Pechnig Rezsö fot Pechnig Rezsö naplja

Ugrs a versenyz adatlapjra


16. kupa, Rouen, 18. hely

2008. 04. 22.

Hát ez kiborito volt! Délután kékhalált játszott a gépem,de 1-2 napja is szorakozott már. Az időmérön kékhalállal kilépett a rendszer,gondoltam majd a másik vinyo megoldja a gondot. Az egy az egyben átrakott rendszer meg sem mukkant,ugyhogy GEm reinstall. Semmit nemjavult a dolog,ugyhogy abbahagytam mikor az időmérő kb véget ért. Addig jutottam,hogy pirosan látszodnak a szerverek... Kár a versenyért...


Köztes hetek 1967, Albi, 10. hely

2008. 04. 01.

Ez egy rémálom volt! A setupot elmenti a GPL magátol az aktuális setupra.... Küzdök,mint hangya a nejlonzacskoba a setup megmaradásáért,kész is a dolog,mire verseny jön. A versenyre a setupot külön ki kell jelölni,amit tökéletesen elfelejtettem,illetve fogalmam sem volt rola. Rajt-alap setup,500 liter benya,idétlen váltoáttétel. A T1 ben nemláttam,csak 2-3 autot,mire elémteleportál még vagy kettő,ami már régen ottvolt,csak én nemláttam. Naná hogy baleset. Aztán a válto volt hosszu,igy rendszeresen azthittem hogy 5 ben vagyok,igy 1 ben pörögtem a kanyarokban. Aztán balesetek,összeakadtam 2-3 alkalommal más versenyzövel,majd inkább kiléptem. Ha ezt igy csinálom a bajnokságban,akkor nemsokáig vállalom a szereplést. Azért van egy szint,ami alá nemadom. Lehetek lassu,de nem hibázhatok ennyit semmiféle képpen.


16. kupa, Spa, 6. hely

2008. 03. 25.

Ez jobban sikerült,mind gondoltam. A gyakorlásokon megdöntöttem a régi PB met,és a Lotus is jo választás volt. Wéber Gábor setupja jol jött mint mindig,és igy megvolt minden hogy indulhassak nyugodtan. A Rajtnál meglepödtem,hogy nem maradtam le,és tartottam az iramot a többiekkel,pedig legendásan rossz rajtolo vagyok. Az első körben még ovatosan mentem,és egy bal-jobb kombinácionál valaki nagyon rámjött,és azthiszem elránthatta a kormányt hogy ne érjen utol hátulrol. Valoszinüleg ez volt az eggyik tömegkarambol.. Aztán jött a La Source ahol egy kocsi volt keresztben,és én már az utolso pillanat után vettem észre.Probáltam a féken állva megálni,de egy kicsit igy is összekoccantunk. Szerencsére nem volt semmi baja a kocsiknak,és mindenki mehetett tovább. Gabót egész verseny alatt nemvoltam képes behozni,pedig végig láttam a verseny alat elöttem. Mindent összevetve jol sikerült,és szerencsém is volt.Jobb nem is lehetett volna.


Köztes hetek 1966, Le Mans Bugatti, 10. hely

2008. 03. 18.

A GPL hibát észlelt,és ezért leállt... A zöld gomb a hiba? Mert akkor nem lépek ki a grid re...


16. kupa, Zandvoort, 13. hely

2008. 03. 11.

Nos,a verseny várhatoan alakult részemröl. A pályát nem igazán szeretem,a beállitásaim meg régen elvesztek. Másodperc külömbségek vannak a mostani köridömhöz képest,és valahogy nemtalálom a megoldást. Az időmérőn jol szerepeltem magamhoz képest,és hamar megvolt a kivánt idő. A verseny elején probáltam megtalálni a ritmusomat,de két dolog zavart:az ideális iv,meg a pálya. Ugyhogy lassan mindenki visszaelözött,aki még a pályán volt. Azért márcsak becsületböl is megérte végigmenni,föleg hogy azért talán jár valami pont is érte. De tapasztalatszerzésnek mindenképpen jo volt!


http://hgplm.gtr-masters.hu/