Zandvoort GP eredmények

Köztes hetek 1967, Zandvoort, 2010. 02. 02.


részletes nézet

Posta János (Cooper T81B) nyerte Zandvoort nagydíját. Posta János a 3. helyről rajtolva Fejes Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2010. 02. 02.-i futamán. A dobogó harmadik fokára SoĂłs Gyula állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.



Verseny (14 kör, 59 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Posta János Cooper T81B 20:18.604s
2. Fejes Gábor Cooper T81B +3.075s
3. SoĂłs Gyula Cooper T81B +10.155s
4. Oláh Gábor Cooper T81B +13.587s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 +29.294s
6. Soós Gábor Cooper T81B +38.808s
7. Csomor Benö Lotus 49 +50.275s
8. Porczió László Ferrari 312 +59.636s
Sárai RĂłbert Ferrari 312 7 kör
Petra Gergely Brabham BT24 13 kör
Papdi Tamás Ferrari 312 14 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Sárai Róbert Ferrari 312 1:25.732s
2. Oláh Gábor Cooper T81B 1:25.819s
3. Posta János Cooper T81B 1:26.050s
4. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:26.116s
5. Fejes Gábor Cooper T81B 1:26.713s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:27.100s
7. Porczió László Ferrari 312 1:27.178s
8. Soós Gábor Cooper T81B 1:27.397s
9. Petra Gergely Brabham BT24 1:31.764s
10. Csomor Benö Lotus 49 köridő nélkül
11. Papdi Tamás Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Cooper T81B 1:25.875s
2. Posta János Cooper T81B 1:25.969s
3. Oláh Gábor Cooper T81B 1:26.029s
4. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:26.226s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:26.455s
6. Sárai Róbert Ferrari 312 1:26.509s
7. Porczió László Ferrari 312 1:27.452s
8. Soós Gábor Cooper T81B 1:27.589s
9. Csomor Benö Lotus 49 1:27.599s
10. Petra Gergely Brabham BT24 1:33.792s
Papdi Tamás Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
Nagyon jĂłl sikerĂĽlt az estĂ©m. Ez általában azzal jár, hogy a bajnoki rettenetesen rossz lesz, dehát... SzĂłval, jött a várt idő már az edzĂ©sen is, a versenyeken pedig összejöttek a dolgok. MĂ©g az is jĂłl jött, hogy Ricsi kiĂĽtĂĽtt a második rajt előtt : ) És ismĂ©t bebizonyosodott, hogy borzasztĂł nehĂ©z itt előzni, ha az elől haladĂł nem hibázik. A 45 kör nagyon kemĂ©ny lesz jövő hĂ©ten, de azĂ©rt bizakodĂł vagyok.

Soós Gábor
Nos ez mĂ©g igen szezon eleji forma volt rĂ©szemről, Ăşgyis mondhatnám az eredmĂ©ny erősen közelĂ­t a nullához. Első futamon a t1 előtt rövidebb lett a fĂ©ktávom mint Norbinak, pedig mĂ©g csak nem is gondoltam előzĂ©sre, szĂłval összeakadtunk, bevártam, mezőny vĂ©ge, vagy ketten hibáztak kĂ©sőbb, hatodik hely. Második futamon Norbi revansot vett a korábban őt Ă©rt sĂ©relmekĂ©rt, most ő tarolt le a t1 fĂ©ktávon. Ez mĂ©g nem is okozott akkora riadalmat minthogy a medve meglátta ma az árnyĂ©kát, csakhogy fĂ©l percig nem tudtam visszavergődni arra a nyűves pályára, vĂ©gĂĽl restel sikerĂĽlt. Rögtön eszembe jutott miĂ©rt nem ez a pálya a kedvencem, gyakorlatilag minimális az esĂ©lye hogy csak Ăşgy szĂ©pen visszajöjjön a volánművĂ©sz ha már befejezte a mezőgazdasági munkákat a szántásban. Na mindegy, Convar kerĂĽlt mögĂ©m egyszercsak, 3-4 körön keresztĂĽl nyomás alatt tartott, mĂ­g vĂ©gĂĽl szĂ©gyenszemre elrontottam egy kigyorsĂ­tást. Innentől kezdve a hűsĂ©ges krĂłnikások már csak azt jegyezhettĂ©k fel a nevem mellĂ©, hogy legalább böcsĂĽlettel vĂ©gigkĂĽszködte magát, megint hatodik hely.


http://hgplm.gtr-masters.hu/