Silverstone GP eredmények

13. kupa, Silverstone, 2006. 11. 15.


részletes nézet

Varga Ádám bizonyult a legjobbnak a „13. kupa” sorozat 2006. 11. 15.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen Kiss Zoltán futott be, míg a harmadik pozíciót Balog Szabolcs szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Varga Ádám futotta.


logo


Verseny (24 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Varga Ádám Ferrari 312 35:21.973s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 +10.554s
3. Balog Szabolcs Honda RA300 +19.378s
4. Posta János Lotus 49 +46.728s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 +1:04.770s
6. Soós Gyula Ferrari 312 1 kör
Porczió László Lotus 49 8 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Varga Ádám Ferrari 312 1:26.682s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:26.703s
3. Balog Szabolcs Honda RA300 1:27.156s
4. Vörös Tamás Ferrari 312 1:28.731s
5. Porczió László Lotus 49 1:29.378s
6. Soós Gyula Ferrari 312 1:31.265s
7. Posta János Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Varga Ádám Ferrari 312 1:27.284s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:27.423s
3. Balog Szabolcs Honda RA300 1:27.932s
4. Posta János Lotus 49 1:28.379s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 1:29.279s
6. Porczió László Lotus 49 1:29.838s
7. Soós Gyula Ferrari 312 1:32.223s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Varga Ádám
Ez végre egy olyan futam volt, ahol boldogan száltam ki az autóból. Az időmérőm nagyon jól sikerült, és csak a verseny után láttam hogy mennyire szoros is volt. A verseny elött azt mondtam, hogy mindent megteszek a siker érdekében, és ezt a gondolatot követve pár percel a vége elött kimentem a pályára 4 körre való benzinnel. Sikerült néhány századot javítanom, de akkor nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, viszont a verseny után vettem észre, hogy ennek köszönhettem az 1. helyem, a régi időmet Zolee a legvégén megjavította. A verseny jól kezdődött, a rajtnál Zolee megelőzött, de most legalább nem olyan könnyen mint szokott Az első körökben nagyon óvatosan mentem, féltem a hideg gumikon. Több apró hibát is vétettem az elején, de szerencsére Zolee nem nagyon tudott ellépni, és 1,5 mp-nél az egész versenyen nem volt nagyobb köztünk a távolság (lásd grafikon ). Egyszer Zolee hibázott én meg meg tudtam előzni, de nem sokáig tartott az örömöm, mert túlságosan a tükröket skubiztam, és az egyik kanyart elvétettem, ekkor visszavette a vezetést. Gondoltam nem is baj, mert ha Zolee mögöttem van mindig attól félek, hogy féktávon kiüt nyugodtabb voltam, hogy elöttem van. Gondoltam ha a végéig nem dobja el nagyon a gépet, akkor majd megpróbálkozunk az előzéssel. Az utolsó három körben nagyon nyomtam, olyan minden-mindegy alapon, mivel Szabi jócskán lemaradt tőlünk, így egy hiba is belefér, gondoltam. Szerencsére Zolee hibázott, én meg elmentem mellette. A T1-et elmértem, így Zolee be tudott bújni mellém, a T2 felé szinte fej-fej mellett rohantunk, de én voltam az előnyösebb pozícióban, a belső íven. Nagyon szűken vettem a kanyart, hogy legyen helye Zolee-nak, de aztán elhalkult Zolee motorhangja, én azt hittem szimplán elmérte, mert a kocsi mozgásán semmi nem utalt ütközésre. A verseny után megnéztem a replay-t, de ott nem értünk össze, még olyan 30-40 cm-re volt a két kocsi egymástól amikor a lagg ellökött téged. Én így éltem ezt meg, most megyek és megnézem a szerverreplayt. GRAT MINDENKINEK!!! u.i.: ez nagy küzdelem volt Zolee

Kiss Zoltán
Hmm ... hát nem örülök .. az egész verseny alatt Ádámmal valami HATALMAS csatát vívtunk, egyike volt a legjobbaknak amiben valaha részem volt, a második kockából rajtoltam, de a rajtnál T1-ben sikerült beszúrnom Ádámnak, és gyorsan átvettem a vezetést, majd folyamatosan szakadtam le róla egészen a verseny közepéig, itt már komoly 2.5 mp előnyöm is volt . Aztán a verseny felétől valami történhetett az autómmal, mert egyszerűen nem volt fékem. Féktávokon sokszor túlcsúsztam az ívről, tolta ki az orrát az autó, így kellett végigmennem a verseny hátralévő részében, ennek köszönhetően Ádám meg is érkezett rám, és innentől kezdve a futam végéig 0.5 - 1 mp-en belül autóztunk. Nagyon zsír volt!! Egyszer leelőzött, majd viszonylag gyorsan én visszaelőztem őt, és vezettem egészen az utolsó előtti körig, amikor is egy pici hibát vétettem és Ádám épphogycsak le tudott előzni, a célegyenes ráfordító előtt. Itt úgy éreztem, hogy a célegyenes végén ki tudom fékezni és nagyon tapadtam rá. Majdnem be is jött a számításom, mert Ádám egy hajszállal is de benézte a T1-et, és egy nagggyon picit kisodródott az utolsó kör elején a T1-ben és mellé tudtam kerülni. A T2-höz fej-fej mellett mentünk teljesen egymás mellett, de sajnos az a kanyar szűk volt kettőnknek, összeütköztünk, és ebből én jöttem ki rosszabbul, Ádám elment és 10mp-el nyert. Gratula Ádám, valóban nagyon szép meccs volt, remélem még lesz ilyen!!

Balog Szabolcs
Miután kiderült hogy a legnagyobb ellenfelek (Ricsi, Szeglet, Kajmán) nem jönnek, onnantól kezdve én arra törekedtem hogy legalább a harmadik helyre bejöjjek és ez sikerült is. Jó rajtot vettem de nem voltam kellően agresszív az első néhány körben amikor még a Ferrari duettet le lehetett volna előzni. Sajnos ismét elfüstölt a motortom (érdekes módon a Honda nekem eddig egy két kivételtől eltekintve leváltás közben szállt el) de a verseny végére megtaláltam a ritmust és sikerült mennem néhány nagyon gyors kört és túlmelegítenem a jobb elsőm . De mégis az tetszett a legjobban amikor a végén Ádámmal megforgattuk paripáinkat az első szektor végén . Ezzel a futammal a bajnokság teljesen nyílttá vált így most nagyon bizakodó vagyok és nagyon jó futamot várok a Nürburgringen. Gratula Ádámnak és mindenkinek!

Posta János
Egyetlen métert sem tudtam gurulni az időmérőn -- 00:00-n állt az óra, amikor végre fel tudtam szerelni a kormányt... Az volt a mákom, hogy napközben tudtam gyakorolni, sőt még a szabad edzésen is összejött pár kör. Az utolsó pár silverstone-i versenyem nem úgy sült el, ahogy vártam, mondhatni rendre kudarcok értek. Most sem volt tökéletes az élmény, de azért elég jó volt Az utolsó helyről rajtolva hamar magam mögött tudtam Gyulát és Tomit is. Lacit egy kicsit követnem kellett, de aztán a Hangar Straighten mellette is elmentem. Nem sok esélyt láttam ennél magasabbra törni, de azért nyomtam becsülettel. Kicsit talán túl sok becsülettel, mert a Cosworth nem bírta a Lotusban A shift-R ellenére sikerült Tomi előtt maradnom és a további kellemetlenségek elkerülése végett kíméletes üzemmódba kapcsoltam. Magam is meglepődtem, hogy a “11 órai“ felváltások ellenére milyen tempót tudtam menni Nagy örömömben aztán megpördültem a T3-ban, de szerencsére Tomi még mindig mögöttem maradt. Ezután már nem hibáztam nagyot, egyszer-kétszer a füvön kanyarodtam a Hangar Straightre, de a negyedik hely nem volt veszélyben. Gratula Ádámnak első bajnoki futamgyőzelméhez!

Vörös Tamás
Ezen a pályán mindig is csak Lotussal tudtam jól autózni, a Ferrarit hiába hajtottam, még 1:29 alá is alig tudtam menni, pedig a beállításom elég jó volt. A rajt viszonylag jól sikerült, de aztán a 2. körben a T1 ben kicsit elmértem a féktávot, és kicsúsztam a fűre, aztán Porczió Laci mögé kerültem, aki nem sokkal később hibázott, így megelőztem. A verseny hátralévő részében nem hibáztam komolyabbat, mentem ahogy tudtam, de Janit nem tudtam elkapni. (Egyébbként a verseny végéig abban a tévhitben voltam, hogy Jani BRM-el megy, így furcsáltam is a dolgot). Végül maradt az 5. hely.

Soós Gyula
Bár 6. lettem, amiről nem is álmodhattam, nincs minek örüljek. A 6. hely azt jelenti, hogy 6-an értünk célba. Mivel az összes többi játékos magasabb osztályt képvisel jelenleg, így nem hogy ellenfelet, de még a ritmusomat sem találtam tegnap. A kormányom is vacakolt, olyan volt, mintha az egyeneshaladás nem a középállás lett volna. Nagyon furcsa volt, és előtte épp csak nekidöccentem egyszer a falnak, de így inkább megálltam egyet shift+r-ezni (Jani pechjére, aki pont ekkor ért utol, és meglátva őt a tükörben, még sikerült meg is forognom a nagy kapkodásban). Azonban a shift+r sem segített, mentem így tovább. Pribluda szerint 1:30.3-as köröket tudtam volna menni, de ettől 2 mp-el gyengébb volt a best, tehát van még mit tanulnom.

Porczió László
Ezen a futamon valamiért megint nem jöttek össze a dolgok, az időmérőn sem sikerült hoznom a legjobb formámat de valszeg ha a legjobb időmet hozom sincs meg a 4. rajthely. A rajt viszonylag jól sikerült így Vörös Tomi után eredhettem, majd mikor hibázott meg is előztem. Ezután Jani utólért és pár kör után meg is előzött. Ezek után eléggé szétesett a figyelmem sokat hibáztam így Tomi vissza előzött és majdnem Gyula is. Aztán összeszedtem magam és kezdtem letornázni a lemaradásom bár Tomi még így is kb 14 másodpercre volt tőlem mikor is server network device error lett és kiestem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/