Zandvoort GP eredmények

Jim Clark Kupa, Zandvoort, 2010. 02. 09.


részletes nézet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „Jim Clark Kupa” sorozat 2010. 02. 09.-n rendezett Zandvoort-i futamán. A második helyen Oláh Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (45 kör, 189 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 64:16.802s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:13.958s
3. Posta János / S/Power Cooper T81B +1:22.561s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:24.744s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1 kör
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1 kör
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1 kör
8. SoĂłs Gábor / ZORRO Brabham BT24 1 kör
9. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Ferrari 312 2 kör
10. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 2 kör
11. SzabĂł Szilárd / RRR Lotus 49 3 kör
Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 33 kör
Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 39 kör
Sárai RĂłbert / SF Ferrari 312 40 kör
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 45 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:24.230s
2. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:24.823s
3. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:25.361s
4. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:25.523s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1:25.635s
6. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:25.881s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:26.015s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:26.479s
9. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:26.618s
10. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:27.024s
11. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:27.057s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:27.132s
13. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:27.588s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:30.997s
15. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:35.259s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:24.705s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:25.698s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:26.061s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1:26.142s
5. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:26.250s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:26.252s
7. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:26.259s
8. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:26.333s
9. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:26.544s
10. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:27.523s
11. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:27.586s
12. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:27.768s
13. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:27.870s
14. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:27.911s
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Kifejezetten bĂĽszke vagyok magamra, hogy vĂ©gigmentem hiba nĂ©lkĂĽl, főleg annak tĂĽkrĂ©ben, hogy vasárnap Ă©s hĂ©tfőn párszor megprĂłbáltam levezetni a fĂ©ltávot, de egyszer sem sikerĂĽlt. Kedden nem gyaktam, nem akartam elfáradni (Ă©n asszem leszokok a keddi esti servergyakokrĂłl, mert a fĂ©ltáv nekem már fizikálisan is kihĂ­vás, főleg a jobb tĂ©rdemnek, a fene Zandi sok fĂ©lgázos kanyarjába ), kiĂ©gni 9-re Ă©s ez bejött. Pedig nem jĂł előjelek voltak a versenyre, egyfelől a már emlĂ­tett előzmĂ©nyek Ă©s az edzĂ©s elejĂ©nek alakulása miatt. Ahol gyorsan pergett az idő, addig-addig bĂ©náztam (egymás után rontottam a köröket, egyszer fejre is álltam), hogy már csak öt perc volt hátra Ă©s mĂ©g mindig egy 26,7-es időm volt 9. hellyel párosĂ­tva. Nekirugaszkodtam, Ă©s vĂ©gszĂłra 25,3!!! Pedig vhogy akkor ott belĂĽl nem Ă©reztem topkörnek, gondoltam talán 26 körĂĽl van, naszĂłval nem számĂ­tottam rá. A futam Ăłvatos, de nem tĂşl rossz rajttal indult, a T2-ben már 2. voltam, egyedĂĽl az zavart, hogy a T1 kijáratán Ă©n voltam-e aki kilökött egy Coopert. De azzal nyugtattam magam, hogy mivel már a kocc előtt is láttam a tĂĽkörben, csak nem lehettem Ă©n. Mivel Ricsi már fĂ©l kör alatt elĂ©g nagy hĂ©zagot teremtett, Ă©s mint mĂ©g vasárnap mondta, ő eleve 25 vĂ©gekkel kezd (amit Ă©n lehet hogy egĂ©sz táv alatt se futok meg), gondoltam, ne erőltessĂĽk. Pláne, hogy bár az első körök elĂ©g gyatrák voltak, de a Tomi is szenvedhetett a hideg gumikkal meg a benyával, Ă©s Ă­gy nekem meg tőle sikerĂĽlt ellĂłgni. Kialakult egy 4-5 sec kĂĽlönbsĂ©g köztĂĽnk, ami állandĂłsult is. Közben szĂ©p lassan, de főleg lassan fogytak a körök, ment a biztonságizĂłs, gumi, motor Ă©s magamkĂ­mĂ©lős ĂĽzemmĂłd, egĂ©szen addig, amĂ­g a táblán egyszercsak Jani neve szerepelt, aki elkezdett 1 mp-t hozni körönkĂ©nt. Na mondom ennek a fele sem trĂ©fa, ha Ă­gy folytatom, pár kör Ă©s a nyakamon van, azt pedig a hátam közepĂ©re sem kĂ­vántam. Tehát prĂłbáltam gyorsulni valamennyit, alapjában vĂ©ve sikerrel, mindenesetre az előnyöm már nem fogyott olyan drasztikusan, Ă©s Ă­gy sikerĂĽlt bejönnöm egy Ă©rzĂ©sre örökkĂ©valĂłságnak tűnő versenyen másodiknak. Ă–sszessĂ©gĂ©ben nekem tetszett a fĂ©ltáv. Igaz, megerőltető, mind mentálisan, mind fizikálisan, de annál nagyobb “eszmei Ă©rtĂ©ke“ van egy-egy jĂł helyezĂ©snek. Grat mindenkinek, Janinak a dobogĂłhoz, Ricsinek meg Ăşgy mindenhez. Lehengerlő voltál! Gyorsan elfojtottad mĂ©g a csĂ­ráját is annak, hogy lehet veled kezdeni valamit. Te voltál a másik ok, ami miatt a vĂ©gefelĂ© prĂłbáltam szedni a lábaimat, mer azĂ© 2. helyen nehogymá kört kapjak... Ez Ăşgy látszik half GP távokon folyamatos cĂ©lkitűzĂ©s kell legyen a BRM-es fiĂşkkal szemben. Na de a lĂ©nyeg, hogy jĂłl indult ez a szezonom is, Ă©s ezzel az IMAS Racing-nek is.

Posta János
Közel sem volt olyan remek estĂ©m, mint mĂşlt hĂ©ten, de a vĂ©geredmĂ©ny azĂ©rt kárpĂłtol. A PB-m közelĂ©be se Ă©rtem tegnap, de az időmĂ©rős 26.0 elfogadhatĂł volt. A rajt is jĂłl sikerĂĽlt, Ă©s kis szerencsĂ©vel az első kör vĂ©gĂ©n már a negyedik voltam. Ez a helyezĂ©s elĂ©g sokáig maradt is, mert nem nagyon tudtam mit kezdeni az előttem haladĂł Tomival, a mögöttem Ă©rkező GabĂłnak meg Ă©n nem hagytam esĂ©lyt. Aztán valahol az Int-Long táv környĂ©kĂ©n vĂ©gre hibázott egy nagyot Tomi, Ă©n pedig ujjongva kapaszkodtam fel a dobogĂłs helyre. A felszabadultság meg is hozta a cirka fĂ©l mp-cel gyorsabb köröket, de GabĂł továbbra is szorosan követett. Aztán a vĂ©gĂ©hez közeledve kicsit megzavart SoĂłs Gabi lekörözĂ©se, GabĂłnak alkalma nyĂ­lt az előzĂ©sre az cĂ©legyenesben. T1-ben össze is Ă©rtĂĽnk, átadtam a harmadik helyet, Ă©s lemaradtam kissĂ©. Az elvesztett dobogĂłs helyezĂ©sen lamentálva tettem meg az utolsĂł kĂ©t kört, aztán az utolsĂł kanyarban GabĂłt a pálya szĂ©lĂ©n találtam, Ă­gy mĂ©giscsak boldog dobogĂłskĂ©nt “szakĂ­tottam át“ a cĂ©lvonalat.

Fejes Gábor
Ha minden verseny ilyen lesz mint most Zandvoort volt, akkor semmi gondom nem lesz az 50%-os futamokkal. A 45 korbol 43 kort kozvetlen Jani mogott toltottem 1mp-en belul, eselyem sem volt unatkozni A vegen volt egy kis affer, de semmi komoly, elfogadhato eredmeny szamomra a 4. hely. Kyalamitol kevesebbet varok, de remelem, hogy hasonloan szoros csatak lesznek.

SoĂłs Gyula
Hát összessĂ©gĂ©ben elĂ©gedett kĂ©ne legyek: az 5. hely a maximum volt, Ă©s reset nĂ©lkĂĽl vĂ©gigĂ©rtem. AmiĂ©rt mĂ©gsem vagyok teljesen az, az a sok aprĂł hiba. Már az első kör Ă©rdekes volt: valami action volt a T1-ben, 1-2 autĂłt megelőztem, de a setupom sok benzinnel, hideg gumikon rettenetes volt, a kör 2. felĂ©ben csak csetlettem-botlottam, pár helyet visszaestem. Már itt összeállt a Tomi-Jani-GabĂł vonat, igyekeztem tartani a tempĂłjukat, de pár aprĂł pályaelhagyás miatt leszakadtam. Nem is nagyon láttam őket többĂ©, a vĂ©gĂ©re Tomi esett vissza elĂ©m, Ă©s az utolsĂł előtti körben kicsĂşszott, sikerĂĽlt elĂ© kerĂĽlnöm. Kyalamin többet szeretnĂ©k, pláne, hogy Convar BRM-ben ĂĽl majd!

Soós Gábor
IgazábĂłl elĂ©gedett a hetedik hellyel lennĂ©k, Ă­gy inkább keserű szájĂ­zzel gondolok majd erre a futamra, bár sokkal több nem volt benne. Gyakorlatilag csak a versenytávra megtankolt autĂłval kĂ©szĂĽltem, Ă­gy az edzĂ©sen komoly problĂ©mát okozott a könnyű autĂłhoz alkalmazkodni, nem is nagyon dicsekedhetek majd a tizedik helyezĂ©semmel. A rajt egĂ©sz jĂłl sikerĂĽlt Norbit sikerĂĽlt lerajtolnom. A kezdeti szakaszban már elĂ©g jĂłl összebarátkoztam a hetedik hely gondolatával, kellőkĂ©ppen lemaradtam az előttem levőktől, kiĂ©pĂ­tettem egy kis előnyt a mögöttem levőkhöz kĂ©pest, unalmas körözgetĂ©st vĂ­zionáltam magamnak, lankadt a figyelem, naná hogy jött a hiba, cĂ©legyenes ráfordĂ­tĂł rĂ©szen bal első homokot fogott, megforogtam, szerencsĂ©re itt közel van a drĂłthálĂł, visszapattantam, kĂ©t pozĂ­ciĂłt veszĂ­tve tovább. Nosza hirtelen lett motiváciĂłm, visszaszerezni a korábbi helyemet. Portiont sikerĂĽlt pár kör alatt visszaelőzni, Norbi után vettetem volna magam, a nagy igyekezetben ott az egyik jobbosban sok volt, kifutottam a pályárĂłl, bokor, domboldal, felborultam, pörögtem össze-vissza, reset. ĂŤgy maradt a nyolcadik hely. Ja igen a lekörözĂ©sek, lehet hogy már kijöttem az elengedĂ©s gyakorlatábĂłl, nem is emlĂ©kszem mikor voltam utoljára lekörözve, de azĂ©rt pár dolgot tisztán kell látnia mindenkinek. Ezen a pályán nehĂ©z előzni, ezĂ©rt elengedni is nehĂ©z komolyabb idővesztesĂ©g nĂ©lkĂĽl. Én a cĂ©legyenest választottam erre a cĂ©lra általában, itt minimális a kockázat is, nem beszĂ©lve arrĂłl hogy a lekörözendő versenyző is versenyben van, annál több nem hiszem hogy elvárhatĂł minthogy lemenekĂĽlök majdnem a boxba, mĂ©g a gázt is elveszem, Ă­gy is elveimmel ellentĂ©tes, tudnillik nem azĂ©rt van ott az autĂłversenyző hogy a cĂ©legyenesben elvegye a gázt.

Porczió László
Valahogy nem voltam igazán formában, a szabadedzĂ©sen hozott időket meg se tudtam közelĂ­teni az időmĂ©rőn, talán kevĂ©s is volt az a 20 perc nekem, ezĂ©rt csak a 12. hely jött össze. A verseny jĂłl indult, megĂşsztam balhĂ© nĂ©lkĂĽl az első köröket Ă©s mĂ©g párszor előztem is, persze ezek a pozĂ­ciĂł nyeresĂ©gek nem tartottak sokáig, SoĂłs Gabival azĂ©rt mĂ©g többször helyet cserĂ©ltĂĽnk de a vĂ©ge felĂ© nagyon elhĂşzott, aztán jöttek a lekörözők is, további lemaradást eredmĂ©nyezve. Annak örĂĽlök, hogy reset nĂ©lkĂĽl vĂ©gig mentem, igaz pár megpördĂĽlĂ©sem, kicsĂşszásom volt. VĂ©gĂĽl is a 9. helyen Ă©rtem cĂ©lba.

Szabó Szilárd
sikerĂĽlt Ă©letre keltenem a GPL-t, Ăşgyhogy hirtelen ötlettől vezĂ©relve leindultam. Pár kör gyakorlás után a GH2 settel összehoztam a 28-as időt mi bőven 110%-on belĂĽl volt. tulajdonkĂ©ppen vĂ©gigĂ©rtem Ă©s ez a lĂ©nyeg...SHIFT-R nĂ©lkĂĽl. A cĂ©lom ez volt, meg az hogy ne okozzak komolyabb galibát. Egy nagy csatt volt a vĂ©gefelĂ© Benővel, a tipikus megmozduljak ne mozduljak eset volt...hát nem sikerĂĽlt megoldani. VĂ©gefelĂ© már csak azon izgultam nehogy kapjak mĂ©g 1 kört

Krajsek Milán
ElnĂ©zĂ©st kĂ©rek TomitĂłl, a T1-Ă©rt. Sajnos azután, hogy elhagytuk a zászlĂłt, folyamatosan a holtteremben voltál, ettől fĂĽggetlenĂĽl vastagon az Ă©n hibám az eset. RemĂ©lem nem rontottam el teljesen a versenyed! Amikor a 1x. körben majdnem megtorpedĂłztam egy ferkás kollĂ©gát, akit mĂ©g csak előzni sem állt szándĂ©komban, akkor jobbnak láttam ha kilĂ©pek. Tőle is elnĂ©zĂ©st, ha megijesztettem. Valami nem állt össze setup ĂĽgyben, pedig a szabadedzĂ©sen mĂ©g olyan jĂłnak tűnt. A versenyre kitalálttal mentem az edzĂ©sen is, persze kiderĂĽlt, hogy nem jĂł, versenyre másra váltottam, ami meg szokatlan volt. A következő futamra felkĂ©szĂĽlök, mert ez Ă­gy tragĂ©dia.

Szegletes Gábor
Beugrottam kb. 7 kör bemelegĂ­tĂ©s után, Ă©s tök jĂłl ment, á mondom, ezt nem lehet elfelejteni : ) 24,45 körĂĽli pribi, szerintem szuper ennyiből. Aztán T1-ben agresszĂ­ven prĂłbáltam előzni Ricsit (de minek???), bejött egy lag, Ă©n meg belehajtottam a mĂ©ly homokba ott a dombon, Ă©rtelemszerűen megvártam mindenkit, aztán rĂĽki Ă©s hajrá. Milán megvárt, volt egykĂ©t jĂł körĂĽnk, de aztán eljött, aminek el kellett jönnie, kilĂ©ptem. Ricsinek tisztelet, szĂ©pet ment!

Papdi Tamás
Ember tervez, isten vĂ©gez/Ahogy azt MĂłriczka elkĂ©pzelte... (mindenki válassza a szimpatikusabbat ) A terv brilliáns volt: fĂ©l nyolc-nyolc fele szĂ©pen felmegyek a szerverre, lesz kb. egy Ăłrám hogy megfussam a szintidőt, ha már a mĂşlt hĂ©ten betegsĂ©g okán nĂ©zelődtem a partvonalrĂłl. A gyakorlatban az egyĂ©b teendőim (ilyesmi dolgok, hogy tanulás ) szĂ©pen elhĂşzĂłdtak, ami azt eredmĂ©nyezte, hogy a nyugodt Ăłrás kĂ©szĂĽlĂ©sből egy idegeskedős-görcsösenakarĂłs-nyögvenyelős fĂ©l Ăłra lett. ĂŤgy viszont nem sikerĂĽlt megfutni a szintidőt, Ăşgyhogy ismĂ©t a pálya szĂ©lĂ©ről nĂ©zelődtem csak. Kár Ă©rte, de majd Kyalamiban, azt legalább már ismerem, Ă©s tetszik is


http://hgplm.gtr-masters.hu/