Versenyzői nyilatkozatok
Posta János
Egy hetem volt megszokni az Ăşj kormányt Ă©s pedálokat, Ă©s ez többĂ©-kevĂ©sbe sikerĂĽlt is. De hogy mĂ©gis legyen vmi hendikepem, összejött egy durva megfázás... Az időmĂ©rőn valahogy futottam egy 34.8-as kör, ami bő egy tizeddel Ăşj PB volt, Ăşgyhogy meg is álltam.
A rajt jĂłl sikerĂĽlt, T1/T2-t sikeresen megĂşsztam, sőt Gyula elĂ© is keveredtem. Volt pár izgi kör az elejĂ©n, nagyon szoros meccsĂĽnk lehetett volna, de aztán Gyula lemaradt. KĂ©sőbb Szabi esett vissza hozzám. Párszor megelőztem, párszor megelőzött, mindketten hibáztunk kicsiket. Aztán ő feladta, Ă©n meg egyedĂĽl maradtam a második helyen, előttem Ricsi elĂ©rhetetlen távolban.
Gyula nem volt olyan messze mögöttem, de kb ugyanazt a tempĂłt autĂłztuk, Ăşgyhogy a 7-8 mp előnyöm egĂ©sz verseny alatt kitartott.
Jól jött ez az edzés mindannyiunknak. Kár, hogy ilyen kevesen indultunk...
SoĂłs Gyula
Nem volt valami izgalmas futam, de gyakorlásnak megtette. Az edzĂ©s nagyon jĂłl ment, magasan megjavĂtottama PB-met. Sőt, 10 perccel az edzĂ©s vĂ©gig pole-ban voltam. Már kezdtem azt hinni, hogy nekem valaha lehet 1. rajthelyem, amikor megĂ©rkezett Ricsi egy Ferrarival. Hát rámvert Ăşgy 2 mp-et Ezen Szabi is felbuzdult, Ă©s ő is elĂ©m kerĂĽlt. A rajtnál mĂ©g megtartottam a 3. helyet, de a T1-T2-nĂ©l annyit csĂşszkáltam a kocsival, hogy Jani elment.
Ahogy láttam nem volt gyorsabb nálam, Ăgy elkezdtem ĂĽldözni, de hamar hibáztam egyet Ă©s 10 mp hátrányba kerĂĽltem. NĂ©ha tudtam hozni rajta egy keveset, de vĂ©gig ugyanazt a tempĂłt autĂłztuk, Ăgy maradt a kĂĽlönbsĂ©g.
Viszont ugyanazzal a setuppal egész más volt az autó versenyen, emiatt el kell beszélgetnem a mérnökömmel...
Ja Ă©s az utolsĂł előtti körben a cĂ©legyenesben egyszercsak balra rántotta valami a kormányt, Ăgy mĂ©g resetelnem is kellett egyet.