Kyalami GP eredmények

Köztes hetek 1967, Kyalami, 2007. 02. 07.


részletes nézet

Ulrich Tamás bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2007. 02. 07.-n rendezett Kyalami-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (24 kör, 98 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Ulrich Tamás Lotus 49 32:23.992s
2. Kis Richard Lotus 49 +3.500s
3. Szegletes Gábor Lotus 49 +7.152s
4. Vörös Tamás Eagle T1G +29.441s
5. Kiss Zoltán Ferrari 312 1 kör
6. Brixel LászlĂł Eagle T1G 1 kör
7. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1 kör
8. SoĂłs Gábor Lotus 49 1 kör
PorcziĂł LászlĂł Ferrari 312 13 kör
Posta János Honda RA300 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard Lotus 49 1:18.326s
2. Szegletes Gábor Lotus 49 1:18.622s
3. Ulrich Tamás Lotus 49 1:19.102s
4. Vörös Tamás Eagle T1G 1:20.427s
5. Soós Gábor Lotus 49 1:21.718s
6. Brixel László Eagle T1G 1:22.048s
7. Posta János Honda RA300 1:22.163s
8. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:22.623s
9. Porczió László Ferrari 312 1:22.867s
10. Kiss Zoltán Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard Lotus 49 1:18.549s
2. Szegletes Gábor Lotus 49 1:19.079s
3. Ulrich Tamás Lotus 49 1:19.382s
4. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:20.881s
5. Vörös Tamás Eagle T1G 1:21.154s
6. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:22.126s
7. Brixel László Eagle T1G 1:22.339s
8. Soós Gábor Lotus 49 1:22.846s
9. Porczió László Ferrari 312 1:23.340s
Posta János Honda RA300 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Ami meg az Ă©n versenyemet illeti, ismĂ©t elnĂ©zĂ©st kĂ©rek BxL-től Ă©s tesĂłmtĂłl a T1-es koccĂ©rt, sunyi az a kanyar, szĂ©lárnyĂ©kban felgyorsultam jĂł 310-re, persze hogy nem tudtam megállni. Ez az Alison setup meg nagyon nem jĂłl vezethető most nekem, tuti valami más után nĂ©zek a bajnokira.

Soós Gábor
Gabor Soos - spotters reporting: medium problems with left front tire. medium problems with right front tire. minor problems with left front suspension. medium problems with right front suspension. the car has an engine problem. - EzĂ©rt nem tudtam hát rendes versenytempĂłt menni, de azĂ©rt 24 kört vĂ©gigmentem ilyen autĂłval shift r nĂ©lkĂĽl, sőt tovább rongáltam. Ezt leszámĂ­tva, azt hiszem az eddigi futamaim alapján meg kell állapĂ­tanom, hogy 1 körös (vagy edzĂ©s) pilĂłta vagyok, hiszen a jĂłl sikerĂĽlt edzĂ©sidőket, általában meg se tudom közelĂ­teni a versenyen.

Porczió László
A szabadedzĂ©sen öszehoztam egy saját setupot de ezzel se sikerĂĽlt elĂ©g jĂł időt kihoznom a ferraribĂłl Ă­gy csak a legutolsĂł helyről indulhattam volna ha Zolee nem ugrik be az utsĂł pillanatban. A rajtot nagyon jĂłl elkaptam aztán a második kanyarban ki kerĂĽltem a fűre Ă­gy viszont sikerĂĽlt megĂşsznom egy előttem lezajlĂł karambolt, kĂ©sőbb mĂ©g páran kicsĂşsztak előlem Ă­gy az 5. helyen autĂłztam amikor megĂ©rkezett Zolee, pár körig ĂĽldözött aztán jött az egyenes ahol valamiĂ©rt mĂ©gsem volt elĂ©g gyors Ă©s nem bĂ­rt megelőzni ezĂ©rt Ă©n már sejtettem, hogy a kanyarnál baj lesz kĂ©szĂ­tettem is a shift+r-t Ă©s bingĂł Zolee belĂ©mjött, szerintem volt mĂ©g elĂ©g hely ott jobb oldalt, hogy elfĂ©rjen , emiatt poziciĂłt nem vesztettem Ă©s köröztem is tovább az 5. helyen aztán jött a disconnect

Posta János
Szeglet (Ă©s sokan mások) tanácsára tegnap GH setuppal gurultam ki a boxbĂłl. Hát.. lehet, hogy mĂ©g kicsit igazĂ­tani kellene a “stĂ­lusomhoz“, de kĂ©t-három kör után megint kivágtam a **csába az egĂ©szet. Volt ezután pár köröm defaulttal, aztán Ă©szrevettem, hogy van már nekem egy B változat, amiben sokkal jobb a Gearing Ratio. A család felől közben egyre erősebb nyomás nehezedett rám, de azĂ©rt pengettem mĂ©g egy Ăşj egyĂ©ni csĂşcsot (több mint egy teljes másodpercet javultam!!!). Aztán viszont sajna ki kellett lĂ©pnem. RemĂ©lem, jövőhĂ©ten ott tudok lenni. Grat Tominak a sikeres visszatĂ©rĂ©shez!


http://hgplm.gtr-masters.hu/