Wiesbaden GP eredmnyek

Köztes hetek 1965, Wiesbaden, 2006. 09. 13.


rszletes nzet

Kiss Zoltán (BRM P261 (65)) nyerte Wiesbaden nagydjt. Kiss Zoltán a 1. helyrl rajtolva Varga Ádám eltt rt clba a „Köztes hetek 1965” 2006. 09. 13.-i futamn. A dobog harmadik fokra Juhász Tamás llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Kiss Zoltán futotta.


logo


Verseny (24 kr, 104 km)


# versenyz aut versenyid
1. Kiss Zoltán BRM P261 (65) 42:33.280s
2. Varga Ádám Ferrari 512 (65) +43.564s
3. Juhász Tamás Ferrari 512 (65) +1:26.073s
4. Porczió László Lotus 33 (65) 1 kr
5. Posta János Cooper T77 (65) 1 kr
6. Czene Miklós Lotus 33 (65) 1 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Kiss Zoltán BRM P261 (65) 1:43.812s
2. Varga Ádám Ferrari 512 (65) 1:44.082s
3. Juhász Tamás Ferrari 512 (65) 1:44.742s
4. Czene Miklós Lotus 33 (65) 1:45.378s
5. Porczió László Lotus 33 (65) 1:47.113s
6. Posta János Cooper T77 (65) 1:48.063s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Kiss Zoltán BRM P261 (65) 1:44.141s
2. Varga Ádám Ferrari 512 (65) 1:45.246s
3. Juhász Tamás Ferrari 512 (65) 1:45.726s
4. Czene Miklós Lotus 33 (65) 1:46.546s
5. Porczió László Lotus 33 (65) 1:47.599s
6. Posta János Cooper T77 (65) 1:47.735s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Kiss Zoltán
Az időmérőm jól skerült, bár nagyon fáradt voltam, majd leragadt végig a szemem, sikerült bemennem 1.44 alá, így megszereztem a pole-t. A rajtot is jól kaptam el, Ádámmal a kerekeink összeértek, azt hittem ebből baj lesz de megúsztuk, viszont picit el kellett vennem a gázból és pár méterrel később így Juha elment a jobb oldalon. Én haladtam egyenesen a pálya bal oldalán a kerítés mellett végig , amikor egyszercsak valaki nekem jött és beleküldött a kerítésbe ( Juha vazee , nem volt elég széles a pálya ?? ) , itt megvolt a Shift+R, a mezőny elhúzott. Az első 10 kör nagyon jó volt, folyamatosan jöttem föl az utolsó helyről, lehagyva a többieket, ami inkább csak kikerülést jelentett, mert mindenki hibázott. Majd beértem az akkor vezető Ádámot, és pár körön át egymás mögött mentünk, nem bírtam megelőzni, majd a tizedik körben ez is sikerült. Itt azt gondoltam, hogy következik pár szoros kör, mivel majd Ádám vissza akarja venni az első pozíciót, de hibázott. Innentől kezdve folyamatosan szakadtam el a mezőnytől és nyertem.

Varga Ádám
Az időmérő meglepetésemre nagyon jól sikerült, mert futottam egy 1:44 alját. A rajtnál összeértünk Zoleeval, én is megijedtem és elég rendesen elvettem a gázból, ekkor elment a fél mezőny. A futam első fele nagyon izgalmas volt ,mindenki előzött mindenkit. Zoleeval köröztem néhány kört, de végül megelőzött, tudtam hogyha távolabb kerülök tőle annál, hogy a kanyarokban figyelnie kelljen a tükröket, akkor felveszi a ritmusát és esélyem se lesz. Mivel hibáztam ez bekövetkezett, és innentől nagyon unalmas volt a verseny. Erre szokták azt mondani hogy se elöttem se mögöttem senki.

Juhász Tamás
Bocsi az elején Zolee, abszolut nem láttalak, már átváltottam belső nézetre, és furcsálltam is hogy a hátsó kerekem elkapott. Próbáltam helyezkedni, azt hittem elintéztétek egymást Amúgy utánna rendkívül sokat ütköztünk, ahhoz képest hogy kevesen voltunk Én is hibáztam többször, úgy hogy bocsi-bocsi, elég amatőr voltam... Utánna elég motiválatlanul köröztem...

Porczió László
Naigen, ez egy jó futam volt! Tök jó volt belegondolni, hogy első vagyok, ha csak pár kanyarig is :) Grat Zolee!

Posta János
Látva az időmérő eredményeit nem is reméltem, hogy ilyen eseménydús versenyem lesz. Mindig történt valami, négy körben még a harmadik helyen is álltam A nagy izgalmak közepette kétszer-háromszor lekoccoltam a korlátot/palánkot, párszor belefutottam megperdült autókba, párszor perdítettem meg autókat (bocsi Laci/Juha ). Egyszer pedig leszakítottam a jobb elsőmet, úgyhogy volt egy shift-r is. Anélkül talán nem kerültem volna körhátrányba és meglett volna a negyedik hely, de nem bánkódom, mert így is élmény volt. Aki kihagyta, bánhatja


http://hgplm.gtr-masters.hu/