estem vissza. Később Jani kiszált a versenyből, és egy helyet előbbre jöttem. A verseny hátralévő részében elég gyatrán autóztam, ez betudható annak is, hogy egy kicsit fáradt voltam már. Végül beestem 5.-nek majdnem egy kör hátránnyal.


13. kupa, Nürburgring, 4. hely

2006. 11. 29.

Egy kicsit zűrösen indult a futam, volt egy komoly ütközésem Porczió Lacival. Elég rendesen visszaestem, de a 4. körre felküzdöttem magam az 5. helyre, aztán Szegletes Gabi kiesett, így még egyel előbbre kerültem, Ádámot viszont már nem tudtam elkapni. Amúgy viszonylag stabilan autóztam, talán ha nincs az az ütközés, meglett volna egy dobogós hely.


Köztes hetek 1967, Nürburgring, 1. hely

2006. 11. 22.

Nem gondoltam, hogy pont ezen a pályán fogok először nyerni, de lényeg az hogy sikerült . Elég sokat gyakoroltam a pályát, több futamot is mentem gép ellen. A rajtnál történt egy kis baleset, így Jani mögé kerültem, aztán a pálya közepe felé megelőztem, és megpróbáltam beérni Ricsiéket. Az első két kör elég jól sikerült, majd a harmadik elején utolértem őket, az első kanyarban kicsúsztak, így az élen találtam magam. Aztán a 3. és 4. körben több hibát is vétettem, egyszer resetelnem kellett a célegyenes előtti kanyarban, mert eléggé félrehúzott a kormány, de sikerült az élen maradnom, ugyanis Ricsiék eléggé visszaestek. Az utolsó körben már óvatosan mentem, Ádám elég messze volt tőlem a 2. helyen. Remélem a jövő heti futam is hasonlóan sikerül :)


13. kupa, Silverstone, 5. hely

2006. 11. 15.

Ezen a pályán mindig is csak Lotussal tudtam jól autózni, a Ferrarit hiába hajtottam, még 1:29 alá is alig tudtam menni, pedig a beállításom elég jó volt. A rajt viszonylag jól sikerült, de aztán a 2. körben a T1 ben kicsit elmértem a féktávot, és kicsúsztam a fűre, aztán Porczió Laci mögé kerültem, aki nem sokkal később hibázott, így megelőztem. A verseny hátralévő részében nem hibáztam komolyabbat, mentem ahogy tudtam, de Janit nem tudtam elkapni. (Egyébbként a verseny végéig abban a tévhitben voltam, hogy Jani BRM-el megy, így furcsáltam is a dolgot). Végül maradt az 5. hely.


13. kupa, Rouen, 6. hely

2006. 11. 01.

5. helyről indulva megelőztem Szabit a rajtnál, de aztán az első kör nem sikerült valami fényesen, többször is lementem a pályáról, és visszacsúsztam a 6.helyre. Aztán végig üldöztem Ádám Hondáját, de nem tudtam utólérni. Szabi hibázott a hajtűben, így mindketten megelőztük. Egész közel voltam már Ádámhoz, amikor négy körrel a vége előtt megcsúsztam a hosszú egyenes végi féktávon, és a kerítés fogott meg. Szabi visszaelőzött, újra 6. lettem, és itt is végeztem. Jobban is alakulhatott volna ez a verseny.


13. kupa, Spa, 5. hely

2006. 10. 18.

Büntetés miatt utolsóként indultam, a rajtnál kicsit rosszul is jöttem el, mindjárt az Eau Rouge-ban megforogtam. Jól le is maradtam, aztán az első kör felénél történt egy tömegbaleset, amit szerencsésen kikerültem. Így aztán sikerült is feljönnöm azt hiszem a 4. helyre, de nem sokáig örülhettem, mert a 2. köben a Lotus motorja megadta magát. Már az Eau Rouge utáni egyenes végén éreztem, hogy valami gond van, mert nagyon visszaesett a fordulat, aztán a balosból kijövet a váltásnál felrobbant. Félreálltam és reseteltem, majd folytattam a futamot csak közben visszaestem a 7. helyre. A verseny hátralévő részében nem követtem el komolyabb hibát, bár az utolsó 2 kör egy kicsit kalandos volt. Majdnem sikerült elkapnom Babinszki Gabit, de aztán többször is lesodródtam a fűre, de mindig sikerült megfogni a kocsit, aztán az utolsó körben Fejes Gabi megelőzött, de a hosszú egyenesben sikerült visszavenni a helyem. Az utolsó gyors balosokban majdnem kicsúsztam, aztán a tükörbe néztem egy pillanatra, és láttam hogy Gabinak nem sikerült bevenni. A hajtűbe alig tudtam befordulni, Adám majdnem megelőzött, de végül is sikerült, és beértem 5.-nek.


13. kupa, Zandvoort, 8. hely

2006. 10. 04.

Rémes versenyt futottam, már a rajtot is elbénáztam, aztán a T3 előtt lesodródtam a fűre, nem tudtam lefékezni, és beledurrantam Jani kocsijába. Aztán utánna pár körig jól tartottam magam, fel is jöttem azthiszem a 6. helyig, aztán a T8-ban eldobtam a vasat, és utánna hibák sorozata következett, úgyhogy végül Porczió Laci mögött találtam magam. Hosszú körökig üldöztem, majd megpróbáltam megelőzni az utolsó kanyarban, de összeakadtunk. Végül is a verseny végére ledolgoztam a hátrányomat, és meg is előztem, majd 8.-nak beértem. Nagyon sokat hibáztam, egyszerűen nem bírtam koncentrálni. Hiába, még sokat kell gyakorolnom


13. kupa, Monaco, 6. hely

2006. 09. 20.

Ez volt az első online GPL futamom. A 7. helyről indultam, a rajtnál két autót is meg tudtam előzni, de aztán összeakadtam Fejes Gabi autójával, így egy helyet vesztettem. Aztán a 3. körben casino előtti kanyarban kicsúsztam és összementem Janival. A kocsim is megsérült, úgyhogy reseteltem. Utánna végig Babinszki nyomában voltam, de nem tudtam utólérni. Végül 6. lettem körhátránnyal. Elégedett vagyok azért ezzel az eredménnyel így elsőre, Monaco-ban nem is számítottam jobbra.


http://hgplm.gtr-masters.hu/