Watkins Glen GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Watkins Glen, 2009. 11. 10.


részletes nézet

A 2009. 11. 10.-n rendezett Watkins Glen-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „Denny Hulme Kupa” versenyén a második helyet Oláh Gábor, a harmadikat Szeredi Norbert szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (33 kör, 122 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 36:32.771s
2. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B +0.796s
3. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +4.894s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +5.298s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +8.292s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +33.028s
7. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 +53.633s
8. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1 kör
9. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1 kör
10. SoĂłs Gyula / ZORRO BRM P115 1 kör
SoĂłs Gábor / Ferrari 312 7 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 9 kör
Sárai RĂłbert / SF Ferrari 312 18 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 19 kör
SzabĂł Szilárd / RRR Lotus 49 20 kör
Posta János / S/Power Cooper T81B 31 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:04.435s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.622s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:05.165s
4. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:05.520s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:05.553s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.658s
7. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:05.659s
8. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:05.780s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.826s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.978s
11. SoĂłs Gyula / ZORRO BRM P115 1:06.049s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:06.245s
13. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:06.285s
14. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:06.559s
15. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül
16. SoĂłs Gábor / Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:05.087s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:05.167s
3. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.559s
4. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:05.604s
5. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.748s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:05.845s
7. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:05.902s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.903s
9. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:05.935s
10. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:06.210s
11. Soós Gábor / Ferrari 312 1:06.214s
12. SoĂłs Gyula / ZORRO BRM P115 1:06.495s
13. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:06.635s
14. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:06.761s
15. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:07.209s
16. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:08.097s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Nulla gyakorlás, szerveren 20:00-tĂłl mentem, 21. körben jött a 04,52, aztán mĂ©g mentem kb. 5 kört a verseny setupommal, Ă©s már fel is voltam kĂ©szĂĽlve. EdzĂ©sen semmi para, Ă©reztem, hogy meglehet a jĂł kör, meg is lett a ,43, ami szerintem ennyi gyakorlásbĂłl marha jĂł kör . Rajtot gyakoroltam, a setupom teljesen jĂł volt, szĂłval Ăşgy gondoltam akár egy jĂł Ă©s szĂ­nvonalas harc is lehet ebből Ricsivel. EgĂ©sz jĂłl is mentĂĽnk, kb. fĂ©ltávig. Sok szoros jĂł jelenet volt, előzĂ©snĂ©l, helyezkedĂ©snĂ©l Ricsi többet engedett, Ă©n kevesebbet. Kb. az 5. körben lehetett, amikor az Esses-ben megcsĂ­ptem ugye jobb oldalon a bálákat, de mĂ©g akkor is sikerĂĽlt abban a körben visszavenni az első helyet. Aztán fĂ©ltávnál (azt hiszem pont a 17. körben) Ricsi megint elĂ©m kerĂĽlt, Ă©n pedig az utolsĂł kanyarnál tĂşl kĂ©sőn fĂ©keztem, Ă©s kiĂĽtöttem. Nem sokat tartĂłzkodtam a helyszĂ­nen, pár mp tĂ©továzás után már nyomtam neki. Ricsi Convar mögĂ© esett vissza, Ă©n meg el akartam kerĂĽlni a hármas csatát. Megvártam amĂ­g Ricsi megelőzi Convart, Ă©s kiautĂłz egy kicsi előnyt. Ez nĂ©hány körbe beletellett, aztán visszaengedtem Ricsit, akit utána támadtam egyből. A verseny közöttĂĽnk a következő Loop-ban fejeződött be, nem tudom, hogy lag vagy mi miatt, de Ricsi meglátogatta a nem tĂşl hatalmas bukĂłteret, Ă©s kilĂ©pett. A kilökĂ©s fĂ©ltávnál teljes mĂ©rtĂ©kben az Ă©n saram, ezĂ©rt Ricsitől elnĂ©zĂ©st kĂ©rek Ă©s várom a bĂĽntetĂ©st : (. Megint lagosnak láttam Ricsit, de az Ă©n csĂ­kom is megint fentebb volt, mint kellene, majd a szerver repit Ă©rdemes lesz megnĂ©znem, de szerintem most mindeketten ludasok voltunk.

Oláh Gábor
Tudom, már talán unalmasnak hangzik, de attĂłl mĂ©g igaz, hogy ismĂ©t felĂĽlmĂşltam az előzetes várakozásaimat. Ugyanis eleve vasárnap mentem először 6 alá, Ă©s ismĂ©t az uccsĂł 24 Ăłra hozta a kulcsfontosságĂş tizedeket. VĂ©gig hezitáltam a setupok között, csak kedden 20,00-kor tettem le vĂ©glegesen a voksomat a GH mellett, termĂ©szetesen lightosĂ­tott difivel. Aztán az edzĂ©sen miután kibrusztoltam az 5,5-öt (naná hogy pb, mostmár biztos hogy versenydrukk), nem is erőltettem tovább. Mondjuk ezzel hogy ment Huttu 4,9-et...tudhat egy kissĂ© a srác az biztos! KivĂ©telesen jĂł rajttal indultam, majd meglepő mĂłdon tartottam is a hĂ©zagot Milánnal szemben. Az eleje mondanom sem kell egy kicsit se izgatott, szĂ©pen, egyenletesen rĂłttam a köreimet. Aztán kicsivel kĂ©sőbb már Szeredi Norbi volt mögöttem Ăşgy 3 mp-cel, ami egy darabig nem is csökkent aztán viszont igen! Plusz izgalmi faktornak Ricsi mögĂ©m jött vissza a pályára, aminek inkább nem örĂĽltem, mint igen. Tudtam, hogy semmi esĂ©lyem, prĂłbáltam a legkevesebb idővesztĂ©ssel tĂşllenni a megelőzĂ©semen, de persze a vĂ©gĂ©re Norbi Ă­gy is utolĂ©rt. És Ă­gy elkezdődött a mĂłka. Sokkal gyorsabb volt (itt jut eszembe, Ă©rdekessĂ©g: Ă©n csak a 9. leggyorsabb kört mentem a futam alatt!!!), de körökön keresztĂĽl ott “toporzĂ©kolt“ mogöttem, gondolom nem akarta elkapkodni. Igaz, most jĂłl bĂ­rtam a nyomást, nagyon figyeltem a kigyorsokra, de azĂ©rt rendszeresen szĂ©lárnyĂ©kba Ă©rt az egyenesek vĂ©gĂ©re, izgi volt. Azt egyĂ©bkĂ©nt már verseny előtt megfogadtam, hogy ha előzni akarnak, mindenkĂ©ppen inkább maradok az ideális Ă­ven (vĂ©gig a felkĂ©szĂĽlĂ©sben nagyon bizonytalan voltam, ha letĂ©rtem az ideális Ă­vről). Ha a másik bebĂşjik, hát hajrá, csinálja meg. Na, egyszer el is szánta magát, de tĂşlvállalta a Big Bendet, Ă­gy maradtam a 2. helyen, egĂ©szen a verseny vĂ©gĂ©ig. Ez megint egy olyan verseny volt, ahol kihoztam magambĂłl a maximumot, szal egy rossz szavam nem lehet.

Babinszki Gábor
A rajtom jĂł volt, viszont sikerĂĽlt a Loop-ban elszállnom az első körben, reset majd utolsĂł hely. BĂĽszke vagyok magamra... Utána szĂ©p lassan dolgoztam le a hátrányom, volt egy - kĂ©t előzĂ©sem, Ă©s a kiesők jĂłvoltábĂłl kerĂĽltem egyre feljebb. A 6. helyezĂ©ssel elĂ©gedett vagyok, de Ă­gy utĂłlag kár az első körös bĂ©názásomĂ©rt.

Papdi Tamás
EdzĂ©sről nincs mit mondani, UR miatt átmoziztam, nagy jelentőssĂ©ge nem volt Versenyre majdnem rossz setuppal mentem ki, mert a Ferrari csak 20 körre volt megtankolva, lĂłhalálában hĂşztam fel 38 környire. A vĂ©gĂ©n Ă­gy is alig maradt benne benya Rajtnál kikerĂĽltem az előlem indulĂł kĂ©t Lotit, majd az Essesben mĂ©g egy Ferrari mellett elmendtem. Aztán a Big Bendben kissĂ© keresztbeálltam, de nem pörögtem meg. És ez volt az első Ă©s utolsĂł nagyobb hibám, tehát sikerĂĽlt hiba (Ă©s shift+r) nĂ©lkĂĽl vĂ©gigmennem Ennek nagyon örĂĽltem, hát mĂ©g annak, hogy Ă­gy vĂ©gre nem lettem utolsĂł, Benő ugyan majdnem elelőzött, de hibázott a Loopban, Gyula pedig a rokkanttankkal szintĂ©n mögĂ©m kerĂĽlt a vĂ©gĂ©re. JĂł verseny volt

SoĂłs Gyula
ElĂ©g megviselt állapotban ĂĽltem le ma játszani, nem is jött edzĂ©sen a 06 alatti idő, de vĂ©gĂĽlis BrĂĽmivel a 10. rajthely reális. Azt hiszem 1. kör vĂ©gĂ©n maradtam ezen a helyen, előzni nyilván nem tudtam, elöl elkezdtek kiesni. Soká tartottam a 6. helyet, tesĂłm szĂ©pen gyilkolt, mikor bejött a Loopnál direkt hamar fĂ©keztem, mondom hadd menjen, ugyanis miĂłta ĂĽldözött 2 fokot melegedett a BRM, pedig már előtte is 108 fok volt, szĂłval fĂ©ltettem. De sajnos elrontotta. Láttam nagy az előnyöm, sima a 6. hely, visszahűtöttem a motort. Utána meg tesĂłm kilĂ©pett, pont a Loop fĂ©ktávon voltam, nĂ©zek fel ki az, hát of course elb*sztam! Vissza tudtam jönni, de teljesen szĂ©tment a futĂłmű, a következő jobbosnál vettem Ă©szre, hogy jobbra gyakorlatilag nem fordul. Na innen nagy kĂĽzdĂ©s volt, lekörözĂ©s, előzĂ©sek, remĂ©lem nagyon nem tartottam fel senkit, de nagyon kellett a finish, hogy megszabaduljak BrĂĽmikĂ©től...

Soós Gábor
Na Ă©n meg a Ferrarit gyilkoltam szĂ©t, ne vegyetek olasz autĂłt! De kár Ă©rte, jĂł kis futam volt, megfogadtam verseny előtt hogy nem kezdek előzĂ©sbe a Loop előtt, csak belekezdtem, el is rontottam. Sajnos elfogyott a tĂĽrelmem, TesĂłm kezdett feltartani, lehet az ĂĽtĂ©s miatt ment tönkre, fenĂ©be is inkább maradtam volna a helyemen.

Sárai Róbert
De utálom az ilyet, hogy nem vagyok kĂ©pes vĂ©gigmenni egy versenytávot. Valahogy nem bĂ­rom a gyűrődĂ©st

Krajsek Milán
Tömören: nem kĂ©szĂĽltem semmit, az edzĂ©s felĂ©t elkajáltam, 2 pb gyanĂşs kört eldobtam, rajtot elkĂşrtam, a verseny setup rossz volt, Ă©n meg bĂ©na. A felĂ©ig bĂ­rtam cĂ©rnával.

Szabó Szilárd
KĂ©tszer elbambultam a loop előtt Ă©s kĂ©sőn fĂ©keztem. A 3. után kilĂ©ptem...

Posta János
Na, a jó öreg Maserati a harmadik körben megadta magát... Sose vegyetek Maseratit!


http://hgplm.gtr-masters.hu/