NĂĽrburgring GP eredmények

Denny Hulme Kupa, NĂĽrburgring, 2009. 12. 29.


részletes nézet

Vörös Tamás (Brabham BT24) nyerte NĂĽrburgring nagydíját. Vörös Tamás a 2. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Denny Hulme Kupa” 2009. 12. 29.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Szegletes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (5 kör, 114 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 41:25.994s
2. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B +0.968s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +26.960s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:14.170s
5. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:52.087s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +2:16.034s
7. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 +3:44.857s
8. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 +5:10.295s
9. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B +5:26.242s
Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 2 kör
Posta János / S/Power BRM P115 4 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 8:05.535s
2. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 8:15.730s
3. Posta János / S/Power BRM P115 8:22.913s
4. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 8:23.295s
5. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 8:29.855s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 8:31.735s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 8:40.944s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:44.325s
9. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 9:04.274s
10. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B köridő nélkül
11. Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 8:08.559s
2. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 8:10.230s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 8:13.883s
4. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 8:20.214s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 8:20.710s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 8:27.216s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 8:30.731s
8. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 8:43.573s
9. Posta János / S/Power BRM P115 8:54.463s
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 8:58.870s
11. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 9:00.366s
Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Vörös Tamás
JĂł kis verseny volt, nem gondoltam, hogy nĂ©gy hĂłnap kihagyás után Ă­gy fogok menni , hála a GH setupnak a gyakorláson már elsőre jöttek a 8:12-13-mas körök. EdzĂ©sen sikerĂĽlt a második helyet megszerezni, a rajtot jĂłl kaptam el, Szegletet sikerĂĽlt az első kanyarban megelőzni, majd tudtam is tartani az első körben. KissĂ© meglepett hogy nem nagyon akar támadni, pedig kĂ©tszer is hibáztam a kör vĂ©gĂ©n, de sikerĂĽlt visszajönni egyben a pályára, aztán a 2. körben Ăşgy tűnt kezd egy kissĂ© lemaradni, majd a Karussel után el is tűnt, Ă­gy bő 10 másodperces előnyhöz jutottam. Gondoltam itt az alkalom, hogy vĂ©gre nyerjek egy bajnokit, Ăşgyhogy innen már megprĂłbáltam Ăłvatosabban vezetni, hogy a hátralĂ©vő három körben mĂ©g csak vĂ©letlenĂĽl se csĂşsszak ki. Gábor közben megelőzte Szegletet, Ă©s szĂ©pen ledolgozta a 10 mp hátrányt az utolsĂł körre, az egyenes vĂ©gĂ©n pedig már fel is tűnt a tĂĽkörben nem kis meglepetĂ©semre, de vĂ©gĂĽl meglett a győzelem . Grat neki a versenyhez, Szegletnek pedig a bajnoki cĂ­mhez, jĂł dolog volt Ăşjra versenyezni, a következő szezonban megprĂłbálok majd gyakrabban jelen lenni .

Oláh Gábor
Az edzĂ©sen biztos szereztem egypár ősz hajszálat, mert eleve kĂ©sőbb lĂ©ptem be, majd a gyorsköröm vĂ©gefelĂ© leállt a netem, Ă©s nem mĂ©rte. KilĂ©ptem, gĂ©pet ĂşjraindĂ­t, belĂ©ptem, a felvezetőn fejreálltam (nemtom minek erőltettem azt az uleet) Ă©s el ezzel is ment az idő, 10. rajtkocka. Minden mindegy alapon elindultam. Azt gondoltam, hogy páran kiesnek előlem, de Ă­gy is meglepett, hogy 3. voltam a kör vĂ©gĂ©re. Gondoltam, jĂł is lesz ez Ă­gy, tudtam, Szeglet van előttem. Aztán egyszercsak meghallottam a Brm-et, aztán meg is láttam, vĂ©rszemet kaptam, pontosabban gondoltam tapadok rá amennyire lehet. Gabi eldobta egyszer, aztán kĂ©tszer Ă©s akkor elmentem mellette. Arra számĂ­tottam, hamarosan visszaelőz, de aztán nem, Ă©s lassan elmaradt. OkĂ©, akkor 2. hely, Vörös Tomi Ăşgyis 11 seccel előttem 2 körrel a vĂ©ge előtt. MĂ©g mindig inkább visszafelĂ© figyeltem. UccsĂł kör: -9 sec, akkor mondom ennyi, de a kör felĂ©nĂ©l őt is megláttam egyszer Ă©s akkor elgurult a gyĂłgyszer (mellesleg mentem egy pb-t ). Na, szĂłval jĂł kis finish lett no! Ejj, ha belegondolok, milyen jĂł kis meccs lehetett volna kettőnk közt, ha van mĂ©rt köröm... De azt mĂ©g álmomban sem gondoltam volna, hogy a silverbeli 3 piruett után pont itt megyek vĂ©gig hiba nĂ©lkĂĽl (pontosĂ­tok: nagy hiba nĂ©lkĂĽl, egyszer azĂ©rt megjártam a falat ). Pedig ha valahol, akkor itt elnĂ©ztem volna magamnak egy hibát. Brutális ez a pálya, a kihĂ­vások non plus ultra-ja! Hadd gratuláljak Szegletes Gabi bajnoki cĂ­mĂ©hez Ă©s Vörös Tomi győzelmĂ©hez! És minden cĂ©lraĂ©rőnek! És Tomi, azĂ©rt jöhetnĂ©l gyakrabban is. A szezonrĂłl: összessĂ©gĂ©ben nem lehet okom panaszra, az eredeti cĂ©lkitűzĂ©s 1 db dobogĂł volt. De azĂ©rt tavasszal egyszer hagyhatnátok már nyerni is. Csak egyszer

Szegletes Gábor
IdőmĂ©rő edzĂ©s előtt mentem kĂ©t kört egy kb. 10 körös setuppal, majd edzĂ©sen jött egy 8:05 a második mĂ©rt körben. Ezzel teljesen elĂ©gedett vagyok, főleg, hogy ebben a körben is volt talán mĂ©g fal is, de fű az biztos. Az Ă©lmenők bakiztak qualon, vagy pl. Ă©n nem tudom Ricsi miĂ©rt nem jött vĂ©gĂĽl. Pole meglett, vaktyĂşk is talál szemet. Rajtot jĂłl kaptam el, csak a G25 hűanyag szeki váltĂł egysĂ©ge vágott egy 5-et magátĂłl, teljesen összezavarodtam hirtelen, T1-re bőven korán fĂ©keztem, Ă©s Vörös Tomi meg kĂ­mĂ©letlenĂĽl ki is használta, szĂ©p volt! Gondoltam mazsola, követem Ă©s majd amikor hibázik elmegyek egy Raise Arm-mal. Gyorsabb tudtam volna lenni, de ugye a tĂ©t miatt nem akartam igazábĂłl Ă©les szituban előzni. Aztán Tomi a második körben ment egy 8:13-at, ami nagyon jĂł kör, ennyit a mazsolárĂłl. De mire ide eljutottunk, bejött a szokásos bajom, az egyik teknőben kiforogtam. Számomra hihetetlen, hogy gyakorlatilag minden NĂĽrbi bajnokin kiforgok ott. Most gyakorlatilag a beton Ă©s az aszfalt találkozásánál álltam meg, az Ă©lĂ©n keresztben. SzĂłval brutál sok idő elment. Be akartam Tomit hozni, de tĂşlságosan erőltettem, Ă©s bejött ugyan az, ami Janinál, nem gyakoroltam a versenysetuppal Ă©s beĂĽtött az egyik ugratĂł, de Ăşgy, hogy az autĂłt kivezette a fűre, mint valami sĂ­n. Hozzáteszem mĂ©g, hogy a 3 setup, amivel mentem kedd este, 3 fĂ©le váltĂłkiosztást tartalmazott, első körben ez is Ăşjdonság volt nekem. Kicsit szĂ©testem, volt palánk, szintĂ©n egyik kedvenc rĂ©szemen, azt a bizonyos ugratĂłt pedig mĂ©gegyszer benĂ©ztem, egy kör mĂşlva is mĂ©g beĂ©rt. VĂ©gĂĽl a harmadik hely már sima volt, visszavettem a tempĂłbĂłl, de azĂ©rt nem volt unalmas. Mindig meglepődök, mikor Ă­gy kĂ©thetente visszaĂĽlök, hogy mennyire jĂł Ă©s Ă©lvezetes a GPL. Köszönöm a futamokat mindenkinek, nagyszerű, hogy vannak, akik a kedd estĂ©iken hajlandĂłak elviselni a GPL-t valamelyik kevĂ©sbĂ© sĂşlyos szimulátor helyett, netán mĂ©g a munkájukkal is hozzájárulnak ahhoz, hogy vesenyezhessĂĽnk. Convarnak pedik kĂĽlön köszönet, hogy szorossá tette a bajnokság vĂ©gjátĂ©kát! A Shift+R kĂĽlöndĂ­jrĂłl lemondok a pontversenyben következő versenyző, Gyula javára. A következő bajnokságban valĂłszĂ­nűleg nem veszek rĂ©szt teljes erővel, hasonlĂłan az utĂłbbi futamokhoz, inkább csak kedd estĂ©nkĂ©nt ĂĽlök majd le, megprĂłbálom a dolgot a fun, Ă©s nem a edzĂ©s/munka oldalárĂłl megközelĂ­teni. Azt hiszem ez Ă­gy nem lesz már a rĂ©gi, dehát nem változtathatok nick-et. További jĂł versenyzĂ©st, további jĂł versenyeket! 22-esben találkozunk!

Majer Tamás
Erről a futamrĂłl nem tudok sokat Ă­rni. Futam előtt mĂ©g volt egy hajszálnyi esĂ©lyem a bajnoki dobogĂłra, persze ehhez Norbinak nagyon gyengĂ©n kellett volna szerepelnie. Ő viszont már az elejĂ©n elhĂşzott, Ă©n pedig sokat hibáztam, Ă­gy maradt a bajnoki 4. helyezĂ©s, ami mĂ©g Ă­gy is felĂĽlmĂşlta a várakozásaimat. Én is gratulálok minden rĂ©sztvevőnek. Gabinak az n+1-edik bajnoki cĂ­mĂ©rt, az Ăşjoncoknak pedig a szĂ©p eredmĂ©nyekĂ©rt.

Papdi Tamás
TĂşl vagyok rajta, ez a lĂ©nyeg Igaz sok közöm nem votl a versenyhez, de körbegurultam ötször. Votl minden, shift+r, motorbumm, pörgĂ©s, hiába, a Nordschleife az a Nordschleife, meg kell vele kĂĽzdeni. A szezon jĂł volt, a vĂ©gĂ©re azĂ©rt sikerĂĽlt valamicskĂ©t fejlődnöm is. Grat Szegletnek, grat convarnak, grat mindenkinek

Krajsek Milán
Az edzĂ©s ideje alatt nem sikerĂĽlt hibátlan közeli kört menni. A setupom sajnos Ăşgy sikerĂĽlt, hogy megtankolt állapotban autĂł finoman beverte az orrát a betonba (ki kellett volna legalább 1x prĂłbálni...). Az első körben kitĂ©pte a kormányt a kezemből, amikor lejtőn kellett fĂ©kezni. UtolsĂł körĂĽli helyen tudtam visszamászni a pályára. Többször bajba kerĂĽltem, hol az autĂł miatt, hol ezerrel pörgő ferrarikat kellett kerĂĽlgetni. a 2. körben kezdtem megszokni, hogy markolni kell a kormányt, a 3.-ban már egĂ©sz jĂłl ment. Janit sikerĂĽlt letudni közben, a benzin szĂ©pen fogyott, Ă©s a gĂ©p kezdett normálisan ĂĽzemelni. A 4. kört kezdtem volna kb. 20sec hátránnyal, amikor a cĂ©lvonal után pár mĂ©terrel felrobbantottam a motort. ValĂłszĂ­nűleg nem a vĂ©letlen műve volt... A maradĂ©k kĂ©t körben a tv-n követtem a kĂ©t Ă©llovas kĂĽzdelmĂ©t Ă©s nagyon jĂł volt a műsor! Gratulálok esősorban Tominak az első bajnoki győzelemhez, Gabinak a szĂ©p kĂĽzdelemhez a vĂ©gĂ©ig, vĂ©gĂĽl pedig Szegletnek, a már nem is számoljuk hányadik bajnoki cĂ­mhez!

Posta János
Noshát, noshát... Az időmĂ©rő teljesen rendben volt (bár a pb meg a benchmark megint Ă©rintetlen maradt), aztán versenyen már bizony megĂ©reztem a (telitankos) gyakorlások hiányát: az első körben a RĂłkalyuknál beĂĽtött az alja, rögtön volt egy kis szĂĽnet, aztán a második körben a cikcakkban is volt egy pöri-fori, majd a második kör vĂ©gĂ©n a TiergartennĂ©l simán kikresseltem... SzĂłval ennyi.


http://hgplm.gtr-masters.hu/