Rouen GP eredmények

Köztes hetek 1967, Rouen, 2009. 10. 06.


részletes nézet

A 2009. 10. 06.-n rendezett Rouen-i viadal győztese SoĂłs Gyula lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (9 kör, 59 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Cooper T81B 17:53.971s
2. Kis Richard BRM P115 +19.264s
3. Oláh Gábor Cooper T81B +22.824s
4. Porczió László Lotus 49 +46.687s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 +47.344s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 +51.214s
7. Sándor Tibor Ferrari 312 +57.229s
8. Csomor Benö Ferrari 312 +1:27.076s
9. Papdi Tamás Ferrari 312 +1:52.121s
10. Sárai Róbert Brabham BT24 +1:52.683s
11. Szabó Szilárd Ferrari 312 +1:54.161s
Kovács MiklĂłs Ferrari 312 1 kör
SoĂłs Gábor Ferrari 312 7 kör
Szegletes Gábor BRM P115 9 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:55.547s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:55.648s
3. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:58.494s
4. Sárai Róbert Brabham BT24 1:59.272s
5. Sándor Tibor Ferrari 312 1:59.283s
6. Fejes Gábor Brabham BT24 1:59.439s
7. Soós Gábor Ferrari 312 1:59.523s
8. Porczió László Lotus 49 1:59.606s
9. Szabó Szilárd Ferrari 312 2:00.841s
10. Szeredi Norbert Ferrari 312 2:02.980s
11. Papdi Tamás Ferrari 312 2:14.563s
12. Kovács Miklós Ferrari 312 2:47.568s
13. Csomor Benö Ferrari 312 köridő nélkül
14. Oláh Gábor Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:56.974s
2. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:57.380s
3. Oláh Gábor Cooper T81B 1:57.768s
4. Sárai Róbert Brabham BT24 1:58.118s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 1:58.835s
6. Porczió László Lotus 49 1:59.512s
7. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:59.569s
8. Sándor Tibor Ferrari 312 2:01.265s
9. Csomor Benö Ferrari 312 2:02.092s
10. Papdi Tamás Ferrari 312 2:03.157s
11. Szabó Szilárd Ferrari 312 2:03.233s
12. Soós Gábor Ferrari 312 2:03.632s
13. Kovács Miklós Ferrari 312 2:09.809s
Szegletes Gábor BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Na jĂł volt ez a 2 futam felkĂ©szĂĽlĂ©snek! EdzĂ©s: sajna 8 felett maradtam, mert nem volt egy igazán tiszta köröm sem, vagy forgalom volt, vagy hibáztam. De nem is volt lĂ©nyeges, mert RicsiĂ©ket el nem Ă©rhettem, a 3. hely Ă­gy simának tűnt. 1. futam: a rajt sima volt, a T1 is, bár mögöttem több Ferrari is tobzĂłdott. Aztán a T2-ben RicsiĂ©k koccantak, elöl találtam magam. Most nem gondoltam arra, hogy bevárjak valakit, csak gyakorolni akartam. ĂŤgy aztán jöttek az egyre jobb szektorok, Ă©s pont az utolsĂł körben össze is álltak egy körrĂ©, Ă­gy az addigi 57.8-as PB-m hirtelen 57.3-ra javĂ­tottam. 2. futam: volt egy kis gond a VROC-ban, nem jött be a chat, Ă­gy vakon lĂ©ptem fel a szerverre, de megoldottuk a rajt előtti átrendeződĂ©st. Az első kör izgis volt, előttem Ricsi az egyik BRM-ben, mögöttem Szeglet a másikban, a saját kocsimbĂłl semmit nem hallottam! Valamint mĂ©g az első körben annyi repkedő kocsit láttam, hogy nem győztem kerĂĽlgetni őket, gyakorlatilag az utolsĂł helyekről egyből 4. voltam a kör vĂ©gĂ©n. GabĂłt kergettem távolrĂłl, gondoltam jĂłl elleszĂĽnk, de aztán lecsĂşsztam a T1-ben, Szeglet elment, maradt a 3. hely. Hasznos volt ez a 18 kör na. És ahogy láttam, nem csak nekem.

Oláh Gábor
Szeglet, Ă©n nem tudom, mĂ©g nem láttam a repit. PrĂłbáltam a lehető legszĂ©lesebb Ă­vet választani, de csak-csak elefántpuszi lett belőle. Semmi baj, erre valĂł a felkĂ©szĂĽlĂ©si verseny, hogy “kiismerjĂĽk“ egymást nameg hogy hol mi fĂ©r bele. Ez Ăşgylátszik nem fĂ©rt bele, Ă©nmeg talán megint tĂşl agresszĂ­v voltam, de mondom no para, bajnokin Ăşgyis elvettem volna, mert tudtam hogy már veszett fejsze nyele volt az ott ellened. Mint ahogy az uccsĂł kör uccsĂł kanyarjában is elfordultam volna jĂłfiĂş mĂłdjára, mert Portiont egy Lotusba ĂĽlve megintcsak halott ĂĽgy volt a rajtvonalig legyorsulni...szĂ©p crash lett belőle, haha. Annyiban mondjuk bántam a dolgot ellened, hogy kĂ­váncsi lettem volna Gyulát tudtam volna-e tartani, mert addig sikerĂĽlt nem leszakadni tőle. Ăšgy hiányoztál amikor megĂ©rkeztĂ©l mögĂ©m, mint lĂ©ggömbárusnak a nyĂ­leső, mert ellenetek kevĂ©s vagyok, mint erdőtűzhöz a vĂ­zipisztoly. Lassan szabályos BRM fĂłbiám lesz, mert az első futamon is ahogy meghallottam Ricsit mögöttem, egyből kimentem lányos zavaromban a fűre. AmĂşgy ami mĂ©g rĂ©mlik a futamokbĂłl: 1. futam: szándĂ©kosan nem mentem időmĂ©rőt, hogy szokjam a jövő heti szitut. JĂł rajt, aztán gyönyörű “kicsi a rakás“ volt a T2-ben, sikeresen kikerĂĽlgetve mindenki, aztán egy Ferka megperdĂĽlt a hajtűben, Ă©nmeg annyira nem akartam nekimenni, hogy Ă©n is megforogtam. Innentől stabil versenykörök következtek, profitálva mások hibájábĂłl (más taktikára nem is alkalmas a Coopi ). Sándor Tibit kergettem a verseny közepe táján de abbĂłl nem lett action. A vĂ©geredmĂ©nnyel kedden is megelĂ©gednĂ©k (), bár ez hiĂş ábránd, gondolom addig mĂ©g sokan fejlődnek majd. Ja Ă©s a vĂ©gĂ©n találtam egy 57,7-et, most sem Ă©rtem de ki fogom elemezni. 2. futam: azĂ©rt az mekkora volt, amikor a 2. körben Ăşgy abszolváltam a hajtűt, hogy a kanyar előtt biztos ami biztos csináltam egy ringlispĂ­lt. Itt kicsit kĂ©sőbb is több volt a hiba, 2szer is bálát fogtam abban a bizonyos hátsĂł Ă©les balosban. Szeglettel törtĂ©nt randevĂş után Portiont kaptam meg játszĂłpajtásnak, de a hátsĂł egyenesben hozzá kĂ©pest mintha álltam volna. AzĂ©rt nem adtam fel, hajtottam, vĂ©gĂĽl jött az ominĂłzus utolsĂł kanyar...

Papdi Tamás
JĂł volt a tegnapi gyakorlás IdőmĂ©rő: annyira figyeltem először a pribit, hogy ki jön, hogy egyenesen belehajtottam a szalmabálába Utána nem sikerĂĽlt mennem egy tiszta kört se, de nem számĂ­tott sokat. 1. verseny: a rajt pillanatát jĂłl kaptam el, aztán majdnem keresztbeálltam. Ennek köszönhetően az első bulibĂłl kimaradtam, a másodikban pedig vĂ©letlen eltaláltam egy BRM-et, elnĂ©zĂ©st Ă©rte. Utána a nagy egyenes vĂ©gĂ©n 3-bĂłl háromszor pördĂĽltem meg, majd a negyedik körben a T3-ban elkaszáltam egy, a pályára mjd' keresztbe visszatĂ©rő Ferrarit. Aztán már viszonylag stabilan mentem, Sziszkával harcoltam egy kicsit, azt Ă©lveztem A vĂ©gĂ©n pedig a cĂ©legyenesben lenyomtan egy, a pályán lassan bandukolĂł Ferrarit, meg láttam egy másikat, ami kiállt a boxokhoz, Sziszka, szerintem akkor lettĂ©l utolsĂł 2. verseny: Viszonylag hiba nĂ©lkĂĽl hoztam egy szĂ©p ötödik helyet

Szegletes Gábor
EdzĂ©sen hamar jött a jĂł kör, majdnem mĂ©g Ricsit is megelőztem, de vĂ©gĂĽl azĂ©rt nem. Első futam: RicsinĂ©l jobban jöttem el, de ő már a cĂ©legyenesben eltűnt egy pillanatra. Aztán T1 jobban jött ki nekem, mivel Ă©n kezdhettem rendes Ă­vről, a T2-ben már Ă©n voltam kĂ­vĂĽl. Aztán RicsinĂ©l bejött mĂ©gegy lag, amit nem volt esĂ©ly kivĂ©deni, fának mentem az árokban, leesett egy kerekem is talán. Második futam: tökutolsĂł helyről indultam, viszont mintha ott hátul lett volna egy kis gond az átrendeződĂ©ssel. Ricsi nem nagyon ment előre, mintha Convar Ă©s Gyula várták volna be (?). Na mindegy, Ă©n mindenkĂ©ppen utolsĂł voltam. Miki elengedett a hajtű után egyből. Aztán a nyĂşjtott jobbos felĂ© mentem Gyula szĂ©lárnyĂ©kában, amikor láttam egy robbanást, repĂĽlt a Lotus (Portion) meg Ricsi BRM-je, na mondom ez ismĂ©tlĂ©s volt Snetter-ről... Gyula is Ă©s Ă©n is kĂĽzdve tudtuk összeszedni a kocsit, Ă©n azonban jĂłval gyorsabb voltam, több időm volt reagálni a balesetre. Gyula a bal kerekekkel lesodrĂłdott a jobbos Ă­v vĂ©gĂ©n, Ă©s kĂ©nytelen volt rálassĂ­tani, Ă©n meg jöttem lendĂĽlettel, hirtelen nem tudtam mi van, be kellett rántsam keresztbe. Nem tudom, hogy a BH leĂ©rt-e a fűre, de menthetetlenĂĽl pörögtem, mĂ©g egy állĂł Ferrarit is eltaláltam. FutĂłmű itt kapta a másodikat, amit Ă©rdemes feljegyezni. És hogy az elsőt hol? Felvezető kör, szĂ©lesebben akartam kezdeni a hajtűt egy jobb kigyorsĂ­tásĂ©rt, de mĂ©g voltam vagy fĂ©l mĂ©terre a gumiktĂłl, amikor bevert a BH-ba egyet... Tisztelt Papy, karácsonyra kĂ©rĂĽnk egy patch-et... A kocsi nem volt az igazi, de azĂ©rt jöttem fel az emberekre, a győzelem remĂ©nye nĂ©lkĂĽl. Norbit a hajtűben tettem ki teljesen ártalmatlan szituáciĂłban, ezĂşton is elnĂ©zĂ©st kĂ©rek. BenĂ©ztem fĂ©ktávon, Ă©s mellette-mögötte akartam kanyarodni, bent is tudtam tartani, Ă©s ő is kint, de a kocsink közti táv kevĂ©s volt Ă­gy is, mert bejött egy aprĂłbb lag, Ă©s már ki is pöccintettem. : S Convarral volt mĂ©g egy ĂĽgy, az utolsĂł kanyart nagyon szĂ©pen megcsináltuk egymás mellett, vĂ©gig a cĂ©legyenesben egymás mellett (BRM az egyenesben nem eszi meg a Coopert reggelire?), vĂ©gig integetĂ©s, aztán T2-ben repĂĽl a repĂĽl a... Én nem, mert Ă©n voltam belĂĽl. Nem tudom, ő is szűken ment, Ă©n is nem pont a padka mellett, inkább Ă©n hibám volt azt hiszem, vagy versenybaleset. Aztán Gyulát előztem pár körrel kĂ©sőbb a T2-ben, jĂł messziről bevetődve, Ă©s csak azt hallottam, hogy elveszi Ă©s megy az árokba. MegkönnyebbĂĽlĂ©ssel olvasom, hogy nem Ă©n löktem ki, ebben nem voltam biztos. Egy szĂł mint száz, sok baleset volt, Ă©n is sokban benne voltam, kellenek az ilyen futamok, mĂ©g ha nem is a szĂ©psĂ©g miatt emlegeti az ember. Tanulni kell.


http://hgplm.gtr-masters.hu/