Rouen GP eredmények

Köztes hetek 1967, Rouen, 2010. 04. 06.


részletes nézet

SoĂłs Gyula bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2010. 04. 06.-n rendezett Rouen-i futamán. A második helyen SoĂłs Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Krajsek Milán futotta.



Verseny (9 kör, 59 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Cooper T81B 17:51.038s
2. Soós Gábor Brabham BT24 +15.093s
3. Posta János Honda RA300 +19.090s
4. Krajsek Milán Honda RA300 +31.301s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 +1:06.190s
6. Fejes Gábor Honda RA300 +1:09.075s
Petra Gergely Eagle T1G 2 kör
Oláh Gábor Cooper T81B 5 kör
Babinszki Gábor Ferrari 312 7 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán Honda RA300 1:56.351s
2. Oláh Gábor Cooper T81B 1:57.517s
3. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:57.615s
4. Soós Gábor Brabham BT24 1:58.439s
5. Petra Gergely Eagle T1G 1:59.297s
6. Fejes Gábor Honda RA300 2:00.406s
7. Szeredi Norbert Ferrari 312 2:00.532s
8. Babinszki Gábor Ferrari 312 köridő nélkül
9. Posta János Honda RA300 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán Honda RA300 1:56.300s
2. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:57.184s
3. Oláh Gábor Cooper T81B 1:58.083s
4. Posta János Honda RA300 1:58.509s
5. Soós Gábor Brabham BT24 1:58.524s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:58.869s
7. Fejes Gábor Honda RA300 1:59.636s
8. Petra Gergely Eagle T1G 2:00.304s
9. Babinszki Gábor Ferrari 312 2:10.862s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
EdzĂ©s: egy hĂ©t GPL-szĂĽnet, Ă©s 1 szezon Rouen-szĂĽnet után sokra nem vágytam, csak hogy jĂł tempĂłt találjak. A kezdeti 58-as körök után hamar jött is egy 57 közepe, szĂłval elĂ©gedett voltam. Pláne a 3. rajthellyel. Mondjuk azĂ©rt volt 2 reset is a kvali alatt. 1. futam: az első körökre tartottuk a rajtorrendet, aztán lehagytam Convart (a hogyan már nem rĂ©mlik ), majd Milán bevárt. Gondoltam majd utolĂ©r ha akar, nekem fontosabb volt a gyakorlás. Hajtottam az időre is, meg hajtottam a Coopert is, hogy mit bĂ­r. Az utolsĂł körben pedig jött egy 57.19-es PB id. Ja meg a győzelem. 2. futam: dacára a győzelemnek, kábĂ© a 4-5. helyről indultam. Gergő valszeg nem figyelt mögöttem, mert már a rajt pillanatában elĂĽtötte a hátsĂł futĂłművemet a hajtűben, beletelt 1-2 körbe mire ezt megszoktam. Aztán belehĂşztam Ă©s felĂ©rtem az Ă©lbolyra. Izgalmas csaták voltak, általában akkor tudtam előzni, mikor hibáztak előttem. De a nagy egyenesben gyorsultam Ferrarival, majd fĂ©keztem ki, illetve Hondát is sikerĂĽlt előznöm a kis Cooperemmel.

Soós Gábor
Hasznos előfutamok voltak ezek, jĂł csatákkal, sok tanulsággal, izgalmas jelenetekkel. NĂ©ha szűknek bizonyult a pálya, mondjuk amikor nĂ©gyen is mehettĂĽnk volna egymás mellett, de csak kettőnek volt hely. A brabham jĂłl bĂ­rta a gyűrődĂ©st, Ă©n sem hibáztam nagyot, kĂ©t dobogĂłs helyezĂ©s, csak a Convar-al törtĂ©nt incidenst sajnálom, bajnokin jobban kell majd figyelnem, főleg utolsĂł rajthelyről.

Posta János
Tanulságos kis versenyek voltak ezek. Az első egĂ©sz jől alakult a rács vĂ©gĂ©ről indulva is. Sajnos kissĂ© tĂşlmelegĂ­tettem az első gumikat, Ă­gy a második helyĂ©rt vĂ©gĂĽl nem csatázhattam. A második versenyt pedig +17 kilĂłval futottam, egyetlen gyermekem mindenkĂ©ppen az ölemben kĂ­vánta kivárni a verseny vĂ©gĂ©t. ElĂ©ggĂ© megnehezĂ­tette a dolgomat, Ă©s amikor fĂ©ktávon a hajtű felĂ© nem sikerĂĽlt elkerĂĽlnöm Milánt, jobbnak láttam inkább kiszállni.

Krajsek Milán
Először is meglepett, hogy ma kedd van... FĂ©lĂłrát mentem a hondával, de nem kötöttĂĽnk barátságot. KiprĂłbáltam a WR setupot, de az valami rossz vicc, kb a guminyomásokat hagytam meg. Az első versenyen 1,5 kör alatt összehoztam 4-5 sec előnyt, ez nem tűnt tĂşl izgalmasnak a hátralĂ©vő 6 körre. Mondom lazĂ­tok, Ă©s kiprĂłbálom mit Ă©r a honda egy cooper ellen. Sajnos Convar kipörgött előttem, Ă©n pedig rettentő amatőr mĂłdon elĂĽtöttem. Aztán a futĂłművel kĂĽzdöttem meg, egĂ©sz a vĂ©gĂ©ig. A második futamon, SoĂłs Gabin akadtam fenn, nem bĂ­rtam a brabhammal egyenesben, csak olyan japános bevetődĂ©ssel sikerĂĽlt legyűrni, sportszerűtlennek Ă©reztem a dolgot, Ă©s inkább visszaengedtem. Zűrzavarosra sikeredett futamok voltak, remĂ©lem a jövő kedd Ă©rtelmesebben sikerĂĽl majd.

Petra Gergely
[Gyula,] Figyeltem Ă©n, figyeltem csak fura volt, mintha laggoltál is volna, Ăşgy el-el tűnögettĂ©l, Ă©n meg hamarabb prĂłbáltam kigyorsĂ­tani, azt hittem elfĂ©rek Ă©s erre megkoccoltalak. ElĂ©g fura volt. Montam is, hogy nehĂ©z elfordĂ­tani ezt a sast. Egy szĂł, mint száz, bocs, az Ă©n hibám volt. KárpĂłtlásul, Ă©n meg kigyullattam. Ekkor volt az első reset, aztán a dombon felfelĂ© a 2. Ă©s mĂ©g tán kĂ©t körön belĂĽl mĂ©g 2ő. VáltĂł nem bĂ­rta. EgyĂ©bkĂ©nt a verseny előtt sikerĂĽlt működĂ©sre bĂ­rni a pĂ©lyát, Ăşhygohy a versenyken tettem meg az első köreimet, Ă©s Ă­gy vĂ©gre lementem 2 perc alá, ami eddig mĂ©g nem sikerĂĽlt. Az biztos, hogy bajnokin Ferkával megyek, az jobban bĂ­rja a gyűrődĂ©st, Ă©s a stĂ­lusomat is. 1Ă©bkĂ©nt grt. mindenkinek, aki vĂ©gigment!

Oláh Gábor
Na, ilyen sz.rul sikerült felkészülési futamaim még nem voltak. Ennél a bajnoki csak jobb lehet...


http://hgplm.gtr-masters.hu/