Watkins Glen GP eredmények

John Surtees Kupa, Watkins Glen, 2010. 11. 09.


részletes nézet

Kis Richard (BRM P115) nyerte Watkins Glen nagydíját. Kis Richard a 1. helyről rajtolva Fejes Gábor előtt ért célba a „John Surtees Kupa” 2010. 11. 09.-i futamán. A dobogó harmadik fokára SoĂłs Gyula állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (55 kör, 204 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 60:08.282s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +36.057s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 +48.650s
4. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G +56.645s
5. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +57.096s
6. Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 1 kör
7. SoĂłs Gábor / ZORRO Ferrari 312 1 kör
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1 kör
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1 kör
10. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1 kör
Posta János / sPower Brabham BT24 13 kör
Petra Gergely / IMAS Lotus 49 33 kör
SzabĂł Szilárd / RRR Eagle T1G 37 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 52 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.915s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:05.070s
3. Posta János / sPower Brabham BT24 1:05.122s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:05.253s
5. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:05.335s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:05.347s
7. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:05.469s
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.840s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:05.858s
10. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:06.008s
11. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:06.280s
12. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:07.059s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:07.656s
14. Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:05.001s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:05.348s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:05.445s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:05.469s
5. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:05.473s
6. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:05.543s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.561s
8. Posta János / sPower Brabham BT24 1:05.619s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:05.820s
10. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:05.974s
11. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:06.277s
12. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:06.577s
13. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:06.738s
14. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:06.781s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Fejes Gábor
Az elofutamon elfustolt motorok miatt ovatosra vettem a format, ez be is jott, sikerult a startnal beszerelt motorral befejeznem a futamot. Mint ahogy Jani es Gyula irta, jol elvoltunk kb 25-30 koron keresztul egymas szelarnyekaban Amikor sikerult Jani mellett elfurakodnom, biztam benne, hogy tartja Gyulat, de nem igy lett. Gyula, azt irtad, hogy ekkor elkezdtem ellepni, ha jol emlekszem, ez a nagy ellepes max 1.4 mp volt, de inkabb csak 1 mp koruli Gyula az utolso korokre teljesen ledolgozta a lemaradasat, nem tudtam felporogni teljesen a motorkimelo allapotbol, szerintem elment volna mellettem, ha sajnalatos modon nem erunk ossze a T2-ben. Remelem lesz meg jopar ilyen futamunk

SoĂłs Gyula
ElőzmĂ©nyek: kicsit tartottam Glentől. Nagyon jĂł pálya, szeretem is, de sosem sikerĂĽlt mĂ©g itt igazán egy bajnokim sem. Ăšgy voltam vele, ha megint szĂ­vok, legalább lesz egy Ferrarim Le Mans-ra. EdzĂ©s: a gyakorlás hiányának ellenĂ©re pár körön belĂĽl futottam egy 05.25-ös PB-t, amivel az edzĂ©s felĂ©ig az Ă©len álltam. VĂ©gĂĽl csak a 4. helyre lett elĂ©g. Közben, mikor már a feltankolt kocsit akartam prĂłbálgatni, megőrĂĽlt a pribim. ElĂ©rtek engem is a grafikai malőrök. Ahogy rányomtam a zöld zászlĂłra a fekete táblán szĂ­nes montázs jelent meg, a pribi meg eltűnt. Egy rĂ©szĂ©t vissza tudtam kapcsolni, de pont a közepe hiányzott, amit használok, a saját pozĂ­ciĂłmmal. VĂ©gĂĽl feladtam, Ă©s Ă­gy indultam a versenynek. Futam: a rajtom kis jĂłindulattal közepes volt, de a pálya adottságainak köszönhetően megtartottam a 4. helyet. Már ekkor ment a hĂşsdarálĂł, előttem Jani, illetve pár körig mĂ©g látszott az Ă©llovas duĂł, mögöttem ekkor mĂ©g Milán, centikre. Pár kör után Milán eltűnt, jött helyette GabĂł. És elkezdtĂĽk. Az elejĂ©n mĂ©g gondolkodtam mi legyen, ugyanis tudtam, ha elkezdem támadni Janit, leromlanak a köridők, lemaradunk, plusz felĂ©r GabĂł. De nem volt mit tenni, utolĂ©rtem, GabĂł meg engem Ă©s jĂł 25-30 körig gyepáltuk egymást. Egyszer a Loopban csĂşszkáltam kicsit, GabĂł elment, vagy ahogy a csapatvezetĂ©snek mondtam, átengedtem a lehetősĂ©get neki, hátha többre megy! VĂ©gĂĽlis Ă­gy lett, mert Jani egyet hibázott a cĂ©legyenesben, Ă©s GabĂł már el is ment. Nagyobb baj volt, hogy elkezdett elhĂşzni, ezĂ©rt Ăşjult erővel nekiestem Janinak, Ă©s pechĂ©re/szerencsĂ©mre pár kör után a motorja megadta magát. A vĂ©gĂ©n mĂ©g feltettem mindent 1 lapra, megtámadtam GabĂłt, fel is Ă©rtem mellĂ©, de a T2-T3 kombináciĂłt nem sikerĂĽlt egymás mellett bevennĂĽnk. MegnĂ©ztem a repit, egyrĂ©szt egy lag lökött ki, másrĂ©szt Ă©n voltam rossz helyen, tĂşl közel fordultam GabĂłhoz, bár már Ă­gy is szokatlan volt az a hely a pályán. SzĂłval 3. hely Ă©s nem kevĂ©s Ă©lmĂ©ny! ZárszĂł: Uraim, megtiszteltetĂ©s volt Ă–nök ellen versenyezni!

Majer Tamás
NorbitĂłl mĂ©g egyszer elnĂ©zĂ©st kĂ©rek. Az első körben kĂ©sőn fĂ©keztem Ă©s bár csak egy egĂ©sz pici koccanás volt, a Loop előtt ez is nagy problĂ©mát tudott okozni. A verseny alatt szinte vĂ©gig egyedĂĽl autĂłztam, ez azonban nem jelentette azt, hogy unalmas lett volna. Mindig volt valaki a nyomomban. Kb. 10 körrel a vĂ©ge előtt Ă©szrevettem, hogy O. Gabi nagyon jön rám. PrĂłbáltam picit erőltetni, de nem igazán sikerĂĽlt nagyobb tempĂłt kiprĂ©selni magambĂłl. Az utolsĂł körökre már teljesen felzárkĂłzott Ă©s Ă©rezhetően gyorsabb volt mint Ă©n, de szerencsĂ©re jött a kockás zászlĂł, Ă­gy egy kiválĂł 4. hellyel lettem gazdagabb.

Oláh Gábor
Na, ez tegnap megint nem jött össze, miután 1x megint tĂşl közeli kapcsolatba kerĂĽltem a korláttal Előtte az edzĂ©s mĂ©g igen, ismĂ©t sikerĂĽlt elvárásaimon felĂĽl teljesĂ­teni. A rajt is jĂł volt, Ă©s a Ricsit le is nyomtam a Loopban Persze ez csak a versenyzĂ©s miatt kellett, nem mintha azt gondoltam volna hogy ott is tudok maradni Az elejĂ©től kezdve nyilvánvalĂł volt számomra, hogy csak a tökĂ©letesen alkalmas pillanatra vár. Aztán amikor az eljött, megismĂ©teltĂĽk a loopos actiont, csak fordĂ­tva Hogy mennyire csak időhĂşzás volt rĂ©szemről ez a vezetĂ©s, azt mi sem konstatálta jobban, hogy Ăşgy otthagyott utána mint eb a sz... A vĂ©ge lett mĂ©g izgis, mert Majer Tomit teljesen utolĂ©rtem, már Ă©ppen kezdődhettek volna a fightok, amikor letelt az 55 kör És mĂ­g a verseny derekán alig vártam hogy vĂ©ge legyen, Ăşgy a vĂ©gĂ©n meg mĂ©g olyan jĂł lett volna egy pár kör fun Mivel mostanában az van, hogy egy elk.rt verseny után jön egy nem elk.rt, Ă­gy Lemansban ismĂ©t bĂ­zom egy jĂł szereplĂ©sben Bár itt Watkinson akkor is csak fura volt nekem, hogy nem ment hiba nĂ©lkĂĽl, amikor pl. egy Bathustban meg igen Lehet hogy nekem minĂ©l nehezebb egy pálya annál könnyebb? (mĂşltkor Monaco is megvolt, NĂĽrbi is eddig mindig) Grat Ricsinek, de grat GabĂłnak is, nagyon erős most a bajnokságban (azĂ©rt majd prĂłbálok mĂ©g faragni a hátrányomon )

Brixel László
Sokat gyakoroltam teletankkal, fĂ©ltankkal, mivel az időmĂ©rőn nem indulhattam. VĂ©gĂĽl sikerĂĽlt eltalálnom egy aránylag jĂł gumibeállĂ­tást, nagyon alacsony nyomásĂş bal elsővel, ez elĂ©g lehetett volna egy 3. - 4. helyhez, ha hiba nĂ©lkĂĽl vĂ©gigĂ©rek, persze ez nem jött össze. Az elejĂ©n gyorsan megelőztem 5-6 embert, volt is egy kocc, azt hiszem Szilárd sem számĂ­tott rá, hogy megtámadom kanyarban, de igyekeztem maximálisan az Ă­v belsejĂ©t tartani. Aztán pár kör után a közĂ©pmezőny után tudtam eredni, itt már látszott, hogy az 1:05.5 - 1:06.5-ös körökkel kevĂ©s leszek, talán Majer Tomit tudtam ĂĽldözni hosszabb ideig, de utolĂ©rni nem sikerĂĽlt. Volt kĂ©t kisebb hibám, amiből shiftR lett, Ă­gy már csak arra maradt esĂ©lyem, hogy tartsam a megörökölt hatodik helyet (előttem is elhullottak páran), az utolsĂł körben SoĂłs Gabit alig sikerĂĽlt tartanom a hideg gumikkal, de azĂ©rt csak beĂ©rtem a cĂ©lba. ElnĂ©zĂ©st, ha kicsit kemĂ©nyebb voltam, remĂ©lem a következő nagydĂ­jat nem kell a legvĂ©gĂ©ről kezdenem...

Soós Gábor
Nos az Ăşgy volt hogy igazábĂłl sosem szerettem ezt a pályát, talán azĂ©rt is mert sose volt rajta szerencsĂ©m. Majdhogynem gyakorlás nĂ©lkĂĽl Ă©rkeztem, mĂ©g az előfutamon se voltam, csak legyĂĽnk tĂşl rajta, lebegett a szemem előtt. EdzĂ©sen Ăşgy jártam mint egy szĂ©tcsĂşszott rock-banda, sehogy se tudtam összeállni, fĂ©l sec-re voltam a pb-mtől. Verseny elejĂ©n Captain beakasztotta a hĂşskampĂłt, Ă©s egy jĂł 40 körön keresztĂĽl gyilkolt váltakozĂł lelkesedĂ©ssel, mindezt Ăşgy hogy igazábĂłl egyszer ha megtámadott. Rendesen elfáradtam a vĂ©gĂ©re, olyan lett amilyen, már csak le manst kellene tĂşlĂ©lni valahogy aztán vĂ©gre három normális pálya következik.

Babinszki Gábor
Az a helyzet hogy jĂłpár hĂłnapnyi kihagyás után nem Ă©reztem annyira stabilan a versenyzĂ©st hogy biztonsággal támadhassalak [SGabi]. Gyorsabb voltam, de nem annyival hogy meg is tudjalak előzni. Arra vártam hogy hibázz, de hiába JĂłl el is fáradtam a vĂ©gĂ©re, annyira hogy a 45. kör tájĂ©kán egy aprĂł hiba mindkettőnknek egy helyezĂ©sĂ©be kerĂĽlt Utána nyomtam mint sĂĽket a csengőt, jöttek is a 05.5-ös körök, de már messze voltatok BxL-el, sőt a nagy akarásban az utolsĂł körben megpörögtem Ă©s buktam mĂ©g egy helyet.

Posta János
Az időmĂ©rőn pb, harmadik hely, jĂł rajt, aztán kb harminc körön keresztĂĽl videoalapanyag kĂ©szĂ­tĂ©se Gyulával Ă©s GabĂłval Aztán a motor sajnos megadta magát, shift-R, pár kör az Amandil-Convar szendvicsben, aztán crash a Loopban, shift-R, “track is not clear“ 2x, Ă©s ekkorra már elegem is lett, Esc-Enter. AmĂ­g jĂł volt, addig nagyon jĂł volt. Köszi srácok!

Petra Gergely
Én csupán Milántól kérnék elnézést, mert sajnos kiütöttem. Bocs Milán! 1ébként grt mindenkinek, aki végigment!

Krajsek Milán
Sokkal többet nem vártam sem magamtĂłl, sem a futamtĂłl, mit ami lett belőle. A komplett felkĂ©szĂĽlĂ©sem olyan 4 körből állt. A 3.-ban rá kellett Ă©brednem, hogy a setup amivel valaha 4,7-et tudtam, totálisan alkalmatlan versenyzĂ©sre (???). Az edzĂ©s fele elment az Ăşj AM set betanulására, a másik fele meg egy minimális finomhangolásra Ă©s már jött is a zöld zászlĂł... A koccanás után olyan Ă©rzĂ©sem volt, mintha a kasztni megcsavarodott volna, az első loopban be is dobtam a gĂ©pet a bokorba.


http://hgplm.gtr-masters.hu/