East London GP eredmnyek

16. kupa, East London, 2008. 05. 06.


rszletes nzet

A 2008. 05. 06.-n rendezett East London-i viadal gyztese Krajsek Milán lett. A „16. kupa” versenyn a msodik helyet Balog Szabolcs, a harmadikat Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (26 kr, 102 km)


# versenyz aut versenyid
1. Krajsek Milán / ZORRO Cooper T81B 35:41.839s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B +2.882s
3. Posta János / Historic Lotus 49 +37.346s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +38.807s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G +40.257s
6. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 +1:00.764s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:24.371s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1 kr
9. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1 kr
10. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1 kr
11. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1 kr
12. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1 kr
Biesz Zsolt / Eagle T1G 4 kr
Sárai Róbert / Ferrari 312 10 kr
Porczió László / Historic Lotus 49 14 kr
Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 20 kr
Tóvári György / Ferrari 312 26 kr
Tyukodi Zoltán / Lotus 49 26 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Krajsek Milán / ZORRO Cooper T81B 1:21.402s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:21.601s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:21.740s
4. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:22.086s
5. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 1:22.293s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:22.652s
7. Tyukodi Zoltán / Lotus 49 1:22.950s
8. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.965s
9. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:23.046s
10. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:23.191s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.231s
12. Porczió László / Historic Lotus 49 1:23.697s
13. Biesz Zsolt / Eagle T1G 1:24.336s
14. Tóvári György / Ferrari 312 1:24.452s
15. Sárai Róbert / Ferrari 312 1:24.820s
16. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:26.307s
17. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 krid nlkl
18. Posta János / Historic Lotus 49 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Krajsek Milán / ZORRO Cooper T81B 1:21.332s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:21.595s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:21.848s
4. Posta János / Historic Lotus 49 1:22.240s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:22.417s
6. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 1:22.664s
7. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:22.778s
8. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:23.001s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.256s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:23.344s
11. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:23.525s
12. Porczió László / Historic Lotus 49 1:23.961s
13. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:24.574s
14. Sárai Róbert / Ferrari 312 1:24.655s
15. Biesz Zsolt / Eagle T1G 1:27.081s
16. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:28.225s
Tóvári György / Ferrari 312 krid nlkl
Tyukodi Zoltán / Lotus 49 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Krajsek Milán
A pályacsere betett a megszokott felkészülési időrendnemnek. East London-on a GP futam óta nem jártam, viszont az emlékek nagyon hamar visszajöttek, ezért szerencsére nem is kellett olyan sokat gyokorolni. Az edzés ideálisan sikerült: az 5. körben meglett az idő amit célul tűztem ki. Hagytam benne ugyan kb. 3 tizedet, amikor az edzés végefelé az addig ideális körben, a célvonal előtt elfüstölt a motor (most tuti az én hibám volt), de Szabi sem hozott jobbat. A rajt közepesen ment, de elég lett egy normális T1 kezdésre, meg egy nagyon kis mozgástérre. A setup nagyon rosszul viselte a hideg gumi+megtankolt állapotot, ideges lett az eleje és plusszban alulkormányzott is. Ennek köszönhetően az első két körben pár helyen elhagytam az ideális ívet, amivel magamra húztam Szabit. Aztán a gumik felmelegedésével magamra találtam és 4. körben jött is egy 21,7 amitől őszintén megijedtem! Jódarabig pislogtam az üzemanyag szint jelzőre, mert biztosra vettem, hogy az edzés setuppal indultam el... Nagyon megkönnyebbültem amikor kiderült hogy mégsem. A verseny közepére összehoztam olyan 5 mp előnyt, amit a lekörözéseknél egyesével le is adtam (nem hibázott senki, egyszerűen csak rosszul jöttek ki). Szabi megint megnőtt a tükörben, úgyhogy odaléptem egy kicsit, szerencsére így nem került lőtávolba. Az utolsó előtti körben valami gondja lett, ezért azt már el tudtam spórolni. Grat mindenkinek, különösen Janinak a dobogóhoz! Szegletnek pedig kívánjunk együtt kicsit több szabadidőt!

Balog Szabolcs
Hááát Nekem az érettségi tett be a felkészülést illetően + a tény hogy Nürbyn lesz VB futamunk ahova nincs az a mennyiségű gyak ami elég lenne Edzésen nem akartam semmi többet egy 2. helynél ami össze is jött és úgy számoltam hogy a versenysetupom kiváló és majd azzal talán Milánt meg tudom kicsit szorongatni. Mentem is Vele de sajnos sok volt a hiba sokszor vesztettem ritmust és a lekörözések is rosszul jöttek ki pláne a végén. Szerencsére baleset nélkül megúsztam ezeket az eseteket de a végén Kapitány nagyon rám ijesztett miközben WR szektorokat vertem el az utolsó 1-2 kör valamelyikében. Sajnáltam hogy nem lett tiszta a kör de az eredménnyel elégedett vagyok és megpróbálok minél több pontot gyűjteni azon a néhány versenyen amin még itt vagyok!

Posta János
Nagyon készültem erre a versenyre, és reméltem, hogy a sok gyakorlás meghozza a gyümölcsét. Az utolsó rajthelyről nem nagyon mertem nagyot álmodni, úgy gondoltam, hogy talán összejön a hetedik hely, mint Rouenen. Az első kanyarbeli incidens némileg könnyített a helyzetemen, hiszen a mezőny majdnem felét letudtam bármi erőlködés nélkül. Egy kört eltöltöttem Zsolt mögött, aztán igyekeztem lépést tartani VTomival. Pár kör elteltével előbb Tomi, majd Gyula is hibázott, én pedig máris az ötödik helyen találtam magam. Előttem Ádám, aki egy hajszállal lassabb volt, így sikerült felzárkóznom rá - igaz, fél versenytáv kellett hozzá : ) Aztán történt valami MTomival, akit mindketten megelőztünk, de simán hozta a tempónkat, így egy hármas csomagban folytattuk. Majd amikor Ádámmal összehoztunk egy 1:25-ös csatázós kört, VTomi is felért ránk. Az utolsó pár kör egyikünknek sem volt egyszerű. Végül sikerült kifékeznem Ádámot, és a Lotival sem történt szerencsére semmi végzetes, úgyhogy harmadik lettem. Számomra egy győzelemmel is felér ez a dobogó. Remek verseny volt, köszi mindenkinek, akivel találkoztam közben ; )

Vörös Tamás
Érdekes verseny volt számomra, amilyen rosszul indult olyan jól végződött. Én se gyakoroltam valami sokat, de végül összejött egy harmadik hely az időmérőn. Aztán egy kicsit bénán kezdtem a futamot, a kocsi összevissza csúszkált a hideg gumikon, Szeglet hamar utol is ért, és azzal a lendülettel ki is pöckölt a 2. kör végén. Szerencsére gyorsan vissza tudtam állni, ha jól emlékszem az 5. helyre, Jani jött mögöttem, de aztán pár kör múlva megadta magát a motorom, amilyen gyorsan csak lehet félreálltam resetelni. A 8. helyre tudtam visszaálni, majd később ketten kicsúsztak előlem. Aztán a 6. helyen autóztam sokáig, a vége felé kezdtem már ráérezni pálya ritmusára, végül be is értem a Jani-Ádám-Majer Tomi hármast. Tomit sikerült gond nélkül megelőzni, az utolsó körben Ádám kicsúszott, végül sikerült a 4. helyre beérni.

Varga Ádám
Bevallom őszintén nem sok kedvem volt a futamhoz, mert elég borúsnak láttam az esélyeimet a minimális gyakorlás miatt. A szabadedzésen próbáltam csökkenteni a felkészülés hiányából adódó lemaradásomat, de igazából csak a car setup menü bizgerelásával ment el az időm. Az időmérőm jól sikerült, talán ha végignyomom még Szegletet megfoghattam volna, de nagy volt a forgalom a pályán, meg Szeglet úgyis simán lerajtolna, így nem is erőltettem a dolgot. A versenyem jól indult, sikerült a 2. kanyarban Szeglet elé bejönnöm. Hideg gumikon próbáltam védeni a pozícióm, de nem jártam sikerrel, kicsúsztam a célegyenesre fordítóban és visszaestem a 6. vagy 7. helyre. Ezután szemtanúja voltam amint Szeglet ütközött valakivel, a lényeg, hogy Majer Tamás volt elöttem, és már a 3. helyért folyt a küzdelem. Néhány kör után beláttam, hogyha nagyon eröltettem és nem hibázok a körben, akkor is csak tartani tudom a távolságot, de közeledni nem tudok Tamáshoz, sőt Jani is lőtávolon belül autózott mögöttem. Ha jól emlékszem 9 körrel a vége elött Tamás visszaesett az 5. helyre. Én nagyon akartam a 3. helyet, de Jani egyre közelebb ért, és minnél többet pislantottam a tükörre, annál kevésbé jöttek a jó körök. Reménykedtem benne, hogy Tamás és Jani majd elkezdenek csatázni, de sajnos nem így történt. Jani megérkezett mögém, és egy nagyon jó kis csatát vívtunk. Az első támadást még sikeresen hárítottam, de ehez jópár kanyaron keresztül egymás mellett autóztunk, mire eldőlt ki is marad elöl. A 2. támadás viszont villámgyors és precíz volt. Még nem néztem vissza replay-en, de a célegyenre fordító elött úgy ítéltem meg, hogy elegendő a távolság köztünk a biztonságos kanyarvételre, majd hirtelen feltűnt a belső tükrömben én pedig inkább a külső ívet választottam. Gondolom nem kell mondanom, hogy a célegyenesben Jani Lotusa simán verte a Hondámat. Igazából csak a sikán elötti megtört féktávon éreztem egyértelműen gyorsabbnak magam, de nem sikerült rátapadnom Janira. A végére még Vörös Tomi is megérkezett, és az utolsó néhány kört 4-es bolyban tettük meg. Az utolsó körben reméltem, hogy közel kerülhetek Janihoz a sikán elött, de odáig nem jutottam, mert a T1 után elkezdett dadogni a motor, én meg kisodródtam féktávon a fűre. Kifogyott a benzin.... Az utolsó kört így dadogó motorral tettem meg, majd a célegyenes elején teljesen kifogyott a nafta. Figyeltem a pribit, és 40-el átgurultam a célvonalon. Ez aztán a dicső befejezés... Na mindegy, sajnálom az utolsó kört, nagy csata volt és kíváncsi lettem volna a végkifejlettre, de most nem volt szerencsém.

Babinszki Gábor
Utolsó sorból rajtoltam, a második körben már 6. voltam. Ezt egy darabig tartani is tudtam, a verseny első harmadában jól ment az autó, körről körre javultam. Aztán benéztem a T3 féktávját, kicsúsztam és elment 2 autó is. Kiestem a ritmusból és nagyon hektikussá vált a vezetésem. Gyula szorongatott, de szerencsére többet hibázgatott mint én. A végére bekerültem egy Cooper bolyba, előttem Gabó, mögöttem a lekörözők és Gyula. A sikánt elrontottam, láttam elmenni 2 Coopert, gondoltam a lekörözők elmentek, uzsgyi vissza a pályára. Na itt szerintem a frászt hoztam Szabira, pont elé vágtam ki Szerencsére nem lett baleset belőle... 8. helyen értem célba, lehetett volna jobb is, rosszabb is. Gratula mindenkinek, és főleg Janinak! Nem volt könnyű pálya...

Soós Gyula
Asszem megvannak a pontok amiket majd dobhatok szezon végén. Az edzés még jól sikerült, új PB-vel, de a versenyen már kijött, hogy alig tudtam gyakorolni. Egy darabig még az 5. helyen is mentem, majd elbalfékeskedtem a sikán előtti féktávot. Nem tudtam resetelni, mert sorban jöttek az ellenfelek, elég sokat veszítettem, valahol a 10. helyen kapcsolódtam be. Innen gyakorlatilag végig Captaint üldöztem, de mire támadási pozíciót vehettem volna fel, rendre hibáztam. Végül még szégyenszemre le is köröztek. Silverstone-ban újra Ferrari, remélem javítok.

Soós Gábor
Well, még nem láttam a replayt, majd talán belepislantok. Azt hiszem fejlődésnek nevezhető a részemről, hogy most nem hisztizek, és nem követelem senkinek az azonnali felkoncolását, pedig azt hiszem lenne rá okom. Elég morcosan kellett befejeznem ugyanis a futamot, végre elég jó esélyekkel vághattam volna neki a távnak, utolsónak se kellett indulnom, de a magas röptű reményeim mindössze a t1-ig tartottak, ott ugyanis az aszfaltcsík elhagyására lettem kényszerítve. Utána is történtek érdekes dolgok, a lényeg hogy az első három kör megtétele után már elég közel voltam hozzá hogy körhátrányba kerüljek. Viszont hiába ütöttem-vágtam a lotit, sőt mások is besegítettek, egyszerűen nem lehetett elpusztítani. Na lényeg a lényeg nem tudom mivel haragítottam magamra Fortuna Istenasszonyt, de rendesen ellenem dolgozik az idén, ha valaki tudja hogy lehet megbékíteni, várom a tippeket. Persze remélem nem kell leölni egy tehenet, és meginni a vérét.

Szegletes Gábor
Csak ismételni tudom az előttem felszólalót, elnézést az ámokfutásért. Azt hiszem ezzel az addon pályafutásom be is fejeződött, ami a bajnokikat illeti.

Biesz Zsolt
Első GPL bajnoki futamom után nem mondhatnám, hogy sok pozitív tapasztalttal lettem gazdagabb. Az időmérő még jól sikerült, nem egész 0,1mp-cel maradtam el a legjobb időmtől, és nem lettem utolsó az időmérőn (a büntiseket nem is számolva). Kb. ennyi elvárással is indultam. A verseny sem indult túl rosszul. Igyekeztem nem részt venni az első kanyarban történő csatában, sejtettem hogy valami galiba lesz, és nincs is meg hozzá a rutinom. Mikor a fél mezőny elment legelni, ott találtam magam a 6.-8. helyen. Láttam Jani jön mögöttem, de nem szerettem volna magam túl könnyen megadni, viszont nagyon szívózni sem akartam, úgyhogy az első kör után el is ment. Utána viszont nem találtam a pályát. Szinte nem volt olyan kör, hogy ne lettem volna némi időt a füvön. Az 5.-6. kör körül jöttek a lekörözések, amitől úgy hirtelen leesett az állam. A 16-18. kör környékén már annyira frusztrált minden, hogy nyúltam az Esc felé, de félúton meggondoltam magam, az nem én lennék. Próbáltam a motorra is vigyázni, mert már az időmérőn is sikerült eldurrantani egyet. Sajnos nem úsztam meg, a 22. kör után végül az autó mondta, hogy elég volt. (De úgy érzem ez valahol közös döntés volt ). Mégegyszer elnézést kérek Szeredi Norbitól. Elég figyelmetlenül jöttem vissza a pályára.

Porczió László
Elnézést az ámokfutásért, ez ma nem jött össze, sehogyse tudtam koncentrálni

Tyukodi Zoltán
Kvalifikacio vegen lefagyott a progi. Utana mar kezdodott a verseny, nem tudtam visszajonni. Kar, mert sokat gyakoroltam es a sajat atlagomhoz kepest kiemelkedoen jo voltam.


http://hgplm.gtr-masters.hu/