Watkins Glen GP eredmények

Köztes hetek 1967, Watkins Glen, 2007. 01. 03.


részletes nézet

A 2007. 01. 03.-n rendezett Watkins Glen-i viadal győztese Juhász Tamás lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Vörös Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (33 kör, 122 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Juhász Tamás Ferrari 312 36:30.383s
2. Kis Richard BRM P115 +8.947s
3. Vörös Tamás Lotus 49 +30.854s
4. Fejes Gábor Brabham BT24 +37.459s
5. Posta János BRM P115 +49.440s
6. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1 kör
7. Brixel LászlĂł Eagle T1G 2 kör
8. PorcziĂł LászlĂł Ferrari 312 2 kör
Kiss Zoltán Ferrari 312 13 kör
Szegletes Gábor Honda RA300 33 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Honda RA300 1:05.087s
2. Kis Richard BRM P115 1:05.103s
3. Vörös Tamás Lotus 49 1:05.319s
4. Juhász Tamás Ferrari 312 1:05.477s
5. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:05.872s
6. Fejes Gábor Brabham BT24 1:06.087s
7. Brixel László Eagle T1G 1:06.789s
8. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:06.858s
9. Posta János BRM P115 1:07.097s
10. Porczió László Ferrari 312 1:07.679s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:05.364s
2. Vörös Tamás Lotus 49 1:05.386s
3. Juhász Tamás Ferrari 312 1:05.411s
4. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:05.728s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 1:05.888s
6. Posta János BRM P115 1:06.659s
7. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:06.762s
8. Brixel László Eagle T1G 1:07.682s
9. Porczió László Ferrari 312 1:08.630s
Szegletes Gábor Honda RA300 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Juhász Tamás
Huhh, ez jĂł kis futam volt, nagyon tetszett!! Az elejĂ©n nagyon jĂłl mentĂĽnk Ricsivel, majd Vörös Tomival is csatáztunk egy keveset, de vĂ©gĂĽl Ricsi benzinhiánya miatt sikerĂĽlt elsőkĂ©nt cĂ©lba Ă©rni Király volt Ă­gy kb. 3 hĂłnap teljes kihagyás után nyomulni

Vörös Tamás
EgĂ©sz jĂł versenyt futottam, a rajtnál kicsit beragadtam, Juhász Tomi meg is előzött, aztán a verseny kb. 2/3 rĂ©szĂ©ig szorosan RicsiĂ©k nyomában voltam, majd a Loop-ban Tomi megpördĂĽlt, nem tudtam időben kikerĂĽlni, Ă©s egy kicsit neki is koccantam. Aztán pár kört csatáztunk, de a cĂ©legyenes előtti kanyart elrontottam, Ă©s megelőzött, majd a Loop-ban megint hibáztam, 3. helyett 4. fokozatban akartam bevenni, aminek borulás lett a vĂ©ge. Egy körrel a verseny vĂ©ge előtt volt mĂ©g egy koccanás Brixel Lacival, de vĂ©gĂĽl beĂ©rtem a 3. helyen.

Posta János
BenĂ©ztem a szabad edzĂ©sre, gondoltam, nem árt kiprĂłbálni Alison Hine BRM-setupját, ha már nem tudtam kĂ©szĂĽlni a versenyre. Aztán olyan jĂłl sikerĂĽlt az a pár kör, hogy becsĂşszott egy 1 06 340, ami a lotusos 1 05-ös köröm után a második legjobb a pályán Az időmĂ©rőn persze nem sikerĂĽlt megismĂ©telni ezt... Egy Ăłvatos rajt illetve egy Ăłvatos Loop után Gyulával volt tĂ­z remek körĂĽnk, kĂ©sőbb pedig Zoli szorongatott. Közben sikerĂĽlt GabĂł elĂ© kerĂĽlnĂĽnk, aki - Zoli kiállása után - gondoskodott arrĂłl, hogy a maradĂ©k távon minden tőlem telhetőt megtegyek Az 'összecsapás' elkerĂĽlhetetlen volt, ám a technika közbeszĂłlt - három Ă©s fĂ©l körrel a vĂ©ge előtt kifogyott az ĂĽzemanyag a BRM-ből...

SoĂłs Gyula
A rajtnál nem pörögtek ki a kerekek, Ă©s Ă­gy, hogy szokásommal ellentĂ©tben nem kapcsoltam rögtön 2.-ba, 1-esben magas fordulaton kitört az autĂł hátulja. SzĂłval utolsĂł helyről folytattam, de volt egy kis kalamajka a Loopnál, ahol mĂ©g a roncsokat kerĂĽlgető Jani mellett is sikerĂĽlt elsuhannom. Őt aztán a 10. körig sikerĂĽlt tartani, amikor is tĂşl gyorsan fordultam ár a Loopra... MegĂĽtöttem a bal elsőt, de csak 1-2 kör mĂşlva Ă©reztem, hogy nem jĂł, Ă­gy megálltam shift+r-ezni egyet. Közben Zolee is megprĂłbált előzni a Loop bejáratánál, mindketten fűre kerĂĽltĂĽnk, Ă©n ismĂ©t koccoltam a falat. Aztán harmadszor Ă©n mentem PorcziĂł Laci mögött, szĂ©lárnyĂ©kban tĂşlságosan felgyorsultam -> 3. kocc. Hát legalább tudom mire kell majd vigyáznom a bajnokin 1 hĂ©t mĂşlva

Porczió László
Erről a versenyemről jobb volna nem is nyilatkoznom. Semmit nem gyakoroltam a pályára Ă©s ráadásul jĂł beteg is lettem Ă­gy fĂ©llázasan indultam neki. Az időmĂ©rőn termĂ©szetesen a legrosszabb időt mentem Ă­gy utsĂłnak rajtolhattam. Volt előttem egy kĂ©t kicsĂşszĂł Ă­gy feltörekedtem, aztán előttem kicsĂşszott Brixel Laci ha jĂłl emlĂ©xek Ă©s telibekapott. Azután jĂłl visszaestem ráadásul egyre csökkent a koncentráciĂłs kĂ©pessĂ©gem a láztĂłl Ă­gy sorra hibáztam már pár kör után leköröztek Ă©s a vĂ©gĂ©re 2 kör hátrányt szenvedtem el, elĂ©g durva, hogy mindenki lekörözött legalább egyszer A verseny vĂ©ge felĂ© már összeszedettebben vezettem de a bal első gumi olyan szinten forrĂłsodott, hogy a jobbos kanyarokat lĂ©pĂ©sben tudtam csak bevenni. Az utolsĂł kör vĂ©gĂ©n pedig emiatt pördĂĽlt meg a kocsim továbi hátrányt okozva. Következő versenyre kĂ©szĂ­tek valami használhatĂł setupot, Ă©s nem leszek lázas remĂ©lhetőleg.

Kiss Zoltán
Ferkával nagyon nem mentem mĂ©g ezen a pályán, Ă­gy nem is volt setupom, csak betoltam egyet Ă©s azzal körözgettem, ez meg is látszott az eredmĂ©nyeken, hiszen időmĂ©rőn is Ă©pphogycsak bementem 1,06 alá. Versenyen is lassu voltam emiatt, ráadásul 3-szor felrobbant a motor, Ă©s a harmadik után meguntam Ă©s kilĂ©ptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/