Mosport GP eredmények

13. kupa, Mosport, 2006. 12. 13.


részletes nézet

Balog Szabolcs (Cooper T81B) nyerte Mosport nagydíját. Balog Szabolcs a 1. helyről rajtolva Fejes Gábor előtt ért célba a „13. kupa” 2006. 12. 13.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Varga Ádám állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Varga Ádám futotta.


logo


Verseny (27 kör, 107 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Balog Szabolcs Cooper T81B 37:15.439s
2. Fejes Gábor Ferrari 312 +31.312s
3. Varga Ádám Honda RA300 +42.856s
4. Kiss Zoltán Cooper T81B +43.865s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 +1:27.686s
6. Porczió László Ferrari 312 1 kör
7. Soós Gyula Ferrari 312 1 kör
Posta János Ferrari 312 17 kör
Brixel László Lotus 49 20 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:21.087s
2. Kiss Zoltán Cooper T81B 1:21.967s
3. Varga Ádám Honda RA300 1:22.061s
4. Vörös Tamás Ferrari 312 1:22.581s
5. Posta János Ferrari 312 1:22.631s
6. Porczió László Ferrari 312 1:22.703s
7. Fejes Gábor Ferrari 312 1:23.014s
8. Soós Gyula Ferrari 312 1:23.949s
9. Brixel László Lotus 49 1:27.434s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Varga Ádám Honda RA300 1:22.190s
2. Kiss Zoltán Cooper T81B 1:22.238s
3. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:22.258s
4. Fejes Gábor Ferrari 312 1:22.574s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 1:22.639s
6. Posta János Ferrari 312 1:23.178s
7. Porczió László Ferrari 312 1:23.411s
8. Soós Gyula Ferrari 312 1:24.388s
9. Brixel László Lotus 49 1:29.236s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Szogezzunk le egy tenyt mielott barmit is mondanek: ez a gyozelem nagyreszt azert johetett letre mert Ricsi nem jott el. Az idomeron az utolso 10 percben sikerult megfutni azt a kort amit mar az elejetol kezdve szerettem volna bar sajnalom kicsit hogy az 1:20.XX nem jott ossze. Eletem elso pole poziciojat unnepelhettem amire mar nagyon regota vartam. A rajtom jol sikerult es eleg kemeny tempot kezdtem el diktalni mert el akartam szakadni Zoleetol, majd mikor lattam hogy lemaradt elkezdtem visszavenni, mert egyreszt a gumik mar a tulmelegedes hataran voltak, masreszt feltettem a motort ami mar oly sokszor megfott az ev soran (autotol fuggetlenul). Vegul shiftr nelkul csinaltam vegig a versenyt es nagyon boldog vagyok. Megprobalom ezt a formam atmenteni az utolso 3 futamra. Tovabba szeretnem megkoszonni hogy a lekorozottek nagyon jo utemben engedtek el es abszolut nem akadalyoztak a tovahaladasomban. Elnezest kerek attol a Ferraristol akit -mikozben oromomben forgattam az autot- megutottem remelem mar nem versenyben volt hanem mar befejezte. Gratulalok mindenkinek!

Varga Ádám
Nagyon elégedett vagyok a futamommal, na nem a teljesítményem miatt, most csak a szerencsémnek örülhetek. Az időmérőn különösebb cél nélkül körözgettem. Nem számítottam semmi jóra, mivel múlt hét csütörtök óta nem játszottam. Az időmérő végére szerettem volna elkapni Zolee idejét, de ez nem sikerült. A rajtom nem lett valami fényes, mivel a T1 elött észrevettem, hogy bejött mellém a belső ívre Vörös Tomi, láttam, hogy sok lesz neki, ezért próbáltam leegyenesíteni a kanyart, de nekem koccant, így a pörgés és a fal után mezőny után eredhettem. Gabóig még rendben mentek a dolgok, valahogy mindenki kipotyogott előlem . Gabót a “lassan de biztosan“ elv alapján közelítettem meg, viszont amikor már kezdtem volna egy esetleges előzéshez elegendő távolságba érni, a Moss kanyar elött fűre ment a bal hátsó és megpörögtem. A következő körben a 2A kanyarban dobtam el a kocsit, neki is koccantam a kerítésnek, de tudtam folytatni Shift-R nélkül. Láttam, hogy Gabót már nem tudom utolérni, így kezdtem félni, hogy a vége unalmas lesz, de nem így történt. A Pribin láttam, hogy néhány körrel a vége elött már Gabó a 2. és Zolee a 3., és kezdik lekörözni Soós Gyulát. Kicsit később láttam amint egy kocsi porba és gumifüstbe burkolózva kicsúszik előlem a 8-as kanyarban. Gondoltam Soós Gyula az, mert a tempó alapján őt kellett volna lassan utolérnem. Olyan 1 körrel később meglepetten vettem észre, hogy nem Gyula, hanem Zolee van mögöttem. Ez nagyon érdekes volt számomra, mivel én nem láttam se a pályán se a pálya szélén Gyula kocsiját, pedig valamikor el kellett mellette mennem, valahova jól elbújt. Az utolsó pár körben megtudtam tartani a 3. helyet, így végülis elmondhatom magamról, hogy az utolsó helyről feljöttem a 3.-ra úgy, hogy konkrétan 1 db előzést sem hajtottam végre.

Vörös Tamás
A 4. helyet sikerült megszereznem időmérőn, aztán a rajt is elég jól sikerült, a T1-ben belső íven bementem Ádám mellé, és lehet, hogy egy kicsit hozzáértem, mert kicsúszott, ezért bocs. Aztán nem sokáig örülhettem, mert a T2-t elrontottam, és eléggé visszaestem. Aztán Fejes Gabit próbáltam többször is megelőzni, aminek újabb kicsúszás lett a vége, majd Ádám is kezdett közelebb érni, és a hosszú egyenes végén megint hibáztam, így a 6. helyre estem vissza. Később Jani kiszált a versenyből, és egy helyet előbbre jöttem. A verseny hátralévő részében elég gyatrán autóztam, ez betudható annak is, hogy egy kicsit fáradt voltam már. Végül beestem 5.-nek majdnem egy kör hátránnyal.

Porczió László
Az időmérőn eddigi legjobbamat sikerült mennem, de Janit nem sikerült behoznom így a hatodik helyről indulhattam. A versenyem eleje még elég jól ment sorra csúsztak ki előlem az emberek így egész a harmadik helyig jutottam. Úgy tünt akár tartható is lesz a pozicióm mikor is az egyik kanyarban megfarolt a gépem így eléggé vissza kellett vennem és így Jani egyből helyzetbe került innentől csatáztunk egy kicsit aztán volt egy chrash és egyből leelőzött minket szinte mindenki. Ezután tovább hibázgattam így Jani megelőzött majd a visszafordítóban én koccoltam meg. Később az egyik kanyarban kifordult az autója és onnantól nem láttam. Sajnos olyan lemaradásom lett, hogy esélytelenné vált a felzárkózás, így csak a hatodik helyen végeztem. Ennél jobbra számítottam azért, bár az is igaz, hogy a köridőim alapján ez a hely tünik reálisnak.

Soós Gyula
A legjobb verseny volt ez számomra az idei négyből, végig élveztem a vezetést. Az elején jóval gyorsabb ellenfelek közé kerültem, de mivel tudtam, hogy nagyon nehéz előzni, gondoltam nem engedek el rögtön mindenkit, csatázom egy kicsit. Így aztán persze túlvállaltam magam a még nem elég meleg gumikon, és visszaestem a “helyemre“. Azért néha-néha valaki visszaesett a közelembe, így Janival és Porczió Lacival is kergetőztem kicsit, míg újabb hibáimmal végleg le nem maradtam. Az edzésen pedig PB-t futottam, soha rosszabb futamot.

Posta János
Az időmérőn elért új PB és az első körök alapján ez most egy dobogós finis lehetett volna... Levonva a következtetéseket: mostantól (tényleg) csak akkor állok a rajtrácsra, ha a kölök már alszik...

Brixel László
Én csak gratulálni szeretnék mindenkinek. Nem értem, hogy tudtok ezen a pályán ilyen jó időket menni. Nekem már sokadszor csak a beismerés maradt, hogy nincs értelme indulnom Mosportban De végre Monza következik, ott talán én is célba érek...


http://hgplm.gtr-masters.hu/