Silverstone GP eredmnyek

17. kupa, Silverstone, 2008. 10. 21.


rszletes nzet

A 2008. 10. 21.-n rendezett Silverstone-i viadal gyztese Szegletes Gábor lett. A „17. kupa” versenyn a msodik helyet Kis Richard, a harmadikat Varga Ádám szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (24 kr, 113 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 35:14.193s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +9.026s
3. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B +25.283s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +50.227s
5. Posta János / Dinoco Cooper T81B +53.334s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:04.472s
7. Köszegi Tamás / ZORRO Lotus 49 +1:12.975s
8. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 +1:30.276s
9. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1 kr
10. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1 kr
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1 kr
Porczió László / Tireburner Lotus 49 19 kr
Tóvári György / Rookie Ferrari 312 19 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:26.294s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:27.008s
3. Köszegi Tamás / ZORRO Lotus 49 1:27.488s
4. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:27.540s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:27.872s
6. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:27.945s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:28.320s
8. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 1:28.370s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:28.661s
10. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:28.737s
11. Tóvári György / Rookie Ferrari 312 1:30.386s
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:32.395s
13. Porczió László / Tireburner Lotus 49 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:27.035s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:27.171s
3. Köszegi Tamás / ZORRO Lotus 49 1:27.796s
4. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:27.820s
5. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:28.275s
6. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:28.512s
7. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 1:28.754s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.034s
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.149s
10. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:29.357s
11. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:29.998s
12. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:30.751s
13. Tóvári György / Rookie Ferrari 312 1:32.006s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzés: addig-addig kattintgattam a setupon, hogy már csak 3 kph-val vagyok lassabb a pálya leggyorsabb részén, viszont több kanyarban is jobban befekszik a BRM. Jöttek is a jó szektoridők egész délután (meg már tegnap is), és az edzésen sikerült is kiautózni őket szinte 100%-osan. Először a pribi kiírta, hogy 26,33, mondom már nem sok kell, aztán kiírta a pribi a szerver által mért hiteles időt: 26,29... hmm.... sejtettem, hogy ,29 vége, mert a pribi többet írt nála, de viszont nem emlékeztem, hogy pontosan mennyi a WR. Na mindegy, végül 2 ezreddel felette maradtam. Utolsó kanyar nem lett tökéletes, többiben szinte a legjobb, amit tudok. KiRA-ztam, 3 méterrel a vége előtt még vezetek : D. Futam: első három kört megnyomtam, plusz a rajt is nagyon jól sikerült (T1-et elfékeztem, és még így is), sikerült olyan 2 mp-et kiautózni Ricsivel szemben. Innentől már csak a távolság megtartására törekedtem, meg a BRM kíméléséle. Nem nagyon kellett lazítani, 95%-on egykét tizedenként nőtt a távolság, és a BRM még így is melegedett, szóval nem volt sétagalopp. Végül Ricsi a 15-ben megunta, és nyomott egy satuféket, lemaradt olyan 10 mp-re. Innentől kabaré volt, összevissza felváltottam, a végén még a harmadik balost is benéztem, ahol majdnem balesetet okoztam a padkáról levágódva, Norbitól elnézést kérek!

Varga Ádám
Én sajnos benéztem a versenynaptárt, így ezen a versenyen is le kellett tennem a Ferrariról, mert csak pazarlás lett volna. Így hát elővettem a kis Coopert és a jó öreg zandvoort setupom. Az időmérő jól sikerült. A rajtom nem volt egy nagy szám, maradtam Tomi mögött és követtem jópár körön át, amikoris a T3-ban hibázott. Ekkor elmentem mellette, és innetől kezdve csak be kellett hoznom az autót. Elég unalmas verseny volt ez számomra, de annál eredményesebb. Örülök, hogy ilyen felkészülés után is sikerült elcsípnem egy dobogót, szóval elégedett vagyok.

Soós Gyula
Sokat nem vártam a versenytől, mert a jó formám is tovatűnni látszott, a bokám is messze volt a százastól, és készülni is keveset tudtam. A Ferrarit kínoztam, de közelében sem jártam a 27.4-es pb-mnek, így az utolsó pillanatban kitaláltam, hogy kreditspórolás és Cooper. Nem is ment rosszul, a pribi folyamatosan 27.9-el kecsegtetett, de edzésen megálltam 28.3-nál. A 7. rajthely okán a futamon a 6-7. helyet tűztem ki célul. A rajt még jól ment, de a nagy forgalomban véletlenül 4.-ben vettem a T3-at, és Robi elment mellettem, visszaestem 8.-nak. Kialakult ott egy jó kis boly, de pár kör után volt valami action a T1-nél, valaki kiforgott, én kicsit lemenekültem a fűre, ekkor ha jól emlékszem Majer Tomi melém jött, és mentünk a T2 felé. Nem gondoltam, hogy nem veszi el a gázt, az nem egy előzési pont, így koccoltunk. Elment mindneki, Benő mögött folytattam a versenyt, aki szinte azonnal el is engedett - köszi. Messze magam előtt néha láttam azt a 4-5-ös csomagot, és majdnem sikerült felzárkóznom, de mire lőtávolba értem, szétestek, 1-2 ütközés után hagytam le őket. Így 5. voltam, ami ugyancsak jó volt. Majd VTomi került elém, megnyomtunk 1-2 kört, mire felrobbant alatta a motor... Enyém lett a 4. hely, és a pribin Jani közeledett ugyan, de úgy kalkuláltam, hogy ha nem hibázok, nem ér utol. Így kímélni is tudtam a vasat, mert biza addig hajtottam rendesen, a gumik is sárgában voltak, és az olaj is melegebb volt mint szerettem volna. Ahogy mondani szokták, minden jó, ha a vége jó.

Posta János
Végre-végre az időmérőn sikerült összehoznom a 27-es kört! De kellett is, mert Gyula és Robi is erősen szorongatott. A rajtot jól elcsíptem, de VTomi ezúttal előttem tudott maradni. Az első tíz körünk ennek megfelelően igen szoros csatával telt. És viszonylag lassú tempóban, így aztán Robi majd KTomi is felért hozzánk. Utóbbi kissé talán hevesebben is a kelletténél. Még nem tudtam visszanézni az esetet, de az a csattanás nagyon fájó volt. Nem elég, hogy VTomi és Robi elhúzott a messzeségbe, még Gyula is elém került... Miután talpra álltam, összeszedtem minden tehetségemet és amit csak tudtam kitapostam a kis Cooperből. De így is kellett a mák, hogy visszaelőzzem Robit és végre VTomi elé kerüljek... Gyula viszont nem hibázott. Hiába közeledtem tizedről tizedre, elfogytak a körök, maradt az ötödik hely. Látatlanban elfogadtam volna, de a verseny egészét tekintve mégis csalódás kissé. Grat Szegletnek a győzelemhez és a majdnem WR-hez!

Vörös Tamás
Nem nagyon voltam most se a toppon, fájó bal kézzel kezdtem a futamot, de ami a nagyobb gond az az, hogy menet közben elkalibrálódott a kormányom, pontosabban a pedálom, nem tudtam rendesen padlógázt nyomni, így aztán az egész futam szenvedés volt. Bocs, ha valakinek gondot okoztam.

Köszegi Tamás
Az időmérőn 3. lettem, de sajnos nem a legjobb időmmel. A versenyt jól kezdtem, de hamar Ádám rajta ment a lökhárítómon és hibáztam. Onnan szépen próbáltam kostans köröket menni amkor beértem a Jani vs. Tomi akciót de mivel nem akartam belekerülni és túl közel kerültem Janihoz. Nyomtam egy féket a kanyar közepén és megforogtam. 5 kör múlva kezdtem a a bojt beérni amikor Jani kicsit nehézkesen gyorsított ki és próbáltam bebújni ami nem sikerült. Bocsi nem így akartam. Utána bedöcögtam a 7. helyen. Érzem utolsó rajthelyről fogok menni.

Majer Tamás
Elnézést kérek mindenkitől (Gyula, Portion, Norbi), akit érintett a második körben általam okozott galiba. Az előző Silverston-i futamomon is kísértetiesen hasonló eset történt. Azt hiszem egy életre megjegyeztem, hogy az a kanyar nem-e-lő-zé-si-pont. A versenyem további részét a 'katasztrófa' szóval tudnám leginkább jellemezni. Benőnek köszönöm az elengedést, de abszolút nem kellett volna.

Porczió László
Ez nem az én idényem, utolsó rajthelyes büntetésből indultam, aztán néhány kör után megszakadt a net kapcsolatom. Pedig jó versenynek igérkezett.


http://hgplm.gtr-masters.hu/