Hockenheim GP eredmények

Graham Hill Kupa, Hockenheim, 2011. 02. 15.


részletes nézet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „Graham Hill Kupa” sorozat 2011. 02. 15.-n rendezett Hockenheim-i futamán. A második helyen Majer Tamás futott be, míg a harmadik pozíciót Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (35 kör, 239 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 66:01.870s
2. Majer Tamás / Eagle T1G +11.770s
3. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 +18.086s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 +18.729s
5. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G +35.653s
6. Posta János / sPower Ferrari 312 +1:13.582s
7. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +1:14.814s
8. Brixel László / LF Lotus 49 +1:38.408s
9. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 2 kör
Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 23 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 34 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:51.141s
2. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:51.748s
3. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 1:51.807s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:52.383s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:52.464s
6. Majer Tamás / Eagle T1G 1:52.769s
7. Brixel László / LF Lotus 49 1:52.859s
8. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:53.292s
9. Posta János / sPower Ferrari 312 1:53.365s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:53.962s
11. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:55.602s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:51.841s
2. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:52.222s
3. Majer Tamás / Eagle T1G 1:52.463s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:52.660s
5. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 1:52.689s
6. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:52.811s
7. Posta János / sPower Ferrari 312 1:53.078s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:53.091s
9. Brixel László / LF Lotus 49 1:53.326s
10. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:55.134s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:56.162s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Kis Richard
IdőmĂ©rő: WR, váltig állĂ­tom, hogy 1:50,xxx sima csak kell hozzá nĂ©hány ráfekvős nap. Verseny: 1-est is elfelejtettem kapcsolni a rajt előtt, ciki.... zöld zászlĂł belengett, mögöttem Gergő Eaggal szĂ©pen kikerĂĽlt kĂ­vĂĽlről. T1-hez Ă©rve már 4. helyen voltam viszont belĂĽl, mellettem kĂ­vĂĽl Gyula BibĂ©vel, hagyott elfordulni, egyenesbe Ă©rve egyből belűre hĂşztam, Gyula Ă­gy kĂ­vĂĽlről is megette a brĂĽmit. T2-nĂ©l picit előrĂ©bb volt kĂ­vĂĽl, fĂ©keztem egy mĂ©lyet belĂĽl maradva, egymás mellett fordultunk, kijáraton már Tomi volt mögöttem Eagle-vel, Gyulát ő is lenyomta, belĂĽlről jött mögöttem, kanyarkijáraton már kitöltötte a tĂĽkröket. T3-ban picit többet bevállal elmegy, Ă­gy stadionba fordulva már megint 3. voltam. Convart csak nĂ©hány körrel kĂ©sőbb Ă©rtem utol, T1-nĂ©l sikerĂĽlt szĂ©lárnyĂ©k közelbe Ă©rnem, ekkor meglepett, kĂ­vĂĽl maradat, mondhatjuk elengedett... Gergő kezdtem ĂĽldözni, nĂ©hány kör mĂşlva stadionban hibázott, első voltam. Pár kör mĂşlva Ă©n csesztem el T1-et, Gergő elĂ©g közel volt bejött elĂ©m, beálltam szĂ©lárnyĂ©kba mögĂ©, ha nincs 6. fokozatom (amit sose lehet használni, mert 5. sem forog teljesen le), akkor elmegy, Ă­gy viszont T2-nĂ©l kĂ­vĂĽlről visszaelőztem kĂ­vĂĽlről, mĂ©lyebb fĂ©kezĂ©ssel sikerĂĽlt magam mögött tartanom T3-ban is. Aztán már csak be kellett gurulni...

Oláh Gábor
VĂ©gĂĽlis be is jött amire számĂ­tottam meg nem is. Bejött atekintetben, hogy az elejĂ©n Ăşgy hagytak ott ahogy akartak (mondjuk Ă©n előre megfogadtam hogy csak semmi hirtelen mozdulat, semmi kemĂ©nykedĂ©s ), bár szerencsĂ©re Gyula már azĂ©rt fennakadt rajtam Nem jött be atekintetben, hogy mivel a mezőny egy rĂ©sze korán lemorzsolĂłdott ill. magamhoz kĂ©pest azĂ©rt jĂłl Ă©s hiba nĂ©lkĂĽl mentem, nem estem sokat vissza. Az edzĂ©s “szokásosan“ jĂłl sikerĂĽlt, persze hogy aznap mentem először 52 alá, szuper, első sor. A rajt is okĂ©s lett, elsőnek fordultam, de Gergő gyorsan “letudott“, 2. hely. AzĂ©rt az király Ă©rzĂ©s volt hogy a 2 IMAS kocsi vezette a mezőnyt De Ricsi is ripsz-ropsz utolĂ©rt Ă©s lehagyott, de mivel pont abban a körben Gergő eldobta, maradtam 2. Aztán jött Tomi Ă©s az se sokat kĂ©rdezett Ő is elhĂşzott, de unatkozni továbbra sem kellett mert jött a köv. játszĂłpajtás Gyula szemĂ©lyĂ©ben Ă©s kezdődhetett a harc a 3. helyĂ©rt. Na, vele szemben már sokat segĂ­tett a Honda egyenesbeli előnye, 1x fogott szĂ©lárnyĂ©kot, akkor volt is egy ĂĽtĂ©sváltás, de mákom volt, az Ostkurve kijáratán fĂĽvet fogott Ă­gy maradt mindenki a helyĂ©n. ĂŤgy ezzel ismĂ©t szereztem egy dobogĂłs helyet

Posta János
Sajnos az előfutam Ăłta nem tudtam gyakorolni. Csodát tehát nem vártam magamtĂłl, Ă­gy az edzĂ©sen futott 53.3-mal elĂ©gedett is voltam. Az 52 közepéért kár lett volna görcsölni, inkább pihentem kicsit a verseny előtt. A rajtom jĂł volt. T1 után elmentem GabĂł Ă©s Laci mellett, aztán mĂ©g az első körben megelőztem Sziszkát is. Mögöttem hamar csend lett, előttem Gyula haladt viszonylag közel, de aztán szĂ©p lassan lemaradoztam. A hatodik-hetedik körben Gergő csöppent elĂ©m, de nem volt esĂ©lyem komolyan megszorongatni. HátulrĂłl viszont felĂ©rt rám GabĂł. Volt kĂ©t birkĂłzĂłs jelenetĂĽnk --főleg a stadionban--, aztán a 12. körben a balos fĂ©ktávján belecsĂşsztam. GabĂł rontott a következő körben az Ostkurve kĂĽlső Ă­vĂ©n, aztán feladta. Közben Laci egyre közelebb Ă©rt, de mire igazán szoros lett volna, ismĂ©t lemaradt. Következett tizenvalahány magányos kör. Előttem senki, mögöttem senki. Aztán jöttek a szokásos problĂ©máim, Ăşgyhogy eldobtam pár mp-et. Sziszka Ă­gy a vĂ©gĂ©re nagyon közel kerĂĽlt, de megelőzni már nem tudott. Látom elől nagy csaták voltak. Grat Ricsinek a győzelemhez, a dobogĂłsoknak Ă©s minden cĂ©lbaĂ©rőnek. GabĂłtĂłl mĂ©g egyszer bocs.

Szabó Szilárd
kvalin kb azt nyĂşjtottam amit mĂşltkor, aztán rajtnál elkerĂĽltem a problĂ©mával kĂĽzdő kollĂ©gákat - keresztbe állĂł kĂ©k barbitĂłl kicsit megállt bennem az ĂĽtő, de elslisszoltam előtte. Aztán a mumus keleti kunkorban fĂĽvet fogtam megforogtam, jĂłpáran elmentek, majd Brixel Laci mögĂ© Ă©rkeztem meg a stadionban Ă©s kicsit Ăşgy Ă©reztem belĂĽlről hogy - elnĂ©zĂ©st a fogalmazásĂ©rt - gĂłlyafoskĂ©nt kĂłvályog előttem, majd T1-ben fĂĽvet fogott Ă©s prĂłbáltam megelőzni, de szĂ©pen nekiterelt a hĂ­dnak (nyilván mindketten mást láttunk/Ă©reztĂĽnk belĂĽlről, ha lesz időm meg kedvem akkor a VB-re bĂ­zom a döntĂ©st) ekkor igen kicsi választott el attĂłl hogy kilĂ©pjek, mindenesetre a harcosságom elszállt Ă©s csak körözgettem. Benővel lett volna egy kis fight de aztán tĂşlzott előzĂ©kenysĂ©ggel fĂ©lreállt, majd a vĂ©ge felĂ© kezdtem megint felvenni a ritmust, futottam a jobbnál jobb köröket - valahol 52 elejĂ©nĂ©l volt a legjobb Ă©s pribi szerint 51 is ment volna - majd Ăşjra utolĂ©rtem Lacit, Ă©s sikerĂĽlt is megelőznöm a stadionban, na az már fincsi menet volt - ha előbb Ă©szhez tĂ©rek mĂ©g Jani is meglehetett volna. Mindegy, Monzán igyekszem majd javĂ­tani a tavalyin. A fel(nem)kĂ©szĂĽlĂ©s Ă©s a törtĂ©ntek fĂ©nyĂ©ben elĂ©gedett lehetek a 7. hellyel.

Brixel László
Sajnos a rajt utáni kerĂĽlgetĂ©sben kitört a jobb első kerekem, pedig már majdnem átĂ©rtem a roncsokon, persze ezután track not clear miatt nem tudtam egy darabig resetelni. Ezután már semmi esĂ©lyem nem volt egy normális versenyre, igazábĂłl azt vártam, ki mikor hibázik az OstkurvĂ©ban, hátha közelebb jutok a mezőnyhöz. AzĂ©rt a 70 perces futam erőprĂłbának jĂł volt.

Fejes Gábor
Bocs a start miatt, rogton az elso kanyar kijarataban eldurrant a motorom, es beforogtam a palyara, nem tudtam mit tenni...

Babinszki Gábor
Az est lámája dĂ­j az enyĂ©m. Erőlködtem quali alatt, nem jöttek az idők, erre 3 perccel a vĂ©ge előtt Ă©szreveszem hogy elb*sztam a setup nevĂ©t Ă©s a versenysetuppal körözgetek. no comment. Rajtnál benntragadok a boxban, termĂ©szetesen körhátránnyal rajtolok. A kedvem elment az egĂ©sztől ezĂ©rt kiszálltam.


http://hgplm.gtr-masters.hu/