Spa GP eredmények

Kiss Zoltán Emlékkupa, Spa, 2007. 03. 27.


részletes nézet

A 2007. 03. 27.-n rendezett Spa-i viadal győztese Balog Szabolcs lett. A „Kiss Zoltán Emlékkupa” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 30:14.041s
2. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 +10.755s
3. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 +13.068s
4. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 +16.333s
5. Posta János / Historic Ferrari 312 +23.837s
6. Rajnóki Tibor / Honda RA300 +32.636s
7. Vörös Tamás / Ferrari 312 +42.722s
8. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 +54.927s
9. Soós Gyula / ZORRO Eagle T1G +57.008s
10. Krajsek Milán / Ferrari 312 +1:12.233s
11. Porczió László / Historic Eagle T1G +1:34.903s
12. Brixel László / Fácán Lotus 49 +1:59.725s
Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1 kör
Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 8 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 3:16.207s
2. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 3:16.709s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 3:16.836s
4. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 3:16.956s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:19.918s
6. Krajsek Milán / Ferrari 312 3:20.762s
7. Posta János / Historic Ferrari 312 3:21.068s
8. Soós Gyula / ZORRO Eagle T1G 3:21.941s
9. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 3:22.619s
10. Rajnóki Tibor / Honda RA300 3:22.926s
11. Porczió László / Historic Eagle T1G 3:23.898s
12. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 3:26.827s
13. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 3:41.169s
14. Vörös Tamás / Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 3:18.287s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 3:18.904s
3. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 3:18.989s
4. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 3:19.257s
5. Vörös Tamás / Ferrari 312 3:20.027s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 3:21.362s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:21.403s
8. Krajsek Milán / Ferrari 312 3:21.507s
9. Rajnóki Tibor / Honda RA300 3:21.815s
10. Soós Gyula / ZORRO Eagle T1G 3:22.924s
11. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 3:24.026s
12. Porczió László / Historic Eagle T1G 3:25.489s
13. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 3:29.204s
14. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 4:02.692s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Hááát nagyon izgalmas verseny volt. Néhány kört kivéve folyamatosan akcióban voltam valakivel mindig csatáztam. Az időmérőmről: mentem egy kört a qualy setupommal és utána a racesetupomat tesztelgettem ami kifizetődőnek bizonyult a versenyt figyelembevéve. A rajt után nagyon jót csatáztunk Ádámmal és az első kör végén 4en estünk be a La Sourceba. Belülről próbáltam abszolválni a kanyart de sajna Ádámmal ütköztünk egyet. Rajnoki elém került de még a következő körben megelőztem és elkezdtem üldözni a Varga Szeglet duót akik ragyógóan gyilkolták egymást ott elől aztán egyszer csak elém pottyant Ricsi aki még tovább motivált és egyre jobban kezdtem nyomni a pedált vigyázva a gumikra és a mocira amennyire csak lehetett. Az utolsó előtti körben már 4en mentünk és éppen arra készültem fejben hogy jól megküldöm az utolsó kört amikor bekövetkezett az első dráma (Szeglet és Ádám ütközése). Sikerült Ricsivel kikerülnünk őket és ott voltam a nyakán de elrontottam az utolsó kör elejét de végül ez lett a győzelmem kulcsa. Ricsinek gondjai támadtak egy lekörözéssel és ütközött. Nekem sikerült elkerülnöm és behoztam az autót az első helyre. Szerencsém volt elismerem de akkoris örülök, ez a győzelem visszaadta az önbizalmam. Gratulálok mindenkinek!

Szegletes Gábor
Nagyon jó volt az első nyolc kör! Rajtnál faképnél hagytam Ricsit, többször oda-vissza előztük egymást, az első kör végi hajtűben végleg kifékezett. Innentől nem is forgattam 11 ezer fölé a Hondát. Ádámmal egész jókat csatáztunk, azt hiszem nagyon jókat. Ricsi kiállt motor miatt (nem 11-ig pörgetted ugye? ), átvettem a vezetést! Egész utolsó előtti körig előzgettük oda-vissza egymást Ádámmal, dúlt a harc. Aztán utolsó előtt kör utolsó szektor elején a jobbost kicsit szolidabban sikerült vennem, vagy nem tudom, lényeg, hogy ütköztünk Ádámmal. Shiift+R, Ádám visszaengedett, de már csak 3. voltam. Ez is lett a befutó. Remélem azért sikerül majd a szezonban nyernem valamikor.

Varga Ádám
Nagyon élveztem ezt a versenyt, amíg tönkre nem tettem Szeglet versenyét! Az időmérőm jól sikerült, sajnáltam hogy az utolsó körben nem lett meg a 3:16 közepe, de az utolsó szektorban időt vesztettem, bár így is PB lett. A versenyem nagyon jól indult. Lerajtoltam Szabit, aki a Les Combes kanyar felé közeledve vissza is előzött. Az első kör nagyon izgalmas volt, lendületből előztük oda vissza egymást. Nagyon élveztem, főleg ahogyan a Masta kijáratánál sikerült visszaelőznöm. A kör végére kicsit lemaradt, én pedig utolértem a Szeglet vs Ricsi duót. A La Source kanyarba 3-an estünk be egyszerre, de mint később kiderült számomra 4-en, mert Szabi is megérkezett. Megmondom őszintén, hogy előrefele koncentráltam, mert úgy éreztem, hogy a távolság köztem és Szabi között elég ahoz, hogy ebben a kanyarban még ne érjen utol. Tévedtem! Ezután a verseny végéig Szegletet üldöztem, nagyon jó kis csata folyt. Meg akartam szerezni a győzelmet. Szépen is mentek a dolgok, amíg a La Carriére kanyarhoz nem érkeztünk. Megmondom őszintén nem nagyon tudom hogyan történt, mintha 1mp-re kihagyott volna az agyam, csak arra emlékszem, hogy elöttem a Honda feneke, és már sok. Nem tudom miért utál engem az a kanyar, de mindig ott történik velem a baj. Eddig 3-szor vettem részt versenyen itt Spa-ban. Az 1. alkalommal az 1. körben elhajítottam a Hondát és tömegbalesetet csináltam ugyanitt, aztán a brittekkel a BRM-et ugyanitt, most pedig kiütöttem Szegletet ugyanitt. Végül a 4. helyen értem célba. Sajnálom Szeglet, nagyon sajnálom!

Posta János
Grat Szabinak a győzelemhez és Milánnak az első befutóhoz! Az időmérőn új PB-t repesztettem, rendben is volt a hetedik rajthely, csak azon izgultam, hogy ne legyen gubanc a rajt után, az Eau Rouge-ban. Szerencsére simán ment minden, kivéve hogy a Malmedyben lenyírtam a balról sövényt és elment Yoda meg Milán... Milán a második kör elején megforgott a Le Combe közepén, volt egy kis kocc, de szerencsére nem vesztettem pozíciót. Később Milán ismét hibázott így Yoda után eredtem. Sikerült közelítenem, de mögöttem Vörös Tomi aggasztó tempóban csökkentette a távolságot. Aztán Yoda hibázott a Mastánál, így megelőztem és pár 3:21-es körrel le is szakítottam annyira, hogy nyugiban figyelhettem a Pribludán az előttem dúló csatát. Nagyon durván nyomta az elit, volt hogy négyen voltak 0.5 mp-en belül... Gondoltam is, hogy lesz majd vmi csatt aztán hátha csöppen egy dobogó :) Aztán maradtam ötödik. Ez már zsinórban a harmadik hasonló helyezésem, remélem Rouenen vagy a kedvenc Silverstone-on feljebb is jutok :) Azért örülök, hogy ma is legjobb lettem a humánok között :)

Rajnóki Tibor
Hát Spat nem tudom rendesen csinálni, főleg Hondával nem. A kvalról inkább ne ejtsünk szót , a rajt nagyon jól sikerült kimaradtam a csihi-puhiból, majd tökjól mentem. Jött a Balog gyerek volt kis küzdés, de inkább elvettem a gázt, nyomja csak a gépnek, sokkal gyorsabb volt nálam. Aztán a nagy unalmamban berongyoltam a kerítésbe a Masta után és megelőzött Leo mester. 25 fokos kormányszöggel nem nagyon volt jól kontrollálható a gép, így nem nagyon tudtam támadni. Megaztán ha Leot megnyomom egy péppé zúzott Hondával, tuti egy életre elmegy a kedve a GPL-től... Aztán megkaptam a Tomot is, ő is gyorsabb volt, de egyszer csak megszűnt a hátam mögül a zavaró, visító ferka hang - tudtam megrottyantotta a gépet. Hát ennyi volt a futamom, Spa marad a 3. legszarabb pálya a Földön - számomra!

Vörös Tamás
Sok kedvem nem volt a versenyzéshez, főleg így, hogy a kedvenc pályámon megint utolsóként kellett indulnom, de végül is rajthoz álltam. Az Eau Rouge-ban történt egy nagy balaeset, amit sikeresen kikerültem, majd a Mastában kicsit lehúztam a korlátot, többen meg is előztek, aztán a Stavelot után kicsúszó Lotus-t majdnem telibekaptan, de végül is komoly sérülés nélkül folytatni tudtam a versenyt. Soós Gabit viszonylag gyorsan megelőztem, majd Janit üldöztem hosszú körökön keresztül. Egyre közelebb voltam már mikor Rajnóki Tibi hibázott és elém került, majd felcsillant a reménysugár, hogy talán sikerül mindkettőjüket megelőzni, de ekkor, ahogy ez lenni szokott, a Ferrari motorja megadta magát. Shift+r, majd a folytattam, de már csak a 7. helyet tudtam megszerezni.

Soós Gyula
Végülis nem volt rossz versenyem, mind edzésen, mind versenyen kábé ez a helyezés “dukált“ nekem. Azt sajnálom csak, hogy a 8. körben picit felszaladtam a dombra a 3. szektornál, így elmaradt a testvércsata. Pedig addig nagy munkát vittem véghez, 4-5 körig üldöztem az öcsémet, és sikerült végre lőtávolba kerülni. Izgalmas utolsó kör lett volna... Meg persze ha első körben a hideg gumikon nem szállok el Stavelot-nál. Na de ez van, Rouen-re koncentrálok már, ami az első olyan versenyem lesz, ahol már versenyeztem, jippí!

Porczió László
Mégis Eagle-el indultam Ferrari helyet, gondoltam mégse legyek már utolsó . Az időmérőn pb-t mentem ugyan de ha nincs a sok baleset gyors körökben akkor 1 másodperccel jobb is lehetett volna. Az utsó percekben ütköztem ha jóltom Soós Gabival mikor versenyre tankolva próbálgattam a verdát, ezért bocs, büntetőjogi következményeket vállalom A 11. helyről rajtoltam, rögtön az elején két kocsi közé szorultam és felgyulladt a kocsim, ezután a nép után eredtem, de többször is belerohantam egy baleset maradványaiba, és még belém is rohantak ezek után. Így aztán jól visszaestem, aztán utólértem Brixeléket akikkel jókat csatáztunk, ez a része jó volt a versenynek. Ezután még párszor hibáztam mivel a bal első gumi nagyon melegedett, aztán visszavettem a kanyarsebességekből és a 4. körtől végig stabilan magamhoz mérten jó ritmusban autóztam a 11. helyen ahol végeztem is. Remélem Rouen-ban végre valami normálisabb eredményt is tudok hozni.

Brixel László
Nekem az egész verseny csak hibázások sorozata volt... Idömérön is “bent maradt“ még egy mp, nem sikerült eléggé koncentrálnom, aztán versenyen meg sem tudtam közelíteni a 3:19-es kört. Elnézést, ha valakit feltartottam, nagyon nem ment ez nekem. Két hét múlva Rouen, ami a másik kedvencem, nem tudom hogy fogom túlélni.

Babinszki Gábor
Ezt a versenyt gyorsan el kell felejtenem. A rajtál elindult az autó segge, nagy nehezen visszahoztam, erre ütköztem a Rouge bejáratánál valakivel. Shift-R. Később egy Eagle pörgött az aszfalton, későn vettem észre, belerongyoltam. Shift-R. Itt már bőven utolsó voltam, Portion, BxBrothers mögött autóztam akik gyilkolták egymást, gondoltam én leszek a nevető negyedik. Nem így lett. Az utolsó szektorban csúnyán megtoltam hátulról az Eagle-t, úgy gondoltam itt az ideje abbahagyni. Ez ma nem ment nekem, sajnálom akinek kellemetlenséget okoztam.


http://hgplm.gtr-masters.hu/