Versenyzői nyilatkozatok
SoĂłs Gyula
Duplán Ă©rzem Ă©rdemtelennek ezt a győzelmet. Először is azĂ©rt, mert mĂ©g a szokásosnál is kevesebbet kĂ©szĂĽltem, Ă©rtsd: az előfutamon sem voltam. Azaz a bajnoki napján vettem kĂ©zbe a kormányt. És ekkor döntöttem el, hogy legyen Lotus, barátkozzunk.
AM setuppal meglepően kezes volt, nyilván a Para volt parás, meg a Lesmo2-nĂ©l volt nĂ©hány bizonytalan kigyorsĂtás, de a többi kanyar rendben volt. A gumikat nem sikerĂĽlt felmelegĂteni rendesen, Ăgy sokszor Ă©pp csak, de beblokkolt a JE.
SzĂłval az edzĂ©sen egĂ©sz jĂł kör sikerĂĽlt, de nyilván Convar ellen ez kevĂ©s volt. Viszont láttam, hogy a rajt pillanatában jobban indulok, már csak az volt a kĂ©rdĂ©s, le lehet-e gyorsulni a Sast a T1-ig. VĂ©gĂĽlis sikerĂĽlt elsőnek fordulni, Ă©s rögtön csatába kezdtĂĽnk.
Volt pár aprĂł hiba (1-1 kerĂ©k fĂĽvet Ă©rt), Ăgy gyorsan lemaradtam 1,5 secnyire, de mivel tovább nem nőtt a kĂĽlönbsĂ©g, elhatároztam, hogy ezt ledolgozom. Nem kĂmĂ©ltem a Lotit, nyomtam ahogy bĂrtam, Ă©s szĂ©p lassan apadt a hátrány.
Közben GabĂł kábĂ© ugyanilyen ĂĽtemben közeledett felĂ©m, jĂł volt verseny után hallani, hogy ő is egy 17 körös időmĂ©rő etapon volt!
Nyomtuk tehát mindhárman mint a meszes, Ă©s vĂ©gĂĽl az Eagle motorja adta meg magát (Ăşjra), Ăgy hamar elbĂşcsĂşztam a LotustĂłl is!
Oláh Gábor
A versennyel kapcsolatban most is azzal tudtam vigasztalni magam mint mostmár sokadjára a szezonban: én megtettem mindent.
Posta János
Viszonylag jĂłl sikerĂĽlt az edzĂ©s, a 28.3-mal elĂ©gedett voltam. A verseny szorosan kezdődött, aztán GabĂł mögĂ© kerĂĽltem, Ă©s hirtelen elĂ©g remĂ©nytelen lett az egĂ©sz. Láttam, hogy nem sok babĂ©r terem, ha megfeszĂĽlök, akkor is 1 mp-cel mögötte fogok cĂ©lba Ă©rni. EzĂ©rt aztán megvártam Benőt, volt egy kis kergetőzĂ©s, majd egy hiba miatt lemaradtam. Aztán párszor átmentem a boxon, megemlĂ©keztem magamban Peter Gethinről, vĂ©gĂĽl a 19. kör teljesĂtĂ©se után bezsebeltem a kiválĂł ötödik helyet.