Versenyzői nyilatkozatok
SoĂłs Gyula
JĂł volt pár hĂ©t szĂĽnet után Ăşjra a cockpit-ben, szerencsĂ©re a pálya is olyan, hogy 2 kör, Ă©s felvettem a ritmust. Bár az edzĂ©sen az első mĂ©rt köröm eldobtam, de a második már 15-ös volt, aztán persze szokás szerint jött Convar Ă©s robbantott.
Viszont a rajtot elrontotta, Ă©s elĂ©g simán álltam az Ă©lre, majd meglepetĂ©semre csata helyett 2 mp-re nőtt az előnyöm.
A versenyen mĂ©g egy Ăşj PB is sikerĂĽlt, 3:15.2, erre vĂ©gkĂ©pp nem számĂtottam, jĂł lenne ha jövő hĂ©tre menne a 14 is.
Posta János
Az első (fĂ©l) kör izgalmai után hamar holtpontra jutott a versenyem. EgĂ©szsĂ©ges távok alakultak ki előttem Ă©s mögöttem is. A negyedik kör vĂ©gĂ©n ledadogott a Cosworth, Ăgy az utolsĂł kört Ăşj autĂłval kezdtem. A hideg gumik aztán megtrĂ©fáltak a Malmedy előtti hosszĂş jobbosban, de sikerĂĽlt egyben tartani az autĂłt. Ha nincs ez kĂ©t malőr, akkor meglett volna a második hely....
Soós Gábor
JĂł volt Ăşjra nagyobb mezőnyben versenyezni, bár ez is relatĂv, de a nyári futamokhoz kĂ©pest mĂ©giscsak előrelĂ©pĂ©s. EdzĂ©sen a második mĂ©rt körömben összetörtem a vasat, pedig Ă©ppen kezdtek bemelegedni a gumik, mivel 4 körre voltam tankolva egy Ăşjabb etapnak már nem kezdtem neki, Ăgy elĂ©g hátulrĂłl indultam.
Rajtnál GabĂł elĂ©g nehĂ©zkesen indult, rövid hezitálás után azĂ©rt beszĂşrtam a “rĂşzs“ előtt, annak ellenĂ©re hogy tavaly megtanultam nem ez az ideális előzĂ©si hely. Az pálya első szektorában dĂszpáholybĂłl figyeltem ahogy Jani nekiesett Convarnak, Jani látványos driftelĂ©sĂ©be a Malmedy után annyira belefeledkeztem, hogy vĂ©gĂĽl Ă©n pörögtem meg, összegyűjtve a mögöttem Ă©rkezők nagy rĂ©szĂ©t. JĂł 25 szekundumos hátránybĂłl indultunk a mezőny eleje után, Benő hibázott, GabĂł mĂ©g az utolsĂł körben elkapta Tomit, nekem már nem sikerĂĽlt.