Szabó Szilárd fot Szabó Szilárd naplja

Ugrs a versenyz adatlapjra


Graham Hill Kupa, Városliget, 6. hely

2011. 05. 03.

hát, mit is mondhatnék... setupolni nem tudok, az alapként használt Alison - Kyalami kis váltóhangolással éppenséggel elfpgadható volt, de féktávon vagy blokkolt az eleje vagy kiment a hátulja, kanyarba meg vagy tolta az orrát vagy kidobta a seggét, szóval nagyon kényelmetlen volt vele menni. Előfutamon 2:00.2 körül mentem a legjobbat - 58-as elméleti legjobbal amit nem tudtam megfutni - de gondoltam lesz egy hetem normálisan felkészülni. Sajnos a Tankok közbeszóltak, így a gyakorlás elmaradt, és messze kerültem az egy héttel korábbi teljesítményemtől is. Rajt után a Hősök tere körül valaki becsúszott keresztbe, lassítottam, erre hátulról tolt meg valaki, utána kicsit félreállt a kormány, nem sokáig tartott mert hamar shift-r szükség lépett fel, páran potyogtak előlem, majd beállt az 5. hely, esélyem előrébb kerülni nem volt, veszíteni se nagyon, ebbe kicsit belelustultam és egyre több shift-r-es megoldást hoztam, végül besokalltam és kiléptem. De legalább Spara marad a SAS. Oda setup is meg némi pályarutin is van már


Köztes hetek 1967, Zandvoort, 5. hely

2011. 03. 15.

egész élvezetes volt, bár 8 körül ültem neki elég hamar rátaláltam a legutóbbi Lotis tempómra, nagyon jó ezen a pályán csapatni... remélem sikerül majd még némi időt szakítanom a gyakorlásra és versenyképes is leszek, és igyekszem méltón búcsúzni a sastól...


Graham Hill Kupa, Monza, 3. hely

2011. 02. 22.

tavaly: q5v3 most: q4v3 edzésben kimutatható a fejlődés ha csak a számokat nézzük, de ennél azért több volt. Rajtot bealudtam, de az első balhét szerencsésen elkerültem így arra gondoltam most már csak be kell hozni a vasat, hehhe... 4. helyen kocsikáztam Ricsi mögött és Jani előtt. Igen élveztem, mert láttam hogy tudok közeledni Ricsire ha nagyon akarok - nyilván ez a SAS érdeme és nem az enyém, de akkor is jó volt - viszont annyira nem “akartam“ mert Janira kellett figyelnem mögöttem. Valahogy mostanában megtaláljuk egymást és most elég sokáig el is szórakoztunk. Első felvonásban a célegyenesben szélárnyékból hagytam belülre menni a Grande-ban, kicsit be is kakkantottam, mert szélesen nem voltam olyan magabiztos, de gond nélkül megoldottuk, és elém került. Aztán nem sokkal később visszaelőztem, majd ismét hasított mögöttem szélárnyékban a célegyenesbe és gondolom Ő nem látta Ricsi “palánkozását“ a Grandéba, amitől én egy kissé óvatosabbat fékeztem, így megkoccantott hátulról, SHIFT-R lett a vége de helyet nem veszítettem, és Jani is megvárt hogy tovább mókázzunk Mivel a nehézgépkezelői vizsgámon szerzett tapasztalatomat kellett elővennem a SHIFT-R után, annyira nem volt parázs a meccs már, de aztán pár kör után roppant gentlemanly módon eccer csak maga elé engedett. Ezután sajnos ismét a Grandénál találkoztunk össze azonban már nem sikerült megérteni egymást, én az első esethez hasonlóan kívülre akartam húzódni hadd menjen ha tud belül, de ez most nem annyira jött össze, bocsi Jani ha összezavartalak. Innentől magányosan körözgettem párat a 3. helyen majd Gyula érkezett meg és próbált letaszítani a dobogóról, de nem adtam magam - ismét csak a SAS miatt na, de akkor se Köszi a jó versenyt mindenkinek, főleg Janinak. Remélem talizunk még. Most úgy tűnik majd csak Zandvortban, de ki tudja.... hajjaj..már csak bő 5%-ra vagyok attól hogy búcsút mondjak kedvenc madárkámnak


Graham Hill Kupa, Hockenheim, 7. hely

2011. 02. 15.

kvalin kb azt nyújtottam amit múltkor, aztán rajtnál elkerültem a problémával küzdő kollégákat - keresztbe álló kék barbitól kicsit megállt bennem az ütő, de elslisszoltam előtte. Aztán a mumus keleti kunkorban füvet fogtam megforogtam, jópáran elmentek, majd Brixel Laci mögé érkeztem meg a stadionban és kicsit úgy éreztem belülről hogy - elnézést a fogalmazásért - gólyafosként kóvályog előttem, majd T1-ben füvet fogott és próbáltam megelőzni, de szépen nekiterelt a hídnak (nyilván mindketten mást láttunk/éreztünk belülről, ha lesz időm meg kedvem akkor a VB-re bízom a döntést) ekkor igen kicsi választott el attól hogy kilépjek, mindenesetre a harcosságom elszállt és csak körözgettem. Benővel lett volna egy kis fight de aztán túlzott előzékenységgel félreállt, majd a vége felé kezdtem megint felvenni a ritmust, futottam a jobbnál jobb köröket - valahol 52 elejénél volt a legjobb és pribi szerint 51 is ment volna - majd újra utolértem Lacit, és sikerült is megelőznöm a stadionban, na az már fincsi menet volt - ha előbb észhez térek még Jani is meglehetett volna. Mindegy, Monzán igyekszem majd javítani a tavalyin. A fel(nem)készülés és a történtek fényében elégedett lehetek a 7. hellyel.


GT kupa, Sebring 12h, 4. hely

2011. 01. 18.

Egyre jobban belejövök, azonban a gyakorlás hiánya nagyon meglátszott, mert 50 körüli idővel jötte ma kvalira ahol már sikerült ebből jócskán faragni, és futamon sikerült egy 46.1-is...szóval nem volt rossz, leszámítva pár elmélázásomat, mikor elfejtettem fékezni a reptéri egyenes végén.. GT40 rulez...


GT kupa, Monza 1000km, 6. hely

2011. 01. 11.

verseny setup nem volt beállítva. no comment.


Köztes hetek 1967, Spa, 10. hely

2011. 01. 04.

Az egész úgy kezdődött hogy 20:40 körül Ricsi 4-est mondott.... Nem igazán készültem sőőt el se nagyon akartam indulni a futamon, de csak benéztem este pár körre a sassal de nem éreztem magam benne túl jól...így hát fogalmam se volt mivel menjek...aztán arra gondoltam hogy azt csinálom amit mindenki más, olyan kocsival kellene mennem amivel “Éles“ futamon nem nagyon lesz esélyem - már ha épeszű vagyok ugye... - így hozzápárosítottam 1-5-ig a számokat a kocsikhoz - 1.Ferka, 2. Barbi, 3 Coop. 4. Honda, 5. BRM aztán rábíztam a döntést a sorsra, akit Ricsi személyesített meg és mondott 1-5-ig egy egész számot...4-est és ezzel a Hondát választotta nekem a futamra. Gyorsan egy Ali setet lerántottam hozzá, 3 köre még futotta 9 előtt hogy megnézzem mennyit eszik, aztán hajts. Mondhatom hogy igen jót tett velem Ricsi ezzel az autóval. Mikor láttam hogy csupa sas meg loti a mezőny na mondom, a jó célkitűzés a siker titka, legyen a cél TOP10, hosszú verseny bármi megtörténhet...Aztán láttam hogy Dávid is itt van úgyhogy gyorsan még hozzátettem magamban hogy “Dávidot meg kell előzni Sajnos a rúzsban a balhét nem sikerült elkerülni, pedig szép lassan jöttem el, de egy autó a fejemre esett pont Aztán a kör végén még 1x kellett shift-r-eznem mert felmásztam a falra, de aztán már nagy baki nem volt, kaján vigyorral az arcomon mentem el Dávid elpöffenő kocsija mellett - secondary objective comlpete - aztán Porczió Lacival kergetőztünk egy nagyot, és végül azt láttma hogy 10. vagyok - primary objective complete - nagyon szeretem volna még Lacit megfogni de az 1mp csak nem akart elfogyni, akkor gondoltam egy merészet és kicsit lemaradtam 4 mp környékére, hátha hogy elmúlik a nyomás valahol elkönnyelműsködi és akkor lecsaphatok, majdnem bejött de nem hibázott elég nagyot így megint csak az 1mp különbségre futotta. Utolsó kört még megnyomtam - sikerült is egy 21.9-es PB - de hát nem volt elég. Nagyon élveztem annak ellenére hogy utolsó lettem azok közül akik beértek, de hát egy ilyen mezőnyben ezzel az autóval ez kiváló eredmény - főleg hogy a 125-130 fok között ingázó motort nem robbantottam fel. Happy Birthday HGPLM (már 2 pálya van amin bármikor elindulok)


John Surtees Kupa, Zeltweg 1971, 9. hely

2010. 10. 26.

szép reményekkel vágtam neki, egy kis ideig még a 3. helyen is autóztam, aztán jött pár hiba és visszaestem, majd 2x elsötétült a monitorom és “No signal“ nézett velem farkasszemet. Nem értem...így asszem elégedett lehetek a 9. helyemmel...


Köztes hetek 1967, Zeltweg 1971, 9. hely

2010. 10. 19.

Első futamra default settel mentem és a azért nem léptem ki, hogy pole meglegyen a másodikra, de a lekörözés miatt ettől is elestem, így égtem a tettvágytól a második futam rajtjánál. Teljesen el voltam ájulva magamtól hogy mekkora jót rajtoltam és még T1-ben is bosszankodtam hogy kilöktek, cska a füvön állva Shift-R-t nyomogatva esett le hogy mi a szitu. Gyanítom hogy a végére is kerültem, mert akkor tudtam csak nagy javítani mikor már mindenki elment... Innentől elég jól mentem, végre jó setuppal...jó lesz ez a jövő heti meccs...


John Surtees Kupa, Mosport, 14. hely

2010. 10. 12.

Erről nem szívesen beszélnék..


Köztes hetek 1967, Mosport, 6. hely

2010. 10. 05.

idézem magam az első futam utánról: “Na ez már versenypálya, nem úgy mint a múltkori izé.“ Viszonylag hamar el is kezdtem a gyakorlást - olyan 21:08 körül jelentem meg a szerveren, ALI settel. Az volt a célom hogy letudjam a 107%-ot, ez sikerült teli tankkal, a pribi meg aszonta tudnék én menni 22-es időt is akár. Hajlamos vagyok hinni neki mert minden körbe hibázgattam kicsit-nagyot...szóval alap van, kedv van, kocsi van - lehet a loti jobb ide, de csakazértis sas Aztán jövő héten meglátjuk...


John Surtees Kupa, Monza, 3. hely

2010. 09. 14.

Nos, Elég sokat gyakoroltam - verseny előtti practicon lenyomtam egy 35 körös etapot, azaz majdnem 35. körben a Lesmoból kifelé elpukkantam és most először elég sokat mentem az EOLc-ra is. Ennek köszönhetően sikerült elég jól begyakorolni a pályát és stabil 29 körüli köröket tudtam. Kvali: Egy gyakorlás alkalmával a pribi kecsegtetett a 27,xxx-el, ezt szeretem volna megfutni, de hát sajna nem jött össze. Ráadásul a legjobb körömben a Parában kicsit megcsusszantam, ha nem akkor 28,2-vel pole lett volna, így maradt az 5. kocka. Verseny: Meglepően jó rajtot kaptam el - még Dawe-t is ki kellett pedig kerülnöm, de ügyesen eljöttem és robogtam a 4. helyen. Elég hamar világos lett hogy innen akkor lesz feljebb ha én nem hibázok aki előttem megy az pedig igen. Brixel Lacival bejött, és megkaparintottam a 3. helyet. De hát sajnos hiába vártam hogy Ricsi/Szeglet hibázzon, nem tették meg - nagyon kenik ezt a Tankot, grat - és bár kb. féltávig nem nőtt a különbség 2 mp-fölé, a végére elfogyott a szufla és egyre többet “padkáztam“ a Lesmokba és a Parában. Volt egy izgi lekörözésem a vége felé a Parában, kicsit összeakadtunk valakivel, de nem volt vészes. Alig vártam már a végét


John Surtees Kupa, Spa, 6. hely

2010. 09. 07.

Érdekes futam volt, a kvalin utolsó körben sikerült egy fantasztikus 17,6-ot repeszteni amivel 1,6 mp-et javítottam a PB-men A versenyen a szokásos rajtbénázás után egész jókat meccseltem az első pár körben több játszópajtásom is akadt, és futotta két szép előzésre is, aztán elkezdtem kissé nem odafigyelni, aminek 3 shift-r lett az eredménye. összeségében a többiek hibája folytán is aazt mondom kb 1 hellyel lehettem volna előrébb ha sikerül végig koncentrálnom, de így is sikerült 1-et javítani a tavalyi 7. helyen. Pár év és dobogóra is állhatok akár


Köztes hetek 1967, Spa, 13. hely

2010. 08. 31.

Nos, tisztán látszik hogy 4 mumusom van, sorrendben: Malmedy - Masta - La Cerriere - Blanchimont. Első versenyben sikeresen all-int mondtam és mindbe eldobtam - némelyikbe többször is - katasztrofálisan sikeredett futam lett, bár elég jól sikerült gyakorolni az üldözést Benővel . A másodikban a második helyről a rajtnál kilőttem Tamás mellett, kicsit elaludta a LeCombes kijáratát és az élre álltam és 3,5 körig nem is volt gond, tartottam mögöttem Robit, aztán jött a mumus #4 alias Blanchimont, ráadásul egyből kétszer, mert a hideg gumik a Shift-R után nem akarták úgy ahogy én Innen már jöttek gondok csőstül, Mastából kifelé valaki sebességet vesztett de nem eleget, így csak mellé tudtam kerülni, Gyula meg mint említette jött harmadiknak a Stavelot felé, utólag bánom, hogy nem voltam olyan okos mint Ő, bár úgy éreztem már elől vagyok, a kanyarbevétel bizonyította hogy nem. Ebben a futamban is azért volt jó - a 3,5 kör vezetésen kívül - gyakorolhattam milyen üldözöttnek lenni, kicsit kevesebbet kell a “kijelzőket figyelni, sok picit bakiztam mert a pribit bambultam hogy hogyan alakul a különbség Összességében elmondhatom, hogy jó kis felkészülési meccs volt a jövő hétre, kevéske valódi sikerrel, de ha azt nézzük hogy végig a 15 körös benzinmennyiséggel mentem - kvalin is, és így is felcsillant a pribi szerint a 18,2 - akkor kecsegtető a dolog.


Junior liga 2010, Monza, 12. hely

2010. 08. 17.

Tegnapi verseny annyira már nem sikerült jól mint a múltkori, nem gondoltam hogy a Honda ennyire lassú az egyenesekben, legalábbis magamhoz képest más autóval se voltam olyan sokkal gyorsabb mint ahogy mindenki állva hagyott, bármivel is került mögém De végülis tökmindegy. Tapasztalatnak jó volt...Silvert kihagyom mert más elfoglaltságom lesz..de majd élesben a SAS leszáll!!!


Junior liga 2010, Watkins Glen, 4. hely

2010. 08. 10.

noshát, tegnapi verseny kicsit meghozta kedvem a GPL-hez ismét, mondjuk ehhez gondolom a különleges “féltankos“ kedvezmény is hozzájárult kicsit, nomeg az hogy valami rejtélyes okból kifolyólag nagyon feküdt a Brabham (ALison setup? eddig GH2-t próbáltam)...és hát a szép kék kocsi, valami csuda volt Attól eltekintve hogy öregurasan rajtoltam és egyszer shift-R-eztem a loopban, hibátlanul mentem és még egy kifékezéses előzésre is futotta a loopban - tán Soós Gáborral mentünk egymás mellett szépen, nemigazán emlékszem ki volt, de ahhoz képest hogy legtöbbször egyedül se tudtam ott elfordulni, szépen csináltuk Aztán a többiek hibáit kihasználva szépen felballagtam a 4. helyre. Megyek is Monzába, cél a “Ződtrack“ (jah, most látom az má' megvan, nomindegy, javítunk rajta remélem )


Jim Clark Kupa, Silverstone, 14. hely

2010. 03. 16.

kvali nem jött össze, messze elmaradt az időm a legjobbtól, bár az elméleti legjobb már 27 vége volt, de nem tudtam összehozni. Aztán elbambultam a rajtot, gondoltam sebaj, majd megyek a boxból, de hát egyből 1 kör hátrányba rakott, szóval feladtam.


Jim Clark Kupa, Kyalami, 7. hely

2010. 02. 16.

Nos, összességében elégedett vagyok a tegnapi teljesítménnyel. Elég sokat sikerült készülni rá és hát ugye vagyok abban a szerencsés helyzetben, hogy TOP autóval mehetek, a pályára is eléggé jól ráéreztem - a magam bénácska módján - nomeg a hétfői gyakorlás is elég sokat lendített rajtam, mert elleshettem pár kanyarvételi technikát. A kvalit nem erőltetem túlságosan 2x ugrottam neki és messze elmaradtam a saját legjobbamtól, de gondoltam mindegy is, mert a rajt nem (sem?) az erősségem és a kivárásra játszok inkább. Futam alatt igazából sok minden nem történt velem. T2-ben a fülemig ért a szám mikor szépen elhussantam a szanaszét repkedő autók között, aztán egyszer csak előttem termett a semmiből egy autó - lagg? - amin felkenődtem és meg is forogtam. sokadik helyen folytattam, de szépen haladtam felfelé, élőben láttam a Sándor Tibi - Gabó előzési manővert, tanulságos volt, Porczió Lacival is volt egy emlékezetes viadalom, aztán kapaszkodtam felfelé Sós Gyulára, azonban mikor utolértem a sodrós jobbos - Sunset bend? - kissé elhagyta a hátsó fertályomat a tapadás, nem túl nagy időveszteséggel visszajöttem a pályára és Laci a ferkával ismét elém került. Megelőztem és folytattam Gyula üldözését, de nem tudtam már felkapaszkodni rá, pedig időközben megfutottam a legjobb körömet is. Hátulról Soós Gábor kezdett ekkor közeledni aki végül is egy megforgásomat követően a célegyenesre fordítóban elment mellettem, elég szorosan mentem mögötte az utolsó pár körben de előzésre már nem volt lehetőségem. így megismételtem eddigi legjobb helyezésemet egy 7. helyet. Élveztem a futamot, nem is nagyon fáradtam el, és ismét sikerült Shift-R nélkül abszolválni a versenyt stabil 21 körüli időkkel legtöbbször - néha kicsit felette néha kicsit alatta - és a pribi szerint az elméleti legjobbam már 19 vége volt a futam végére.


Jim Clark Kupa, Zandvoort, 11. hely

2010. 02. 09.

sikerült életre keltenem a GPL-t, úgyhogy hirtelen ötlettől vezérelve leindultam. Pár kör gyakorlás után a GH2 settel összehoztam a 28-as időt mi bőven 110%-on belül volt. tulajdonképpen végigértem és ez a lényeg...SHIFT-R nélkül. A célom ez volt, meg az hogy ne okozzak komolyabb galibát. Egy nagy csatt volt a végefelé Benővel, a tipikus megmozduljak ne mozduljak eset volt...hát nem sikerült megoldani. Végefelé már csak azon izgultam nehogy kapjak még 1 kört


Denny Hulme Kupa, Silverstone, 13. hely

2009. 12. 15.

asszem én itt fejezem be..ez nekem túl sok...Teljesen jó ez a dolog arra hogy javítgassam a köridőimet amikor van egy kis időm és töltögessem a rankre, de versenyezni - nekem -nem jön be, pedig egész jól elvoltam már magamba ezen pályán. Én megpróbáltam, most már sokadszor, ennyi.. Elnézést akit most IS megtaláltam.


Denny Hulme Kupa, Watkins Glen, 15. hely

2009. 11. 10.

Kétszer elbambultam a loop előtt és későn fékeztem. A 3. után kiléptem...


Denny Hulme Kupa, Donington Park, 9. hely

2009. 10. 27.

hatalmas harc volt, alig volt már vissza a versenyből 28 kör, mikor Soós Gabi a sikánban kirakott a versenyből ügyesen, innentől elszállt minden kedvem, csak az járt a fejembe hogy mi a szarért kell ez a második körben...nem is ment valami jól, nem a pályára koncentráltam.....aztán kicsit megnyugodtam, végül asszem sikerült egy Lotus rekordot menni a pályán...aztán mikor utolértem Gabit még felmerült bennem a kósza gondolat hogy talán visszaadja a második körben elvett helyemet, de hát ennyire nem volt gentleman, úgyhogy még Majer Tomi is megérkezett ránk, hagytam az utolsó pár körben küzdjön Ő aztán vagy leszek nevető harmadik, vagy nem..nem lettem. boldog semmiképp, elégedett a versenyben futott PB-mel - 5 ezreddel jobb mint a Kvali - és a Lotus rekorddal mondjuk vagyok, lehetett volna ebből több is...


Denny Hulme Kupa, Rouen, 10. hely

2009. 10. 13.

Magamhoz képest egész jó volt..bár még mindig nem értem hogy hogyan tudtok elfordulni úgy abba a hajtűbe...nomindegy. Kíváncsian várom a kreditjeimet. Akkor kicsit bővebben: A múlt heti “bemelegítő“ után már éreztem hogy ez bizony kemény lesz - főleg mert azt a fránya hajtűt nem tudtam bevenni - ezen el is ment 1-2 pozíció, nem igazán értem, de már mindegy. Qualin az elméleti legjobbat ha megfutom azzal sikerült volna a 2 perc alatti PB-met megjavítani, de azzal is csak 2 helyet jöhettem volna előrébb, így nem is erőltettem tovább...pisi, ivás aztán koncentráltam a versenyre. A nagyszerű 12-ik helyről a rajtnál csak sejtettem hol a zászlós csóka úgyhogy akkor indultam mikor a mezőny elindult már elöl, szép óvatosan, mert a cél az volt hogy épségben végigmenjek komolyabb galiba nélkül. Ez sikerült is - megvolt a csendes -R - első körben kerülgettem pár keresztbe álló kollégát aztán egész jól egymásra találtunk Benővel. Félemeletesen el tudott húzni a hajtűből kifelé, egyszer meg a hátsó egyenes utáni féktávon kicsit még össze is koccantunk, de nem volt vészes. Aztán megjött Sándor Tibi is a hibája után feltámadva - szintén a hajtűben hagyott állva. Aztán Benő valahova eltűnt és innentől nagy magányomban csak a vassal küzdve szépen beértem 10. ként, tartva a 9 - 10 mp-et a mögöttem jövőktől. Nem kaptam kört, és egyszer érintettem csak bálákat egy hangyafütyinyit a jobb hátsómmal, szóval a hibátlan verseny sikerült. Elégedett vagyok, ez pedig egy nagyszerű pálya.


Denny Hulme Kupa, Monza, 12. hely

2009. 09. 15.

Nem volt magas az elvárásom, éppen ezért elégedett is lehetek akár. Az már biztos hogy Spa ehhez képes sétagalopp volt Kvalin sikerült egy PB-t hasítanom ami az előkelő 15. rajthelyhez volt elég. A rajtot szépen komótosan vettem, mivel nem láttam pontosan hogy már integet vagy csak tartja a zászlót a csóka, csak akkor indultam el mikor már elindultak előttem. Az első körben pár karambolt kikerültem - Ascari - Para között kissé hajmeresztő volt ahogy elmentem a lassabb autók között. Kb a 7. körben sikerült először jól bevenni a Parabolicát, addig minden volt ott, még egyszer szemben is álltam a forgalommal. Aztán ráéreztem a ritmusra de már késő volt, esélyem se volt felzárkózni. Érdekes módon 2 körben egymás után is sikerült felrobbanni, úgyhogy a lekörözést se tudtam elkerülni..anélkül megúsztam volna, de legalább beértem. Hamarosan véget vetek a “Sziszka szindrómának“.


Denny Hulme Kupa, Spa, 7. hely

2009. 09. 01.

Hát...vegyesen érzem magam... Kvalin felülmúltam a saját elvárásaimat és PB közeli idővel sikerült a 4. rajthelyet megszereznem. Rajtnál kettőt hátraestem, de aztán sikerült elkapnom a ritmust és szép nyugodt köröket menni. Még az is megfordult a fejembe hogy mint az ultiban csinálok egy “csendes -R“-t de sajna a Stavelot-ba valakitől kaptam egy kis extralöketet hátulról így a kijáratán kerítést fogtam. Végül is ezen kívül egy kisebb hibám volt még az utolsó körben mikor Szeredi Norbi eldobta aztán én követtem példáját és megforogtam, de nem mentem neki semminek és még irányba is álltam a pörgés után, de sajna Norbi vissza tudta venni a helyet. Szóval örülök hogy első “igazi“ GPL versenyemen sikerült majdnem tökéletesen mennem, és kicsit bosszant hogy önhibámon kívül nem sikerült kicsit előrébb végeznem. Hajrá Monza...azt meg már ismerem is...úgyahogy....


Junior liga 2009, Silverstone, 3. hely

2009. 08. 18.

Tulajdonképpen elégedett vagyok magammal. 2x forogtam meg, először mindjárt a második körben a Copse-ban, el is trafáltak rendesen Shift-R. Ezután szépen mendegéltem és róttam a köreimet, valahol a kvalis időm közelébe a legjobbal, aztán vége felé megint megforogtam de azt megfogtam és pozíciót se veszítettem. A célt, hogy végigérjek végül is elértem A Zero meg egész szimpi. ohhó..most látom csak juniorok között megvan a dobogó alja, juhúúú


Junior liga 2009, Monza, 9. hely

2009. 08. 11.

Nade most tényleg...ez vicc volt. Rajt után még az egyenesbe egy keresztbe pörgő forgó Ferrarit próbáltam volna elkerülni, nem sikerült..aztán a második körben a Curva grandeban volt annyi roncs, hogy esélyem se volt kikerülni..pedig sárgára már lassítottam. Ezekután elment a kedvem.


19. kupa, Monza, 14. hely

2009. 02. 17.

hát hirtelen ötlettől vezérelve elindultam. kb 1 óra gyakorlás után nem mondanám hogy magabiztos voltam. A setuppal nem sokat tököltem, a GPL plusszból jött valami Monza Q meg Monza R ebből a Monza R-t használtam... Kvalin sikerült a PB-met megfutnom...hehe 1:32.7 asszem. ezzel sikerült az előkelő utolsó helyet megszereznem, nem is baj..legalább nem zavarok senkit a versenyen már a közepesen szar rajtommal is sikerült lerajtolni az előttem levő kollégát, majd még pár helyet előre léptem a T1-ben fejre állók miatt. Aztán Lesmo2-ből kijövet beakadtam a sövénybe, doh..shift-R - ezt is kipróbáltam - aztán a második körben T1 előtt féktávon megcsíptem a füvet kicsit, fennakadtam a palánkon, bal oldal elszállt, motor kigyulladt...namondom itt kell ezt abbahagyni összességében elmondhatom hogy kipróbáltam ezt is..és hát azt kell mondjam, hogy hiába szimulátorok ősatyja meg minden, de nekem továbbra se jön be. Maximális elismerésem Nektek, hogy ezzel ilyen szinten nyomjátok. ui.: amit végképp furcsállottam hogy F1-es géppel úgy kell menni mint egy Cobrával...kilincsel előre , lehet akkoriban ez volt a divat?


http://hgplm.gtr-masters.hu/