Spa GP eredmények

John Surtees Kupa, Spa, 2010. 09. 07.


részletes nézet

Szegletes Gábor (BRM P115) nyerte Spa nagydíját. Szegletes Gábor a 3. helyről rajtolva Kis Richard előtt ért célba a „John Surtees Kupa” 2010. 09. 07.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (15 kör, 212 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 50:05.279s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +9.248s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +16.206s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 +38.554s
5. Posta János / sPower Brabham BT24 +42.024s
6. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +1:23.085s
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:29.268s
8. Csomor Benö / sPower Eagle T1G +2:24.843s
9. Belényesi Zoltán / PiRaTe Ferrari 312 +2:39.310s
10. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 1 kör
Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 2 kör
SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 4 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 5 kör
Petra Gergely / IMAS Lotus 49 7 kör
SoĂłs Gábor / ZORRO Ferrari 312 8 kör
Sárai RĂłbert / SF Ferrari 312 9 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 10 kör
Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 14 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:16.668s
2. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:17.180s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.345s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 3:17.423s
5. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:17.620s
6. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 3:17.788s
7. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 3:18.873s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 3:19.120s
9. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:19.761s
10. Posta János / sPower Brabham BT24 3:20.237s
11. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 3:20.532s
12. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:20.733s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.922s
14. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 3:20.928s
15. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:22.244s
16. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:22.396s
17. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 3:22.826s
18. Belényesi Zoltán / PiRaTe Ferrari 312 3:26.213s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:17.687s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:18.539s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Brabham BT24 3:18.796s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:19.341s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 3:19.457s
6. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:19.798s
7. Posta János / sPower Brabham BT24 3:20.420s
8. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 3:20.695s
9. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 3:21.234s
10. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:21.841s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:22.178s
12. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:22.769s
13. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:23.140s
14. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 3:23.335s
15. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 3:23.484s
16. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:24.053s
17. Belényesi Zoltán / PiRaTe Ferrari 312 3:25.788s
18. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 3:41.049s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Pár hĂłnapja már porosodott a kormányom, szĂłval a cĂ©lom a szenvedĂ©s elkerĂĽlĂ©se Ă©s a tisztes helytállás volt. SzabadedzĂ©sen mentem ezĂ©rt elĂ©g sokat, vĂ©gig verseny setuppal. 17 közepĂ©t cĂ©loztam meg reális időkĂ©nt a qualra, ami össze is jött, Ă©s itt már Ă©reztem is annyira a kocsit, hogy sejtettem, hogy hol nyerhetek mĂ©g jĂłpár tizedet. Pár helyen azonban a futam vĂ©gĂ©ig nem mertem bevállalni, hogy nyĂ©len elmenjek. Mindegy, qualon szorosan, de meglett a harmadik kocka, kitűnő rajttal Ă©s agresszĂ­v versenyzĂ©ssel első helyen voltam pár kanyar után, ráadásul Ricsi Ă©s közĂ©m bejött BxL csapattárs is. ĂŤgy egymást jĂłcskán lassĂ­tották, illetve Ricsi meg akarta várni szerintem a támadással azt, hogy kicsit tisztázĂłdjon Ă©s lemaradjon a mezőny. Ez volt az egyetlen esĂ©lyem, ki is jött 2-3 mp előny. Egyszer megcsĂ­ptem a bokrot annak a bizonyos jobbosnak a kijáratán, BxL Ă©s Ricsi is rámesett. VĂ©gĂĽl ez lett a szerencsĂ©m, mert összeakadtak, Ă©s Ă­gy egyszercsak GabĂł volt mögöttem kb. 14 mp-re. Innen már csak hibák nĂ©lkĂĽl sĂ©takocsikázással befutottam a cĂ©lba, ahol egy jóízűt pörögtem, mĂ©g tiszteletkört is futottam. Ricsi sokkal gyorsabb volt, csak kivárásra ment, Ă©s nem volt szerencsĂ©je sem, ezt a győzelmet bemákoltam. JĂł volt, hogy ilyen sokan voltunk, meg jĂł volt Ăşjra versenyezni. Köszi mindenkinek a futamot, jĂł felkĂ©szĂĽlĂ©st Monzára!

Brixel László
KemĂ©ny menet volt. IdőmĂ©rőn álom-második-hely, pár percig Ricsi csak egy tizeddel volt előttem, azĂ©rt a vĂ©gĂ©re odatett fĂ©l mp előnyt, csak hogy tudjam, merre lakik a JĂłisten. Versenyen Ăłvatosan rajtoltam, majd sikerĂĽlt leelőznöm Ricsit - mĂ©g nem főtt a kávĂ© a BRM-ben, aztán 4 körön át tartottam is, de nagyon a határon autĂłztam. Majd felrobbant a Lotus, Ricsi nem tudott kikerĂĽlni, mindketten mentĂĽnk a fűre. De szerencsĂ©re már volt egy kis előnyĂĽnk, Ă­gy nem Ă©rt be minket a mezőny, tudtuk folytatni, mĂ©g pár körig támadott, aztán nem tudtam tartani, majd La Sourceban elbĂ©náztam a fĂ©ktávot, de szerencsĂ©re nem ĂĽtköztĂĽnk... Innen már 'csak' be kellett hoznom a negyedik helyre, mĂ©g 2 kisebb hiba után az utolsĂł körben Jani is feljött a nyakamra, de már nem volt ideje támadni. Ă–rĂĽlök hogy ilyen sokan voltunk, remĂ©lem, marad a lĂ©tszám továbbra is. JĂł volt Ă­gy visszatĂ©rni !

Posta János
Spán hagyományosan gyenge vagyok, most sem volt ez máskĂ©pp. Az időmĂ©rőn maradt a 3:20 alja, rajt a mezőny közepĂ©ről. Volt bennem egy kis fĂ©lelem a T1-et illetően, de aztán semmi problĂ©ma nem törtĂ©nt. Egy helyet azt hiszem nyertem is a Les Combes-ig. A Malmedytől Ă©s a MastátĂłl tartom mĂ©g kicsit, de azokat is gond nĂ©lkĂĽl vettem. Aztán a Blanchimont-t elszĂşrtam. Hajszálon (vagy fűszálon?) mĂşlt egy totális crash, vĂ©gĂĽl sikerĂĽlt visszatĂ©rnem az aszfaltra. Közben hárman is megelőztek... Hát mondom, Ă­gy megy ez, szokásos Spa... KĂ©sőbb persze lassan csöpögtek vissza a pozĂ­ciĂłk. Egyszer mögĂ©m kerĂĽlt Milán, akkor jött a második hibám -- a La Source kijáratánál megcsĂşsztam. Talán ez volt a szerencsĂ©m, mert Ă­gy kissĂ© lemaradtam az előttem haladĂł bolytĂłl, Ă©s a következő körben kimaradtam a Stavelot-nál rendezett partibĂłl is. Ott visszajött vagy nĂ©gy hely, Ă©s kezdtem pozitĂ­van szemlĂ©lni a dolgokat. Ezután hamarosan Sziszka (Ă©s az ötödik hely) kerĂĽlt a látĂłterembe. KĂ©t-három kör alatt sikerĂĽlt is eggyel előrĂ©bb lĂ©pnem. Aztán jött a biztonsági vezetĂ©s, amit egy kicsit tĂşlzásba is vittem, itt-ott majdnem pörgĂ©s lett belőle. ĂŤgy aztán a vĂ©gĂ©n beleadtam mindent, pb-re autĂłztam (persze nem jött). Az utolsĂł körben felcsillant a negyedik hely csalĂłka remĂ©nye is, de elfogytak a km-ek, már nem tudtam igazán közel kerĂĽlni Lacihoz. Grat a győztesnek, a dobogĂłsoknak Ă©s minden cĂ©lbaĂ©rőnek. Ă–rĂĽlök, hogy ilyen sokan voltunk.

Szabó Szilárd
Érdekes futam volt, a kvalin utolsĂł körben sikerĂĽlt egy fantasztikus 17,6-ot repeszteni amivel 1,6 mp-et javĂ­tottam a PB-men A versenyen a szokásos rajtbĂ©názás után egĂ©sz jĂłkat meccseltem az első pár körben több játszĂłpajtásom is akadt, Ă©s futotta kĂ©t szĂ©p előzĂ©sre is, aztán elkezdtem kissĂ© nem odafigyelni, aminek 3 shift-r lett az eredmĂ©nye. összesĂ©gĂ©ben a többiek hibája folytán is aazt mondom kb 1 hellyel lehettem volna előrĂ©bb ha sikerĂĽl vĂ©gig koncentrálnom, de Ă­gy is sikerĂĽlt 1-et javĂ­tani a tavalyi 7. helyen. Pár Ă©v Ă©s dobogĂłra is állhatok akár

Belényesi Zoltán
Érdekesre sikerĂĽlt az első gpl futamom nem is kicsit.Először is nem tudtam a jelszĂłt,mert mĂ­g elmentem 1 pohár vĂ­zĂ©rt a dĂ©lutáni helyett lett 1 esti jelszĂł amiről lemaradtam(szerencse t.dawe mobilja mĂ©g be volt kapcsolva) .IdőmĂ©rőn lezĂşztam 1 ferkát a boxban(bocsi) Ă©s mentem egy acĂ©los 3.26-ot.A rajtprocedĂşra lehet jĂł időre elvette a kedvem ettől kedves kis játĂ©ktĂłl.TörtĂ©nt ugyanis hogy 15 mp volt hátra a rajtig gondoltam belĂ©pek mert itt az idő.EgĂ©sz 2 autĂłt láttam a rajtrácson az előttem lĂ©vő szintĂ©n 2 kerĂ©kkel a fĂĽvön ahogy Ă©n is.Gondoltam kár lenne sietni ezĂ©rt jĂłl lemaradtam már csak azĂ©rt is mert elindultak előttem holott nem láttam semmilyen zászlĂłt.A másik monitoromon futott a gpltv Ă©s azon Ă©szleltem hogy a mezőny már tĂşl van 1-2 kanyaron.Ezután már nem nagyon volt motiváciĂłm a folytatáshoz mert ha a legjobb idömet futom minden körben a ferkával(3.23.15) akkor sincs sanszom senki ellen.Azt hiszem 9. lettem ami gondolom csak azĂ©rt lehet mert a sokaknak a shift r bűvöletĂ©ben telt a verseny nekem meg azt nem kellett használjam.RemĂ©lem a következö versenyre lesz már valami fix jelszĂł Ă©s nem kell vĂ©gigolvasnom a vroc csetet relax helyett.A kövi versenyre lehet BRM-el jövök legalább körhátrányban több autĂłval találkozom.

SoĂłs Gyula
EdzĂ©s: rögtön első mĂ©rt körben Ăşj PB. Nem is tudtam javĂ­tani rajta, a 4. rajthely megfelelt. Rajt tiszta volt, aztán jĂł kis tĂĽlekedĂ©s az első körben a 2 BRM-el Ă©s BxL-el. Kör vĂ©gĂ©re azĂ©rt beállt a vonat. MentĂĽnk pár kört, majd olyan törtĂ©nt, amit azĂłta sem Ă©rtek. A Brabham-el kábĂ© a legkönnyebb abszolválni a Mastát, annyi törtĂ©nt, hogy a kijáraton pici fĂĽvet csĂ­pett a kĂ©t baloldali kerĂ©k, mondanám normális, de egyszerűen nem tudtam összeszedni a gĂ©pet, becĂ©loztam jobb oldalt a kerĂ­tĂ©st, Ă©s csatt. A teljes futĂłműnek annyi volt, de ezt akkor mĂ©g nem tudtam, elindultam előre, pálya szĂ©lĂ©n, jöttek sorban az ellenfelek. Már bent jártam a Stavelot elejĂ©n, Ă©s pont tesĂłm jött, kicsĂşszott mellettem. Nem láttam mĂ©r a rpy-t, borzasztĂłan sajnálom, Ă©n egyrĂ©szt Ăşgy Ă©reztem már nem is vagyok lassabb, a kanyarba is beĂ©rtĂĽnk, mondom vagy elsuhansz mĂ©g mellettem, vagy elveszed, nem tudom mi törtĂ©nt. Ez után pár körig kĂ­nlĂłdtam a kocsival, mert alig fordult jobbra. VĂ©gĂĽlis nem szĂ­vtam, csak a Malmedy-ben, a Mastában, a Stavelot-ban, meg az utána jövő jobbosokban. VĂ©gĂĽl egyszer nem tudtam mit csinálni, kerĂ­tĂ©st fogtam a Stavelot-ban. Itt nagyobb zűr lehetett, mintha a roncsomba is csapĂłdott volna valaki, resetelni sem volt könnyű, de csak elindultam. Eztán jött Tamás ĂĽldözĂ©se. Hát szĂł mi szĂł, rendesen megleptĂ©l, Tomi. Először is bajnokin nem számĂ­tok olyanra, hogy bárki elenged. Másodszor pláne nem egy kanyar kijárati pontján, ahová 200 felett Ă©rkezĂĽnk. Azt hittem csak szĂ©lesen veszed a kanyart, Ă©s majd a gázra lĂ©psz, mire Ă©szrevettem, hogy nagyon lassĂş vagy, már nem tudtam elrántani, elkaszáltam a jobb első futĂłművem. De ez nem volt nagy gond, előtte is mentem már Ă­gy, a disconnect nem volt tervben csak... A sok szerencsĂ©tlenkedĂ©s ellenĂ©re örĂĽltem volna a 6. helynek, de a technika máskĂ©pp akarta...


http://hgplm.gtr-masters.hu/