Versenyzői nyilatkozatok
SoĂłs Gyula
Edzés: egy hét GPL-szünet, és 1 szezon Rouen-szünet után sokra nem vágytam, csak hogy jó tempót találjak. A kezdeti 58-as körök után hamar jött is egy 57 közepe, szóval elégedett voltam. Pláne a 3. rajthellyel. Mondjuk azért volt 2 reset is a kvali alatt.
1. futam: az első körökre tartottuk a rajtorrendet, aztán lehagytam Convart (a hogyan már nem rĂ©mlik ), majd Milán bevárt. Gondoltam majd utolĂ©r ha akar, nekem fontosabb volt a gyakorlás. Hajtottam az időre is, meg hajtottam a Coopert is, hogy mit bĂr. Az utolsĂł körben pedig jött egy 57.19-es PB id. Ja meg a győzelem.
2. futam: dacára a győzelemnek, kábĂ© a 4-5. helyről indultam. Gergő valszeg nem figyelt mögöttem, mert már a rajt pillanatában elĂĽtötte a hátsĂł futĂłművemet a hajtűben, beletelt 1-2 körbe mire ezt megszoktam. Aztán belehĂşztam Ă©s felĂ©rtem az Ă©lbolyra. Izgalmas csaták voltak, általában akkor tudtam előzni, mikor hibáztak előttem. De a nagy egyenesben gyorsultam Ferrarival, majd fĂ©keztem ki, illetve Hondát is sikerĂĽlt előznöm a kis Cooperemmel.
Soós Gábor
Hasznos előfutamok voltak ezek, jĂł csatákkal, sok tanulsággal, izgalmas jelenetekkel. NĂ©ha szűknek bizonyult a pálya, mondjuk amikor nĂ©gyen is mehettĂĽnk volna egymás mellett, de csak kettőnek volt hely. A brabham jĂłl bĂrta a gyűrődĂ©st, Ă©n sem hibáztam nagyot, kĂ©t dobogĂłs helyezĂ©s, csak a Convar-al törtĂ©nt incidenst sajnálom, bajnokin jobban kell majd figyelnem, főleg utolsĂł rajthelyről.
Posta János
Tanulságos kis versenyek voltak ezek. Az első egĂ©sz jől alakult a rács vĂ©gĂ©ről indulva is. Sajnos kissĂ© tĂşlmelegĂtettem az első gumikat, Ăgy a második helyĂ©rt vĂ©gĂĽl nem csatázhattam. A második versenyt pedig +17 kilĂłval futottam, egyetlen gyermekem mindenkĂ©ppen az ölemben kĂvánta kivárni a verseny vĂ©gĂ©t. ElĂ©ggĂ© megnehezĂtette a dolgomat, Ă©s amikor fĂ©ktávon a hajtű felĂ© nem sikerĂĽlt elkerĂĽlnöm Milánt, jobbnak láttam inkább kiszállni.
Krajsek Milán
Először is meglepett, hogy ma kedd van...
Félórát mentem a hondával, de nem kötöttünk barátságot. Kipróbáltam a WR setupot, de az valami rossz vicc, kb a guminyomásokat hagytam meg.
Az első versenyen 1,5 kör alatt összehoztam 4-5 sec előnyt, ez nem tűnt tĂşl izgalmasnak a hátralĂ©vő 6 körre. Mondom lazĂtok, Ă©s kiprĂłbálom mit Ă©r a honda egy cooper ellen. Sajnos Convar kipörgött előttem, Ă©n pedig rettentő amatőr mĂłdon elĂĽtöttem. Aztán a futĂłművel kĂĽzdöttem meg, egĂ©sz a vĂ©gĂ©ig.
A második futamon, SoĂłs Gabin akadtam fenn, nem bĂrtam a brabhammal egyenesben, csak olyan japános bevetődĂ©ssel sikerĂĽlt legyűrni, sportszerűtlennek Ă©reztem a dolgot, Ă©s inkább visszaengedtem.
Zűrzavarosra sikeredett futamok voltak, remĂ©lem a jövő kedd Ă©rtelmesebben sikerĂĽl majd.
Petra Gergely
[Gyula,] Figyeltem Ă©n, figyeltem csak fura volt, mintha laggoltál is volna, Ăşgy el-el tűnögettĂ©l, Ă©n meg hamarabb prĂłbáltam kigyorsĂtani, azt hittem elfĂ©rek Ă©s erre megkoccoltalak. ElĂ©g fura volt. Montam is, hogy nehĂ©z elfordĂtani ezt a sast. Egy szĂł, mint száz, bocs, az Ă©n hibám volt. KárpĂłtlásul, Ă©n meg kigyullattam. Ekkor volt az első reset, aztán a dombon felfelĂ© a 2. Ă©s mĂ©g tán kĂ©t körön belĂĽl mĂ©g 2ő. VáltĂł nem bĂrta.
EgyĂ©bkĂ©nt a verseny előtt sikerĂĽlt működĂ©sre bĂrni a pĂ©lyát, Ăşhygohy a versenyken tettem meg az első köreimet, Ă©s Ăgy vĂ©gre lementem 2 perc alá, ami eddig mĂ©g nem sikerĂĽlt.
Az biztos, hogy bajnokin Ferkával megyek, az jobban bĂrja a gyűrődĂ©st, Ă©s a stĂlusomat is.
1ébként grt. mindenkinek, aki végigment!
Oláh Gábor
Na, ilyen sz.rul sikerült felkészülési futamaim még nem voltak. Ennél a bajnoki csak jobb lehet...