Silverstone GP – „Pro” eredmények

Köztes hetek 1967, Silverstone, 2011. 10. 18.


részletes nézet

SoĂłs Gyula bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2011. 10. 18.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen SoĂłs Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén SoĂłs Gyula futotta.



Verseny (12 kör, 57 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 17:38.915s
2. Soós Gábor Lotus 49 +5.930s
3. Oláh Gábor Eagle T1G +6.973s
4. Posta János BRM P115 +22.606s
5. Fejes Gábor Lotus 49 +29.134s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:27.453s
2. Fejes Gábor Lotus 49 1:28.129s
3. Oláh Gábor Eagle T1G 1:28.404s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:28.855s
5. Posta János BRM P115 1:29.339s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:26.895s
2. Soós Gábor Lotus 49 1:27.052s
3. Oláh Gábor Eagle T1G 1:27.148s
4. Fejes Gábor Lotus 49 1:27.952s
5. Posta János BRM P115 1:28.800s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gábor
Remek kis mĂłka volt ez, minősĂ©gi csatározásokkal, nagyon nem vett vissza senki a pro mĂłd miatt, Ă©s lám mĂ©gis beĂ©rt mindenki, pedig volt pár three wide avagy kĂ©t oldalrĂłl előzĂ©s is. EdzĂ©sen tudtam hogy nem sok esĂ©lyem lesz, nekem kell legalább 4 kör hogy bemelegĂ­tsem a gumikat, Ă­gy egyedĂĽl Janit előztem meg, őt is csak az autĂłkĂĽlönbsĂ©g miatt. Futam elejĂ©n Ăłriási adok-kapokba kezdtĂĽnk ami körökig eltartott, mire kikĂĽzdöttem magam tisztán a második helyre TesĂłmnak már 5 sec előnye volt, ezt nem is sikerĂĽlt csökkenteni, Ă­gy a mögöttem levő Convar-ra fĂłkuszáltam figyelmemet, Ă©s sikerĂĽlt is támadási távolságon kĂ­vĂĽl tartani, meg kell mondjam elĂ©g nagy sikerĂ©lmĂ©ny ez nekem, hiszen egyenlő körĂĽlmĂ©nyek között gyűjtöttem be a tavalyi bajnok skalpját, igaz nem bajnokin. Bár most megbĂ­zhatĂłnak bizonyult a Cosworth motor a dupla távĂş bajnokira nem tudom meg merjem-e kockáztatni, vagy a stabilabb talján lovacska mellett döntsek.

Posta János
Tudtam, hogy a BRM-mel nem fogok csodákat művelni, Ă­gy aztán nem is csalĂłdás az utolsĂł előtti hely. JĂł szoros csaták voltak az első körökben, izgalmas volt ilyen közel autĂłzni Ă©lesben. Illetve örĂĽlök az Ăşj BRM pb-nek. MĂ©g fĂ©l másodpercet Ă©rzek benne, de azt hiszem ez már kĂ©sőbbre marad. Jövő hĂ©ten Loti vagy Ferrari lesz alattam.

Fejes Gábor
Az egy koros idomero felvezeto kore volt a felkeszulesem a palyara, ezer elegedett voltam a 28-as korrel. A futamon viszont mar nem voltam azzal elegedett, hogy ez az ido maradt ott is. Az eleje jo volt, bar csak egyszeru mozgo akadaly voltam a palyan, kesobb probaltam egy kicsit jobban meghajtani (az amugy szamomra eleg ismeretlen) Lotust, ami intenziv gyeplatogatasba torkollt. Ugy latszik, Silver-re keszulni kell, mert nem megy kapasbol.


http://hgplm.gtr-masters.hu/