Albi GP eredmények

16. kupa, Albi, 2008. 04. 08.


részletes nézet

A 2008. 04. 08.-n rendezett Albi-i viadal győztese Krajsek Milán lett. A „16. kupa” versenyén a második helyet Fejes Gábor, a harmadikat Soós Gyula szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (30 kör, 109 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 35:21.993s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +26.456s
3. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +43.254s
4. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 +56.608s
5. Porczió László / Historic Lotus 49 +1:03.723s
6. Pechnig Rezsö / Ferrari 312 1 kör
7. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1 kör
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1 kör
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Honda RA300 1 kör
10. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1 kör
11. Varga Ádám / Ferrari BRM P115 2 kör
12. Sárai Róbert / Ferrari 312 2 kör
Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 15 kör
Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 17 kör
Posta János / Historic Lotus 49 29 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:09.418s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:10.284s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:10.297s
4. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 1:10.581s
5. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:10.597s
6. Posta János / Historic Lotus 49 1:10.650s
7. Porczió László / Historic Lotus 49 1:11.007s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:11.032s
9. Sárai Róbert / Ferrari 312 1:11.182s
10. Varga Ádám / Ferrari BRM P115 1:11.358s
11. Vörös Tamás / Mad Eagle Honda RA300 1:11.402s
12. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:11.578s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:11.635s
14. Pechnig Rezsö / Ferrari 312 1:11.986s
15. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / ZORRO Ferrari 312 1:09.677s
2. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:10.701s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:10.761s
4. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 1:10.926s
5. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:11.054s
6. Porczió László / Historic Lotus 49 1:11.067s
7. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:11.416s
8. Sárai Róbert / Ferrari 312 1:11.453s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:11.454s
10. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:11.536s
11. Pechnig Rezsö / Ferrari 312 1:11.702s
12. Vörös Tamás / Mad Eagle Honda RA300 1:11.785s
13. Varga Ádám / Ferrari BRM P115 1:11.787s
14. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:12.105s
15. Posta János / Historic Lotus 49 1:30.334s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Azt kell írjam, igazából nem sok minden történt velem! Szeglet discojával szertefoszlott a motiváció nagyrésze. Az utolsó 5 körben megpróbáltam magamhoz térni a kábulatból, megnyomtam pár kört (csak a statisztika kedvért), végül sikerült érintőt vennem egy szalmabálán. A körözéseknél köszönöm a közreműködést mindenkinek! Grat Gabónak, hogy lenyomta Szegletet! Gyulának pedig, hogy ilyen ügyesen tolja a Zorro szekerét!

Fejes Gábor
Szokasomhoz hiven tul ovatosan indultam, hideg gumikon kicsit hibazgattam is, igy a 2. rajtpoziciombol az elso kor vegere 4. hely lett. Eppen kezdtem felvenni a ritmust, amikor Szabi kipordult elottem, igy Szegletet vettem uldozobe. 3mp koruli volt a lemaradasom, tizedeket tudtam rajta hozni koronkent. Erdekesnek igerkezett a dolog, de sajnos Szegletet ledobta a nete, en ebben a pillanatban visszavettem a gazt, +20mp, -15 mp-es urben esemenytelenul bejottem a 2. helyre. Jo nagy gondot okozva ezzel magamnak Rouenre, odalettek a kreditjeim, kenytelen leszek Hondazni, ami nem kecsegtet ott valami jo eredmennyel.

Soós Gyula
Minden jó, ha jó a vége - tartja a mondás, és a 3. hely miatt valóban jó érzéseim vannak. Persze nem így indult. Edzésen elégedett voltam az 5. hellyel, a rajtnál féltem, hogy Jani mellém jön majd a Lotival, de jól indultam, és sima volt a dolog. Nem is emlékszem már mindenre, 1. vagy 2. körben aztán Jani belémjött féktávon hátulról (nem tudom volt-e részem benne, sztem nem fékeztem túl korán), szerencsére a Ferrari bírta, csak 1-2 helyet veszítettem. Aztán volt pár kör izgalom P. Lacival, párszor helyet cseréltünk, volt egymás mellett kigyorsítás, minden. Aztán megforgott előttem a T1-ben, én meg bele, ez újra visszavetett kicsit. Pár kör tisztán, tartottam az 5. helyet, mikoris utolértem Szabi BRM-jét. Ő is besokallt előttem, még egy kocc, már csodáltam, hogy a kocsim még megy. Addigi előnyöm Laciékkal szemben nulla lett, kezdtem elölről. Majd jött Szegletnél a disco, és megörököltem a 3. helyet. Féltávtól végre egyedül mehettem a saját tempóban, fel is építettem egy 12-15 mp-es előnyt. Már spórolósan autókáztam, mikor az utolsó körben, 2-3 kanyarral a vége előtt egy lekörözött kipördült előttem, kishíján kiütött, hát megint átázott rajtam a póló. Kemény volt, így nagyon örülök a Zorro kettős dobogójának.

Balog Szabolcs
Hát ez húzós volt. Edzésről annyit hogy úgy 20perccel a vége előtt kivágott a net....Szerencsére visszajöttem és 4.helyről várhattam a folytatást abban a tudatban hogy lesz laggolás bőven. Rajtom erős volt szerencsére és próbáltam menni Szeglettel ami nagyjából ment is amíg a hátsó egyenes végén nem jött lag éppen féktávon....ahogy kell elhajítottam a gépet de nem reseteltem. Kicsit balrahúzó géppel folytattam a meccset a 9 - 10 hely környékéről. Nyomtam neki mint süket a csengőt, a BRM kormányán mindent feltekertem és minden szólt, tényleg nagyon a határon autóztam. Utolértem Szeredi Norbit akit előzés helyett majdnem kiütöttem T1-T2 ben (nem hittem volna h ennyivel rövidebb Nekem ott a féktáv sorry). Szépen kapaszkodtam felfele, előzgettem a versenytársakat és amikor felnéztem a pribire két dolgot állapítottam meg: 1. Szeglet nincs versenyben 2. a 3. helyen Gyula már elérhetetlen távolságban van. 4. helyre pályáztam és Porczióval vívhattunk volna egy jó kis mérkőzést a helyért ha nem pördül ki az első kanyarkombinációban. Nem volt rossz verseny de idegesített a lag egy kicsit. Jön Rouen, kemény versenyre számítok!

Porczió László
Először is bocs, hogy megint elfelejtettem a büntim és elkezdtem időmérőzni, nem direkt volt, egyszerűen skippelte a memóriám. Szerencsére sikerült a sisak cserével megoldani, hogy mégis utolsónak induljak, remélem az üres 7.rajthely nem okozott senkinek se gondot. A rajtnál a zöld zászlós emberből nem sokat láttam így volt egy kis fáziskésésem, aztán sikeresen megúsztam a karambolokat így a 16. helyről egész a 6. helyig jutottam. Gyula elé kerültem akivel párszor helyet cseréltünk, végülis hibáztam és túljutott rajtam azt nem is vettem észre hogy közben koccantunk is ezért bocs . Ezután próbáltam tartani a tempót de még nehéz volt a verdám így csak szenvedtem, közben Majer Tomi ért utól az Eagle-el és miután ismét hibáztam megelőzött, majd én próbáltam megelőzni, aztán valahol hibázott és elé kerültem. A verseny felétől tehát a 4. helyen autóztam, és kezdtem elfogadható időket menni. Kicsivel később Szabi ért utól és az utolsó körig 2 másodpercen belül üldözött, ekkor ismét -immár harmadjára is- bedobtam a verdám a célegyenes utáni kanyarkombináció melletti árokba így sajnos csak az 5. hely jött össze. Ettől függetlenül se volt rossz versenyem a verdám sértetlen maradt végig és az 5. helyhez is kellett mák.

Babinszki Gábor
Borzasztó versenyem volt... Jó fáradtan ültem le versenyezni, el is aludtam a rajtot de úgy hogy ketten is átléptek rajtam az első kanyarig. A hosszú egyenes féktávja előtt meg egy Hondát lestem mellettem mintsem előre néztem volna. Elnéztem a féktávot, és belecsúsztam az előttem haladó Ferrariba. Azt hiszem ez bünti lesz... 2 kanyarral később egy Loti rakott palánkon kívülre, majd a reset utáni kanyarban megpörögtem a nagy idegességemben szóval eseménydús első köröm volt... Innentől unalmas versenyem volt az utolsó kilométerig, talán 3 pörgés tette érdekessé az eseményeket. Ráadásul a kedvenc helyemen, a T1-T2 kombinációban. Hihetetlen... :( A végére utolértem Vörös Tomit, aki utolérte Norbit. Érdekes befutó lehetett volna, ha nem ütik ki egymást 2 kanyarral a vége előtt, így én lettem a nevető harmadik, illetve nyolcadik :) Öröm az ürömben, hogy legalább a rajtpozíciómba visszakapaszkodtam a végére.

Varga Ádám
Nekem ritka pocsék egy versenyem volt. Kedd délután tettem fel a pályát, de régebben 69 moddal mentünk már itt egy versenyt, és akkor sem tetszett. Szívem szerint hagytam volna az egészet, de muszáj volt indulni, hogy legalább kreditet gyűjtsek. Éppen ezért fogtam a BRM-et, silverstone Fast01 setupot, állítottam a váltón meg a stabilizátoron és már jött is az időmérő. A versenyen sem volt szerencsém hátulról, sajnos minden balesetbe belekeveredtem, aztán meg magamtól is sokat hibáztam, nem is tudom hányszor csúsztam ki és pördültem meg összesen. Hát ennyi lényegében, a következő futamra tetszőleges autóval indulhatok és még 2 pontot is kaptam. Remélem Rouenen már versenyképes formában leszek.

Soós Gábor
Múlt heti előfutam után már azt hittem kilábaltam a gödörből, dehát csaknem akar ez nekem összeállni. Persze nem számítottam könnyű futamra az utolsó rajthelyről, az első kör feléig úgy nézett ki még jól is kijöhetek a dologból, aztán abban a bizonyos balosban, ahol úgy látom több probléma is volt féktávon ráestem Captain-re, ezért bocs, védelmemre annyit tudok felhozni, hogy sztem elég korán fékeztél. Persze ettől még én leszek elmeszelve, rouen megint U.R. Bár az is lehet a probléma abban a kanyarban ha szorosan üldözöl vkit nem veszed időben észre a féktávot, mert az előtted levő autó pont kitakarja. Szóval utolsóként eredtem a mezőny után, becsületesen küzdöttem, stabil, tűrhető tempóval, aztán még féltáv se volt mikor eldurrant a motor, vele együtt meg elfogyott a türelmem, már nem láttam értelmét újra kezdeni a küzködést, telitankkal, hideg gumikon. Azért bosszantó hogy mondjuk monzán végigmegyek GP-távon Lotus-al, ilyen rövid távon meg eldurran, persze a tesztek alatt semmi előjele nem volt.

Szegletes Gábor
Engem a net tett ki, második helyről. Szabi nem tudom hol járt, de jókora előnyt szerezhettem volna, első hétben nem volt. A 14-es bajnokság is technikai dolgok miatt ment el, nem kéne ezt ennyire erőltetni. Qual: többet vártam magamtól, végül nem lett meg semmi, 10,2x-et minimum el tudtam volna képzelni. Grat Milánnak és Gabónak! Futam: rajtnál nem láttam semmit, mert Milán közvetlen előttem volt, úgyhogy túl korán fékeztem. Közel volt a töltés így, kicsit megcsúsztam, hirtelen nagyon szorossá vált a helyzet, de Gabó úriember volt, nem lett baj. Kezdtem a gumikímélő köröket, 140 alatt volt a BH végig. Tartottam nagyjából a távolságot Gabótól, és tudtam volna még 3-4 körön kersztül beleerősíteni a végén. Aztán eltűnt mindenki a pribiől, és nem jöttek vissza. Sajnálom, mert ha most bejövök dobogón, akkor kredittől függetlenül sokat szakítottam volna Szabin. Így meg se kredit, se pont, csak egy mínuszolt futam. Szabinak mák. Volt setupom, volt benne munka, haljon meg a szolgáltató. Csütörtökön mind a 70 kilómmal rájuk támadok.

Posta János
hát... ez sz*r volt mint mindig amikor a család bekavar... elnézést mindenkitől... nem tudom mikor lesz legközelebb idegrendszerem versenyezni... :S


http://hgplm.gtr-masters.hu/