Le Mans GP eredmények

John Surtees Kupa, Le Mans, 2010. 11. 23.


részletes nézet

Oláh Gábor bizonyult a legjobbnak a „John Surtees Kupa” sorozat 2010. 11. 23.-n rendezett Le Mans-i futamán. A második helyen Babinszki Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört SoĂłs Gyula futotta.


logo


Verseny (17 kör, 229 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 57:36.131s
2. Babinszki Gábor / 2 Laps Eagle T1G +17.644s
3. Posta János / sPower BRM P115 +40.359s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 +47.107s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +56.685s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 +1:17.991s
7. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 +1:26.361s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 +1:32.804s
9. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G +1:43.881s
10. Csomor Benö / sPower Eagle T1G +2:26.332s
Kis Richard / BRM Only BRM P115 9 kör
Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 17 kör
SzabĂł Szilárd / RRR Eagle T1G 17 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 3:17.278s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:18.784s
3. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 3:19.026s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 3:19.116s
5. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:19.121s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Eagle T1G 3:20.580s
7. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:21.349s
8. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:21.814s
9. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:22.445s
10. Posta János / sPower BRM P115 3:23.946s
11. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:24.954s
12. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 3:27.867s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 3:20.073s
2. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 3:20.242s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.663s
4. Oláh Gábor / IMAS Honda RA300 3:21.230s
5. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:21.452s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Eagle T1G 3:21.551s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 3:22.524s
8. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:23.693s
9. Posta János / sPower BRM P115 3:23.727s
10. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:23.912s
11. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:24.503s
Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 köridő nélkül
SzabĂł Szilárd / RRR Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Röviden: jĂł futam volt Bővebben: az edzĂ©sen azĂ©rt nem erre számĂ­tottam Eleve rittig az 1. gyors körömön az utolsĂł kanyarban szĂşrtam el. És már el is ment az edzĂ©s fele, mondom fedezze meg. Aztán azon is meglepődtem, hogy a 19 eleje mire is elĂ©g, hát semmire. Aztán amikor megláttam Gergő 17es körĂ©t, már csak pislogtam (grat ám ez első polehoz ). AzĂ©rt mĂ©g akkor is remĂ©nykedtem hogy a 2. rajthely csak meglesz. Erre persze Ricsi is robbantott egy 18at, bár ez volt a legkevĂ©sbĂ© meglepő. A vĂ©gĂ©re azĂ©rt a 3. kocka csak összejött. A rajtom egĂ©sz jĂł lett, de Gergő nem kĂ©rdezett a T2ben, mondom, okĂ© De a T4 kigyorsot elrontotta, Ă©pphogy kikerĂĽltem (mondjuk ez mĂ©g semmi, a Gyula szemszögĂ©ből mĂ©g durvább volt a szitu ). Aztán a Gyula kifĂ©kezett a Mulsanneban. Aztán a köv. körben szerepcsere, most Ă©n mentem a belső Ă­vre, de Gyula tĂşlcsĂşszott, Ă©n meg mehettem Ricsi után. Nem is volt messze, 1-2 km után Ă©reztem is, hogy most kivĂ©telesen lehet keresnivalĂłm ellene. Na be is lelkesĂĽltem, hajtottam is a Hondát mint Singer a varrĂłgĂ©pet NĂ©ha egĂ©sz közel is voltam már, de persze olyankor mindig jött vmi kisebb hiba, ami miatt kezdhettem Ăşjra az egĂ©szet. Aztán a verseny közepe táján Ricsi is rontott, onnantĂłl lebiztonságiztam az egĂ©szet. A diszkĂłsokat nagyon sajnálom Sajnos, vhogy nekĂĽnk ez a pálya sem működik, lehet hogy ezt is tiltĂłlistára kellene tennĂĽnk, bármennyire is amĂşgy a szĂ­vem csĂĽcske... Az azĂ©rt Ă©rdekes, hogy a 2. is francia földön jött össze, nemtom hogy van ez, de szal azĂ©rt Ă©rdekes (Reimsbe mikor megyĂĽnk? Na jĂł, lehet Clermont is ) És gyerekek! A Honda! Egyetlen egy motorhibám sem volt egĂ©sz hĂ©t alatt! Miközben Eaglelel volt egypár...Ez is akkor most hogy van?

Babinszki Gábor
JĂł kis verseny volt, bár a lĂ©nyegi dolgok rĂ©szemről az első 5 körben lefutottak, onnantĂłl egyedĂĽl kocsikáztam. Az első körben Ă©n voltam a T4-ben akinek nem sikerĂĽlt kikerĂĽlnie a repĂĽlő Sas-t, de nem volt vĂ©szes kocc egy pördĂĽlĂ©ssel megĂşsztam viszont visszaestem a mezőny vĂ©gĂ©re. A nagy fĂ©ktávon megint volt egy kocc, valaki figyelmetlenĂĽl jött vissza a pályára Ă­gy itt megint elment pár sec. Janival vonatoztunk egy jĂłt, bejött a setupom, jobb fĂ©ktáv, jobb kigyorsok (jobb autĂł) Ă­gy ellensĂşlyozva lett a gyengĂ©bb versenyző Ă©s el tudtam lĂłgni. T2-ben elmĂ©rtem a fĂ©ktávot, bebicsaklott az autĂł ezĂ©rt Jani megkoccolt, de nem volt vĂ©szes Ă©s az egyenesben megint visszaelőztem. Innentől biztonsági vezetĂ©st csináltam, RicsiĂ©k már fĂ©nyĂ©vekre voltak, csak arra törekedtem hogy ne hibázzak. Ă–rököltem egy második helyet, Ă©s mĂ©g van Lotus-om Mexico-ra Ez az egyetlen piros pályám asszem...

Posta János
Az Ă©g világon semmit nem vártam a versenytől. BRM-mel harmadik helyet vĂ©gkĂ©pp nem. Talán Ă©ppen ez a sĂ©takocsikázĂłs hangulat kellett ahhoz hogy mindez összejöjjön. A szűk egy Ăłra alatt egyszer sem erőltettem semmit. Az első kör izgalmas hátsĂłegyenesbeli jeleneteit leszámĂ­tva SoĂłs Gabival Ă©s Captainnel találkoztam csak. Kb. kĂ©t-kĂ©t kör jutott mindkettőjĂĽknek (Gabi hibázott, Captain elhĂşzott), a többit egyedĂĽl töltöttem. Mögöttem szerencsĂ©re nagy kĂĽzdelmek voltak, Ă­gy az előnyöm mindvĂ©gig biztonságos maradt. Azzal egyĂĽtt is, hogy az utolsĂł nĂ©gy-öt körben Gyula irtĂłzatos tempĂłban zárkĂłzott rám. Grat a győztesnek! Várom MexikĂłt.

SoĂłs Gyula
EdzĂ©s: azt hiszem Gergő mindannyiunkat meglepett, mĂ©g egyszer grat a pole-hoz! A saját körömmel elĂ©gedett voltam, hiszen PB-t futottam, valamint tudtam, hogy Convarhoz Ăşgyis kevĂ©s leszek, mivel ismĂ©t szĂ©nnĂ© gyakta magát, meghát ugye Ricsi. SzĂłval a 4. hely jĂł volt. 1. kör: hát ahogy a kollĂ©ga már cĂ©lzott rá, a 4-es kanyarban lepergett előttem egy rövidfilm, de Ăşgy tűnt sikerĂĽlt sĂ©rĂĽlĂ©s nĂ©lkĂĽl átszáguldani az Eagle alatt... Az egyenesben oda-vissza előztĂĽk egymást Convarral, majd a vĂ©gĂ©n sikerĂĽlt kifĂ©keznem. 2. kör: ezĂşttal fordĂ­tott volt a szereposztás. Ráadásul a bal oldali kerekeim fűre mentek, nem bĂ­rtam megállni, Ă©s egy Ăłriásit kerĂĽltem a homokbuckák mögött, 10 sec eldobva. 3. kör: mivel az előzőben nem tudtam normálisat fĂ©kezni, nem tudtam hol tartok a fĂ©kpontot illetőleg. IsmĂ©t elmĂ©rtem, rácsĂşsztam arra a mocsok homokbuckára, Ă©s beleragadtam. Jött vagy 2 autĂł, vártam, majd elkezdtem a reset gombot nyomogatni a kormányon. Nem törtĂ©nt semmi. Mondom biztos jönnek, de egy idő után arra lettem figyelmes, hogy nincs track is not clear felirat, egyszerűen csak nem működött a reset!!! Ilyet mĂ©g nem láttam. Billentyűzet persze fĂ©lretĂ©ve valahol a gĂ©p mellett, mire sikerĂĽlt vĂ©gre shift+r-t nyomnom, elment a teljes mezőny, volt 1 perc hátrányom. Innen prĂłbáltam menteni amit lehet, volt mĂ©g pár aprĂł malőr, de a többiek hibáibĂłl kifolyĂłlag előrekeveredtem a 4. helyig. Ă–sszessĂ©gĂ©ben tiltĂłlistára ezzel a pályával, rengeteg baj van vele.

Soós Gábor
Ezen a futamon igazábĂłl egyvalaminek tudtam örĂĽlni, hogy vĂ©ge lett. De most komolyan tankcsapdának is megfelelő homokbuckák, miĂ©rt könyörgöm, egy egyszerű kicsĂşszás, normál pályán pár másodperc vesztesĂ©g, itt meg az egĂ©sz mezőny elment mire visszakerĂĽltem a pályára. Persze ehhez az is kellett hogy a reset gombom valamiĂ©rt nem működött, miután szĂ©tvertem a kormányt, vĂ©gĂĽl bill.-ről sikerĂĽlt. Első kör kalandos volt, hosszĂş egyenesben volt egy kis improvizatĂ­v vonatozás is, szerencsĂ©re a motor kibĂ­rta.

Petra Gergely
A tegnapi versenyen a mennyet Ă©s a poklot is megjártam. Ahhoz kĂ©pest, hogy a rajtpozĂ­ciĂłmat mĂ©g a közĂ©pmezőnybe törtĂ©nő cĂ©lba Ă©rĂ©sre sem tudtam váltani, nem vagyok csalĂłdott. Picit dĂĽhös voltam magamra, de már kialudtam. Először is a pole-on magam lepődtem meg leginkább, ez is megvan, persze szerencse is kellett hozzá, no meg az, hogy vĂ©gre – csapattársamnak is köszönhetően – kiprĂłbáltam az uleeeeeeee steupokat, továbbá a sas picit gyorsabb, főleg ezen a pályán a többi vastĂłl. És akkor itt vĂ©ge is van a pozitĂ­vumoknak. Rajt pocsĂ©kra sikeredett, aztán a T4-ből kijövet elba****tam. ElnĂ©zĂ©sĂ©t kĂ©rem azoknak, akik belĂ©m rongyoltak Pont egy fa Ă©s szalmabála akadályozta meg a sima landolásomat, s a fűbe harapást, s Ă­gy sikerĂĽlt a pályán landolnom. MĂ©g egy bocsánatkĂ©rĂ©ssel tartozom, talán SoĂłs Gabinak (mĂ©g nem láttam a repyt), nagy loholásba 1x magammal sodortam. Bocs Gábor vĂ©szfĂ©keztem,s a segge vĂ©dhetetlenĂĽl elindult, ráadásul a kanyarĂ­v is ellenĂĽnk dolgozott. Jelenteni fogom az eseteket. MentsĂ©gemre szĂłljon, hogy mĂ©g az időmĂ©rőn elba****Ăłdott a hang, nem tom mitől, egyik pillanatrĂłl a másikra. Nem hallottam semmit sem a motorhangbĂłl, sem az effektekből, egĂ©sz verseny alatt csipogott, mint vmi madárkĂłrus a szoprántĂłl a tenorig, vagy hogy. Majd elkezdett szaggatni is a kĂ©p. ElĂ©ggĂ© zavarĂł Ă©s idegölő volt. Asszem ĂşjratelepĂ­tĂ©s, majd egy picit szĂĽnet. Az az Ă©rzĂ©sem, hogy a következő versenyen az időmĂ©rőn nem lesz gond. Grt mindenkinek, kĂĽlönösen a csapattársamnak az Ăşjabb győzelemnek!

Kis Richard
Keddi verseny fĂ©nyĂ©ben jelenthetem hogy a hosszĂş egyenesektől kiráz a hideg, talán a pálya legkönnyebb kanyarjában sikerĂĽlt eldobni most, paráztam, hogy nem lesz elĂ©g a benzin Ă©s azt számolgattam, mikorra felnĂ©ztem kĂ©ső volt, bal eleje fát fogott.... Rajt meglepi volt, Gergő EAG-al beragadt, pedig ha ott elmegy talán már sosem látjuk vĂ©gĂ©ig, időmĂ©rőn 17,2-es ideje elĂ©g meggyőző volt. Következő versenyre sztem 20-30 rajtgyak mondjuk csak teletankkal az AI ellen simán megoldhatja az ilyen problĂ©mákat. Szal jĂł verseny lett volna ez, nagy bukásig egĂ©sz jĂł meccs volt köztĂĽnk Convarral, picit gyorsabb volt már nálam vĂ©ge felĂ©, kár hogy Ă­gy lett vĂ©ge, sebaj Mexico nagy kedvencem..


http://hgplm.gtr-masters.hu/