Mosport GP eredmények

Köztes hetek 1967, Mosport, 2010. 10. 05.


részletes nézet

SoĂłs Gábor (Lotus 49) nyerte Mosport nagydíját. SoĂłs Gábor a 4. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 10. 05.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Krajsek Milán állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (14 kör, 55 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gábor Lotus 49 19:21.078s
2. Oláh Gábor BRM P115 +4.664s
3. Krajsek Milán BRM P115 +15.350s
4. SoĂłs Gyula Brabham BT24 +19.971s
5. Brixel László Lotus 49 +25.071s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G +1:10.737s
Posta János Ferrari 312 6 kör
Csányi Tamás Cooper T81B 11 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 1:21.312s
2. SoĂłs Gyula Brabham BT24 1:21.544s
3. Posta János Ferrari 312 1:21.751s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:22.330s
5. Brixel László Lotus 49 1:22.583s
6. Oláh Gábor BRM P115 1:22.606s
7. Csányi Tamás Cooper T81B 1:25.419s
8. Szabó Szilárd Eagle T1G 1:25.685s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 1:21.586s
2. SoĂłs Gyula Brabham BT24 1:21.848s
3. Posta János Ferrari 312 1:21.877s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:22.145s
5. Brixel László Lotus 49 1:22.383s
6. Oláh Gábor BRM P115 1:22.392s
7. Szabó Szilárd Eagle T1G 1:23.985s
8. Csányi Tamás Cooper T81B 1:26.200s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gábor
HohĂł, micsoda este, micsoda eredmĂ©nyek, minimális gyakorlás, maximális eredmĂ©ny. Az esĂ©lyem megvolt mindkĂ©t futamon a győzelemre, csak rajtam mĂşlott hogy a másodikat elbaltáztam, persze Ă­gy sem panaszkodom 1 arany, 1 ezĂĽst. TĂ©nyleg minden összejött, a pályát csipázom, a Lotus a kedvenc autĂłm, setup is jĂłnak tűnt. Persze tudom Ă©n a bajnoki egy másik tĂ©szta lesz.

Oláh Gábor
Ezekre a köztes futamokra nem bántam meg hogy bevállaltam a traktort Ăšgy Ă©rzem egĂ©sz jĂłl mentem az első futamon, hiszen (majdnem) tudtam tartani a tempĂłt Gabival. A 2. futamon miután belekeveredtem a T2-es balhĂ©ba, tökutolsĂłkĂ©nt már vhogy nem volt kedvem folytatni Az ilyen BRM-es szereplĂ©sek arra is jĂłk, hogy Ăşjra tudatosuljon bennem, hol is a helyem Hát 2 teljes mp-cel supermanjeink mögött

SoĂłs Gyula
Hasznosnak Ă©rzem a tegnapi futamokat, több szempontbĂłl is. EgyrĂ©szt most is vĂ©szes idő Ă©s körhiánnyal közeledik a bajnoki dátuma. Ez a 30+ kör azĂ©rt segĂ­t ebben is. PĂ©ldául felfedte, hogy továbbra is gumigondjaim vannak: a kanyar bejáratok 170 fokra hevĂ­tik az első gumikat, a kigyorsokon pedig ha tĂşl hamar akarok ázt adni, akkor a hátsĂłk is bepirosodnak, vagy megforgok. MásrĂ©szt gyakoroltam kicsit a csatát, erősebb autĂłk ellen. Hát, nincs Ăşj a nap alatt, továbbra is szĂ©lmalomharc. Előzni szinte lehetetlen, Ă©s ehhez mĂ©g csak kemĂ©nyen sem kell vĂ©dekeznie az elől haladĂłnak. Továbbá az a furcsa Ă©rzĂ©s lett Ăşrrá rajtam, hogy ez a Mosport+Brabham+Ă©n hármas most valahogy nincs összhangban. Mosportot csĂ­pem, a Barbival is megbarátkoztam, de most először az őszön, valahogy nem vagyok tĂşl magabiztos. Hideg gumikon borzalmas vezetni, mindkĂ©t versenyen komoly problĂ©máim voltak ezzel (elnĂ©zĂ©st akit belekevertem), aztán pár kör mĂşlva átesĂĽnk a lĂł tĂşloldalára, nem győzöm visszahűteni a gumikat. A verseny meg hosszĂş. MĂ©g az is lehet visszaĂĽlök Cooperbe, azzal nem voltak ilyen gondjaim...

Szabó Szilárd
idĂ©zem magam az első futam utánrĂłl: “Na ez már versenypálya, nem Ăşgy mint a mĂşltkori izĂ©.“ Viszonylag hamar el is kezdtem a gyakorlást - olyan 21:08 körĂĽl jelentem meg a szerveren, ALI settel. Az volt a cĂ©lom hogy letudjam a 107%-ot, ez sikerĂĽlt teli tankkal, a pribi meg aszonta tudnĂ©k Ă©n menni 22-es időt is akár. Hajlamos vagyok hinni neki mert minden körbe hibázgattam kicsit-nagyot...szĂłval alap van, kedv van, kocsi van - lehet a loti jobb ide, de csakazĂ©rtis sas Aztán jövő hĂ©ten meglátjuk...

Posta János
A második futamon Ăşj egyĂ©ni csĂşcs - ez remek. Az első futamon Ă©s az azt megelőző edzĂ©sen viszont bĂ©náztam párszor - ez nem remek. Az első futamom egyĂ©bkĂ©nt egy motorrobbanásban hĂşnyt ki, ami Ă©rdekes mert direkt olyan setuppal mentem, ami ĂĽtĂ©sállĂł. A második versenyre aztán direkte edzĂ©sre valĂł beállĂ­tásokkal gurultam, az meg simán kibĂ­rta. Biztos könnyebb lett a lábam : D Jövő hĂ©tig mĂ©g jĂł lenne fejlődni egy kicsit (21.1 a cĂ©l, ugye), meg aztán a 45 körhöz már erőnlĂ©t is kell. RemĂ©ljĂĽk a legjobbakat.


http://hgplm.gtr-masters.hu/