Zandvoort GP eredmnyek

17. kupa, Zandvoort, 2008. 09. 16.


rszletes nzet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „17. kupa” sorozat 2008. 09. 16.-n rendezett Zandvoort-i futamn. A msodik helyen Varga Ádám futott be, mg a harmadik pozcit Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Varga Ádám futotta.



Verseny (27 kr, 113 km)


# versenyz aut versenyid
1. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 38:39.351s
2. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B +9.592s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +24.470s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B +39.573s
5. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +41.623s
6. Soós Gábor / English Brabham BT24 +1:20.849s
7. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 +1:21.719s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1 kr
9. Posta János / Dinoco BRM P115 1 kr
10. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1 kr
11. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1 kr
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2 kr
Porczió László / Tireburner Ferrari 312 11 kr
Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 22 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:24.687s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:24.807s
3. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:24.815s
4. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:25.582s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:25.793s
6. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:26.009s
7. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:26.550s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:27.014s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1:27.081s
10. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 1:27.269s
11. Posta János / Dinoco BRM P115 1:27.313s
12. Soós Gábor / English Brabham BT24 1:27.698s
13. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:27.700s
14. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:29.506s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:25.007s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:25.101s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:25.278s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:26.013s
5. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 1:26.140s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:26.244s
7. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:26.590s
8. Posta János / Dinoco BRM P115 1:26.988s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1:27.303s
10. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:27.426s
11. Soós Gábor / English Brabham BT24 1:27.720s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:28.356s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:28.545s
14. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:28.957s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Varga Ádám
Az elmúlt pár napban sokat gyakoroltam a versenyre. Amint már mondtam ez lesz az utolsó szezonom a HGPLM-ben, éppen ezért szeretném meghúzni, és serleggel távozni a bajnokságból. Monacoban sajnos nem tudtam tartani az ígéretem, csak úgy beestem felkészülés nélkül a bajnokira. Ezért itt volt az ideje a gyakorlásnak. Teljesen default setupból építettem magamnak kocsit a versenyre, rengeteget teszteltem, de megérte, és a saját kocsi miatt külön büszke vagyok a 2. helyre illetve még a versenyben futott leggyorsabb körre is. Az időmérőm nem sikerült túl jól, lett volna még bennem, de sajnos a bátyám felnőtt korára még mindig nem tud egyedül beüzemelni egy DVD lejátszót... Na de nem panaszkodom, mert a gyakorlások alatt nem is számítottam rá, hogy tudom majd tartani a tempót Szegletékkel. A rajtom jól sikerült, megtartottam a 3. helyet, és szépen vonatoztam Szeglet mögött, egészen addig, amíg ki nem csúszott előlem. Ha jól emlékszem ekkor a tábla szerint 3 mp-re volt elöttem Ricsi. Ezt a távolságot nagyon, nagyon lassan lefaragtam 1-re, de aztán a balos visszafordítóból sok volt a gáz kifelé. Keresztben álltam meg a pályán, orral a kerítés felé. Amire a füvön irányba fordultam elfogyott az előnyöm Szeglettel szemben, de szerencsére vissza tudtam jönni elé. Maradt egy kis előnyöm vele szemben, ezért nem kellett állandóan a tükröket bámulnom, így újra fel tudtam venni a tempómat és lassacskán elszakadtam Szeglettől. Innentől a versenyem teljesen nyugodt volt, és örömmel gurultam át a 2. helyen a célvonalon. Nagyon elégedett vagyok mind az autómmal, mind a helyezésemmel. Éljen, éljen, következhet Roosevelt.

Szegletes Gábor
Időmérő: első köröm 24,84, amire Ádám válaszolt ,81-gyel, aztán futottam egy ,80-at, aztán egy ,69-et, és Ricsi is beelőzte pár ezreddel Ádámot egy másik ,81-gyel. Jó volt, sokkal jobb, mint Monaco. Futam: rajtnál lefulladtam (Milánt helyettesítettem), Ricsi a T1-ben mellém ért, én belül, innen ugye elég reménytelen kigyorsítani, a következő kanyar pedig tudjuk milyen. Ricsi elment, és az első körökben határozottan jobban ment. Én beállítam utazótempóra, BH gumit 150 alatt tartottam. 2,5 sec. körül járhatott a hátrányom, amikor a 7. körben kipörögtem a Scheivlak kanyarban. Tudjátok, ez az a jobbos, ami előtt remekül le lehet menni a homokba, és akkor nehéz befordítani. Én nem mentem le, simán megfékeztem, és amikor rántani akartam befelé egy gázelvétellel, kiment egyszerűen a hátulja, amatőr hiba. Ráadásul a legrosszabb féle forgás volt, menetiránnyal szemben álltam meg, kanyarban, íven. Szerencsére Vörös Tomi később jött, megfordultam, a gumik a kaparástól 170 fölött izzottak hátul. Pihenő körök, 10+ mp lemaradás, innentől vége volt. Volt pár jó köröm, nagyon sajnáltam ezt a hibát. Aztán Ádám elém került a hibája után, de gyorsabb volt és elment, én pedig bemutattam egy 360-at a csatorna után, csak a nézőknek. A 25. körben majdnem meglett egy 24,8, de az utolsó kanyarban lementem a fűre, és még kerítést is fogtam... És az utolsó körben kifogyott az üza, 136 kPa-val kezdtem meg, 20 kPa alatt értem be, szóval mindegy is lett volna, vagy 5 sec ment el csak az utolsó köben. Biztos és egyértelmű harmadik hely, sajnos ma ennyi volt benne a hibákkal. Azért gyorsabb voltam, mint Monacóban, és nagyon élveztem a versenyzést. Ricsi és Ádám tisztán gyorsabbak voltak, nekik gratulálok, remélem sok ilyen futamunk lesz még (mármint ahol közel lesz a tempónk, nem ahol mögöttetek végzek : ). Következő futam gyanús, hogy kimarad nekem, nincs erőm pályát tanulni, mára is egy fél órás edzés és ma a szerveren volt az összes gyakorlás. Na mindegy, még lehet jövök, csak akkor valamit be kell áldozni.

Vörös Tamás
Monacóhoz hasonlóan egész jó versenyt futottam, pedig nem vártam sokat a Coopertől. Időmérőn összejött egy 1:25.8-as kör, ami az 5. helyre volt elég. A verseny simán indult, majd a második körben Tomi elengedett, amin kissé meg is lepődtem, viszont ahogy így felszabadult előttem a pálya, próbáltam tartani a lépést az elejével, de láttam, hogy esélyem sincs, az 5. kör után csaknem 10 mp volt már a hátrányom. Ekkor Gyula volt már mögöttem 2-3 mp hátrányban, majd hosszú körökön keresztül így autóztunk, később Szeglett megcsúszott, de vissza tudott elém állni. A verseny második felében Gyula kicsit lemaradt, a végére viszont ledolgozta a hátrányt újra 2-3 mp-re, de ekkor már csak pár kör volt hátra. Végül meglett a 4. hely.

Soós Gyula
Folytatódott a jó sorozatom. Ismét a Coopert választottam, az edzéssel elégedett voltam, bár az 5. helyre vártam magam, de Tomi nem tisztelte az idősebbet. A versenyt óvatosan kezdtem, vártam ki milyen tempót megy, majd amikor csapattársam kiforgott előlem egy pár körig üldöztem VTomit. 1-2 apró megcsúszás után lemaradtam olyan 4 mp-re. Féltávnál elhatároztam, hogy meghajtom, fel is jöttem látótávolságra, de a hajtű után hamar kezdtem egy kigyorsítást, vesztettem pár mp-et, itt minden esélyem elszállt a 4. helyre. Mindenesetre jó versenyt mentem, a kocsi is bírta, a bajnokságban is jól állok, és kredit is van bőven.

Soós Gábor
Hát ezt magam sem gondoltam volna, micsoda szezonkezdet. A tavalyi pech szériám most a visszájára fordult. Gyakorlatilag semmit nem gyaktam a futamra, kora este mentem pár kört a Ferkával, meg a Brabyvel is, végül az utóbbi mellett döntöttem, mert stabilabban tudtam menni, és kredit barátibb is. Edzés vége felé csak vakargattam a fejem, hogy is lesz ez most majdnem tök utolsó hely, több mint egy másodpercre a pb-mtől, de több nem volt bennem hiába kínoztam. Ezt a pályát nagyon nem szerettem eddig, az eddigi futamokon többet voltam a homokban mint a pályán, ezért én lepődtem meg a legjobban, hogy 27 kör alatt egyszer sem hagytam el az aszfaltot, az autó is tökéletes volt, így egyetlen előzés nélkül egész a 6. helyig kerültem előre. Viszont vészesen csökken a kredit tartalékom.

Sárai Róbert
Hát Captain nem tudom.. én is kíváncsi vagyok mit látnak majd a nagyok lehet hogy kissé merészen és nagy lendülettel érkeztem melléd és éppen nem figyeltél de ami fura volt, hogy a freka meg sem rezdült alattam mikor ősszeérhettünk, egyedül az ív kijáratánál indult meg a hátulja egy kicsit de az miattam volt. Én csak egy tompa puffanást hallottam és gondoltam na most búcsu van mindkettőnknek de én simán mentem tovább. Nekem a belső kamerádból úgy tűnik, hogy nem számítottál rá hogy beteszem melléd a kocsimat és ezért szűkítetted az ívet. Szerintem e miatt kár volt kilépned. Bocs ha én voltam túl erőszakos de még “átértem voltna“ úgy láttam.

Posta János
Ezt a versenyt egész biztosan nem keretezem be és teszem ki a falra, de ez várható is volt. Azért a nehézségek ellenére egész élvezetes futam volt. Két hét múlva már topon leszek!

Köszegi Tamás
Az időmérő jóra sikerült 5. lettem, és ahogy Gyula is mondta nem tiszteltem az idősebbet Nehezen vettem fel a tempót de amikor már ment akkor kezdetem feljebb jönni. Captaint megelőztem egyeneseben és után a felöklelt. Most már nincs harag, de akkor ment a ******. Után már csak szenvedtem, nagyon sokaszor hibáztam a figyelmetlenségemből, nem koncentráltam annyira mint szoktam és meglett az eredménye. 11. lettem ez számorra felér egy csapással, de jobb mint monacóban..

Porczió László
Sajnos egyáltalán nem tudtam gyakorolni a versenyre, a szabadedzésen dobtam össze egy elfogadhatónak vélt setupot, ami mint később kiderült nagyon melegíti a bal elsőt. Az időmérőn így csak a 11. hely jött össze. A verseny meglepően jól indult, jól kaptam el a rajtot és sokáig jól mentem a többiekkel, aztán jöttek a balesetek előttem, amik kizökenntettek a ritmusból majd a hídon felfordulva keresztbeálló autóba magam is belerohantam innentől nem tudtam magam összeszedni és lassan mindenki lekörözött, sajnos a setupom nem vált be ugyanis pár kör után túl hevült a bal első és nagyon lelassított, vagy kicsúsztatott, többszöri megpördülés után esélytelen volt a felzárkózás ezért inkább kiszálltam.

Babinszki Gábor
Két körön belül két baleset aktív résztvevője voltam, jobbnak láttam nem veszélyeztetni tovább a versenytársakat Kőszegi Tomi, elnézést hogy az előzésed után belédrongyoltam hátulról... elnéztem a féktávot sajnos. A másik esetnél Robival meg kíváncsi leszek az illetékesek véleményére.


http://hgplm.gtr-masters.hu/