Mexikóváros GP eredmnyek

15. kupa, Mexikóváros, 2008. 01. 29.


rszletes nzet

A 2008. 01. 29.-n rendezett Mexikóváros-i viadal gyztese Krajsek Milán lett. A „15. kupa” versenyn a msodik helyet Balog Szabolcs, a harmadikat Soós Gyula szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Krajsek Milán futotta.



Verseny (20 kr, 100 km)


# versenyz aut versenyid
1. Krajsek Milán / ZORRO Lotus 49 35:38.682s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 +17.404s
3. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 +54.877s
4. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 +1:32.969s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:37.464s
6. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 +1:46.070s
7. Varga Ádám / Ferrari Brabham BT24 +1:53.784s
8. Porczió László / Historic Lotus 49 1 kr
9. Posta János / Historic Cooper T81B 1 kr
10. Sárai Róbert / Brabham BT24 1 kr
11. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 1:44.717s
2. Krajsek Milán / ZORRO Lotus 49 1:45.103s
3. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 1:47.638s
4. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:48.713s
5. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1:49.222s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:49.692s
7. Posta János / Historic Cooper T81B 1:49.740s
8. Porczió László / Historic Lotus 49 1:50.045s
9. Sárai Róbert / Brabham BT24 1:50.366s
10. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:58.655s
11. Varga Ádám / Ferrari Brabham BT24 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Krajsek Milán / ZORRO Lotus 49 1:45.549s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 1:45.563s
3. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 1:47.734s
4. Varga Ádám / Ferrari Brabham BT24 1:48.056s
5. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:49.292s
6. Szeredi Norbert / 2 Laps Ferrari 312 1:49.459s
7. Posta János / Historic Cooper T81B 1:49.479s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:49.490s
9. Porczió László / Historic Lotus 49 1:49.924s
10. Sárai Róbert / Brabham BT24 1:51.123s
11. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:55.804s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Hát egy küzdős szezon ért véget tegnap! Tény és való hogy eddigi pályafutásom legravatyabb szezonján vagyok túl de az utolsó futamok bizakodásra adnak okot a jövőt tekintve. Időmérő remek volt. Teljes extázisban autóztam és nagyon élveztem hogy végre tudok igazán gyorsan menni Mexicón! Rajtot illetően féltem kicsit mert nem vagyok nagy rajtoló és ennek megfelelően be is aludtam és úgy elrontottam a rajtot ahogy van! Haladtunk T1 fele belelestem a tükörbe látom Loti mögöttem elkezdtem befele sorolni T1 hez és hopp! elszáll a gép! Pislogtam erősen mivel a tükrömben előtte még láttam a Lotust aztán eltűnt és láttam hogy hirtelen tele van vele a tükröm és már esélyem se lett volna elrántani. Újra a mezőny végén (ismerős volt szitu egész évben innen kellett felmásznom) voltam és nekivágtam a csatának. Szépen visszamásztam a 2. helyre de Milánt nem volt esélyem már elérni így nem is erőltettem a dolgot. Nyugodtan lendületesen autózgattam figyelve arra hogy a rés köztem és Gyula között meglegyen min. 20másodperc. Kíváncsian várom a VB döntését az ügyet illetően és nagyon sajnálom hogy Ricsi és Szeglet nem tették tiszteletüket a verseny (Én főleg Ricsi miatt bánkódom:S) Összességében a szezont tekintve szerintem én kihoztam magamból a maximumot és tényleg kecsegtető a helyzet a következő bajnokságot illetően! Gratulálok Szegletnek és a Fácán Csapatnak a bajnoki címekért és Mindenkinek!

Soós Gyula
Hát most elvileg ünnepelnem kéne, megvan az első dobogós helyezésem bajnoki futamon, és összességében a szezonom is nagyon jól sikerült De mégis van bennem egy nyomasztó érzés az első kanyarban történtek miatt. Úgy készültem az edzés alapján, hogy majd Szabi és Milán csatáznak az élen, én meg követem őket. Azzal nem számoltam, hogy a Lotus egy rajtoló gép, és utolérem Szabit a T1 előtt. Nem hagyott nyugodni a dolog, azonnal letöltöttem a replayt, és meg is néztem az esetet, nagyon sokszor, minden kameraállásból. Azt kell mondjam, kicsit megkönnyebbültem, az biztos, hogy nem egyedül az én hibám. Illetve kérdéses a dolog, másképp néz ki a dolog ha innen, vagy onnan nézzük. Még az is lehet, hogy lag volt, mert gyakorlatilag össze sem értek az autók, 1 keréknyi hely majdnem maradt köztünk. Sajnálom Szabit, de ezek után ismét nagyot küzdött, és engem is visszaleőzve feljött a második helyre. Az én versenyem pedig lényegében unalmas volt, meg zavart ez a dolog is, nem ment úgy ahogy mehetett volna. Arra vigyáztam, hogy egy reset-nyi előnyöm legyen az üldözőkkel szemben, mert a Lotus az edzésen is eldurrant egyszer. De szerencsére bírta, így simán beértem harmadiknak.

Soós Gábor
Elég bosszús vagyok magamra, hiszen papírforma szerint a negyedik helyen kellett volna végeznem mint az edzésen. Dehát ez a szezon már csak ilyen volt nekem, ez sem jött össze. Az idény során háromszor kerültem olyan versenyhelyzetbe, hogy gyakorlatilag gyorsabb voltam mint az előttem haladó, de inkább kivárásra játszottam, majd végül mindent egy lapra feltéve próbáltam előzni a futam vége felé, de ez egyik esetben sem sikerült, sőt további pozíció vesztéssel jártak. Legaláb ütközés és shift r nélkül végigmentem, illetve Norbival csatáztunk jó sokat. Az utolsó másfél kör kemény volt, főleg hogy Ádám is beszállt harmadiknak nagy nyomást gyakorolva rám. Végül annyira rákészültam az utolsó kanyarra hogy a palánkról visszapattanva megpördültem, és további két helyet buktam. Persze ha a futam középen nem rontom el a t1-et, csak be kellett volna gurulnom.

Varga Ádám
Nekem elég jó kis versenyem volt ez. 2 hét alatt 1 órát gyakoroltam összesen Mexikon, mivel nem szeretem ezt a pályát, meg amúgy is unom a szürke gyakorlásokat. Ehelyett inkább próbáltam elmerülni a GRE Help szépségeiben. Na a lényeg, hogy az időmérőn sem voltam, mert a bátyám kicsit felöntött a garatra és haza kellett fuvarozni. Az utolsó 10 percre értem oda, de gondoltam már ki sem megyek a pályára, csak úgy uccu neki, egyből a versenyre ülök be a gépre, és ha egy kocsival végigmegyek hiba nélkül nagyon büszke leszek magamra. Egy kocsival mentem végig, de sajnos hiba volt. A rajtnál az elöttem állókat figyeltem, mivel nem is láttam, hogy melyik kis színes négyzet lehet a zászló, így jó 5 mp-el később rajtoltam. Az első körökön mindent elspóroltam ahogy csak lehet, semmiképpen nem akartam kicsúszni. Aztán végül vettem a bátorságot, hogy megelőzzem Gabót, és utolsértem Lacit. Na itt kezdődtek a gondok, mivel hiába vettem gyorsabban a célegyenesre fordítót, a Lotus mindig elment az egyenesben. A T1-en meg amúgy is olyan féktávokat vettem, hogy a nagyanyám kiröhögött volna. Egyszer szélárnyékból gondoltam a külső íven elfordulok, már a falban láttam magam, amikor még Laci Lotusa is bekerült a képbe, én meg sodródva végignéztem az eseményeket. Miután Laci újraindult megint elkezdtem követni, de végül elengedett. Nagyon szégyeltem magam, és kellemetlenül is éreztem hogy Laci elengedett, nehogy a hülyegyerek újra elmérje Sajnálom. Ezután volt még egy kicsúszásom, meg egyszer a pálya végefelé bekerültem a töltés mögé, és a füvön kellett gurulnom a döntött ívig, mert csak ott tudtam visszakeveredni a pályára. A végére még utolértem a Soós Gabi - Szeredi Norbi kettőst. Már úgy tűnt maradok mögöttük, de az utolsó kör utolsó kanyarjában Gabi besokalt én meg átvettem tőle az 5. helyet. Ennyi, nagyon jó kis futam volt, mert mindig volt valaki a látómezőmben.

Porczió László
Rég volt ilyen jó versenyem és rég mentem ilyen jól, jó választás volt a Lotus. Az időmérőn ugyan nem tudtam 1:50 alá menni ezért a 8. helyről rajtolhattam, de a rajtot jól elkaptam, és egész az 5. helyig jutottam. Persze ez nem tartott sokáig mivel jött Szabi és esélye nem volt tartanom. Nem sokkal később Ádám jelent meg, úgy tünt a Brabivel szemben van esélyem így gondoltam harcolok a helyemért, az egyenesekben rendre el is húztam bár volt, hogy helyet cseréltünk, de tartottam magam. Aztán sajna repülés lett a vége és emiatt páran el is mentek akiket talán tudtam volna verseny végéig is tartani. Ezután Ádámmal még erősködtem de aztán úgy láttam jobb ha elengedem előbb utóbb úgyis megelőz. Ezt a gebaszt leszámítva magamhoz képest végig jól mentem kevés hibával igaz a repülés után még kellett pár kör mire visszarázódtam. Aztán utólértem Janit, de Milán engem hamarább, így megint lekörözött lettem, Jani is erre a sorsra jutott és talán emiatt én is utólértem és ha nem is elsőre de megelőztem az utsó körben így meglett a rajtpozicióm ismét. Végülis sokkal jobb eredményre az időim alapján nem számíthattam talán a 7. hely még reális lehetett volna, de nem számít mert igazán jó verseny volt.

Posta János
Hű, ez nagyon kutya volt... Eleve fáradtan ültem le az időmérőhöz, aztán a futamon meg még külön peches is voltam. Harmadik kör elején Szabi és Robi koccant (warp), Robi megpördült, én meg nem tudtam kikerülni... Ha nincs akkor az a Shift-R-es megálló, akkor mehettem volna az előttem haladó négyes-ötös bollyal. A végén már elég kedvetlenül köröztem. Érdekes volt egyébként, az egyenesekben tisztára “olyan érzésem volt, mintha meteorok húztak volna el mellettem“ (c) Ricky Bobby, Taplógáz Szóval, nem volt egy szerencsés választás a Cooper... Grat a győztesnek, dobogósoknak és minden célbaérőnek! Aki nem volt itt, nem tudom, miért hiányzott...


http://hgplm.gtr-masters.hu/