Monaco GP eredmények

Köztes hetek 1967, Monaco, 2007. 07. 10.


részletes nézet

Krajsek Milán (Ferrari 312) nyerte Monaco nagydíját. Krajsek Milán a 2. helyről rajtolva Balog Szabolcs előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2007. 07. 10.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Balog Szabolcs futotta.



Verseny (30 kör, 94 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán Ferrari 312 43:59.094s
2. Balog Szabolcs Cooper T81B +7.929s
3. Fejes Gábor Ferrari 312 +41.656s
4. Posta János Brabham BT24 +1:00.676s
5. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1 kör
6. SoĂłs Gábor Honda RA300 3 kör
Vörös Tamás Ferrari 312 19 kör
PorcziĂł LászlĂł Ferrari 312 21 kör
Szegletes Gábor BRM P115 25 kör
Kis Richard BRM P115 29 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:25.589s
2. Krajsek Milán Ferrari 312 1:25.680s
3. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:25.728s
4. Szegletes Gábor BRM P115 1:25.887s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 1:26.894s
6. Fejes Gábor Ferrari 312 1:27.221s
7. Posta János Brabham BT24 1:28.114s
8. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:28.628s
9. Porczió László Ferrari 312 1:29.458s
10. Soós Gábor Honda RA300 1:32.391s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:26.039s
2. Krajsek Milán Ferrari 312 1:26.386s
3. Fejes Gábor Ferrari 312 1:26.855s
4. Vörös Tamás Ferrari 312 1:27.883s
5. Posta János Brabham BT24 1:27.991s
6. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:28.830s
7. Soós Gábor Honda RA300 1:32.818s
8. Porczió László Ferrari 312 1:33.135s
9. Szegletes Gábor BRM P115 1:33.174s
10. Kis Richard BRM P115 1:55.383s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
ElĂ©g zűrös estĂ©m volt, meglehetősen fáradtan Ă©s kedvetlenĂĽl vágtam neki ennek a versenynek. Az időmĂ©rőn inkább csak körözgettem idegből, prĂłbálgattam magasabb fokozatban venni a lassabb kanyarokat. Aztán valahogy összejött egy egyĂ©ni rekord. A rajtnál Ăłvatos voltam, Gyula elĂ©m kerĂĽlt. A Massenet-i csĂşcstalálkozĂłt igyekeztem elkerĂĽlni, balrĂłl a járdán surrantam előre. A verseny során kergettem kicsit Tomit, majd GabĂłval prĂłbáltam lĂ©pĂ©st tartani. Hibáztam itt-ott, de megĂşsztam komolyabb sĂ©rĂĽlĂ©s nĂ©lkĂĽl. Nagy meglepetĂ©semre összejött egy Ăşjabb PB, egy 1:27-es kör a versenyben, de igazábĂłl nem ez volt a legjobb futamom.

SoĂłs Gyula
Én szintĂ©n elĂ©g kedvetlenĂĽl ĂĽltem kormány mögĂ© az este. Csak ennek az oka nálam a tehetetlensĂ©g volt, hogy annyival lassabb vagyok az Ă©lbolynál, mint sehol máshol. Legnagyobb meglepetĂ©semre az edzĂ©sen 28-as kört tudtam menni (Ăşj PB), de ez is csak ahhoz volt elĂ©g, hogy tesĂłmat Ă©s Portiont magam mögĂ© utasĂ­tsam. A rajtnál azon gondolkodtam, 2-esben, vagy 3-asban rajtoljak. VĂ©gĂĽl a 2. mellett döntöttem, Ă©s nem is sikerĂĽlt rosszul, Jani mellĂ© becsĂşsztama T1-nĂ©l. Aztán fel az emelkedőn, Ă©s szĂ©pen egymásra futottunk. PrĂłbáltam a járdán menekĂĽlni, de nem sikerĂĽlt, resetelnem kellett. Aztán Ă©pphogy megkaptam az Ăşj autĂłt, mĂ©g belĂ©mrongyolt valaki, Ăşjabb reset. De Ă­gy is előrĂ©bb folytattam mint voltam korábban, persze jĂłcskán lemaradva. Azt előre kiszámoltam, hogy a lekörözĂ©st kĂ©ptelensĂ©g megĂşsznom, Ă­gy csak mentem körbe-körbe, pár körig GabĂł előtt haladtam, majd hibáztam, de a verseny nagy rĂ©sze a sok kiállĂł miatt is magányosan telt. 6 cĂ©lbaĂ©rőből 5. lettem, asszem ez a max ezen a pályán. Milánnak nagy gratula a győzelemhez, már csak a bajnoki 15 pont hiányzik a csapatunknak


http://hgplm.gtr-masters.hu/