Kyalami GP eredmények

Graham Hill Kupa, Kyalami, 2011. 02. 01.


részletes nézet

SoĂłs Gyula (Brabham BT24) nyerte Kyalami nagydíját. SoĂłs Gyula a 2. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Graham Hill Kupa” 2011. 02. 01.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén SoĂłs Gyula futotta.


logo


Verseny (40 kör, 164 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 53:56.105s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +17.038s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +49.867s
4. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +58.398s
5. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1 kör
6. Majer Tamás / Ferrari 312 1 kör
7. Posta János / sPower Cooper T81B 2 kör
Brixel LászlĂł / LF Lotus 49 16 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:19.848s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:20.056s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:20.974s
4. Brixel László / LF Lotus 49 1:21.265s
5. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:21.903s
6. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:22.069s
7. Majer Tamás / Ferrari 312 1:22.122s
8. Posta János / sPower Cooper T81B 1:22.528s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:19.933s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:20.084s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:20.542s
4. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:20.899s
5. Brixel László / LF Lotus 49 1:21.235s
6. Posta János / sPower Cooper T81B 1:21.786s
7. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:21.979s
8. Majer Tamás / Ferrari 312 1:22.319s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
RĂ©g kĂ©szĂĽltem ennyire keveset bajnokira. Amiben bĂ­ztam az a stabilitás. Az edzĂ©s jĂłl indult, Convarral egymás mögött haladtunk, Ă©s felváltva futottuk a jobb köröket. Mikor nekem kijött a 20.0, az PB volt, tudtam itt a vĂ©ge, el is kezdtem a versenysetupot tesztelni. Persze ő mĂ©g megcsinálta az elvárt 19-et. A verseny elejĂ©n szorosan követtem Convart, GabĂł nĂ©hány mp-el mögöttĂĽnk. Tudtam, hogy egy körön (az edzĂ©sen) nincs esĂ©lyem, de azĂ©rt a versenyen remĂ©ltem lesz keresnivalĂłm. Mikor egĂ©sz közel Ă©rtem, akkor láttam, hogy mennyit mozog alatta az autĂł. Ez mindenkĂ©pp jĂł hĂ­r volt: vagy határon ment, vagy csak ideges volt. Nem sokkal ezután hibázott is egyet, Ă©n pedig lecsaptam. A kĂ©rdĂ©s az volt, mint helycserĂ©nĂ©l mindig, hogy ki lesz ezután a gyorsabb, de szerencsĂ©re jĂł tempĂłt tudtam menni. A vĂ©gĂ©n 15 mp előnnyel már egy 19-es PB-re gyĂşrtam, Ă©s a legutolsĂł körben sikerĂĽlt is. JĂłl indul tehát a szezon. Kár, hogy bajnokit megszĂ©gyenĂ­tően kevesen voltunk, de a versenyen ez eszembe sem jutott, csak a következő kanyarra koncentráltam.

Oláh Gábor
Nos, tegnap ismĂ©t meg kellett állapĂ­tanom, hogy mĂ©g mindig kĂ©ptelen vagyok önerőből nyerni. De hamár nem sikerĂĽlhetett (köszönöm a Sunset Bendnek ismĂ©t, imádom, bár valszeg Gyula amĂşgy is bedarált volna, mivel egĂ©szen a versenytáv 2/3áig gyorsabb volt), gondoltam legalább egy 2PFL jöjjön már össze a statisztikákhoz, de Gyula sajnos attĂłl is megfosztott De: azĂ©rt Ă©rzem magamon a fejlődĂ©s jeleit, mivel amikor elkezdtem a gpl-es pályafutásom, egyáltalán nem tudtam elviselni, ha a sarkamban vannak. Mostmár csak akkor nem bĂ­rom a nyomást ha az 1. helyen megyek (GabĂłval szemben pl. már nem volt semmi para, sőt mĂ©g vissza is vertem egy támadást meg persze hogy hĂ©tfőn is megvolt problĂ©ma nĂ©lkĂĽl 3 int long is) Szal sztem Ăşgy fĂ©l-egy Ă©v mĂ©g Ă©s kinövöm azt is VĂ©gĂĽlis: pole, meglett a 19 is, 2. hely...Ă­gy sem egy gyenge kezdĂ©s ez

Fejes Gábor
Messze nem ugy alakult a versenyem, ahogy terveztem, nem sikerult megtornom a kyalami-i atkot ami altalaban sulyt a palyan Eloszor is nem tudtam belepni a szerverre, egy kis net check, router konfigolas, es kb 8 perc keses utan vegre osszejott a csatlakozas. Gondoltam 3-4 kor alatt osszehozok egy 20.5-ot, es akkor az nekem eleg is lesz, de egyszeruen nem ment. Vagy velem, vagy a kormanyommal volt valami, mert szektoronkent 2 tizeddel lassabb voltam, mint amikor keszultem a futamra. Tudtam, hogy igy nem fogok tudni semmit kezdeni Convarral es Gyulaval, ezert elhataroztam, hogy szep nyugisan vegiggurulok a futamon, de a Brabhamom motorja nem igy gondolta, ezert 10 korrel a vege elott kilehelte a lelket, pedig ekkor Convarral kozvetlen kovettuk egymast, erdekes lehetett volna a csata a masodik helyert.

Posta János
A taktika az volt, hogy a stabil Cooperrel indulok, Ă©s futom az egyre jobb köröket, a verseny vĂ©gĂ©n pedig megdöntöm a pb-t. EdzĂ©sen máris elmaradtam kissĂ© ettől a tervtől, Ă­gy aztán az utolsĂł helyről voltam kĂ©nytelen rajtolni. A start egyĂ©bkĂ©nt jĂłl sikerĂĽlt, csak ott hátul nem nagyon volt helyem ficánkolni. T1 fĂ©ktávon azĂ©rt volt egy kis szerencsĂ©m, Ă­gy kĂ©t helyet nyertem. Azután 4-5 kellemes kört töltöttem Sziszka társaságában, majd diszkrĂ©ten lemaradtam. KĂ©sőbb hibáztam is egyet, Tomi felĂ©rt rám, sőt nĂ©hány kör mĂşlva meg is előzött. De rögtön a következő körben el is dobta az autĂłt, Ă­gy ismĂ©t a hatodik helyen találtam magam. Benő követett 3-4-5 mp-cel, teljes nyugi volt. FĂ©ltávnál Laci esett elĂ©m, majd mögĂ©m, Ă©s máris ötödik voltam. Az int-long táv vĂ©gĂ©nĂ©l (24. kör) Ă©reztem, hogy nekem ennyi elĂ©g is volna. Pár kör elteltĂ©vel pedig határozottan szĂĽksĂ©gem is volt egy kis szĂĽnetre, Ăşgyhogy lett egy kĂ©tperces boxkiállásom. Ami után Ăşjult erővel tĂ©rtem vissza a pályára. A hátralĂ©vő időben visszavettem egy kört TomitĂłl (kicsĂşszott), illetve kaptam egy kört az egyik Brabhamtől. Aztán vĂ©gre leintettĂ©k a versenyt.


http://hgplm.gtr-masters.hu/