Nürburgring GP eredmények

13. kupa, Nürburgring, 2006. 11. 29.


részletes nézet

A 2006. 11. 29.-n rendezett Nürburgring-i viadal győztese Kis Richard lett. A „13. kupa” versenyén a második helyet Balog Szabolcs, a harmadikat Varga Ádám szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (5 kör, 114 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard Cooper T81B 41:08.946s
2. Balog Szabolcs Cooper T81B +18.595s
3. Varga Ádám Honda RA300 +55.707s
4. Vörös Tamás Ferrari 312 +1:22.278s
5. Kiss Zoltán Cooper T81B +1:43.549s
6. Fejes Gábor Ferrari 312 +1:46.072s
7. Posta János Brabham BT24 +2:01.306s
8. Babinszki Gábor Ferrari 312 +2:41.263s
9. Porczió László Ferrari 312 +3:10.488s
10. Soós Gábor Lotus 49 +3:41.814s
11. Brixel László Lotus 49 +9:02.242s
Szegletes Gábor Honda RA300 2 kör
Soós Gyula Ferrari 312 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard Cooper T81B 8:05.468s
2. Szegletes Gábor Honda RA300 8:06.803s
3. Balog Szabolcs Cooper T81B 8:07.409s
4. Varga Ádám Honda RA300 8:15.894s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 8:16.944s
6. Kiss Zoltán Cooper T81B 8:21.627s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 8:33.206s
8. Fejes Gábor Ferrari 312 8:38.318s
9. Soós Gábor Lotus 49 8:40.586s
10. Porczió László Ferrari 312 8:41.005s
11. Posta János Brabham BT24 8:43.233s
12. Soós Gyula Ferrari 312 8:48.925s
13. Brixel László Lotus 49 9:08.469s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard Cooper T81B 8:00.855s
2. Balog Szabolcs Cooper T81B 8:13.597s
3. Szegletes Gábor Honda RA300 8:14.049s
4. Varga Ádám Honda RA300 8:15.050s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 8:21.828s
6. Kiss Zoltán Cooper T81B 8:24.795s
7. Fejes Gábor Ferrari 312 8:24.829s
8. Posta János Brabham BT24 8:31.027s
9. Babinszki Gábor Ferrari 312 8:31.370s
10. Porczió László Ferrari 312 8:31.644s
11. Soós Gábor Lotus 49 8:48.431s
12. Brixel László Lotus 49 9:41.130s
Soós Gyula Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Nagyon jo verseny volt ahhoz kepest hogy 2 kornel tobbet soha nem mentem meg a Nurbyn. Az idomero eredmenyemmel nem voltam elegedett mert szerettem volna Szeglet ele kerulni de nem volt rossz. Szegletre ugy vigyaztam mint a szemem fenyere es amikor megeloztem is probaltam elegendo helyet hagyni neki de nem tudom mi lett vele (nem volt meg idom megnezni). Atvettem a vezetest es elkezdtem imadkozni hogy igy erjek be, de vegul a sors amit elvett Ricsitol a rajtnal (aki nem latta volna: felrobbant Ricsi motorja a rajtnal) azt visszaadta a vegen szoval igazsagos veseny volt. Nagyon duhos voltam amikor a negyedik kor vegen a hosszu egyenesben felrobbant a motorom es Ricsi megelozott es megfordult a fejemben hogy kilepek de aztan a racio megallitott es bejottem. Sokat hibaztam es a motorhiba csak feltette az I re a pontot. Nagyon el voltam keseredve de ugy erzem hogy nincs meg veszve semmi es be szeretnem bizonyitani hogy Ricsit azonos autoval is el lehet verni.

Varga Ádám
Nem valami eseménydús verseny volt, de hasznos pontokat hozott, szóval jó volt. Az időmérőm jól sikerült, a 8:15-el elégedett voltam, bár sajnálom az utolsó mért körömet, mivel minden szektorban PB-t mentem, és erre az utolsó szektor felénél megpörögtem. A Pribi szerint 8:10 lett volna, de szerintem kijött volna a 8:09 is, kár érte. A rajtnál az elöttem lévő sorban Ricsinek felrobbant a zöld zászló pillanatában a motor. Azt hiszem Szabi volt aki befelé kerülte ki az Ricsit, és én is balra húztam, hogy helyet adjak neki, de így nem maradt hely Zolee-nak, aki megkoccintott, de szerencsére nem lett belőle baleset. A T1 után Vörös Tomi és Porczió Laci volt elöttem, mögöttem pedig Gabo. A T2-t Tomi elmérte, így Laci megelőzte, én tisztes távolból figyeltem őket mert éreztem, hogy össze fognak akadni. Néhány kanyarral később Laci mérte el, majd a kerítésről visszapattanva kiütötte Tomit, én meg elmentem mindkettő mellett. Az 1. kör végén volt egy megpörgésem a 2. döntött ívnél. A 3. körben utolért Ricsi, akinek a Coopere nagy meglepetésemre a hosszú egyenesben szélárnyékból kibújva sem tudott elmenni a Hondám mellett. Persze a célegyenre fordítóban elment mellettem. Nem próbáltam meg kakaskodni, nem is lett volna értelme, hiszen sokkal de sokkal gyorsabb volt nálam Ricsi. Ezúton is gratulálok neki a 8:00-ás köridőhöz, fantasztikus idő, Grat Ricsi. Innentől unalmas volt a versenyem, a 4. kör volt a mélypont 2 megpördüléssel és 2 pályaelhagyással. Hát nekem ennyi volt a versenyem, elégedett vagyok a 4. helyemmel.

Vörös Tamás
Egy kicsit zűrösen indult a futam, volt egy komoly ütközésem Porczió Lacival. Elég rendesen visszaestem, de a 4. körre felküzdöttem magam az 5. helyre, aztán Szegletes Gabi kiesett, így még egyel előbbre kerültem, Ádámot viszont már nem tudtam elkapni. Amúgy viszonylag stabilan autóztam, talán ha nincs az az ütközés, meglett volna egy dobogós hely.

Posta János
A szabad edzésen futott 8:21-et sajna nem tudtam megismételni sem az időmérőn, sem a versenyen. A rajtpozíció miatt nem aggódtam különösebben, sőt jól is jött a hátsó régió, mert így volt hely és idő kikerülni a roncsokat... Az előfutamon elkövetett hibáimat most nem mutattam be (pl. nem akartam minden áron a gyorsabbak előtt maradni), így sikerült is viszonylag stabil teljesítményt nyújtani. Sajnos a negyedik kör elején volt vmi gubanc a motorral, pedig kinézett egy kis csata az egyre inkább felzárkózó Gabóval. Grat Ricsinek, hogy az utolsó helyről is nyerni tudott

Babinszki Gábor
Hát egy kicsit bosszús vagyok a rajt miatt. Mire belejöttem volna a versenybe, vége lett Az 5. volt az első és egyetlen tiszta köröm...

Porczió László
Végre sikerült egy versenyt végigmennem, lehet jóttett a kondi csere a modemben Az időmérőn ugyan javítottam a legjobb időmön de ebben is volt kicsúszás így 8:41 csak a 10. helyre volt elég. A rajt nagyon jó volt, Ricsinek felrobbant a motorja a sor elején így a kerülgetések miatt jó nagy hepaj lett. Én megúsztam a bulit és egészen a negyedik helyig jutottam, majd Vörös Tomi hibázott és már a harmadik voltam. Aztán én sodródtam ki és ahogy vissza csúsztam kiütöttem Tomit, ezért bocs. A következő körben is elég jól mentem még, bár Ricsit el kellett engedjem mert tudtam, hogy nincs értelme feltartanom így az 5. helyen autóztam mikor Fejes Gabi el kezdett szorongatni, aztán a hosszú egyenesben Vörös Tomi cserélte le. Ebben a körben sikerült PB-t mennem 8:31.64 -el. Aztán a következő körökben már nagyon sokat hibáztam teljesen szétesett a figyelmem, így sorra előztek meg, a futam végére a 9. helyre estem vissza és esélyem se maradt javítani. De legalább túlvagyunk ezen a ganaj pályán.

Soós Gábor
Nos megvolt az első bajnoki futamom, az eddigiekhez képest egész sokan gyültünk össze, jó kis mókának igérgezett. Az edzésem jól sikerült, 2. körömben megfutottam az eddigi pb.-met, tovább nem is erőltettem. A futam is majdnem jól kezdődött, hiszen eddigi rövid pályafutásom legjobb rajtját sikerült összehoznom, kár hogy pár pillanattal később ez lett a vesztem. Először csak 1 robbanást láttam, aztán repkedő tengely darabokat, majd hirtelen szétnyíltak előttem az autók, még így is elkerülhettem volna az ütközést Ricsi lángoló Cooper-jával, de az előttem levő Ferrari pont elém fordította az elejét, így én is beleszálltam. Az első kör elején megint nagy volt a tülekedés, majd utána magamra maradtam, nem is találkoztam senkivel a futam alatt. Mielőtt eluntam volna magam, felrobbant a motorom, a hosszú egyenesben, majd a hideg gumikon még megpördültem 1x. Sajnos megint nem tudtam megközelíteni se az edzésidőm a futamon, lassan olyan leszek, mint Trulli.

Szegletes Gábor
Hm engem ledobott, elment a net... Szabi imádkozz h lag legyen a 2. kör! Ricsinek meg grat, de úgy érzem tudtam volna menni Szabival... Akkor lett volna izgalmas a vége.

Soós Gyula
Hát nagyon csalódott vagyok, hogy pont a kedvenc pályám bajnokijáról dobott le a szerver. Szeretném megérteni mi történt. Az én netem k@rva drága ugyan, de legalább stabil. Az edzésen arra lettem figyelmes, hogy a bal felső sarokban a képernyőn, a 3 kis téglalap közül, a középsőben (Q betűs) elkezdett felfelé mászni a piros csík. Egy (számomra) nagyon jó körben elérte a tetejét, és kivágott. Sebaj, mentem egy gyengébb kört, vártam az edzés végét, aztán jött az a cirkusz amiből Jani segített ki, ötletem sincs mi folyt ott is, de kizökkentett a lelki nyugalomból. Aztán a rajt. Furcsamód az élenállók valahogy nem látszódtak. Olyan volt, mintha kábé 5.-nek indultam volna, mögöttem meg csak Laci gépe állt. Sebaj elindultam, de nagyon kevés autót láttam. Aztán amikor már a buli volt, egyszercsak elkezdte elém kipakolni a erre arra forgó kocsikat, így sztem legalább két emberrel is ütköztem. Próbáltam koncentrálni, haladtam előre, és mikor észrevettem, hogy megint elindul felfelé a csík a Q betű felett, már tudtam, hogy nem húzom soká. De meglepetésemre, most mintegy az 1/3-ánál járt amikor discnnecteltem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/