Versenyzi nyilatkozatok
Soós Gyula
Az edzésen sikerült tovább javítani a múlt heti 3:15.2-es PB-n, az új eredmény 3:15.0 lett, pribin pedig ott volt a 14-es idő. Ez a stabil 2. helyet jelentette, ugyanis Convar ellen esélyem nem volt.
Így aztán már a feltankolt autót próbálgattam, bízva abban, hogy verseny körülmények között eltűnik az a majd 1 mp különbség.
Ez be is jött, hiszen hasonlóan a múlt héthez, Gábor lefulladt kicsit a rajtnál, így sikerült a “Rúzs“ előtt elé kerülnöm. Azonban nagyot változott a további forgatókönyv, ugyanis ezúttal nem lett 2 mp-es előnyöm, hanem inkább kábé 2 tized, azonnal támadni kezdett, és komolyan!
Az első 4-5 kör az nézni (és videóba) való, számtalan helycsere, oda-vissza előzgettük egymást egy körben akár kettő vagy többször is.
Adaléknak még annyi, hogy érzésre már jó 20 perce csatáztunk, mondom elment a fél verseny, aztán nézek fel a pribire, látom, hogy még csak a 3. kör!
Aztán pont féltávra Convar összeszedett 1,5-2 sec előnyt, miután csúnyán elrontottam a Mastát. Ez roppant mód bosszantott, mert úgy éreztem innen már nem fogom meg. Erre fél kör nem telt el, látom a füstcsíkkal félreálló Sast.
Ez engem is óvatosságra intett, Janival szemben kényelmes előnyöm volt, így figyelve a váltásokra vezettem a célig.
Igen jó kis csata volt, csak kár, hogy egy futam után le kell mondanom az Eagle-ről.
Posta János
Egy erős közepes versenyem volt. Az időmérőn hoztam a PB-közeli maximumot, a versenyt meg végigtoltam hiba nélkül. Kivéve persze a rajtot, amit elszúrtam... Azért örülök, mert a második hely kiváló eredmény így a szezon elején, Silverstone-ban is szeretnék valami hasonlót mutatni.
Grat Convarnak a pole időhöz, Gyulának a győzelemhez! Gabinak pedig különdíj, amiért képviselte az autópark nem-Eagle-ös részét.
Oláh Gábor
Nos, azt hiszem Gyulával kedden megadtuk az alaphangot, már ami a szezont illeti Tényleg őrült egy kezdés volt, sz.rtunk mi bele hogy a Masta előtt nem kéne előzni, meg hasonlók Ez még talán az itteni tavaszi nathanos csörtén (65 Groundhog) is túltett. De ez így jó, így buli, ez az autóverseny, amihez persze 2 ilyen jó de mindig higgadt fejjel gondolkodó versenyző kell mint ő és én. A Stavelot kijáratán volt csak 1x meleg a pite, nagyon csúsztam kifelé, vagyis rája. Ez volt a 2. dejavum a versenyen (az első a rajt volt ), mert mintha már voltunk volna ilyen cipőben.
A motorhiba, és így az esély elvesztése arra hogy megnyerjem a versenyt persze b.tat egy kicsit, de így, hogy műszaki probléma miatt estem vissza messze nem annyira mintha én dobtam volna el. Az meg ilyenkor mindig bennevan, 1 seces előnynél nem lehet spórolni...
Miután visszaestem Gabó mögé és utolértem, vele is volt egypár adok-kapok, szal arra igazán nem panaszkodhatok, hogy unalmas versenyem lett volna Mindezekhez persze kell egy ilyen istenkirály pálya is, de tényleg, itt tényleg nagyon jókat lehet meccselni, itt aztán meg lehet mutatni a másiknak hogy milyen tökös gyerek vagy
Am 2x találkoztam a szalmabálákkal is, mind2x a La Sourceban. Először akkor amikor a Gyulát ki akartam volna fékezni. Igen ám, csakhogy ő is a befelé húzódott így aztán volt is olyan vészmanőverezés hogy ihajj De én voltam a hülye, hogy azt hittem majd szépen az ideális íven akar fordulni. Eszembe se jutott hogy védheti a belső ívet A 2. is elég vicces volt, akkor Gabó előtt voltam és nagyon későn akartam ott fékezni hogy még csak eszébe se jusson mellém tenni a vasat. Hát, tényleg nagyon későn sikerült
Fejes Gábor
Rovid lesz az elmenybeszamolom, megint robbant a motorom a start pillanataban, mar nem tudom, hogy mit gondoljak a dologrol. Start elott nem porgetem a motort, bar a zold zaszlo lecsapodasakor nyomok egy padlot, de ugyanigy tettem ezt mar 2001-ben is, nem ertem, hogy miert durrognak a motorjaim az elmult egy evben (Spa-ban masodszor par honapon belul). Aki tudja a megoldast, az szoljon legyszi, mert nagyon idegesit
Soós Gábor
Nem egészen ilyen bajnoki rajtot terveztem, dehát ahogy a népi bölcsesség is tartja a vásár után okos a paraszt. Utólag nem tűnik annyira bölcs döntésnek új kormánybeállítások applikálása a futam előtt minimális gyakorlással párosítva, elég idegenül éreztem magam az autóban, de ha sikerül megszokni a nagyobb kormány elfordulást azért látok benne potenciált még. Egyébként is kicsit kakukk tojásnak éreztem magam az egyszem Lotusomban a sok Eagle között, dehát ha egyszer kifejtük a tejet a tehén tőgyéből akkor azt már nem lehet oda visszatölteni. Az új kormánybeállítással végre sikerült megközelíteni a pb-met edzésen, ami a negyedik helyre volt elegendő, kiegyeztem volna a futamon is ezzel a pozícióval. Rajtnál Jani irányt vett balra a korlát felé, így harmadik helyre jöttem fel, a Malmedy-ig tudtam a lépést tartani a vezető duóval aztán lemaradtam. Később Jani megelőzött nem is volt ezen semmi meglepő az edzésidők alapján. A negyedik kör környékén a remek Cosworth motorom kilehelte a lelkét, belerobbant Gabó képébe aki igen közelről követett akkoriban. A reset miatt teljesen kizökkentem a ritmusomból, és igen eredményes visszaesést produkáltam, mivel hibát hibára halmoztam. Utolsó pár körre rendeztem soraimat és Benő hibája után őt még sikerült megelőzni.