Panchine GP – „Kiss Zoltán emlékverseny” eredmnyek

Köztes hetek 1967, Panchine, 2008. 03. 04.


rszletes nzet

Balog Szabolcs (Eagle T1G) nyerte Panchine nagydjt. Balog Szabolcs a 1. helyrl rajtolva Szegletes Gábor eltt rt clba a „Köztes hetek 1967” 2008. 03. 04.-i futamn. A dobog harmadik fokra Varga Ádám llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Balog Szabolcs futotta.



Verseny (18 kr, 120 km)


# versenyz aut versenyid
1. Balog Szabolcs Eagle T1G 32:52.588s
2. Szegletes Gábor Cooper T81B +10.831s
3. Varga Ádám Honda RA300 +16.890s
4. Fejes Gábor Eagle T1G +23.674s
5. Soós Gyula Ferrari 312 +29.729s
6. Babinszki Gábor Eagle T1G +52.867s
7. Brixel László Lotus 49 +1:10.780s
8. Posta János Honda RA300 +1:34.411s
9. Porczió László Lotus 49 +1:34.659s
10. Kigyós Gergely Ferrari 312 1 kr
11. Majer Tamás Cooper T81B 1 kr
12. Csomor Benö Eagle T1G 1 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Balog Szabolcs Eagle T1G 1:46.434s
2. Varga Ádám Honda RA300 1:48.020s
3. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:48.119s
4. Soós Gyula Ferrari 312 1:48.387s
5. Babinszki Gábor Eagle T1G 1:49.399s
6. Porczió László Lotus 49 1:49.659s
7. Posta János Honda RA300 1:49.848s
8. Kigyós Gergely Ferrari 312 1:49.891s
9. Brixel László Lotus 49 1:50.529s
10. Fejes Gábor Eagle T1G 1:50.837s
11. Majer Tamás Cooper T81B 1:53.094s
12. Csomor Benö Eagle T1G 1:54.123s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Balog Szabolcs Eagle T1G 1:46.921s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:48.040s
3. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:48.459s
4. Fejes Gábor Eagle T1G 1:48.518s
5. Varga Ádám Honda RA300 1:48.832s
6. Brixel László Lotus 49 1:49.128s
7. Babinszki Gábor Eagle T1G 1:49.597s
8. Posta János Honda RA300 1:50.407s
9. Porczió László Lotus 49 1:50.423s
10. Kigyós Gergely Ferrari 312 1:51.100s
11. Csomor Benö Eagle T1G 1:53.495s
12. Majer Tamás Cooper T81B 1:53.506s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzésen mindent kihoztam a Cooperből, amit tudtam, bevetődtem a célba, és még szélárnyékot is kaptam előtte. Futamon a rajtnál alig bírtam kikerülni az előttem beragadókat, első körben átvettem a vezetést. Szabi kalandozott a Sassal, így meg is tartottam azt egészen az utolsó körökig. Kb. az utolsó körben ért volna utol Szabi, ezért nagyon erőltettem, hátha valahogy sikerülne előtte maradnom, és a harmadik szektor végi elnyújtott kigyorsításon nagyon erőltettem egy lekörözést, előjött az Ascari effektus, azaz olyan helyzetbe hoztam magam, hogy onnan már semmiképpen nem tudtam elfordulni, szép lassan lesodródtam az útról, neki a báláknak. Felment a pumpa, következő T1-ben ismét lementem az útról, így Szabi már tényleg simán el tudott menni. Utolsó körökben volt még egy megforgásom lekörözések során, de az is inkább már a túlzott erőltetésnek volt köszönhető. Összességében jó futam volt, majdnem Szabi is meglett. Legközelebb autót cserélünk ; ).

Soós Gyula
Nem volt rossz versenyem, az edzésen az utolsó pillanatokban szorultam a 4. helyre, és hát a Ferrarim révén (na meg hogy maradt azért a körben jó 5 tized is) bíztam a javításban. A rajt érdekes volt, Szabi beragadt, de a T1-ben már támadott is, ha nem veszem el, könnyen ütközés lehetett volna. Aztán a T2 előtt a dombon elpukkant a motorja, szerencsésen kikerültem. Két körig az előttem csatázó Szegletet és Ádámot figyeltem, illetve próbáltam lerázni a Lotussal fenyegető BxL-t. Aztán mikor láttam, hogy Szeglet stabilizálta magát elöl, és Ádám sem tud gyorsabb lenni, elkezdtem keményebben nyomni, és egyszercsak talán Ádám rosszabbul vette a T2-őt, szélárnyékot fogtam, majd a lejtős jobbos T4-re fel is zárkóztam, amit talán újra jobban vettem, újra szélárnyék, és sikerült kifékeznem. Nem maradt le, már a harcra készültem, amikor pár 100 méter múlva az előzésben túlhevült ménes nagyot fújtatva elcsendesedett... Veszítettem pár helyet, a hideg gumikon és teli tankkal próbáltam üldözni Gabót, mire látótávolságba került elmértem a nagy féktávon a helyezkedést: fűre ért a bal első, nem tudtam időben megállni, be a bokorba -> rüki, majd 10 mp veszteséggel mentem tovább, de a jó körök ellenére már nem tudtam az 5. helyen javítani. És hogy az alkalomról is szóljak: remélem Zolee fentről nézte a versenyt, és kedvére való volt. Hiányzol cimbora! :(

Babinszki Gábor
Unalmas versenyem volt, sajnos én is Szabi motorrobbanásának áldozata lettem, pedig kikerültem aztán valakivel mégis koccantam. Visszaestem az utolsó helyre, onnan kezdtem a felzárkózást. Egyedül köröztem a verseny 90%-ban úgy lépkedtem előre hogy előttem hibáztak. A gyors kanyarban egyszer megpörögtem, ott megint dobtam vagy 10 mp-et, talán ez volt a legizgalmasabb része a futamomnak.

Posta János
Új Honda PB az edzésen, aztán egy gyengus, óvatos rajt, majd a két motorcserével fűszerezett verseny. Azért egész jó volt. A motorcserék utáni, Portionnel folytatott kis csata meg egész jó kedvre derített - a befutó már rendesen vigyorgós volt :)

Porczió László
Csak a verseny előtti szabadedzésen volt alkalmam gyakorloni és belőni a Lotus setupot úgyahogy. Ez időmérőn a 6. helyre volt elég de versenyen már érződtek a setup hiányosságai és főleg a gyakorlás hiánya. A rajt nem lett volna rossz, ha Szabi motorrobbanása miatt nem szaladok bele egy Hondába, vagy nemtom mi volt már ott én egy füstfelhőt láttam és utána egy honda seggét Ezután totál szétestem és körökön át elbénáztam a gyors szakasz kanyarját, mire magamhoz tértem már rendesen a végén voltam és a verseny felén túl. A vége felé Janit motorrobbanás utáni állapotban találtam és megelőztem, ezután körökön át vinnyogott a fülembe a Honda jót csatáztunk de az utolsó körben megint elbénáztam a gyors kanyart, így ő nyerte a csatát. A vége ezzel a csatával igazán jó volt, remélem Zoleenak is tetszett.


http://hgplm.gtr-masters.hu/