Spa GP eredmények

13. kupa, Spa, 2006. 10. 18.


részletes nézet

Kiss Zoltán (Ferrari 312) nyerte Spa nagydíját. Kiss Zoltán a 2. helyről rajtolva Kis Richard előtt ért célba a „13. kupa” 2006. 10. 18.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Balog Szabolcs állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kiss Zoltán futotta.



Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kiss Zoltán Ferrari 312 30:01.816s
2. Kis Richard Honda RA300 +2.002s
3. Balog Szabolcs Honda RA300 +43.693s
4. Babinszki Gábor Ferrari 312 +52.748s
5. Vörös Tamás Lotus 49 +58.037s
6. Varga Ádám Honda RA300 +59.925s
7. Fejes Gábor Ferrari 312 +1:18.038s
8. Porczió László Eagle T1G +1:48.374s
9. Posta János BRM P115 +2:05.666s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard Honda RA300 3:17.382s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 3:18.095s
3. Varga Ádám Honda RA300 3:18.712s
4. Fejes Gábor Ferrari 312 3:20.443s
5. Babinszki Gábor Ferrari 312 3:23.051s
6. Porczió László Eagle T1G 3:24.524s
7. Posta János BRM P115 3:26.028s
8. Vörös Tamás Lotus 49 köridő nélkül
9. Balog Szabolcs Honda RA300 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kiss Zoltán Ferrari 312 3:18.328s
2. Kis Richard Honda RA300 3:18.408s
3. Balog Szabolcs Honda RA300 3:18.752s
4. Vörös Tamás Lotus 49 3:20.096s
5. Varga Ádám Honda RA300 3:20.142s
6. Fejes Gábor Ferrari 312 3:21.082s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 3:22.539s
8. Porczió László Eagle T1G 3:25.129s
9. Posta János BRM P115 3:26.473s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Kiss Zoltán
Amilyen rosszul ment az időmérőm, olyan jól sikerült a versenyem. Időmérőn egyszerűen 1 db tökéletes köröm nem volt, kidobott a szerver is, elveszett az addig futott időm, de aztán visszajöttem és sikerült futnom 3.18.0-ás időt , ami elég lett a második helyre. Ricsi rajtolt előlem, jó rajt volt, rögtön az első körben a LE Combes kanyarban beszurtam mellé, és sikerült mellette elmennem, átvettem a vezetést és ezt meg is tartottam a verseny végéig. Nagyon óvatosan mentem egész verseny alatt, mert nem volt jó az autó tapadása, állandóan tolta ki az orrát, ráadásul a kormányom se volt tökéletesen rögzítve, az is mozgott, futam végefelé a pedálom is elmozdult a helyéről ,, és ezeken felül még a váltásokra is nagyon oda kellett figyelnem, nehogy eldurranjon a motorom, mint az időmérőn is kétszer. Nagyon örülök a győzelemnek, mert le vagyok maradva a bajnokságban és ezzel most egy picit legalább feljebb jöttem. Rouenen is célom a dobogó legfelső foka, mert Spa kivételével eddig pocsék nekem ez a szezon.

Balog Szabolcs
Hmmmm. Mit is mondhatnek? Nagyon jo kis verseny volt. Az idomerorol csak annyit, hogy kivancsi lettem volna hova lettem volna jo ha nincsen buntetesem. A rajtom jo volt, jo utemben autoztam mignem elertem a jo kis tomegbalesetet amit mar ugy ereztem hogy kikerultem aztan hirtelen - szinte a semmibol - elobukkant Fejes Gabo Ferrarija amibe batran, vidaman belerongyoltam (1. shift-r). A reset utan nagyon jo tempoban autoztam. Voros Tomi Lotusat ippenhogy sikerult kikerulnom -ha jol emlekszem- a 4.kor elejen. Szeretnek koszonetet mondani Babinszki Kapitanynak, mert vigyazott ram figyelte a tukret es igy nem lett galiba a kicsit agressziv elozesembol. Amikor meglattam hogy mennyire van tolem a ket Kiss akkor mar csak biztonsagos autozasra torekedtem, de a motor megadta magat a 8. kor vegen(2.shift-r). Adam utolert es megprobalt megelozni de vedtem helyem - ugy erzem teljesen szabalyosan - es egyszer csak eltunt a tukrombol. Igy utolag mar tudom hogy miert volt ez es ezert elnezest kerek toled Adam, de ugy erzem nem voltam szabalytalan se sportszerutlen, de ezt majd a versenybirosag eldonti. Gratula mindenkinek foleg neked Zolee.

Babinszki Gábor
Eagle-lel gyakoroltam, tegnap vettem észre hogy nem is mehetek vele :)) Gyorsan megbeszéltem Enzo bácsival, hogy adjon egy autót ma estére, és magamhoz képest egész jó idővel kvalifikáltam magam az 5. helyre. A rajt óvatosra sikerült, és egy Honda (azt hiszem Szabi) elment mellettem az Eau Rouge után. A balesetet szerencsére időben észrevettem és simán elmentem a roncsok mellett. Biztonsági versenyzés volt részemről az egész futam, egy két apró malőrtől eltekintve hibamentes volt a versenyem, és ami külön öröm, végig akciódús is volt. Először Szabi ért utol a “balesetesek“ közül és egy szép előzéssel el is ment, majd Ádám következett akinek szerintem borzoltam kicsit az idegeit amikor a 2. gyors jobbosban a legszűkebb részen a kőfalat súroltam miközben a nyakamon volt Vörös Tomi is szinte végig a nyakamon volt, de szerencsére nem került előzési pozícióba, többet hibázott mint én. Összességében remek versenyem volt, nagyon élveztem, köszönöm mindenkinek!

Vörös Tamás
Büntetés miatt utolsóként indultam, a rajtnál kicsit rosszul is jöttem el, mindjárt az Eau Rouge-ban megforogtam. Jól le is maradtam, aztán az első kör felénél történt egy tömegbaleset, amit szerencsésen kikerültem. Így aztán sikerült is feljönnöm azt hiszem a 4. helyre, de nem sokáig örülhettem, mert a 2. köben a Lotus motorja megadta magát. Már az Eau Rouge utáni egyenes végén éreztem, hogy valami gond van, mert nagyon visszaesett a fordulat, aztán a balosból kijövet a váltásnál felrobbant. Félreálltam és reseteltem, majd folytattam a futamot csak közben visszaestem a 7. helyre. A verseny hátralévő részében nem követtem el komolyabb hibát, bár az utolsó 2 kör egy kicsit kalandos volt. Majdnem sikerült elkapnom Babinszki Gabit, de aztán többször is lesodródtam a fűre, de mindig sikerült megfogni a kocsit, aztán az utolsó körben Fejes Gabi megelőzött, de a hosszú egyenesben sikerült visszavenni a helyem. Az utolsó gyors balosokban majdnem kicsúsztam, aztán a tükörbe néztem egy pillanatra, és láttam hogy Gabinak nem sikerült bevenni. A hajtűbe alig tudtam befordulni, Adám majdnem megelőzött, de végül is sikerült, és beértem 5.-nek.

Varga Ádám
Pocsék versenyen vagyok túl. Az időmérőm nagyon jól kezdődött. Rögtön a 2. mért körömön új egyéni rekordot futottam, igaz utánna nem sikerült megjavítanom, de a 3. helyel tökéletesen elégedett voltam. Amilyen jól kezdődött az időmérőm, olyan pocsékul a futamom. Rögtön az 1. körben egy kigyorsításnál füvet ért a bal hátsóm és visszafordult az autóm a pályán. Próbáltam menetiránynak megfelelően visszafordítani, de teljesen elvesztettem az uralmat felette, és sajnos a pálya közepén állt meg. Közben megérkezett a mezőny, és egy hatalmas tömegkarambolt csináltam, sajnálom. A tömegbalesetet követően próbáltam átvágni magam a mezőnyön, de ekkor is volt egy hibám. Az utolsó elött kör végén Szabi hibázott, így megérkeztem a nyakára, gondoltam itt a nagy lehetőség, de a T1-ben féltem hogy nekikoccanok, így a külső ívre kerültem, aminek majdnem a domb lett a vége. Ezt szerencsésen elkerültem, de így egy kicsit elszakadt tőlem Szabi. A csúcs mégis az volt amikor a nagy sebességű balos-jobbos elött Szabi egy kicsit kiment a fűre,felverte port,én nem számítottam rá, így a porfelhőben egy kicsit hamarabb kezdtem el kanyarodni, aminek a vége az lett hogy a töltésen elugrattam, és a szalagkorlátba érkeztem. Shift-R és a fél mezőny elment mellettem :( Ilyen pocsék versenyem volt, de nem baj, holnap a brittekkel újra megpróbálom.

Porczió László
Ismét a papírforma hozta magát, bár volt rá esély, hogy ne úgy alakuljon. Az időmérőn magamhoz képest jól teljesítettem, de ez is csak a utolsó előtti idő volt. Már nem igazán emléxem mi, hogy volt de az első körben a nagy törtetésben összekadtam Janival szerencsére ő nem szállt el csak én nyaltam meg a korlátot. Kicsivel később a teljes mezőny eleje tömegkarambolozott, nekem sikerült a roncsok közt átsuhanni, de aztán vérszemet kapva töbször elrontottam a féktávokat és visszaestem a legvégére. A harmadik körtől viszonylag jól tudtam menni, így mikor Jani hibázott feljöttem az utsóelőtti helyre. Jó volt menni ezen a pályán kár, hogy az elején eljátszottam az esélyeim.

Posta János
Egy ideje nem csípem ezt a pályát, pedig régen a kedvencem volt. Ráadásul az időmérő alatt kénytelen voltam visszaváltani az eredeti pályagrafikára, mert ez az update (amit én linkeltem be ide, eh...) annyira esősre/borongósra sikerült, hogy néhol alig láttam az utat. BRM-mel indultam, mert mazochista vagyok, haha. Ha jól emlékszem valahol 3:24 körül van/volt legjobb “tankos“ köröm, ez most nem sikerült megközelítenem. De nem is vártam, mert nem tudtam semmit gyakorolni a futamra. A rajtnál Szabi jobbról kicsit elém vágott az Eau Rouge előtt, de szerencsére nem volt semmi galiba. Kicsivel később a hosszú jobbos ívben Laci vitézkedett a balomon, de aztán csak ő gabalyodott bele a bokrokba, haha. Ezután egész reménykeltő közelségben tudtam haladni Captain mögött, mígnem megérkeztünk az Ádám által szervezett partira... Maradtam egy kicsit, sőt a házigazda után távoztam... Messze hátul voltam. Laci hibáját kihasználva nyertem ugyan egy pozíciót, de később ezt becsülettel vissza is adtam neki. Később mégegyszer kicsúsztam (elméláztam egy fasor textúráján, na...) ami után nem maradt más, mint utolsó helyen bekocsikázni. Rouen érdekesebb verseny lesz, de már Ferrarival vagy Brabhammel...


http://hgplm.gtr-masters.hu/