NĂĽrburgring GP eredmények

John Surtees Kupa, NĂĽrburgring, 2010. 12. 28.


részletes nézet

Kis Richard (BRM P115) nyerte NĂĽrburgring nagydíját. Kis Richard a 1. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „John Surtees Kupa” 2010. 12. 28.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (8 kör, 183 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 65:13.129s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:18.287s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +1:22.692s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 +2:02.719s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 +3:23.549s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +3:36.304s
7. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 +4:51.019s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 +5:22.480s
Posta János / sPower Brabham BT24 7 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 8:09.270s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 8:13.053s
3. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 8:13.213s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 8:15.797s
5. Posta János / sPower Brabham BT24 8:17.908s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:22.742s
7. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 8:29.079s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 8:31.968s
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 9:07.961s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 8:05.782s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 8:11.150s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 8:12.289s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 8:13.444s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:22.071s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 8:25.746s
7. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 8:29.700s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 8:38.189s
9. Posta János / sPower Brabham BT24 8:54.980s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Az Ă©n versenyemet elsősorban 2 technikai problĂ©ma teszi emlĂ©kezetessĂ©. Csak azĂ©rt nem esz a kefe kĂĽlönösebben miatta, mert reálisan nĂ©zve Ricsivel Ă­gysem-Ăşgysem tudtam volna mit kezdeni, a versenyen valĂł legjobb köröm Ă©pphogy jobb lett mint az ő leggyengĂ©bbje, a 2. hely meg Ă­gy is meglett. Az egyik az edzĂ©sen Ă©rt, 2x is, 2 körömben is elfĂĽstölt a motor. Ez azĂ©rt is volt problĂ©ma, mert felvezetőt spĂłrolván 4 körre tankoltam. És ugye reset - benya vissza. Pedig ha fogyhatott volna az ĂĽza a vĂ©gĂ©re 10 alá sztem le tudtam volna menni, gyakokon 8-9 is volt, na mind1. Igaz, Ă©n tehettem rĂłluk, mert miĂ©rt kell nyomni az ugratĂł tetejĂ©n is? De csak bosszantott, elvĂ©gre nemcsak törĂ©s nĂ©lkĂĽl teszteltem, akkor se vettem el a gázt, mĂ©gse volt gond. Mind1, vĂ©gĂĽlis csak egy pozĂ­ciĂłt jelentett. A rajt sima volt, Ă©s el is kezdtem gyötörni GabĂłt amennyire csak tőlem tellett. Éreztem, hogy gyorsabbb lehetnĂ©k, dehát előzni itt nemigen lehet, főleg nem egy Cooppal egy Brabit. Szal tapadtam, vártam. A 2. kör elejĂ©n aztán hibázott Ă©s zöld lett az Ăşt. A 3. kör legelejĂ©n, az U visszafordĂ­tĂłban jött a másik problĂ©ma, de ez már hardveres hiba volt. ElállĂ­tĂłdott a kormányom, a közĂ©pállása kb. 5 percnĂ©l lett, pont Ăşgy mint Silveren az edzĂ©sen. Az volt a szerencsĂ©m, hogy már volt elĂ©g előnyőm ahhoz, hogy reseteljek. Biztosra mentem, megnyomtam 3x is És akkor kapott el az ideg, amikor szembesĂĽltem azzal hogy ez hardverhiba, mert sajnos nem oldotta meg a problámámat. Viszont cserĂ©be kaptam egy teletankolt autĂłt Mondjuk tartottam tőle, hogy ez lesz, mert nem követtem el semmi olyasmit ami elállĂ­thatta volna a futĂłművet...mondjuk nem akarom tĂşlfĂ©nyezni a dolgot, igazábĂłl gyorsan megszoktam az Ăşj helyzetet, Ă©s talán csak pár kanyarban Ă©reztem igazán hátrányát. Mondjuk a GabĂł többet már nem akart lemaradni, sőt az utolsĂł körre hozta a szokásos formáját Ă©s a vĂ©ge felĂ© robbantott, Ăşgyhogy Ă©reztem, nincs mese rá kell tenni mĂ©g1 lapáttal. Nagyon nem akartam, hogy a hátsĂł egyenesre rám tudjon gyorsulni Na ennyi, összessĂ©gĂ©ben elĂ©gedett lehetek. Megvolt a 8 kör hiba nĂ©lkĂĽl, Ă©s ez nekem mindig egy fontos dolog Én igazábĂłl mĂ©g legszĂ­vesebben vezettem volna, de tĂ©nyleg, Ăşgy Ă©reztem szinte elrepĂĽlt az a 8 kör. A 2. felĂ©t már kifejezetten Ă©lveztem, teljesen ráálltam a pályára. Imádom ezt a hullámvasĂşt pályát Ricsinek gratulálok! KĂ©tsĂ©gtelenĂĽl az nyerte meg a bajnokságot aki a leginkább megĂ©rdemelte De azĂ©rt Ricsi, csak jelzem, tavasszal sztem ne lĂ©pj ki egyből egy motor vagy vezetői hiba után mert Ă©n nem fogok És csapattársamnak köszönök mindent, nĂ©lkĂĽled nem lehettĂĽnk volna 2.ak

SoĂłs Gyula
Mindenek előtt gratulálok Ricsinek a győzelemhez, Ă©s termĂ©szetesen a bajnoki cĂ­mhez! A saját versenyemet illetően pedig: az edzĂ©ssel elĂ©gedett voltam, tudtam menni egy egĂ©sz tiszta kört, de GabĂł Ă©s Convar 13-a elĂ©rhetetlen volt számomra. A rajt sima volt, elĂ©ggĂ© rágyorsultam a lassabban gyorsulĂł Cooper-BRM duĂłra, de nem akartam bajt az elejĂ©n, visszasoroltam a 4. helyre. Ricsi persze hamar elszakadt, viszont a hármas vonatunk már az első körben összeállt. Előbb aztán GabĂł forgott meg, majd a 2. kör elejĂ©n nekem kellett resetelni, mivel a 2. szektor elejĂ©n lĂ©vő nagy lejtős száguldást lezárĂł balos után a fán landoltam. Aztán Convar is hibázhatott, mert GabĂłval Ăşjra utolĂ©rtĂĽk. Sokat megint nem mentĂĽnk Ă­gy, mert ugyanaz a hely megint kitolt velem, ezĂşttal az alja Ă©rt be a lejtő alján, Ă©s már repĂĽltem is, megint reset. Innen már gond nĂ©lkĂĽl tudtam menni, de Gabóék már 20 mp-re voltak előttem, Ă©s nem hibáztak többet. MĂ©g az utolsĂł körben lett volna esĂ©lyem egy PB-re 3 jĂł szektor után, de az utolsĂł ugratĂłt elbarmoltam, annyira kihĂşzĂłdtam, hogy a JE beleĂ©rt a sövĂ©nybe. Gratula mĂ©g GabĂłnak Ă©s Convarnak, hiszen igen kemĂ©nyen nyomták egĂ©sz szezonban. Voltak azĂ©rt jĂł versenyeim nekem is, meg ilyenek is, mint tegnap.

Petra Gergely
Először is gratulálok a Ricsinek, továbbá a ZORRO csapatnak is, majd a Csapattársamnak s vĂ©gĂĽl de nem utolsĂł sorban mindenkinek, aki rĂ©szt vett a bajnokságban! Azt hiszem sikerĂĽlt fejlődnöm, gyorsulnom, köszönet Ă©rte. NĂĽrbi kemĂ©ny volt, örĂĽlök, hogy sikerĂĽlt vĂ©gigmennem! Nekem ez most komoly fizikai igĂ©nybevĂ©telt is jelentett.

Posta János
A formaidőzĂ­tĂ©s totális kudarca. EgyrĂ©szt a tĂ©li szĂĽnet teljesen kirántott a GPL feelingből, másrĂ©szt az időmĂ©rős nĂ©gy kör után csak bő 10 mp-em maradt megmozgatni elgĂ©mberedett izmaimat, Ă©s máris kezdődött a verseny... Az első kör azĂ©rt jĂłl indult, de már az első szektorban pozĂ­ciĂłt vesztettem egy Ferrarival szemben. Aztán a sövĂ©nyes-dombololdalas cikkcakkos lejtőn sikerĂĽlt fejre állnom... Ezzel megnyertem az utolsĂł helyet. Egy ideig Ăşgy tűnt megtaláltam a tempĂłmat is, de aztán a második körben a rĂłkalyuk után máris kizökkentem. KerĂ©kleszakadás, esc. Számomra nem volt ez egy sikeres Ă©vad. BĂ­zom benne, hogy a tavasz jobban alakul. Gratulálok a bajnoknak Ă©s a dobogĂłsoknak! Köszi mindenkinek a rĂ©szvĂ©telt!


http://hgplm.gtr-masters.hu/