Versenyzői nyilatkozatok
SoĂłs Gyula
Ami meg az Ă©n versenyemet illeti, ismĂ©t elnĂ©zĂ©st kĂ©rek BxL-től Ă©s tesĂłmtĂłl a T1-es koccĂ©rt, sunyi az a kanyar, szĂ©lárnyĂ©kban felgyorsultam jĂł 310-re, persze hogy nem tudtam megállni. Ez az Alison setup meg nagyon nem jĂłl vezethető most nekem, tuti valami más után nĂ©zek a bajnokira.
Soós Gábor
Gabor Soos - spotters reporting: medium problems with left front tire. medium problems with right front tire. minor problems with left front suspension. medium problems with right front suspension. the car has an engine problem. - EzĂ©rt nem tudtam hát rendes versenytempĂłt menni, de azĂ©rt 24 kört vĂ©gigmentem ilyen autĂłval shift r nĂ©lkĂĽl, sőt tovább rongáltam. Ezt leszámĂtva, azt hiszem az eddigi futamaim alapján meg kell állapĂtanom, hogy 1 körös (vagy edzĂ©s) pilĂłta vagyok, hiszen a jĂłl sikerĂĽlt edzĂ©sidőket, általában meg se tudom közelĂteni a versenyen.
Porczió László
A szabadedzĂ©sen öszehoztam egy saját setupot de ezzel se sikerĂĽlt elĂ©g jĂł időt kihoznom a ferraribĂłl Ăgy csak a legutolsĂł helyről indulhattam volna ha Zolee nem ugrik be az utsĂł pillanatban. A rajtot nagyon jĂłl elkaptam aztán a második kanyarban ki kerĂĽltem a fűre Ăgy viszont sikerĂĽlt megĂşsznom egy előttem lezajlĂł karambolt, kĂ©sőbb mĂ©g páran kicsĂşsztak előlem Ăgy az 5. helyen autĂłztam amikor megĂ©rkezett Zolee, pár körig ĂĽldözött aztán jött az egyenes ahol valamiĂ©rt mĂ©gsem volt elĂ©g gyors Ă©s nem bĂrt megelőzni ezĂ©rt Ă©n már sejtettem, hogy a kanyarnál baj lesz kĂ©szĂtettem is a shift+r-t Ă©s bingĂł Zolee belĂ©mjött, szerintem volt mĂ©g elĂ©g hely ott jobb oldalt, hogy elfĂ©rjen , emiatt poziciĂłt nem vesztettem Ă©s köröztem is tovább az 5. helyen aztán jött a disconnect
Posta János
Szeglet (Ă©s sokan mások) tanácsára tegnap GH setuppal gurultam ki a boxbĂłl. Hát.. lehet, hogy mĂ©g kicsit igazĂtani kellene a “stĂlusomhoz“, de kĂ©t-három kör után megint kivágtam a **csába az egĂ©szet. Volt ezután pár köröm defaulttal, aztán Ă©szrevettem, hogy van már nekem egy B változat, amiben sokkal jobb a Gearing Ratio. A család felől közben egyre erősebb nyomás nehezedett rám, de azĂ©rt pengettem mĂ©g egy Ăşj egyĂ©ni csĂşcsot (több mint egy teljes másodpercet javultam!!!). Aztán viszont sajna ki kellett lĂ©pnem. RemĂ©lem, jövőhĂ©ten ott tudok lenni. Grat Tominak a sikeres visszatĂ©rĂ©shez!