Panchine GP – „Kiss Zoltán emlĂ©kverseny” eredmények

Köztes hetek 1967, Panchine, 2010. 03. 09.


részletes nézet

SoĂłs Gyula bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2010. 03. 09.-n rendezett Panchine-i futamán. A második helyen SoĂłs Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót PorcziĂł LászlĂł szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (30 kör, 200 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 56:08.851s
2. Soós Gábor Brabham BT24 +13.366s
3. Porczió László Lotus 49 +22.003s
4. Szegletes Gábor Cooper T81B +42.901s
5. Oláh Gábor BRM P115 +1:02.915s
6. Csomor Benö Ferrari 312 1 kör
Krajsek Milán Cooper T81B 5 kör
Fejes Gábor Eagle T1G 7 kör
Görömbei Lajos Lotus 49 13 kör
Papdi Tamás Ferrari 312 22 kör
Posta János Lotus 49 25 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:47.545s
2. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:48.053s
3. Posta János Lotus 49 1:48.164s
4. Fejes Gábor Eagle T1G 1:48.432s
5. Krajsek Milán Cooper T81B 1:48.946s
6. Porczió László Lotus 49 1:50.044s
7. Soós Gábor Brabham BT24 1:50.919s
8. Csomor Benö Ferrari 312 1:54.675s
9. Oláh Gábor BRM P115 1:54.727s
10. Papdi Tamás Ferrari 312 1:58.593s
11. Görömbei Lajos Lotus 49 1:58.698s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Eagle T1G 1:48.188s
2. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:48.457s
3. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:48.624s
4. Krajsek Milán Cooper T81B 1:48.650s
5. Posta János Lotus 49 1:49.673s
6. Porczió László Lotus 49 1:49.771s
7. Oláh Gábor BRM P115 1:50.128s
8. Soós Gábor Brabham BT24 1:50.828s
9. Csomor Benö Ferrari 312 1:51.594s
10. Papdi Tamás Ferrari 312 1:54.285s
11. Görömbei Lajos Lotus 49 1:57.429s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Nem mondom, hogy Zolee ilyen emlĂ©kversenyt Ă©rdemel, minden esetre közben Ă©n is sokat nevettem. Főleg magamon. Az első koccomig egĂ©sz tűrhetően mentem, Szeglettel már ekkor megtaláltuk egymást. Aztán Lalival sikerĂĽlt ĂĽtközni, muszáj volt resetelnem, hát mit mondjak nem tett kedvemre az Ăşjabb 106 liter benzin. Innen már jöttek a hibák, de Szeglettel mindig bevártuk egymást - főleg ő engem. Aztán előbb felĂ©rt GabĂł, majd tesĂłm, vĂ©gĂĽl Milán is. EgĂ©sz jĂł volt pár körig az ötösfogat, de gondoltam, hogy nem lesz hosszĂş Ă©letű. Ott a sikánnal szĂ©pen egymásra futottunk, itt már akkorát kapott a futĂłművem, hogy innentől gyakorlatilag az egyenes haladás sem volt triviális, de mentem tovább, legalább 70 liter alá ment az ĂĽza. Itt jött el a dilemma, mert tesĂłm messze elől 12+ sec, SzegletĂ©k pár seccel mögöttem, de gondoltam majd felĂ©rnek, Ă©s jĂł lesz. Nos nem Ă©rtek, Ă­gy egyedĂĽl mentem tesĂłm után. EgĂ©sz könnyen megelőztem az utolsĂł előtti körben, majd elővettem a hĂĽlye szokásomat, mondom futok egy FL-t az uccsĂłban. Hát a T1 mĂ©g tetszett is, azonban a T2-őt elfĂ©keztem. TesĂłmmal hajtottuk egymást a cĂ©lig, az utolsĂł előtti kanyart mĂ©g egymás mellett vettĂĽk , de a cĂ©lba már egyedĂĽl Ă©rtem, hát Ă­gy sikerĂĽlt.

Soós Gábor
Na meg kellett nĂ©znem a repyt, ez hatalmas fun volt. Előzetes köridők alapján álmomban sem gondoltam volna hogy a győzelemĂ©rt fogok harcolni, de Ă­gy utĂłlag nem sok kellett volna hogy behĂşzzam a futamot. EdzĂ©sen megfutottam a kis '50-es körömet, hetedik hely. Rajtnál jĂł ĂĽtemben indultam volna, de aztán szĂ©gyenszemre leejtettem a fordulatszámot, csĂşnyán megtorpantam, galiba szerencsĂ©re nem lett belőle, Papdi Tomi viszont lerajtolt. Innentől tulajdonkĂ©ppen mentem a saját tempĂłmat, közben az Ă©lmenők estek-keltek körĂĽlöttem, Ă­gy egyszercsak az Ă©len voltam. Az ötös fogat nagyon látványos (többek között), videĂłra kĂ­vánkozik. A győzelem az utolsĂł kanyarban dőlt el, nekem mondjuk eszembe se jutna ott előzni, sajna a kijárat szűk lett kĂ©t autĂłnak, Ă­gy bizony repĂĽlĂ©s lett a mozzanat vĂ©ge, prĂłbáltam fĂ©kezni mikor láttam hogy baj lesz, de már kĂ©ső volt. Megkockáztatom eddigi pályafutásom legszĂłrakoztatĂłbb versenye volt.

Szegletes Gábor
IdőmĂ©rőn egy egĂ©sz jĂł kört sikerĂĽlt futni, a rajt is jĂłl sikerĂĽlt, aztán kezdődtek a bevárĂłs játĂ©kok. A Cooper egyenesben SOKKAL lassabb volt, mint bármi más, Eagle-lel mĂ©g szĂ©lárnyĂ©kban is alig tudtam tartani a tempĂłt. Voltak nagyon jĂł jelenetek, sajnos kĂ©tszer is hibáztam nagyot: futam elejĂ©n Gyulát ĂĽtöttem ki, futam vĂ©gĂ©n pedig GabĂłt, Ă­gy lett vĂ©ge az 5-ös fogatnak. Gyulába hátulrĂłl mentem bele egy elnĂ©zett fĂ©ktáv után, GabĂłra pedig ráfutottam az utolsĂł kanyarban : ( Azt hittem elmegyek mögötte/mellette, de az autĂłink sarkai összeakadtak, Ă©s Ăşgy Ă©rzĂ©kelte a GPL, hogy GabĂłt katapultálta a levegőbe. ElnĂ©zĂ©st! Sok nagyon jĂł jelenet volt, talán összevágom majd egy nyers videĂłba, csak nehĂ©z nekikezdeni. Ja Ă©s: látjátok, nem kell ide 66 mod : )

Oláh Gábor
20:45-kor raktam fel a pályát, majd mĂ©g setupkeresĂ©s (nem volt kedvem sokat vacillálni rajta, ali silver volt, aminek edzĂ©sen persze mĂłdosĂ­tani kellett az áttĂ©teleit) is, Ă­gy az edzĂ©sen gurultam ki először a pályára. De Ăşgy pörgött az idő, meg mivel Ăşgyis mĂ©g tanultam a pályát, eleve fulltankkal mentem rajta. Mondjuk nem egy bonyolult vonalvezetĂ©sű, 5 perc után már memorizáltam a kanyarokat (sőt, már voltakĂ©ppen az elejĂ©től kezdve kĂ©pben voltam nagyjábĂłl a pályarajz által). A verseny, többek között a BRM-nek is köszönhetően egy ĂĽbergyenge rajttal indult. Élveztem az első köröket, pedig akkor mĂ©g nagyon lassĂş voltam, a Milán pl. Ăşgy hagyott le mintha álltam volna. Aztán egyszer besokkalt, belerongyoltam egy Lotiba a pálya szĂ©lĂ©n. Ăšgy láttam, addig habozott, nyomjon-e resetet, hát Ă©n egyĂ©rtelműsĂ­tettem a kĂ©rdĂ©st. Ő is reset, Ă©n is reset, ok, ez van, menjĂĽnk tovább. Ezután sajna mĂ©g egy hibám volt, mondjuk ez már nem kicsit bosszantott: a cĂ©lvonalra fordulván tĂşl szĂ©lesre akartam venni az Ă­vet Ă©s elkaptam a szalmát. Na, Benő el is ment tőlem 16 secre. Aztán, ahogy fogyott a benya, meg Ă©n ahogy kezdtem Ă©rezni a pályát, egyre gyorsultam, ami által Benő egyre közelebb volt, amitől meg mĂ©g gyorsultam. Nagyon jĂł ĂĽldözĂ©ses verseny volt, apait-anyait beleadtam, már csak 2 secre voltam, mikor Benő elszĂşrta, Ă­gy sajna a várt ĂĽtközet elmaradt. Innentől nem törtĂ©nt semmi, bekocogtam az 5. helyen. Mivel Ăşgy az utolsĂł 20 kört már hiba nĂ©lkĂĽl le tudtam zavarni a vĂ©gĂ©n 50-51-es időkkel, ezĂ©rt adok magamnak egy pirospontot. A pálya egyĂ©bkĂ©nt nagyon fun (Ă©rtem már, miĂ©rt volt Zolee kedvence), szĂ©p a grafikája is, tĂ©nyleg csak az a kár, hogy fantasy. Ilyeneket kĂ©ne TilkĂ©nek tervezni (na jĂł, azĂ©rt ugratĂł nĂ©lkĂĽl ), nem Abu Dhabikat...

Krajsek Milán
Az edzĂ©sre nem nagyon sikerĂĽlt összerakni a setupot, a verseny előtt mĂ©g javában fabrikáltam. Ennek az lett az eredmĂ©nye, hogy elsőre nem tudtam vezetni az autĂłt. A verseny közepĂ©re belejöttem, felĂ©rtem az elejĂ©re (a többiek biztos kimentek kerĂ©kcserĂ©re)?! Közben 10 perecenkĂ©nt lekapcsolt a monitor (Ăşj vinĂłz ), ami marha szĂłrakoztatĂł volt. Az erőltetett tempĂł miatt tĂşlhevĂĽltek a gumik, ez elsők is meg a hátsĂłk is, ezĂ©rt elĂ©g hamar hibáztam, aztán volt egy gruppen előttem, amibe belekeveredtem. Egy szĂ©p nagy kupacban mentĂĽnk tovább, Ă©n főleg kilinccsel előre. Szeglettel tĂ©ptĂĽk egymást pár körig, ami nagyon durva volt, de t2-ből kifelĂ© megint sötĂ©t lett, sövĂ©nyt fogtam. Shift-r után már semmi esĂ©lyem nem volt Ă©rtelmesen közlekedni, meg az idegeim sem bĂ­rták már tovább a kikĂ©pzĂ©st, kilĂ©ptem inkább. EgĂ©sz vicces verseny volt, pedig az elejĂ©n mĂ©g a pokolba tudtam volna kĂ­vánni...

Görömbei Lajos
ribi nĂ©lkĂĽl nem mertem gyorsan mert nem tudtam hogy ki hol van,plusz mikor belĂ©ptem a versenyre mĂ©g a digi display sem jött be nem Ă©rtem mert más pályán meg simán megy. na mindegy nem tudtam e miatt sem gyakni meg gyorsabban menni sem mert zavart Ă©s állandĂłan ki belĂ©ptem elment az idő. a versenyen meg a harmadik körben az ugratĂłn leszakadt a hátulja a kocsinak Ă©s megállt a motor mĂ©g tovább mentem mert tetszett a tempĂł a lotival de a 17-18 kör környĂ©kĂ©n szĂ©testem mert beakadtam a sövĂ©nybe. utánna meg szenvedtem mĂ©g 2-3 kört Ă©s jobbnak láttam feladni.Kár Ă©rte. Érdekes hogy ha valami megszokott dolog hiányzik hiába tudod hogy meg lehet nĂ©lkĂĽle is oldani, már a tudata annak hogy nem műxik valami szĂ©tesik az ember.

Papdi Tamás
Az első kör jĂł volt. Aztán a T1-et pont annyira fĂ©keztem el, hogy GabĂłt kipöcköljem. Innentől jött a szĂ©tesĂ©s, pl. a boxutcát elválasztĂł falba is sikerĂĽlt beleakadnom. Ha tĂ©tre megy, akkor valĂłszĂ­nűleg többet gyakoroltam volna rá, de Ă­gy is aggaszt, hogy nem igazán sikerĂĽl hibamentesen mennem. Pedig nem gyakorlok kevesebbet, mint ősszel. Na midnegy, Silver remĂ©lem tĂ©nyleg jobb lesz.

Posta János
Rögtön a harmadik körben robbant a Cosworth, holott a másfél óra szabadedzésen a jelét sem mutatta ilyesminek. Aztán meg szétestem, ésatöbbi... Jobb volt kiszállni...


http://hgplm.gtr-masters.hu/