Versenyzői nyilatkozatok
SoĂłs Gyula
Na jó volt ez a 2 futam felkészülésnek!
EdzĂ©s: sajna 8 felett maradtam, mert nem volt egy igazán tiszta köröm sem, vagy forgalom volt, vagy hibáztam. De nem is volt lĂ©nyeges, mert RicsiĂ©ket el nem Ă©rhettem, a 3. hely Ăgy simának tűnt.
1. futam: a rajt sima volt, a T1 is, bár mögöttem több Ferrari is tobzódott.
Aztán a T2-ben RicsiĂ©k koccantak, elöl találtam magam. Most nem gondoltam arra, hogy bevárjak valakit, csak gyakorolni akartam. ĂŤgy aztán jöttek az egyre jobb szektorok, Ă©s pont az utolsĂł körben össze is álltak egy körrĂ©, Ăgy az addigi 57.8-as PB-m hirtelen 57.3-ra javĂtottam.
2. futam: volt egy kis gond a VROC-ban, nem jött be a chat, Ăgy vakon lĂ©ptem fel a szerverre, de megoldottuk a rajt előtti átrendeződĂ©st. Az első kör izgis volt, előttem Ricsi az egyik BRM-ben, mögöttem Szeglet a másikban, a saját kocsimbĂłl semmit nem hallottam!
Valamint mĂ©g az első körben annyi repkedő kocsit láttam, hogy nem győztem kerĂĽlgetni őket, gyakorlatilag az utolsĂł helyekről egyből 4. voltam a kör vĂ©gĂ©n.
Gabót kergettem távolról, gondoltam jól elleszünk, de aztán lecsúsztam a T1-ben, Szeglet elment, maradt a 3. hely. Hasznos volt ez a 18 kör na. És ahogy láttam, nem csak nekem.
Oláh Gábor
Szeglet, Ă©n nem tudom, mĂ©g nem láttam a repit. PrĂłbáltam a lehető legszĂ©lesebb Ăvet választani, de csak-csak elefántpuszi lett belőle. Semmi baj, erre valĂł a felkĂ©szĂĽlĂ©si verseny, hogy “kiismerjĂĽk“ egymást nameg hogy hol mi fĂ©r bele. Ez Ăşgylátszik nem fĂ©rt bele, Ă©nmeg talán megint tĂşl agresszĂv voltam, de mondom no para, bajnokin Ăşgyis elvettem volna, mert tudtam hogy már veszett fejsze nyele volt az ott ellened. Mint ahogy az uccsĂł kör uccsĂł kanyarjában is elfordultam volna jĂłfiĂş mĂłdjára, mert Portiont egy Lotusba ĂĽlve megintcsak halott ĂĽgy volt a rajtvonalig legyorsulni...szĂ©p crash lett belőle, haha.
Annyiban mondjuk bántam a dolgot ellened, hogy kĂváncsi lettem volna Gyulát tudtam volna-e tartani, mert addig sikerĂĽlt nem leszakadni tőle. Ăšgy hiányoztál amikor megĂ©rkeztĂ©l mögĂ©m, mint lĂ©ggömbárusnak a nyĂleső, mert ellenetek kevĂ©s vagyok, mint erdőtűzhöz a vĂzipisztoly. Lassan szabályos BRM fĂłbiám lesz, mert az első futamon is ahogy meghallottam Ricsit mögöttem, egyből kimentem lányos zavaromban a fűre.
Amúgy ami még rémlik a futamokból:
1. futam: szándĂ©kosan nem mentem időmĂ©rőt, hogy szokjam a jövő heti szitut. JĂł rajt, aztán gyönyörű “kicsi a rakás“ volt a T2-ben, sikeresen kikerĂĽlgetve mindenki, aztán egy Ferka megperdĂĽlt a hajtűben, Ă©nmeg annyira nem akartam nekimenni, hogy Ă©n is megforogtam. Innentől stabil versenykörök következtek, profitálva mások hibájábĂłl (más taktikára nem is alkalmas a Coopi ). Sándor Tibit kergettem a verseny közepe táján de abbĂłl nem lett action. A vĂ©geredmĂ©nnyel kedden is megelĂ©gednĂ©k (), bár ez hiĂş ábránd, gondolom addig mĂ©g sokan fejlődnek majd. Ja Ă©s a vĂ©gĂ©n találtam egy 57,7-et, most sem Ă©rtem de ki fogom elemezni.
2. futam: azĂ©rt az mekkora volt, amikor a 2. körben Ăşgy abszolváltam a hajtűt, hogy a kanyar előtt biztos ami biztos csináltam egy ringlispĂlt. Itt kicsit kĂ©sőbb is több volt a hiba, 2szer is bálát fogtam abban a bizonyos hátsĂł Ă©les balosban. Szeglettel törtĂ©nt randevĂş után Portiont kaptam meg játszĂłpajtásnak, de a hátsĂł egyenesben hozzá kĂ©pest mintha álltam volna. AzĂ©rt nem adtam fel, hajtottam, vĂ©gĂĽl jött az ominĂłzus utolsĂł kanyar...
Papdi Tamás
Jó volt a tegnapi gyakorlás
IdőmĂ©rő: annyira figyeltem először a pribit, hogy ki jön, hogy egyenesen belehajtottam a szalmabálába Utána nem sikerĂĽlt mennem egy tiszta kört se, de nem számĂtott sokat.
1. verseny: a rajt pillanatát jĂłl kaptam el, aztán majdnem keresztbeálltam. Ennek köszönhetően az első bulibĂłl kimaradtam, a másodikban pedig vĂ©letlen eltaláltam egy BRM-et, elnĂ©zĂ©st Ă©rte. Utána a nagy egyenes vĂ©gĂ©n 3-bĂłl háromszor pördĂĽltem meg, majd a negyedik körben a T3-ban elkaszáltam egy, a pályára mjd' keresztbe visszatĂ©rő Ferrarit. Aztán már viszonylag stabilan mentem, Sziszkával harcoltam egy kicsit, azt Ă©lveztem A vĂ©gĂ©n pedig a cĂ©legyenesben lenyomtan egy, a pályán lassan bandukolĂł Ferrarit, meg láttam egy másikat, ami kiállt a boxokhoz, Sziszka, szerintem akkor lettĂ©l utolsĂł
2. verseny: Viszonylag hiba nélkül hoztam egy szép ötödik helyet
Szegletes Gábor
EdzĂ©sen hamar jött a jĂł kör, majdnem mĂ©g Ricsit is megelőztem, de vĂ©gĂĽl azĂ©rt nem.
Első futam: RicsinĂ©l jobban jöttem el, de ő már a cĂ©legyenesben eltűnt egy pillanatra. Aztán T1 jobban jött ki nekem, mivel Ă©n kezdhettem rendes Ăvről, a T2-ben már Ă©n voltam kĂvĂĽl. Aztán RicsinĂ©l bejött mĂ©gegy lag, amit nem volt esĂ©ly kivĂ©deni, fának mentem az árokban, leesett egy kerekem is talán.
Második futam: tökutolsĂł helyről indultam, viszont mintha ott hátul lett volna egy kis gond az átrendeződĂ©ssel. Ricsi nem nagyon ment előre, mintha Convar Ă©s Gyula várták volna be (?). Na mindegy, Ă©n mindenkĂ©ppen utolsĂł voltam. Miki elengedett a hajtű után egyből. Aztán a nyĂşjtott jobbos felĂ© mentem Gyula szĂ©lárnyĂ©kában, amikor láttam egy robbanást, repĂĽlt a Lotus (Portion) meg Ricsi BRM-je, na mondom ez ismĂ©tlĂ©s volt Snetter-ről... Gyula is Ă©s Ă©n is kĂĽzdve tudtuk összeszedni a kocsit, Ă©n azonban jĂłval gyorsabb voltam, több időm volt reagálni a balesetre. Gyula a bal kerekekkel lesodrĂłdott a jobbos Ăv vĂ©gĂ©n, Ă©s kĂ©nytelen volt rálassĂtani, Ă©n meg jöttem lendĂĽlettel, hirtelen nem tudtam mi van, be kellett rántsam keresztbe. Nem tudom, hogy a BH leĂ©rt-e a fűre, de menthetetlenĂĽl pörögtem, mĂ©g egy állĂł Ferrarit is eltaláltam. FutĂłmű itt kapta a másodikat, amit Ă©rdemes feljegyezni. És hogy az elsőt hol? Felvezető kör, szĂ©lesebben akartam kezdeni a hajtűt egy jobb kigyorsĂtásĂ©rt, de mĂ©g voltam vagy fĂ©l mĂ©terre a gumiktĂłl, amikor bevert a BH-ba egyet... Tisztelt Papy, karácsonyra kĂ©rĂĽnk egy patch-et... A kocsi nem volt az igazi, de azĂ©rt jöttem fel az emberekre, a győzelem remĂ©nye nĂ©lkĂĽl. Norbit a hajtűben tettem ki teljesen ártalmatlan szituáciĂłban, ezĂşton is elnĂ©zĂ©st kĂ©rek. BenĂ©ztem fĂ©ktávon, Ă©s mellette-mögötte akartam kanyarodni, bent is tudtam tartani, Ă©s ő is kint, de a kocsink közti táv kevĂ©s volt Ăgy is, mert bejött egy aprĂłbb lag, Ă©s már ki is pöccintettem. : S Convarral volt mĂ©g egy ĂĽgy, az utolsĂł kanyart nagyon szĂ©pen megcsináltuk egymás mellett, vĂ©gig a cĂ©legyenesben egymás mellett (BRM az egyenesben nem eszi meg a Coopert reggelire?), vĂ©gig integetĂ©s, aztán T2-ben repĂĽl a repĂĽl a... Én nem, mert Ă©n voltam belĂĽl. Nem tudom, ő is szűken ment, Ă©n is nem pont a padka mellett, inkább Ă©n hibám volt azt hiszem, vagy versenybaleset. Aztán Gyulát előztem pár körrel kĂ©sőbb a T2-ben, jĂł messziről bevetődve, Ă©s csak azt hallottam, hogy elveszi Ă©s megy az árokba. MegkönnyebbĂĽlĂ©ssel olvasom, hogy nem Ă©n löktem ki, ebben nem voltam biztos.
Egy szó mint száz, sok baleset volt, én is sokban benne voltam, kellenek az ilyen futamok, még ha nem is a szépség miatt emlegeti az ember. Tanulni kell.