Daytona GP – „Daytona 40” eredmnyek

Köztes hetek 1967, Daytona, 2010. 07. 06.


rszletes nzet

Oláh Gábor bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2010. 07. 06.-n rendezett Daytona-i futamn. A msodik helyen Fejes Gábor futott be, mg a harmadik pozcit Soós Gyula szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Oláh Gábor futotta.



Verseny (40 kr, 161 km)


# versenyz aut versenyid
1. Oláh Gábor Eagle T1G 30:14.216s
2. Fejes Gábor Eagle T1G +1.875s
3. Soós Gyula Lotus 49 +23.879s
4. Posta János Eagle T1G +1:12.060s
5. Majer Tamás Eagle T1G 1 kr
6. Soós Gábor Lotus 49 1 kr
Fehér Zoltán Eagle T1G 37 kr
Krajsek Milán Ferrari 312 38 kr
Görömbei Lajos Lotus 49 40 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Fehér Zoltán Eagle T1G 0:44.846s
2. Oláh Gábor Eagle T1G 0:44.912s
3. Fejes Gábor Eagle T1G 0:45.191s
4. Posta János Eagle T1G 0:45.349s
5. Soós Gábor Lotus 49 0:45.545s
6. Soós Gyula Lotus 49 0:45.604s
7. Görömbei Lajos Lotus 49 0:45.786s
8. Majer Tamás Eagle T1G 0:45.920s
9. Krajsek Milán Ferrari 312 0:46.025s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Oláh Gábor Eagle T1G 0:45.072s
2. Fejes Gábor Eagle T1G 0:45.101s
3. Soós Gyula Lotus 49 0:45.460s
4. Soós Gábor Lotus 49 0:45.519s
5. Posta János Eagle T1G 0:45.732s
6. Majer Tamás Eagle T1G 0:45.817s
7. Krajsek Milán Ferrari 312 0:46.376s
8. Fehér Zoltán Eagle T1G 1:41.280s
Görömbei Lajos Lotus 49 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Oláh Gábor
Hááát...Cola-t nagyon sajnáltam a rajtnál, hogy kiugrott. :S Nagy kár érte, mert piszokgyors volt, hatalmas befutó is lehetett volna (hétfőn, a finishben +0,00“ volt köztünk a difi ). Én jól kaptam el a rajtot, Gabó feljött 2.-nak. De épp annyival rajtoltam jobban, hogy egyből kiszakadjon a szélárnyékomból és a kör végére 1 sec legyen a különbség. Amit nem hittem volna, hogy a verseny végéig állandósulni is fog. Mivel ez az állás mindkettőnket unalomra kárhoztatott, többször is elgondolkodtam, hogy bevárjam-e. De mindannyiszor úgy döntöttem, hogy nyerni jobban akarok, mint meccselni. Mer ugyebár ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. A vége viszont így is kaotikus lett, 2 okból is: egyrészt azért, mert miután leköröztem Janiékat, azt látom, hogy egy Eagle megkezdi az előzési manőverét ellenem. Mondom, wtf? Ha Gabó, akkor azért (láttam, mennyivel volt mögöttem a lekörözés előtt, és mivel 1x sem kellett leállnom a gázról, érthetetlen lett volna), ha Jani vagy Tomi, akkor azért (inkább erre szavaztam, gondoltam végülis nekem mind1, csak aztán nehogy kocc legyen belőle ) Másrészt azért, mert sztem napszúrást kapott a táblás emberem. Ugyanis: miután 2 kör volt hátra, a következő körben szerinte még mindig 2 kör volt hátra. Úgyhogy lenyomtam a tábla szerint, biztos ami biztos, nem akartam még1 Albit.

Soós Gyula
Hát, már a rajtnál elszállt minden tervem - és a versenyem, ugyanis mindkét sávban beragadtak az előttem rajtolók, a 2 Eagle meg elment mire áthámoztam magam rajtuk. Tesómmal volt azért 10 jó kör, kár hogy lekoccolta, mert valszeg az utolsó 10-es szintén szoros lett volna. Grat a 2 Gábornak az elején, esélyt sem adtak a felzárkózásra

Posta János
Jól sikerült az időmérő, jól alakultak az első körök, de aztán volt egy rossz pillanatom és máris az ötödik helyen találtam magam 5-6 mp-cel a Soós-fivérek mögött. Azt hittem, majd kicsit lassítják egymás a harcban, de semmi ilyesmi nem történt. A verseny kétharmadánál elégeltem meg a magányos körözgetést, és hagytam felérni Tomit. Így már érdekesebb volt a dolog, főleg hogy a végén még Convar is a nyakunkra esett. Megkaptuk a körünket, amit aztán még az utolsó körben sikerült visszavennem. Szerencsére az utolsó körös bénázásom már senkit sem érintett, mivel az a többieknek már a levezető kör volt. Grat a győztesnek és minden célbaérőnek!

Soós Gábor
Well-well, nem megy ez nekem mostanában. Edzésen kihoztam a Lotusból amit ezzel a setup-al ki lehetett, talán valami négy századdal mentem jobbat mint Tesóm, de annyira azonos volt a sebességünk, hogy szerintem ugyanazt a setupot használtuk, és szerintem ennyi a max. ami elérhető volt. Kicsit bosszantott hogy Convar kétszer is engem használt a szélárnyékához, nem tudom ez véletlen volt-e, már azon gondolkodtam direkt elrontom a körét, de persze nem tettem semmi ilyesmit, megelégszem egy Muller-es, wtcc-s ejnye-bejnyével. Rajtom végülis nem volt olyan rossz, első kanyar felé közeledve Janit figyeltem hogy mindketten elférjünk, amikor a kanyar előtt nem sokkal megjelent Tesóm Lotusa kettőnk között, fogalmam sincs hogy került oda. Na lényeg hogy hárman sokan lettünk volna, így egy pillanatra elvettem a gázt. Tudjátok ez mit jelent, lemaradtam mint a borravaló az első négyestől, hihetetlen milyen szoros egy ovál futam. Jani megforgott a második vagy harmadik körben, megint csak gáz elvétellel tudtam kikerülni, még több lemaradás. Edzés alapján tudtam hogy egy p**a szőrszálnyival gyorsabb vagyok Tesómnál, és őrületes munkával és koncentrációval, ezredről-ezredre, századról-századra de utólértem igaz a fél futam ráment. Gyakorlatilag elsőre meg is előztem, aztán kénytelen voltam védekező álláspontra helyezkedni, tudtam hogy az ovál kulcsa a belső ív, ezt nem voltam hajlandó feladni, körökön keresztül gyilkoltuk egymást. Viszont így nem tudtam ideális tempót menni mivel nem tudtam külső ívről kezdeni a kanyarokat. Gondoltam egy merészet és feladva a belső ívet kimentem kívülre, na ezt nem kellett volna, itt ment el végleg a futamom. Tesóm visszaelőzött, és már tudta melyik ívet kell védenie. Itt sajnos lekoccoltam a falat, megint lemaradtam, komolyabb sérülést nem érzékeltem az autón. Kezdtem elölről, vagy 10 kör alatt megint utólértem, éppen beértem a szélárnyékába, megkezdtem a támadást, amikor egyszerűen kiúszott alólam a kocsi, már-már a fizikát figyelmen kívűl hagyva, nem is igazán értem, lehet mégis megsérült a futómű. Jó nagy sebességgel, jó nagyot estem, a reset után végül utolsó lettem, dehát ki nem próbálta volna megszerezni azt a dobogót legalább.

Fehér Zoltán
nem láttam a zászlós embert pont takarta a pribluda,azt beugrottam,aztán meg nem tudtam mit csináljak a boxban,á gyerekcipőben járok én még ebben:Pvalaki meg nekem jött a rajtnál bénázásom közepette bocsi,megis érdemlem a dq-t

Krajsek Milán
Nem a győzelemre akartam hajtani. Azért választottam a ferkát, mert Szeglettel ezt beszéltük meg, és mégis csak az a kedvencem. Tudom, hogy nem szeretem ezekkel a vasakkal az ovált, valszeg tehetségem és idegrendszerem sincs hozzá, nem hogy “brilliáns vezetési tudásom“. Azért legalább egy újabb próbát tettem. Arra már nem emlékeztem, hogy daytonát végig lehet tolni padlón, akkor eleve el sem indulok Szeglet nélkül. Amúgy is a kis oválokat szeretem inkább, valami dobozossal, amivel lehet tolongani...


http://hgplm.gtr-masters.hu/