Mexikóváros GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Mexikóváros, 2009. 12. 08.


részletes nézet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „Denny Hulme Kupa” sorozat 2009. 12. 08.-n rendezett Mexikóváros-i futamán. A második helyen Krajsek Milán futott be, míg a harmadik pozíciót Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (20 kör, 100 km)


# versenyzõ autó versenyidõ
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 35:54.692s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B +13.720s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +38.992s
4. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B +42.753s
5. Soós Gábor / Ferrari 312 +51.943s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +56.177s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B +1:05.552s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:13.019s
9. Sárai Róbert / SF Brabham BT24 +1:40.529s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1 kör
11. Porczió László / Tireburner Brabham BT24 1 kör
12. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1 kör
13. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1 kör
14. Petra Gergely / JPS Brabham BT24 2 kör
Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 5 kör


Idõmérõ edzés / Rajtrács


# versenyzõ autó köridõ
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:46.075s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:46.305s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:47.420s
4. Soós Gábor / Ferrari 312 1:48.018s
5. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:48.289s
6. Sárai Róbert / SF Brabham BT24 1:48.383s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:48.757s
8. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:49.029s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:49.528s
10. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:49.737s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:49.792s
12. Petra Gergely / JPS Brabham BT24 1:50.544s
13. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:51.467s
14. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:51.955s
15. Porczió László / Tireburner Brabham BT24 köridõ nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyzõ autó köridõ
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:46.518s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:46.945s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:48.135s
4. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:48.922s
5. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:49.007s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:49.020s
7. Soós Gábor / Ferrari 312 1:49.166s
8. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:49.297s
9. Sárai Róbert / SF Brabham BT24 1:49.306s
10. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:49.471s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:49.517s
12. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:50.454s
13. Porczió László / Tireburner Brabham BT24 1:51.201s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:51.646s
15. Petra Gergely / JPS Brabham BT24 1:53.168s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhetõ el

Versenyzõi nyilatkozatok

Krajsek Milán
A versenyen pontosan az történt amit Szeglet írt, se több se kevesebb. Én is 8 körül kezdtem a felkészülést, de nekem volt egy kiinduló setup-om a cooper-hez. Viszont 9-re az ülve elalvás állapotába kerültem. Gyula javaslatára elkövetett frissítő zuhany után, az edzést már új pb.-vel zártam, Ricsit csak a kicsit halvány első szektor mentette meg. T1 bejáraton elengedtem Szegletet, jobb a békesség alapon, mert nálam itt mindig kritikus az első kanyar. Volt két-három küzdős kör, de a coopból mindig rosszkor fogytak el a lovak. Szeglet a saját biztonsága érdekében inkább engedett , kicsit sajnáltam mert amúgy jól szórakoztam. Ricsi 16 másodperces előnnyel már a ködbe veszett előttem, ezért inkább próbáltam egy erős átlagot menni, viszonylag kis kockázatot vállalva, azért 3x még így is levert a víz. Végül, rám nem jellemző módon nem hibáztam végzeteset, és a motorral is kíméletesen bántam. A 2. hellyel maximálisan elégedett vagyok! Gratulációmat küldeném Ricsinek, és mindenkinek aki szereti!

Szegletes Gábor
Én nem készültem semmit, 8 után talán 15 kört, aztán meg a szerveren. Meglepett, hogy nem volt setupom a BRM-re, ez kicsit visszavetette a tervezett programot (de legalább az időjárás kegyes volt hozzánk). Edzésen meglett a cél, Ricsi és Milán után, de főleg Convar előtt. Nem voltam Ricsivel és Milánnal egy súlycsoportban, Milánt lerajtoltam, főleg azért, mert nagyon óvatos és előzékeny volt T1-ben. Aztán pár körig még ment a gentlemen harc, ami ellen semmi kifogásom nem lett volna, ha Convar nem jött volna egyre közelebb hozzánk. Milánt elengedtem, egyértelműen gyorsabb volt, Convar-tól pedig elszakadtam 3-4 secre, a végére 5 is lett. Közben a motort teljesen kímélőbe tettem. 18 liter üzemanyagom maradt a végére. Levezető körben megpróbáltam egy olyan seggel érkezős driftet a hajtűben, majdnem sikerült, de túlforgott a BRM. Grat mindenkinek!

Oláh Gábor
Tegnap is kihoztam a maximumot magamból, több nem volt benne. Főleg nem a 3 superman (az alien már uncsi ) ellen... Az edzésen hoztam a 48,2-met, Soós Gabi 48,0-jára () meg sem próbáltam érdemben válaszolni. A végén inkább elszívtam egy cigit az idegeim védelme érdekében. A rajt jól sikerült, de a T1-be érve így is szoros volt a dolog. Aztán gyorsan kialakult mögöttem egy kis hézag (ami fontos volt, mint ahogy az is, hogy Gabit le kell rajtolni, mert a Ferkák az egyenesben úgyis kenterbe vertek volna ) és csak tartani próbáltam. A 2. kör még így is nagyon “darabos“ volt, de aztán beálltam egy egyenletes versenytempóra ami egy nyugis 4. helyet eredményezett, amivel abszolút elégedett vagyok. Gratulálok Ricsinek a győzelemhez (és neked is Jani még Kanadáért, a múltkor elmaradt, de én szeretek következetes lenni ) és Gergőnek is az első pontjaihoz! És hajrá, Silverstone azért valamivel könnyebb lesz.

Soós Gábor
Kellett már ez a jó eredmény a 2 előző bajnoki nullázás után, valahogy éreztem hogy most jó formában vagyok, főleg a múlt heti remek eredmények után, fekszik nekem ez a pálya, úgyhogy bekerült a kedvencek közé. Viszont ha Glen után leszóltam a Ferrarit mert cserbenhagyott, most kijár neki a dicséret kétszeresen is, a t1-ben ugyanis kétszer is odacsaptam a palánkhoz, amit zokszó nélkül elviselt, és behozott a célba, nem biztos hogy minden autó kibírta volna. Edzésen úgy mentem új Ferrari pb-t, hogy az első 2 szektorban már fél sec hátrányom volt magamhoz képest, aztán sikerült jól hajrázni, de így a pribin bizony már 47,5 -ös kör volt. De bőven elégedett voltam az idővel és a pozícióval is. A futam az nálam más tészta, mivel egy körös, edzés pilóta vagyok tudtam hogy ezt az iramot nem tudom versenyen is tartani, Convar meglepett a rajtnál, t1 szoros lett volna kettőnknek, így végül beengedtem, innentől kezdve Norbi szorongatott néha hátulról, meg magamat ijesztgettem, ha elrontottam a t1-et, de végül csak megláttam a kockás zászlót a remek ötödik helyen.

Posta János
Csöppet sem ideális körülmények között vágtam neki a versenynek. Már az időmérő alatt is nyűgös volt a család (ezúttal inkább MQ), úgyhogy semmi jót nem reméltem. Aztán összejött egy kiváló rajt, amit csak az árnyékolt be, hogy PTominak meg egy szenzációs rajt jött össze, haha. Úgyhogy az első pár kört Tomi mögött görcsöltem végig. Aztán nagy nehezen sikerült megelőznöm, onnan kezdve viszont igyekeztem nem figyelni a hátulról feltörő Gyulát. Egész sokáig sikerült elodáznom a csatát, de végül csak sikerült összehoznia egy hibátlan kigyorsítást az utolsó kanyarból, a célegyenesben pedig szélárnyékot fogott. Nem hagytam persze nyugton, mert tudtam, hogy ha egy kis levegőt kap, akkor simán ott hagy, amilyen formában vagyok/vagyunk. Úgyhogy “beakasztottam a húskampót“. Az állandó nyomásnak meg is lett az eredménye, így az utolsó 4-5 kört már egyedül töltöttem. Előttem-mögöttem mindenki biztonságos távolban, úgyhogy gond nélkül bekocogtam. Hetedik hely. Nem éppen a terv szerint, de a körülményeket figyelembe véve elég tisztességes. Örülök, hogy ismét tisztességes volt a létszám is. Bár még mindig voltak hiányzók. Ricsinek grat az idei első győzelméhez! Gergőnek pedig az első bajnoki futamhoz, illetve az első bajnoki pontokhoz! Jövő héten Silverstone. Jó lesz, jó leszek.

Fejes Gábor
Bar a 8. hely nem feltetlen ezt sugalja, de elegedett vagyok a futamommal. Sajnos az elso par kanyar utan leolvadt a Cooperem motorja (meg idom sem volt szetgyilkolni, ezt most a random generator dobta nekem), igy a mezony vegerol kellett felkapaszkodnom. Enelkul a kis malor nelkul ugy erzem, hogy kuzdeni tudtam volna Janival es Gyulaval.

Papdi Tamás
Még egy futam Shift+R nélkül. Király! Időmérőn szenvedés, míg a gyakorláson már 1:50 alá is benéztem (1:49.7), a 30 perces kvalifikáció alatt csak egy 1:51.4 jött össze. Annyira mondjuk nem izgatott a dolog, inkább a rajtot vártam... ...ami remekül sikerült 13. helyről a 7.-re ugrottam fel, és ezt magamhoz képest sokáig tartottam Aztán persze kijött a rutintalanság (meg a tempóbeli különbség), szépen lassan elelőzgettek. Volt egy durva megcsúszásom a T1-ben, kész csoda, hogy nem pörögtem meg. Aztán Lacit tartottam viszonylag sokáig, de végül a 13. körben ő is elelőzött. Ennek örömére azonnal kicsúsztam a pályáról. Megpróbáltam visszajönni, de beleakadtam egy bokorba (ezek a fárnya tereptárgyak, Kanadában a korlát, itt a bokor...) Benő feljött rám, de aztán ő is ronthatott, mert újra lemaradt, így szépen bekocogtam az igen előkelő 12. helyen Örülök, hogy a célként kitűzött lassan-de-biztosanból már nem csak a lassan megy, hanem a biztosan is szépen alakul


http://hgplm.gtr-masters.hu/