Versenyzői nyilatkozatok
Soós Gábor
HohĂł, micsoda este, micsoda eredmĂ©nyek, minimális gyakorlás, maximális eredmĂ©ny. Az esĂ©lyem megvolt mindkĂ©t futamon a győzelemre, csak rajtam mĂşlott hogy a másodikat elbaltáztam, persze Ăgy sem panaszkodom 1 arany, 1 ezĂĽst. TĂ©nyleg minden összejött, a pályát csipázom, a Lotus a kedvenc autĂłm, setup is jĂłnak tűnt. Persze tudom Ă©n a bajnoki egy másik tĂ©szta lesz.
Oláh Gábor
Ezekre a köztes futamokra nem bántam meg hogy bevállaltam a traktort Ăšgy Ă©rzem egĂ©sz jĂłl mentem az első futamon, hiszen (majdnem) tudtam tartani a tempĂłt Gabival.
A 2. futamon miután belekeveredtem a T2-es balhéba, tökutolsóként már vhogy nem volt kedvem folytatni
Az ilyen BRM-es szereplések arra is jók, hogy újra tudatosuljon bennem, hol is a helyem Hát 2 teljes mp-cel supermanjeink mögött
SoĂłs Gyula
Hasznosnak érzem a tegnapi futamokat, több szempontból is.
EgyrĂ©szt most is vĂ©szes idő Ă©s körhiánnyal közeledik a bajnoki dátuma. Ez a 30+ kör azĂ©rt segĂt ebben is. PĂ©ldául felfedte, hogy továbbra is gumigondjaim vannak: a kanyar bejáratok 170 fokra hevĂtik az első gumikat, a kigyorsokon pedig ha tĂşl hamar akarok ázt adni, akkor a hátsĂłk is bepirosodnak, vagy megforgok.
MásrĂ©szt gyakoroltam kicsit a csatát, erősebb autĂłk ellen. Hát, nincs Ăşj a nap alatt, továbbra is szĂ©lmalomharc. Előzni szinte lehetetlen, Ă©s ehhez mĂ©g csak kemĂ©nyen sem kell vĂ©dekeznie az elől haladĂłnak.
Továbbá az a furcsa Ă©rzĂ©s lett Ăşrrá rajtam, hogy ez a Mosport+Brabham+Ă©n hármas most valahogy nincs összhangban. Mosportot csĂpem, a Barbival is megbarátkoztam, de most először az őszön, valahogy nem vagyok tĂşl magabiztos. Hideg gumikon borzalmas vezetni, mindkĂ©t versenyen komoly problĂ©máim voltak ezzel (elnĂ©zĂ©st akit belekevertem), aztán pár kör mĂşlva átesĂĽnk a lĂł tĂşloldalára, nem győzöm visszahűteni a gumikat. A verseny meg hosszĂş. MĂ©g az is lehet visszaĂĽlök Cooperbe, azzal nem voltak ilyen gondjaim...
Szabó Szilárd
idĂ©zem magam az első futam utánrĂłl:
“Na ez már versenypálya, nem Ăşgy mint a mĂşltkori izĂ©.“
Viszonylag hamar el is kezdtem a gyakorlást - olyan 21:08 körĂĽl jelentem meg a szerveren, ALI settel. Az volt a cĂ©lom hogy letudjam a 107%-ot, ez sikerĂĽlt teli tankkal, a pribi meg aszonta tudnĂ©k Ă©n menni 22-es időt is akár. Hajlamos vagyok hinni neki mert minden körbe hibázgattam kicsit-nagyot...szĂłval alap van, kedv van, kocsi van - lehet a loti jobb ide, de csakazĂ©rtis sas
Aztán jövő hĂ©ten meglátjuk...
Posta János
A második futamon Ăşj egyĂ©ni csĂşcs - ez remek. Az első futamon Ă©s az azt megelőző edzĂ©sen viszont bĂ©náztam párszor - ez nem remek. Az első futamom egyĂ©bkĂ©nt egy motorrobbanásban hĂşnyt ki, ami Ă©rdekes mert direkt olyan setuppal mentem, ami ĂĽtĂ©sállĂł. A második versenyre aztán direkte edzĂ©sre valĂł beállĂtásokkal gurultam, az meg simán kibĂrta. Biztos könnyebb lett a lábam : D Jövő hĂ©tig mĂ©g jĂł lenne fejlődni egy kicsit (21.1 a cĂ©l, ugye), meg aztán a 45 körhöz már erőnlĂ©t is kell. RemĂ©ljĂĽk a legjobbakat.