Silverstone GP eredmények

John Surtees Kupa, Silverstone, 2010. 12. 14.


részletes nézet

SoĂłs Gyula bizonyult a legjobbnak a „John Surtees Kupa” sorozat 2010. 12. 14.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen SoĂłs Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén SoĂłs Gábor futotta.


logo


Verseny (40 kör, 188 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 59:09.285s
2. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 +7.116s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +40.671s
4. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 +51.327s
5. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 +1:01.111s
6. Posta János / sPower Brabham BT24 1 kör
7. Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 2 kör
8. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 2 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 29 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.049s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:27.090s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:27.225s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:27.844s
5. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:28.297s
6. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:28.300s
7. Posta János / sPower Brabham BT24 1:28.503s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.020s
9. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:31.292s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.184s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:27.782s
3. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:27.810s
4. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:27.927s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:27.991s
6. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 1:28.335s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.359s
8. Posta János / sPower Brabham BT24 1:28.612s
9. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:30.658s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
MĂşlt hĂ©ten igen bántott, hogy eldobtam az 1. helyet. Az elmĂşlt szezonokban azĂ©rt szinte mindig összejön egy bajnoki győzelem, Ă©s Ăşgy Ă©reztem, hogy idĂ©n ősszel MexikĂł az enyĂ©m. Silre Ă©s NĂĽrbire nem Ăşgy tekintettem, mint hazai pálya. ĂŤgy is indult a verseny: egĂ©sz jĂłl rajtoltam, de nem sikerĂĽlt előrĂ©bb kerĂĽlni a 3. helyről, Ricsi fogta a belső Ă­vet a T1-ben. 1-2 körig szorosan követtem az Ă©len állĂł duĂłt, majd volt pár aprĂł megcsĂşszásom, Ă©s lett 2 mp hátrányom, ahonnan Ăşgy láttam nem nagyon van előre, iszonyat tempĂłt ment tesĂłm Ă©s Ricsi. Aztán tesĂłm megforgott a T1-ben, láttam Ricsit a pálya közepĂ©n szinte állĂłra fĂ©kezve, tesĂłm már a pálya mellett. Volt hely, Ă©s egy pillanatig gondolkodtam, hogy illik-e előzni, de vĂ©gĂĽl a gázra lĂ©ptem Ă©s elmentem Ricsi mellett. Hogy aztán jĂłl megnehezĂ­tsem a dolgom. A saját autĂłmat nem hallottam Ăşgy hörgött mögöttem a kazán, pont mire már igen meleg lett volna a szitu, Ricsi lemaradt, tönkrement a kuplungja. TesĂłm ekkor 8 mp-re volt, kĂ­váncsian vártam meddig elĂ©g az előny. Hát sokáig nem volt. PrĂłbáltam becĂ©lozni a 28.0-át tempĂłnak, de egyrĂ©szt nem sikerĂĽlt, másrĂ©szt tesĂłm ettől jĂłval gyorsabban jött. ĂŤgy utolĂ©rt hamar, Ă©s mĂ©g durvábban elkezdett szorongatni. Egy taktikám volt: a Hangár egyenesre szerezzek 6 tized előnyt, akkor pont nem Ă©r fel, marad 4 tized a fĂ©ktávra. Ezt csináltam körökön keresztĂĽl, olyannyira, hogy emiatt a pálya más rĂ©szein is be-benĂ©zett a Loti orra. Egyszer nagyon megijedtem, elbambultam a balost Ă©s szĂ©lárnyĂ©kot fogott a Lotus, az egyenes vĂ©gĂ©n olyan rövidet fĂ©keztem, amilyet szerintem sose, sikerĂĽlt ezt is visszaverni. Aztán a T3-nál láttam a tĂĽkörben a pörgő Lotust, ekkor nyugodtam meg kicsit. KemĂ©ny menet volt, ha mĂ©g Milán is jött volna, igazi tĂĽzijátĂ©kot rendezhettĂĽnk volna. És nem gyengĂ©n izgis lesz megint a finálĂ©!

Oláh Gábor
Hát, Ă©n mĂ©g tán soha Ă©reztem ilyen szánalmasnak egy versenyemet sem. Tegnap igazi losernek Ă©reztem magam. Nagyon lassĂş voltam egĂ©sz “hĂ©tvĂ©gĂ©n“ (főleg a versenytempĂłm volt nagy csalĂłdás, persze idővel beletörődtem a sorsomba ), plusz az edzĂ©sen mĂ©g a kormányom is elállĂ­tĂłdott (Ăşgy Ă©rtem crash nĂ©lkĂĽl Ă©s Ăşgy, hogy a reset sem segĂ­tett rajta, na ilyen se volt mĂ©g), a futamon minden csatábĂłl vesztesen jöttem ki (igaz, legalább voltak ), Ă©s most mĂ©g a motorhiba is összejött...azt hiszem Silver sem lesz nagy kedvencem ezután sem. De NĂĽrbitől máris fel vagyok dobva, megint egy rohadt nagyot akarok menni ott

Posta János
EdzĂ©sen Ăşj pb. Persze jĂłcskán elmaradva az elvárt szinttől, Ăşgyhogy csak a hetedik rajthely jutott. A verseny jĂłl indult, megelőztem Convart, kinĂ©zett egy dolgos ötödik hely. Aztán a nyolcadik körben megállt a Repco... Vesztettem három helyet, de LacitĂłl rögtön vissza is kaptam. KĂ©sőbb Ricsi kiállt, Ă­gy 'feljöttem' hatodiknak. Gergő Lotijával prĂłbáltam lĂ©pĂ©st tartani. Nem nagyon ment. Ăšgy fĂ©ltávnál elkezdtem rohadtul unni az egĂ©szet. Előttem-mögöttem senki, Ă©s mĂ©g pribi sem volt, hogy nĂ©zegessem legalább a szektorokat... Gondolkoztam, hogy Long távra rövidĂ­tem a versenyemet, de aztán felsejlett előttem a csapattársam fenyegető tekintete Ă©s inkább folytattam. A vĂ©ge előtt 4-5 körrel meg is kaptam kitartásomĂ©rt a jutalmat: Convar termett előttem. Shift-r után lehetett, mert meglehetősen könnyedĂ©n el tudtam menni mellette. Aztán kĂ©t körrel kĂ©sőbb Gergő is látĂłtávolságba kerĂĽlt. Ă–sszeszedtem magam, gondoltam egy nagy hajrával hátha ki tudom zökkenteni. Az utolsĂł kör elejĂ©n aztán megint a Repco zökkent ki. Convar elment, a többiek körhátrányban követtek, Ă­gy aztán nem erőltettem a szemĂ©lyes befutĂłt... Gratulálok a ZORRO csapatnak!

Brixel László
Én időben Ă©rkeztem, de asszem Ă­gy is sikerĂĽlt szĂ©tbarmolnom egyesek versenyĂ©t. Sajnálom. Hiába mentem PB-t, 40 körön nem bĂ­rtam a Lotus-szal, volt vagy 4 motorhiba, egy fejreállás, ilyesmi. NĂĽrbit várom Ă©n is, hátha tudok pár konstans kört menni, GT miatt elĂ©g sokat gyakorlok ott mostanában.

Kis Richard
Bakker, tököm is leizzadt, ennyire nem volt meleg a pite mostanában, brĂĽmi is szĂ©tesett alattam Ăşgy kĂĽldtem mĂ©gsem voltam gyorsabb!! SoosĂ©k nagyon mentek, előző Silveren sem voltam ettől gyorsabb, nemsoká kitĂşrtok brĂĽmiből


http://hgplm.gtr-masters.hu/