Bathurst GP eredmények

John Surtees Kupa, Bathurst, 2010. 09. 28.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „John Surtees Kupa” sorozat 2010. 09. 28.-n rendezett Bathurst-i futamán. A második helyen Oláh Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (30 kör, 189 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 61:13.110s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +16.796s
3. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +22.851s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 +24.293s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +31.984s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +57.233s
7. SoĂłs Gábor / ZORRO Ferrari 312 1 kör
8. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1 kör
9. SzabĂł Szilárd / RRR Lotus 49 1 kör
10. Brixel LászlĂł / Fácán Lotus 49 1 kör
11. Tarr Dávid / PiRaTe Brabham BT24 2 kör
12. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2 kör
13. Posta János / sPower Brabham BT24 3 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 7 kör
Papdi Tamás / Stardust Eagle T1G 27 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 28 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:59.519s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:59.606s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 2:00.035s
4. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 2:00.750s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 2:01.759s
6. Posta János / sPower Brabham BT24 2:01.803s
7. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 2:02.002s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 2:02.242s
9. Brixel László / Fácán Lotus 49 2:03.039s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 2:03.128s
11. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 2:03.440s
12. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 2:03.666s
13. Papdi Tamás / Stardust Eagle T1G 2:04.616s
14. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2:11.040s
15. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 2:51.646s
16. Tarr Dávid / PiRaTe Brabham BT24 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 2:00.563s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 2:01.016s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 2:01.116s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 2:01.123s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 2:01.468s
6. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 2:01.826s
7. Posta János / sPower Brabham BT24 2:01.928s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 2:02.338s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 2:02.842s
10. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 2:02.981s
11. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 2:04.369s
12. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 2:04.637s
13. Tarr Dávid / PiRaTe Brabham BT24 2:05.377s
14. Papdi Tamás / Stardust Eagle T1G 2:07.408s
15. Csomor Benö / sPower Brabham BT24 2:08.061s
16. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 2:22.489s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
ElĂ©g sokat tudtam gyakorolni erre a futamra a többiekhez kĂ©pest, mentem vagy 80-100 kört szerintem. MĂşlt hĂ©ten megvolt már az 59,2-es idő, hĂ©tfőn meg lazán jött az 59,1, no meg az 58,7 körĂĽli pribi... Ehhez kĂ©pest a qualt elizgultam, de szűken mĂ©g Ă­gy is meglett a pole. A futamra is kiprĂłbált setupom volt, bár 15 körnĂ©l többet sosem mentem egyben. A lĂ©nyeg, hogy tudtam mi fĂ©r bele a gumik szempontjábĂłl. Igyekeztem az első pár kört megnyomni, aztán pedig az volt a terv, hogy beállok 01,7 - 02 körĂĽli tempĂłra. Ezt sikerĂĽlt is megvalĂłsĂ­tani. Ricsi hibázott mögöttem, onnantĂłl már a motorra is tudtam figyelni (komoly kĂ©rdĂ©s volt amĂşgy, hogy a BRM bĂ­rni fogja-e a 2-3 ĂĽres kipörgĂ©st körönkĂ©nt). A 10. körben volt egy ĂĽtközĂ©sem lekörözĂ©s közben, ekkor feljött Ricsi mĂ©g 5 mp körĂ©, de aztán hibázott mĂ©g Ă©s megint lemaradt. Futam vĂ©gĂ©ig motor- Ă©s gumikĂ­mĂ©lő tempĂłval mentem Ă©s becsorogtam a cĂ©lba. Nagyon nehĂ©z ez a pálya, majdnem Solitude “magasság“, ráadásul itt előzni sem nagyon lehet, Ă©s hely sincs a menekĂĽlĂ©shez. Offline nagyon nagy fun, tuti a hegy is, csak nagyon rutinos Ă©s felkĂ©szĂĽlt mezőnyt kĂ­ván itt egy igazi komoly futam. Köszi a futamot, grat mindenkinek, aki vĂ©gigĂ©rt, vagy majdnem vĂ©gigĂ©rt!

Oláh Gábor
Ez vĂ©gre egy jĂł verseny volt egy nemtomhanyadik ezĂĽsttel, egy fantasztikus pályával (igen, ezt akartam Ă­rni ), edzĂ©sen egy Ăşj pb-vel. Pedig az uccsĂł fĂ©ktávot egy picit elfĂ©keztem, na mindegy, azĂ©rt jĂł kör volt. Egyszer ki kellet már jönnie, hĂ©tvĂ©gĂ©n már többször belenyaltam a 2,01 vĂ©gĂ©be, tegnap meg az elejĂ©be, de vmi mindig közbejött A verseny maga a tĂşlĂ©lĂ©sről szĂłlt. Azt Ă©reztem, hogy Gyulát tudom tartani, de a BRM-es brigáddal nem is foglalkoztam. De Milánt egy hiba után megelőztem, Ricsit meg az EssesnĂ©l kerĂĽltem el, de mindkĂ©t eset után Ăşgy Ă©reztem hogy csak bĂ©rlem a helyet. De csak ottmaradtam, mentem a saját tempĂłmat, hibák nĂ©lkĂĽl. Egyszer persze azĂ©rt csak sikerĂĽlt falat kaparni az Esses utáni rĂ©szen, de mĂ©g belefĂ©rt, ennyi gondoltam hogy lesz, ezzel a kanyarkombináciĂłval volt a felkĂ©sz alatt a legtöbb bajom. A T3-T4 kombĂłval ekkora hálistennek sikerĂĽlt összebarátkozni Grat a győztesnek, ismĂ©t más dimenziĂłban versenyzett U.i.: de ha hiszitek ha nem, a T2-t mĂ©g mindig nem Ă©rtem, az az Ă©rzĂ©sem 1x sem sikerĂĽlt 100%-osra, de lehet hogy ahogy Ă©n szeretnĂ©m bevenni Ăşgy nem is lehet?

SoĂłs Gyula
Futamok közi online gyakokra nekem nincs időm, Ă­gy derĂĽlt Ă©gből a villám hatással volt rám az, hogy mit mennek SzegletĂ©k a BRM-el. Nyilván nem remĂ©nykedtem pole-ban, de azt gondoltam, versenyen hátha lehet valami keresnivalĂłm a dobogĂł környĂ©kĂ©n. Erre fel első edzĂ©skörre megjelentek a pribimen az 59-es körök, kampĂł. Én hoztam amit elterveztem, a 2:01.7 nem volt messze a PB-mtől, Ă©s meglepetĂ©semre hozott egy 5. rajthelyet. Elrajtoltunk, szerencsĂ©re a környĂ©kemen nem volt semmi gubanc, Ă­gy mentĂĽnk szĂ©pen rajtsorrendben. Már az első körben felvette mindenki a tempĂłját - Ă©rtsd elkezdtĂĽnk szĂ©tszakadni. Hamar rájöttem, hogy nem tudom követni Gábort, mögöttem meg cserĂ©lődtek a nevek, de szĂ©p lassan nőtt az előnyöm. ĂŤgy az első 20 körben nem sok izgalom volt (Milán kerĂĽlt csak mögĂ©m), 1-2 aprĂłbb hibát vĂ©tettem, fő szempont a stabilitás volt. Ezzel valszeg kicsit elaltattam magam, ugyanis megint nem vettem Ă©szre, hogy a fogyĂł benzin okán lehetne gyorsulni. Erre a mögöttem jövő Jani illetve GabĂł hátrányának rohamos csökkenĂ©se Ă©bresztett rá. Nosza, odapörköltem Barbinak Ă©s pár körön belĂĽl jött is egy PB, 2:01.5. Na mondom most jĂłl megadtam GabĂłnak! Erre fel tovább csökkent az előny, már alig volt 3mp! Előttem pedig Ricsi tűnt fel nĂ©ha, Ă­gy már-már olyan Ă©rzĂ©sem lehetett, hogy ĂĽldözöm őt. Innen nem volt mese, gyakorlatilag PB körökkel fejeztem be a futamot, mentem egy Ăşjabb 01.5-öt, majd 01.4 Ă©s vĂ©gĂĽl az utolsĂłban jött a lecsapás: 01.1! Köszi mĂ©gegyszer GabĂłnak, hogy ezt előhoztad belőlem, magamtĂłl elautĂłkáztam volna a 02.5-ökkel!

Soós Gábor
Nos megtört vĂ©gre a jĂ©g, elkezdtem Ă©n is a pontgyűjtĂ©st ebben a szezonban, mĂ©gha enyhe fázis kĂ©sĂ©ssel is, befejeztem egy futamot, mĂ©gha nem is teljesen, Ă©s reset nĂ©lkĂĽl vĂ©gigĂ©rtem, ahogy szeretem. EnyhĂ©n kaotikus körĂĽlmĂ©nyek között törtĂ©nt mindez, a tempĂłm borzalmasan lassĂş volt, ennek ellenĂ©re sikerĂĽlt ráállni a pálya ritmusára Ă©s vĂ©gignyomni a távot(majdnem). Nem hittem hogy valaha ilyet mondok de most már jobban szeretem a lassabb, technikás pályákat, mint az erőgĂ©peknek valĂł gyorsakat. EdzĂ©sen hoztam amire számĂ­tottam, nem tĂşl fĂ©nyes 11. helyre volt elĂ©g. Rajtom lehetett volna jobb is, t1 után Papdi Tomival akadtunk össze, szerencsĂ©nkre mindketten tovább tudtunk menni, komolyabb sĂ©rĂĽlĂ©s, Ă©s idővesztesĂ©g nĂ©lkĂĽl, t3-4 környĂ©kĂ©n tĂşl optimista voltam az első körhöz kĂ©pest, a gumifal prĂłbált a realitások felĂ© terelni. Innen ĂĽtköző autĂłk kerĂĽlgetĂ©se, autĂłkázás, egyszer kirepĂĽltem az esses után, bĂłklászás a mezőn, vĂ©gĂ©re utĂłl Ă©rt Gergő aki gyorsabb volt nálam. ElnĂ©zĂ©st ha Ă©n tĂ©vesztettem meg, de kajakra azt hittem vĂ©ge a futamnak, mivel ő is elvette, azĂ©rt gondolom neki is ez jött le, tudat alatt már nagyon várhattam a futam vĂ©gĂ©t. Ja sikerĂĽlt vĂ©gig 20 liter többlet benzint cipelnem, Ă©s Ă©vek Ăłta Ăşjra lotiba ĂĽlhetek bajnoki futamon.

Petra Gergely
VĂ©gre teljesĂ­tettem a bajnokságban az első versenyemet teljes távon! Ă–sszessĂ©gĂ©ben nagyon Ă©lveztem, számomra embert prĂłbálĂł futam volt. EdzĂ©sen meglepetĂ©s pb-t sikerĂĽlt összehoznom! a rajtot picit elbambultam, de azĂ©rt sikerĂĽlt megőriznem a pozĂ­ciĂłmat, sőt előztem is egyet, Ă­gy voltam 6. Aztán hibáztam, hibáztam, hibáztam, s a gumik annyira tĂşlmelegedtek, hogy kellett pár kör, amĂ­g Ăşjra megfelelően tapadtak, persze közben nekem is Ăşgy ahogy, de sikerĂĽlt lehiggadnom. A futam vĂ©gĂ©t rendkĂ­vűl Ă©lveztem, főleg, mikor láttam, hogy mĂ©g van keresnivalĂłm, de aztán jött a kockás zászlĂł, vagy mĂ©gsem..... MĂ©g egy dolog, ami pici hátráltatott, mĂ©gpedi az, hogy nĂ©ha elkezdett akadni az uccsĂş kanyar Ă©s a T2 között, illetve a S-nĂ©l. Picit zavarĂł volt DiĂłhĂ©jban ennyi!

Tarr Dávid
VĂ©gig sĂ©takocsikáztam a egĂ©szet, melyből kisĂĽlt egy 05-ös kör is ami tök jĂł, annak fĂ©nyĂ©ben, hogy a pályán eddig max10-15 kört mehettem na mer gyakorolni minek azzal csak az idő megy jĂł kis kocsi ez a barbi kokkás zászlĂł után mentem egy kört, kiprĂłbáltam, hogyan is kellett volna mennem

Papdi Tamás
Na ez pocsĂ©k volt. IdőmĂ©rőn az igazán gyors körömön fejreálltam, Ă­gy a tizensokadik helyről indultam. T1-ben már volt egy kisebb koccom kigyorson, T2-ben fĂ©ktávon fĂĽvet fogott az autĂł, Ă©rintő irányába távoztam a pályárĂłl. Shift+r, fĂ©l kör mĂşlva megint kicsĂşszás. Nagy nehezen összeszedem magam, utolsĂł fĂ©ktávon persze kettőből kĂ©tszer keresztbeállok... Ezt pár körig bĂ­rtam, aztán amikor az erdő könyökĂ©nĂ©l már irányba se sikerĂĽlt állĂ­tani az autĂłt, inkább kilĂ©ptem. Pedig Tanár Ăşr, Ă©n kĂ©szĂĽltem, járogattam gyakorlásokra, mentem offline... Sajnálom, hogy ennyi sĂĽlt ki belőle, nagyon vártam ezt a versenyt


http://hgplm.gtr-masters.hu/