Panchine GP – „Kiss Zoltán emlékverseny” eredmnyek

Köztes hetek 1967, Panchine, 2007. 03. 20.


rszletes nzet

Rajnóki Tibor bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2007. 03. 20.-n rendezett Panchine-i futamn. A msodik helyen Szegletes Gábor futott be, mg a harmadik pozcit Balog Szabolcs szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (18 kr, 120 km)


# versenyz aut versenyid
1. Rajnóki Tibor Lotus 49 32:22.260s
2. Szegletes Gábor Eagle T1G +3.190s
3. Balog Szabolcs Eagle T1G +9.625s
4. Varga Ádám Brabham BT24 +48.327s
5. Kovács Zoltán Lotus 49 +1:09.108s
6. Kis Richard Eagle T1G +1:28.980s
7. Posta János Brabham BT24 +1:33.679s
8. Soós Gábor BRM P115 1 kr
9. Kigyós Gergely Ferrari 312 1 kr
10. Porczió László Ferrari 312 1 kr
11. Brixel László Eagle T1G 1 kr
12. Niebel Zoltán Lotus 49 1 kr
13. Tyukodi Zoltán Ferrari 312 1 kr
Horváth Sándor Brabham BT24 5 kr
Vörös Tamás Eagle T1G 18 kr
Soós Gyula Ferrari 312 18 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Kis Richard Eagle T1G 1:45.770s
2. Szegletes Gábor Eagle T1G 1:46.025s
3. Rajnóki Tibor Lotus 49 1:46.297s
4. Balog Szabolcs Eagle T1G 1:46.654s
5. Varga Ádám Brabham BT24 1:47.644s
6. Kovács Zoltán Lotus 49 1:48.137s
7. Vörös Tamás Eagle T1G 1:48.442s
8. Niebel Zoltán Lotus 49 1:49.619s
9. Brixel László Eagle T1G 1:49.650s
10. Kigyós Gergely Ferrari 312 1:50.809s
11. Posta János Brabham BT24 1:50.900s
12. Porczió László Ferrari 312 1:51.874s
13. Soós Gyula Ferrari 312 1:52.103s
14. Tyukodi Zoltán Ferrari 312 1:52.423s
15. Soós Gábor BRM P115 1:53.879s
16. Horváth Sándor Brabham BT24 2:01.637s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Eagle T1G 1:46.604s
2. Rajnóki Tibor Lotus 49 1:46.822s
3. Kis Richard Eagle T1G 1:46.912s
4. Balog Szabolcs Eagle T1G 1:47.076s
5. Varga Ádám Brabham BT24 1:48.185s
6. Kovács Zoltán Lotus 49 1:48.374s
7. Posta János Brabham BT24 1:49.319s
8. Brixel László Eagle T1G 1:49.540s
9. Kigyós Gergely Ferrari 312 1:49.551s
10. Niebel Zoltán Lotus 49 1:50.015s
11. Porczió László Ferrari 312 1:51.611s
12. Tyukodi Zoltán Ferrari 312 1:52.752s
13. Soós Gábor BRM P115 1:53.183s
14. Horváth Sándor Brabham BT24 2:05.203s
Vörös Tamás Eagle T1G krid nlkl
Soós Gyula Ferrari 312 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Rajnóki Tibor
Mondhatom, felemelő érzés volt megnyerni ezt a futamot! Még sosem akartam ennyire nyerni, szerencsére ez nem tett görcsössé, pedig sokat kihagytam már GPL-ben (viszont tréningeztem rendesen a futamra). Pedig a kvalifikáció nem ment valami fényesen. Csupán a 3. helyet csíptem meg, meglehetősen zsenge idővel (1:46.5). Kicsit feszült is voltam, hogy a nagymenők sassal majd sokkal gyorsabbak lesznek, mint én a lotival, de szerencsére nem volt lényeges eltérés. A rajtot jól fogtam, de Szeglet belső íven volt, próbáltam mögé besorolni, ami be is jött. Aztán megindult a kergelőcskézés, de támadni még nem bírtam/mertem, viszont Ricsi keményen tolta mögöttem. Aztán jött az ominózus lekörözés, amikor Szeglet ütemet vesztett és beestem a nyakára féktávon. Tudtam, innen már nem eresztem el a pórázt! Nem volt célom az azonnali támadás, inkább ki akartam idegelni a srácot, figyelni akartam mikor-hol-mit csinál. Sajnos ez elég hamar be is következett, megfaroltatta a gépét, és el tudtam lépni. Voltak gondolataim, hogy szépen küzdök még vele, meg szoros befutót csinálok, de valahogy csak a győzelem lebegett a szemem előtt - úgy éreztem Zolee előtt csak így tiszteleghetek (tudom egy kicsit tulinak hangzik, de tényleg így éreztem). Szerencsére minden összejött, a lekörözésekkel sem voltak gondjaim (mindenkinek köszönöm, nagyon korrektek voltatok). És ami a legfontosabb: GYŐZTEM! Remélem Zolee-nak is tetszett!

Szegletes Gábor
Nagyon jó futam volt ez számomra, Yodával feszült volt a helyzet. Első lekörözésnél rossz ütemben értem utol a lekörözendő versenyzőt, odaveszett a 2-3 mp előnyöm, majd egyik kigyorson kidobta a fenekét, ez pont elég is volt Yodának, hogy elmenjen. Kezdett a balhátsó gumi túlmelegedni, mégegy hasonló hibát csináltam, már ott is volt Szabi, amikor Sanyit mind a ketten rossz ütemben értük utol, ő ráadásul el is fékezte magát, így az lerendeződött. Próbáltam ezek után Yodát utolérni, de nem lett belőle semmi, maradt az az 5 mp körüli előnye. Gratulálok!

Varga Ádám
A német szerveren sikerült új PB-t futnom, akkor még hittem benne, hogy ez csak előszele az 1:46.*** időmnek, ami a Pribibeb simán megvolt. Majdnem össze is jött, de mégsem. A HGPLM szerveren pedig esélyem se volt 1:46-ra, túl görcsösen akartam azt az időt. A versenyem jó volt. Az első körben Kovács Zoli bújt be mellém a Curvone del Serraglio kanyarban. Nem is nagyon erőlködtem, mert elég szűk ott a hely 2 kocsinak. Reménykedtem, hogy elméri a féktávot a Curvia Muscia kanyarban. Ez be is jött, éppenhogy, de végül sok lett neki. Ezt követően az első körökben több kicsúszásom is volt, mire fel tudtam venni a ritmust. Ricsinek meg lerobbant a motorja ha jól emlékszem, így került mögém. A kicsúszások után hamar utolért, de elhatároztam, hogy megnehezítem a dolgát amennyire csak tőlem tellik. Mindig úgy helyezkedtem, hogy enyém legyen a követlező kanyarban a belső ív, és ez volt a szerencsém. A Rettifilo del Bosco ugratóhoz az út jobb oldalán közeledtem, és már a levegőben láttam, hogy egy kocsi pörög a rendes íven. Én simán elmentem a jobb oldalon, Ricsi pedig belement gondolom, mert eléggé lemaradt. Ezután nem történt velem semmi különös, jó verseny volt.

Kis Richard
tragédiaként éltem meg ez a versenyt, az első 3 kör még sima és évezetes volt, aztán elrobbant a motor, Shift R ez még csak az első volt! 1 körre később belaggoltam a legszivatossabb féktávon, még egy Shift R, utána egy nagy ütközés egy kicsúszó versenyzővel még 1, a végén már nem is számoltam mennyit nyomtam, de volt még pár! Szétvágott az ideg, és már csak ezért sem tudtam egy értelmes kört menni... de azért befejeztem a 6. helyen.... Remélem ekkora szivások után Spá jobb lesz!

Posta János
Míg az “előidőmérőn“ sikerült jópár 49-es kört menni, sőt új PB-t, addig az időmérőn már nem jött össze... A rajtnál meg annyira óvatos voltam, hogy csak na. El is mentek mellettem páran... A kicsúszásoknak köszönhetően elég hamar a kilencedik helyen találtam magam, előttem Soós Gabival, nyakamon Kokóval. Aztán volt egy kis galiba, kicsúsztak páran meg hibáztam egy kicsit én is, de a hatodik kört hetedikként kezdtem. Kokó már előttem volt, de hibázott és sikerült beelőzni. Hatodik voltam, és a lelkemet kiautóztam, de nem nagyon sikerült leszakítani a Lotit. Aztán a hátsó egyenesben lekoccoltam bal oldalon vmi vasat, ami rendesen átdobott jobbra a söványbe. Kokó persze elment, de szerencsére Soós Gabi még elég távol volt, így belefért a shift-R... Jött pár magányos kör. Egyszer majdnem elszúrtam T1-et, mert elkezdtem elolvasni a belső íven a reklámfeliratot (Campari?)... A túlkormányzásból aztán sikerült valahogy kijönni sérülés nélkül. Az utolsó negyedet Ricsi mögött töltöttem. Esélyem nem volt ellene, úgyhogy csak figyeltem, hogy húz egyre messzebbre. Aztán a végéig már senki nem bakizott előttem, szerencsére én magam se, úgyhogy hetedik hely.

Soós Gábor
Végülis első BRM-es futamom (lehet hogy lesz több is?) nem sikerült olyan rosszul, a szabadedzésen ugyan sikerült 51.6-ot kinyüstölni belőle, edzésen ezt már nem tudtam megközelíteni, így csak Sanyi volt mögöttem a rácson. A rajtom elég óvatosra sikerült, meg amúgy se egyszerű lendületbe hozni a “tankot“, de így legalább elkerültem a gubancokat az első körben, volt pár belőlük. Nem igazán voltam versenyképes a többiekkel szemben, hiszen mindenki gyorsabb autóban ült, így egyetlen fegyverem a stabilitás maradt, sikerült is hiba nélkül végigmenni, ez a 8. helyre volt elegendő, ami nem olyan rossz ilyen népes mezőnyben.

Porczió László
Nagyon jó ez a pálya, nemhiába Zolee egyik kedvenc pályája. Az időmérőn sikerült 1:51-es kört menni ami persze csak a 12. helyre volt elég de mivel nem igazán tudtam beleásni magam a setupolgatásba elfogadható. A rajtnál próbáltam helyezkedni de sehol nem volt hely így örülök, hogy gubanc nélkül megúsztam, aztán sorban jöttek előttem a karambolok amiket sikeresen kikerülgettem és egészen a 6. helyig jutottam fel. A 3. körig tudtam tartani ezt a helyem, mivel természetesen hibáztam, elfékeztem magam a nagy egyenes végén és mire visszaráncigáltam a kocsit már a 10. helyre kerültem. Ezután próbáltam felzárkózni de további hibákat vétettem így csak a 9. helyen körözgettem. A verseny vége fele hosszas üldözés után végre utól értem Soós Gabit és meg is előztem, remélem nem voltam nagyon agresszív Ezután jöttek a lekörözők és sajnos eléggé kiestem a ritmusomból így újból hibáztam az utolsó körben és visszaestem a 10. helyre. Ha nincs ez a sok hiba akár a 7. hely is reális lehetett volna, de így is örülhetek hiszen shift+r nélkül mentem végig

Horváth Sándor
jo futam volt köszönöm hogy mehettem veletek... elnézést azoktol akiknek galibát okoztam (Szeglet,Ricsi) többet nem fordul elő mert nem megyek több futamot billel kormányosok ellen ez bizti

Vörös Tamás
Fölrobbanok, komolyan mondom . Verseny előtt véletlenül átállítottam a versenysetupomat defaultra, de csak a T2-ben vettem észre, mert a kocsi nem akart fordulni. Úgylátszik mostanában nagyon nincs szerencsém . Majd talán Spa-ban, bár utolsó helyről érdekes lesz.

Soós Gyula
Igazán köszönöm a upc-nek, hogy újabb versenyem hiúsította meg. Holnap találkozunk az ügyfélszolgálaton!


http://hgplm.gtr-masters.hu/