Nürburgring GP eredmények

Köztes hetek 1967, Nürburgring, 2007. 10. 23.


részletes nézet

A 2007. 10. 23.-n rendezett Nürburgring-i viadal győztese Balog Szabolcs lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Fejes Gábor, a harmadikat Varga Ádám szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Balog Szabolcs futotta.



Verseny (5 kör, 114 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Balog Szabolcs Ferrari 312 40:31.678s
2. Fejes Gábor Cooper T81B +1:47.985s
3. Varga Ádám Ferrari 312 +2:23.451s
4. Posta János BRM P115 +2:42.372s
5. Soós Gábor Lotus 49 +3:51.396s
6. Brixel László Lotus 49 +3:55.804s
7. Krajsek Milán Ferrari 312 +4:00.946s
8. Porczió László Ferrari 312 +4:18.098s
9. Soós Gyula Ferrari 312 +4:47.620s
10. Majer Tamás Eagle T1G +5:55.402s
11. Szeredi Norbert Ferrari 312 +7:15.110s
Szegletes Gábor BRM P115 3 kör
Kis Richard BRM P115 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs Ferrari 312 7:58.853s
2. Szegletes Gábor BRM P115 8:13.292s
3. Krajsek Milán Ferrari 312 8:13.678s
4. Varga Ádám Ferrari 312 8:14.002s
5. Soós Gyula Ferrari 312 8:31.731s
6. Posta János BRM P115 8:34.040s
7. Soós Gábor Lotus 49 8:34.789s
8. Porczió László Ferrari 312 8:53.051s
9. Majer Tamás Eagle T1G 8:54.692s
10. Brixel László Lotus 49 8:56.028s
11. Szeredi Norbert Ferrari 312 9:00.073s
12. Fejes Gábor Cooper T81B köridő nélkül
13. Kis Richard BRM P115 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs Ferrari 312 7:57.885s
2. Krajsek Milán Ferrari 312 8:06.967s
3. Varga Ádám Ferrari 312 8:15.714s
4. Fejes Gábor Cooper T81B 8:16.759s
5. Brixel László Lotus 49 8:20.913s
6. Szegletes Gábor BRM P115 8:22.209s
7. Posta János BRM P115 8:33.480s
8. Soós Gábor Lotus 49 8:34.784a
9. Soós Gyula Ferrari 312 8:35.784s
10. Porczió László Ferrari 312 8:40.014s
11. Majer Tamás Eagle T1G 9:01.703s
12. Szeredi Norbert Ferrari 312 9:20.545s
Kis Richard BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Remek estém volt! Ami az edzést illeti volt egy-két kisebb-nagyobb hiba a gyorskörömben de a 7:58.85 - tel így is elégedett voltam. Nagyon örültem a Pole-nak de sejtettem, hogy akármilyen jót rajtolok is Szeglet le fog rajtolni. Ez így is lett pedig jó volt a rajtom és szépen nyugodtan autózgattam Szeglet mögött vigyázva nehogy kiüssem. Nem akartam Hamilton módjára egyből megpróbálni a visszaelőzést és esetleg tönkretenni a saját és az Ő versenyét is. Szépen tisztán szerettem volna megelőzni de a Flukplatz(?)nál hibázott és így a csata elmaradt. Csendesen autózgattam az élen de nagyon idegesített hogy lefagyott a Pribim eredményjelzője és így fogalmam nem volt róla hogy ki van mögöttem és mennyivel. 3. Kör eleje: Nahh mondom megnézem már azt a táblát...Hát jól meg is néztem..... Úgy elbambultam hogy T1 féktávnak azt se mondtam “fapapucs“ és csúnyán odavágtam a gépet. Shift-r majd megpróbáltam újra felvenni a ritmust. Egész jó volt a versenytempóm összességében az utolsó kör pedig szenzációs volt. Extázis közeli állapotban autóztam szinte minden kanyar úgy sikerült ahogyan szerettem volna és végül 7:57.88 - cal megfuttottam eddigi leggyorsabb versenykörömet itt a Zöld Pokolban. Nagyon boldog vagyok mivel régi vágyam, álmom volt itt futamot nyerni és ez most megadatott! Remélem hasonlóan jó futamban lesz részem jövő héten is de biztos vagyok benne hogy nagyon nehéz dolgom lesz!

Posta János
Az időmérőn egy kört futottam - a 34 elég jó volt ahhoz képest, hogy az elmúlt egy hétben egyszer sem sikerült összeraknom 35 alatti időt A verseny izgalmasan indult, ahogy szokott Aztán még a Rókalyuk előtt volt valami gubanc, ott előretörtem a második helyre. Az első kör, harmadik szektorban Gabó lazán otthagyott, majd a negyedik kör végén Ádám is. A kettő között nem sok minden történt, próbáltam nagyobb hiba nélkül végigérni. A legeslegeslegvégén azért odakentem a vasat a sikánban, de az már nem sokat változtatott a helyzeten. A negyedik helyet jövő héten is elfogadom szó nélkül, ígérem.

Soós Gyula
Hát én rég vezettem ilyen sz*rul. Igaz az első körben külső körülmények is zavartak, végül inkább elengedtem az összes gyorsab versenyzőt, mert nagyon nem tetszett a bukkanókon való 1 m-re vonatozás. A 4. körre sikerült elkapni a ritmust, ekkor elkezdtem hozni a Lacikon, de már késő volt, annyit értem el, hogy 70-ről 30 mp-re csökkent a hátrányom hozzájuk. Sokat kéne javulni egy hét alatt...

Majer Tamás
Időmérőn sikerült egy aprócska pb-t futnom, amivel elégedett is voltam. Az első kör 3. kanyarjánál elmértem a féktávot és majdnem elkaszáltam Brixel Lacit. Ezután Szeredi Norbi mögött autóztam, aki egyszercsak belassult elöttem, én pedig alig tudtam őt kikerülni. Egy pillanattal késöbb én is rájöttem miért vette el a gázt, ugyanis Szegletes Gábor ott ácsorgott a pálya szélén én pedig azzal a lendülettel neki is csapódtam. A balesetnek sajnos Porczió László is részese volt. A 2. körben megröptettem az Eagle-t, megintcsak kisebb gondot okozva a mögöttem jövőknek. Ezután egy kicsit küzdöttem Norbival, de a hosszú egyenes végén hibázott, én pedig már nem tudtam kikerülni. A verseny hátralévő része már viszonylag nyugodtan telt. Örülök, hogy sikerült befejeznem a futamot, remélem jövő héten már kevesebb incidensben lesz részem.

Szegletes Gábor
Elnézést kérek, én is egy korábbi baleset miatt gurultam ott a füvön, a folyamatos forgalom miatt nem tudtam visszamenni a pályára és gyorsítani. Miután ütköztünk, kisodródtam Portion elé, így hirtelen ő volt a 3. ember akivel sikerült közelebbről megismerkedni... Előtte a Flugplatznál a levegőben ürest kapcsoltam, leérve motor felpörgött, a hátsó kerekek meg beblokkoltak, itt ment el Szabi egy kis természetjárás után. Nem is gyakoroltam semmit erre a futamra, a kedvem nagyon elvette a sok csattanás és hiba, amit később egyedül vétettem, két és fél kör után már csak titeket figyeltelek. Edzésen egyszer úgy éreztem, mintha erőtlenebb lenne a BRM, és futamon is, a 3 csattanás után, hiába rúgattam kuplunggal, nem tudtam kaparva megfordulni, pedig nem is dadogott... Shift+R szerencsére ezeken is segített, pedig már azt hittem, kereshetem elő a WD-40-et meg az alufóliát ehhez is... Egy hét múlva jobb lesz


http://hgplm.gtr-masters.hu/