Versenyzői nyilatkozatok
Krajsek Milán
Az edzés izgalmas volt, a pb-m ellenére Ricsi majdnem bedarált.
A rajt közepesen sikerĂĽlt, a T1-ben egymás mellett fordultunk, aztán a T2 már nekem kedvezett, ezĂ©rt elől maradhattam.
Nem tartott sokáig, mert annak setupnak amit többször leprĂłbáltam a hajtű előtti dombon, Ă©les helyzetben első dolga volt jĂłl odaverni az autĂł alját. Mentettem a helyzetet, de az egyenes vĂ©gre már második voltam. A 6. körben megint beĂĽtött, de Szeglet addigra nem volt lőtávolban. Ricsi majdnem összeakasztotta a bajszát egy lehĂşzĂłdĂł ferrarival, ezt kihasználva sikerĂĽlt pár másodperc előnyt szereznem, amit a vĂ©gĂ©ig sikerĂĽlt megtartani. KĂ©t kisebb pálya szĂ©lesĂtĂ©st kivĂ©ve, hiba nĂ©lkĂĽl mentem vĂ©gig. Pedig nem add-on volt, nem is Ă©rtem...
A lekörözĂ©sek nagy rĂ©szĂ©rt a hajtűben voltam kĂ©nytelen elkövetni, ami a legalkalmatlanabb hely a feladatra. Mindenki nagyon ĂĽgyes volt, hiba nĂ©lkĂĽl megoldottuk a helyzeteket.
Az utolsĂł kör, utolsĂł kanyarkombináciĂłja előtt viszont levert a vĂz, amikor Portion kikecmergett elĂ©m a dombok közĂĽl. ElkerĂĽlni ott esĂ©lyem sem volt, kicsit tudtam csak lassĂtani. SzerencsĂ©re egyszerűen kipöcköltem a pályárĂłl, az autĂłnak nem lett baja. Persze ha kellett volna, azt a kĂ©t kanyart már három kerĂ©kkel, fĂ©llábbal tolva is megcsinálom.
Egy bánatom van csak, hogy a végére vissza kellett kicsit venni a tempóból, mert a motor kezdte égetni a hátam, és Ricsi megint elvitte a leggyorsabb kört. Azért majdcsak túlélem valahogy...
Grat mindenkinek, aki végigért!
Posta János
Nagyon kellett a pb-közeli kör az időmĂ©rőn, Ă©s sikerĂĽlt is megfutnom, de mĂ©g Ăgy is a sűrűjĂ©ből indultam.
A rajt kiválĂłan sikerĂĽlt, T1-ig simán befĂ©rtem a beragadĂł Norbi elĂ©. A hajtűig azonban lazán visszaĂ©rt, a hatsĂł egyenesben pedig a Ferrari fölĂ©nyĂ©t kihasználva kĂmĂ©letlenĂĽl visszaszerezte a pozĂciĂłját. SzerencsĂ©mre a hideg gumikon, nehĂ©z autĂłban elĂ©g bizonytalan volt, Ăgy már a második körben Ăşjra elĂ© kerĂĽltem. GabĂł jött mögöttem egy-kĂ©t körig, aztán megĂ©rkezett Convar.
Aki ezután jĂł hĂşsz kört töltött mögöttem max 1 mp-re. Igyekeztem hiba nĂ©lkĂĽl haladni, Ă©s ez azt hiszem össze is jött -- talán kĂ©t-három alkalom volt, amikor kicsit izgalmasabbra fordult a dolog. Aztán az utolsĂł ilyennĂ©l Convar kiszállt a bukkanĂłnál, Ă©n pedig már csak arra figyeltem, hogy a kapott 12 mp előny ne fogyjon el a vĂ©gĂ©ig.
A két hatodik hely után nagyon kellett már ez a dobogó. A szezon felénél pedig még mindig (bruttó) második vagyok a pontversenyben, ami külön öröm.
Oláh Gábor
Hát, nem is tudom sĂrjak vagy nevessek
4. hely Ăşgy, hogy 2x is elszálltam (hihetetlen megint mit bĂrt ki a Coop), amĂşgy nem volna rossz...Verseny előtt simán ki is egyeztem volna egy ilyennel, de Ăgy, visszatekintve inkább elĂ©gedetlen vagyok magammal.
A rajt mĂ©g okĂ©, simán 4. voltam, aztán a kör vĂ©gĂ©re el is intĂ©ztem az egĂ©szet. Egy komplett boly elment, na usgyi utánuk, kard ki kard. A hajtűben 1x alig tudtam kikerĂĽlni a Ferkákat, aztán GabĂłt hamar utolĂ©rtem Ă©s lehagytam, láthatĂłan biztonságit ment, mert nem nagyon ellenkezett.
Aztán Janit is utolĂ©rtem hamar, de ő már kicsit máshogy állt hozzá(m), bele is tört a bicskám. Pedig nĂ©ha nagyon ott toporzĂ©koltam mögötte, de sztem a szeme se rebbent. Holott idővel már a dobogóért ment a dolog, de hiába, kĂ©ptelensĂ©g volt fogást találni rajta. NĂ©ha oda-odaĂ©rtem a ugratĂłnál, de ennĂ©l többre nem futotta, ennyiben mindig ki is merĂĽlt a tudományom. Na ez addig tartott, amĂg az egyik ilyennĂ©l rosszul Ă©rtem földet, ekkor találkoztam másodszorra a kerĂtĂ©ssel. Ezzel vĂ©get is Ă©rtek az izgalmak, a vĂ©gĂ©t azĂ©r mĂ©g megnyomtam a rend kedvĂ©Ă©rt.
Grat mindenkinek, aki vĂ©gigĂ©rt, Milánnak (ha egyszer beindul az ĂĽzlet, nem igaz?) Ă©s csapattársam első (nem is kevĂ©s) pontjaihoz kĂĽlön is.
Jön Rouen, maradt a Cooper. Sokat várok tőle, itt nincs dobbantĂł viszont lehet előzni.
Fejes Gábor
A felkeszules alatt tapasztalt rendszeres motorleolvadas miatt a futamon a “lassan jarj, tovabb ersz“ taktikat valasztottam, ami valljuk be, nem hangzik a legjobban egy gyorsasagi autos futamon A motor kibirta a 45 kort, az 5. hely elfogadhato szamomra. A futam alatt figyeltem a viz homersekletet, egyszer sem ment 87 fok fole, tehat meg a normalis uzemi hofokot sem erte el 15 liter benzin maradt a vegen... Remelem nem kell tul sok ilyen versenyt futni az ev hatralevo reszeben, nem tudom, miert ette annyira Mosport a Cooper motort, nem emlekszem, hogy mas autoval lett volna itt ilyen problemam.
Soós Gábor
Na ez Ă©rdekes volt, pályafutásom egyik legmelĂłsabb futama, itt most nem volt alibizĂ©s, nyomtam neki mint a meszes. Honnan jöttem vissza, utolsĂł helyről hámoztam át magam a mezőnyön, mondjuk egy u.r.-t összegyűjtöttem közeben.
EdzĂ©sen brabham pb közeli idő, 2-3 tized mĂ©g benne maradt, de nem nagyon erőltettem, hosszĂş az 45 kör gondoltam, bár sejtettem hogy előzni nagyon nehĂ©z lesz. Futam elejĂ©n jĂłl mentek a dolgaim, Jani mögĂ© kerĂĽltem, Ă©s Ăşgy láttam gyorsabb vagyok, legalábbis a kĂĽlönbsĂ©g csökkent, ezen Ăşgy belelkesĂĽltem hogy el is dobtam az ugratĂł után. JĂł pár pozĂciĂłt vesztettem, Papdi Tomi mögĂ© kerĂĽltem, itt indultak rossz irányba a dolgok, akkora tempĂł kĂĽlönbsĂ©g volt köztĂĽnk amire nem számĂtottam, egy kör alatt 3x-or kellett vĂ©szfĂ©keznem hogy elkerĂĽljem az ĂĽtközĂ©st, vĂ©gĂĽl a negyedik annyira váratlanul Ă©rt hogy letoltam Tomit a pályárĂłl, megvártam mĂg összeszedi magát aztán folytattuk. Ekkor másodszor is elrontottam az ugratĂł utáni fĂ©ktávot, keresztben csĂşszva letaroltam Tomit, rosszkor volt rossz helyen. Reset után meg egymásra pakolt minket a drága progi. Itt kicsit elborult az agyam, ami a csövön kifĂ©rt, vĂ©gĂĽl meg sem álltam a hatodik helyig. Közben Majer Tomival volt egy kb. 10 körös magánszámunk, de ezĂşttal tĂşl szĂ©les volt neki a brabham-em, nem tudott megelőzni. VĂ©gĂĽlis nem rossz a hatodik hely, mĂłkás egy pálya ez, garantált az izgalmas futam.
Petra Gergely
45 körös futamon meglepetĂ©s 8. hely, kb. 3 shift-r. ZanzásĂtva ennyi.
Az időmĂ©rőn remĂ©lem senkit sem akadályoztam, egy picit nehezen találtam a ritmust, 9 körből kĂ©t elfogadhatĂłt sikerĂĽlt mennem, ami fĂ©l mp-re volt a legjobbamtĂłl.
Versenyen elfogadhatĂł rajt után, 4. kanyar rotty. Mindenki el mellettem. Aztán kis szerencsĂ©vel, rengeteg hibával, derĂ©k- Ă©s hátfájással, “elcsĂşszĂł pedálokkal, meg elmozdulĂł asztallal“ sikerĂĽlt feljebb jönnöm.
Verseny előtt a 10. hely volt a cĂ©l - már amennyiben indultak volna ennyien -, ezĂ©rt kĂĽlön öröm, hogy vĂ©gre nĂ©pesebb mezőnyben 8. lettem, Ă©s szereztem nĂ©mi pontot az IMAS rĂ©szĂ©re.
Köszönöm, élveztem jövök legközelebb is.
Porczió László
Sajnos ezen a versenyen is tĂşl sok minden összejött Ă©s nem Ă©ppen jĂł dolgok, utolsĂł rajthelyes bĂĽntiből indultam, megspĂ©cizve egy reset tiltással. A verseny elejĂ©n nem volt semmi gond, nyugisan mentem egĂ©szen a 11. körig amikor is kicsĂşsztam Ă©s a visszatĂ©rĂ©s alkalmábĂłl valakit megpöcköltem, ezután mĂ©g párszot hibáztam a zavarodottság miatt, Ă©s a visszatĂ©rĂ©seim alkalmábĂłl rendre valakivel találkoztam, nemtudom hogy törtĂ©nhetett, prĂłbáltam a legĂłvatosabban, a pribit figyelve visszamászni, eleve a kicsĂşszásokat is prĂłbáltam minĂ©l kissebb sĂ©rĂĽlĂ©ssel abszolválni mivel nem volt reset lehetősĂ©gem Ă©s mĂ©gis. Ezek után nagy nehezen összeszedtem magam Ă©s jĂł ideig hiba nĂ©lkĂĽl mentem de az utolsĂł körökben ismĂ©t elszálltam itt már a tĂşlvállalások miatt Ă©s az utolsĂł körben Milánnal csak sikerĂĽlt mĂ©g találkoznom, szerencsĂ©re nagyobb baj nĂ©lkĂĽl. Mindenkitől bocs az Ăşjabb ámokfutásomĂ©rt, elgondolkoztatĂł.
Papdi Tamás
Az első meglepetĂ©s a rajtnál Ă©rt: valahonnal a pálya tĂşlsĂł vĂ©gĂ©ből indulhattam, jĂłl rajtolni esĂ©lyem se volt. Aztán a hajtűben valakit megpöcköltem, elnĂ©zĂ©st tőle. Utána egyszercsak mögĂ©m kerĂĽlt SoĂłs Gabi, Ă©s előadtunk valami egĂ©szen elkĂ©pesztőt. A T2-őt elfĂ©kezte, kipöckölt, mondom ez van, versenybaleset. Kicsit azavrt, hogy elment mindenki, Ă©s egyedĂĽl tölthettem a verseny maradĂ©k nĂ©gyötödĂ©t, de tĂşltettem magam rajta. Gabi megvárt, elindultunk. A hosszĂş egyenes után a bukkanĂłrĂłl lerĂ©kezvĂ©n belepillantottam a tĂĽkörbe, Ă©s láttam a rakĂ©takĂ©nt száguldĂł Brabhamet, de az agyamig már nem jutott el a kĂ©pe, szĂ©pen elkaszálta a jobbelsőt. Mondom ilyen nincs, egy körben kĂ©tszer akadunk össze. Nyomok egy shift+r-t, megkapom a vadonatĂşj nullkilomĂ©teres Ferkát. Ebben a pillanatban nyomott ő is egyet, megkapta saját nullkilomĂ©teres BrabhamjĂ©t. A gond az volt, hogy a kĂ©t autĂł egyes pontjai azonos helyen helyezkedtek el, Ăgy Ă©n csak fejreálltam, ő viszont elrepĂĽlt valamerre a messzesĂ©gbe A következő körben inkább elengedtem, jobb a bĂ©kessĂ©g alapon Pár körrel kĂ©sőbb kis hĂján Ricsi tarolt le lekröözĂ©s közben, innentől viszont monoton, de egĂ©szen Ă©lvezetes futam volt.
Szeredi Norbert
Sajnos időhiány miatt egy kiprĂłbálalatlan versenysetuppal álltam rajthoz, Ă©s a második v. 3. körben leĂ©rt az alja a hajtű előtti dombon Ă©s azonnal pörögtem. ElnĂ©zĂ©st Majer TomitĂłl, akit pont eltaláltam.
Ezután jĂłcskán lemaradtam de prĂłbáltam erőltetni aminek csak Ăşjabb pörgĂ©sek Ă©s shift-R-ek lettek az eredmĂ©nyei. A sokadik után aztán meguntam Ă©s inkább kilĂ©ptem...
SoĂłs Gyula
Minden klappol, stabilan megyek jĂł köröket, sima a dobogĂł, erre előbb Portion kollĂ©ga meghĂvott egy futĂłmű (el)állĂtásra, majd levágott ez a kib@szott net. VĂ©gĂĽlis miĂ©rt ne azon a versenyen, ahol legjobban szerepelnĂ©k a szezonban???