Spa GP eredmények

16. kupa, Spa, 2008. 03. 25.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „16. kupa” sorozat 2008. 03. 25.-n rendezett Spa-i futamán. A második helyen Krajsek Milán futott be, míg a harmadik pozíciót Balog Szabolcs szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 29:48.440s
2. Krajsek Milán / ZORRO Honda RA300 +3.700s
3. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 +7.996s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Eagle T1G +13.037s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +44.995s
6. Pechnig Rezsö / Lotus 49 +50.265s
7. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 +52.265s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 +1:26.173s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +1:33.997s
10. Sárai Róbert / Ferrari 312 +1:35.427s
11. Porczió László / Historic Eagle T1G +1:41.868s
12. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G +1:42.762s
13. Csomor Benö / Ferrari Eagle T1G +1:56.288s
14. Szeredi Norbert / Ferrari 312 +2:07.232s
15. Posta János / Historic Honda RA300 +2:33.149s
SoĂłs Gábor / TornádĂł Eagle T1G 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / ZORRO Honda RA300 3:16.085s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:16.285s
3. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 3:16.601s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 3:17.261s
5. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:18.265s
6. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 3:19.375s
7. Soós Gábor / Tornádó Eagle T1G 3:19.973s
8. Pechnig Rezsö / Lotus 49 3:20.391s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:20.400s
10. Porczió László / Historic Eagle T1G 3:21.129s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:21.169s
12. Szeredi Norbert / Ferrari 312 3:21.687s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 3:22.279s
14. Sárai Róbert / Ferrari 312 3:22.785s
15. Csomor Benö / Ferrari Eagle T1G 3:24.759s
16. Posta János / Historic Honda RA300 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / ZORRO Honda RA300 3:16.469s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.254s
3. Balog Szabolcs / Tornádó BRM P115 3:17.461s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 3:18.126s
5. SoĂłs Gyula / ZORRO Honda RA300 3:19.434s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:20.321s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:20.651s
8. Pechnig Rezsö / Lotus 49 3:21.182s
9. Porczió László / Historic Eagle T1G 3:21.961s
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:22.472s
11. Soós Gábor / Tornádó Eagle T1G 3:22.580s
12. Sárai Róbert / Ferrari 312 3:22.787s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 3:22.962s
14. Posta János / Historic Honda RA300 3:23.469s
15. Szeredi Norbert / Ferrari 312 3:23.821s
16. Csomor Benö / Ferrari Eagle T1G 3:25.749s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
EdzĂ©s: ordĂ­tĂł PB, aminek fĂ©l percig örĂĽltem, aztán Milán jött egy 2 tizeddel jobb idővel, szĂ©p volt, szĂ­nvonalas volt. ArrĂłl ne beszĂ©ljĂĽnk, hogy a WR mit megy itt, hanem hallgassunk rĂłla. Futam: rajtnál Milán csirke volt Ă©s lefullasztotta, Ă©s itt láttam utoljára autĂłt támadĂłközelben. Milán gyorsabb volt mint Ă©n, de hibázgatott aprĂłkat, illetve Szabi lefoglalta. Szabi lassabb volt, Ricsi nem jött. Első 7 köröm a legteteje volt annak, amit tudtam. BeállĂ­tás talán tĂşl vĂ©dekezőre sikerĂĽlt, mehettem volna gyorsabban is egy bevállalĂłsabbal. 8-9. körben már hibáztam olyan 5 tizednyit. PozitĂ­vum a futamot illetően, hogy egy komolyabb hiba sem fĂ©rt bele, mert jöttek az ember mögött. 2 futam alatt Szabira vertem 2 pontot. És mĂ©g 8 van hátra. : D

Krajsek Milán
Nem szeretem Spat. Ennek ellenĂ©re a Honda csapat támogatásával egy tűrhető pb. sikeredett az edzĂ©sre, amĂşgy nem volt közel sem 100%, de 3 perc hosszĂş pályán nekem belefĂ©r ha marad benne 3-4 tized. A lĂ©nyeg, a pole meglett. Azt mĂ©g megemĂ©sztettem volna, hogy már megint lefulladtam a rajtnál Ă©s most mĂ©g csak a BRM-re se foghatom. Amikor a második sor kĂ©pviseletĂ©ben Szabi mellett V.Tomi is bevetődött T1 kĂĽlső Ă­vĂ©n, az már viszont megviselt. Asszem gyakorolnom kellene a startolást, egypárszázszor. Az első három kör jĂłl ment. Visszaszereztem kĂ©t pozĂ­ciĂłt, Ă©s amikor zavartalanul tudtam haladni, Szeglet addigra 5 másodperces előnyĂ©t sikerĂĽlt kb. 2-ig faragni. ValĂłszĂ­nĂĽleg közrejátszott a fáradtság is abban, hogy amikor igazán közel kerĂĽlhettem volna, abban a pillanatban hibáztam egyet. Eljátszottam ezt mĂ©g kĂ©tszer. Szeglet kĂ©pes Ă©lete legjobb formáját hozni ha egy ilyen műkedvelő amatőr ĂĽldözi (egyel magasabb kategĂłriájĂş autĂłval), szĂłval nem tette meg azt a szĂ­vessĂ©get, hogy eltoljon akár egy kanyart is. A Honda motor legalább beton stabilan tartotta a 134 fokot, amiĂ©rt kĂĽlön köszönet a szerelőknek . Máshogy alakulnak a dolgok ha el tudok indulni, de ugye “ha“-val kezdődő mondat... EgĂ©sz picit csalĂłdott vagyok, hogy az egy Ă©ves Hgplm-es Ă©vfordulĂłmat nem sikerĂĽlt győzelemmel ĂĽnnepelni, azĂ©rt a bajnoki második hely (mĂ©g ha nem is fog sokáig tartani) kárpĂłtolt!

Balog Szabolcs
Hát felemás Ă©rzĂ©seim voltak tegnap este miután áthaladtam a kockás zászlĂłn. Ă–rĂĽltem mert dobogĂłn vĂ©geztem Ă©s mĂ©g nyertem egy kreditet is, ugyanakkor elszomorĂ­tott a tudat hogy sokkal gyorsabbnak kellett volna lennem de egyszerűen nem találtam a ritmust. EdzĂ©sen megjavĂ­tottam a saját PB - met 1.1 másodperccel de ez is csak 3. helyre volt elĂ©g de tudtam hogy egy jĂł rajttal csodákat lehet művelni. A rajt remek volt, kĂ©nyelmesen tettem meg az első kört Szeglet mögött de utána valamiĂ©rt teljesen kiestem a ritmusbĂłl. Totális kĂ©pzavar volt az egĂ©sz Ă©s mĂ©g Milán is megĂ©rkezett mögĂ©m (akit rajtnál állva hagytunk Szeglet komával) Ă­gy mĂ©g inkább lelassultam...Milán megelőzött de Ă©n továbbra se találtam a pályát Ă©s bevallom nagyon elment a kedvem az egĂ©sztől csak be akartam Ă©rni csak arra figyeltem hogy tartsam a távolságot Vörös TomitĂłl. A verseny utolsĂł harmadára azonban bedurrant az agyam Ă©s elkezdtem nyomni neki mint sĂĽket a csengőt mert láttam hogy Milán akár mĂ©g meccselhet is Szeglettel Ă©n pedig szerettem volna csökkenteni a távolságot hátha egy reccs esetĂ©n leesik egy jobb helyezĂ©s de nem Ă­gy törtĂ©nt. VĂ©gĂĽlis az utolsĂł köröm volt az egyetlen az egĂ©sz verseny alatt amivel elĂ©gedett voltam Ă©s kicsit dĂĽhĂ­tett hogy edzĂ©s vĂ©gĂ©n nagyon erős tempĂłt tudtam menni a versenybeállĂ­tással is. Ă–sszessĂ©gĂ©ben egy kemĂ©ny verseny volt Ă©s kĂ­váncsian várom mi fog törtĂ©nni a Francia NagydĂ­jon.

Vörös Tamás
VĂ©gre sikerĂĽlt egy jĂł versenyt összehoznom, 1-2 aprĂł hibátĂłl eltekintve egĂ©sz stabilan mentem. A 4. helyről rajtolva megelőztem a lelassulĂł Milánt, de a Mastában hibáztam Ă©s visszaelőzött az egyenesben. Ez után kĂĽlönösebb esemĂ©ny nem törtĂ©nt, Szabit ĂĽldöztem a verseny vĂ©gĂ©ig, 4-5 mp kĂĽlönbsĂ©g beállt köztĂĽnk, a vĂ©gĂ©re egy kicsit sikerĂĽlt lefaragnom, de nem sikerĂĽlt elĂ©g közel kerĂĽlni.

Fejes Gábor
Az elso kort leszamitva egesz nyugodt versenyem volt. Bar Rezsesz vegig 2-3 mp-re jott mogottem, a tavolsag eleg volt arra, hogy tudjak vigyazni a gumikra es a motorra. Az elso kor erdekes volt, Captain ahogy mondta, szo szerint utat tort nekem a roncsok kozott, kozvetlen mogotte mentem a Mastaban, nem lattam semmit, csak a szetroppano auto hangokat hallottam kozvetlen kozelrol. Mikor sikerult elkerulnom az egeszet, magam sem hittem el, hogy minden kerekem megvan

Pechnig Rezsö
Ez jobban sikerĂĽlt,mind gondoltam. A gyakorlásokon megdöntöttem a rĂ©gi PB met,Ă©s a Lotus is jo választás volt. WĂ©ber Gábor setupja jol jött mint mindig,Ă©s igy megvolt minden hogy indulhassak nyugodtan. A Rajtnál meglepödtem,hogy nem maradtam le,Ă©s tartottam az iramot a többiekkel,pedig legendásan rossz rajtolo vagyok. Az első körben mĂ©g ovatosan mentem,Ă©s egy bal-jobb kombinácionál valaki nagyon rámjött,Ă©s azthiszem elránthatta a kormányt hogy ne Ă©rjen utol hátulrol. ValoszinĂĽleg ez volt az eggyik tömegkarambol.. Aztán jött a La Source ahol egy kocsi volt keresztben,Ă©s Ă©n már az utolso pillanat után vettem Ă©szre.Probáltam a fĂ©ken állva megálni,de egy kicsit igy is összekoccantunk. SzerencsĂ©re nem volt semmi baja a kocsiknak,Ă©s mindenki mehetett tovább. GabĂłt egĂ©sz verseny alatt nemvoltam kĂ©pes behozni,pedig vĂ©gig láttam a verseny alat elöttem. Mindent összevetve jol sikerĂĽlt,Ă©s szerencsĂ©m is volt.Jobb nem is lehetett volna.

SoĂłs Gyula
ElĂ©ggĂ© mĂ©rges vagyok magamra. Az edzĂ©sen ott volt a levegőben vĂ©gig a Honda PB, de nem sikerĂĽlt összerakni, de vĂ©gĂĽlis a 6. rajthely nem volt rossz. A lĂ©nyeg, hogy a balesetekből kimaradtam. JĂłl is ment az első kör, az 5. helyen a vezető nĂ©gyes mögött. Erre blokkoltam a kerekeket a vĂ©gĂ©n a La Source-ban, befordultam, mĂ©g szegĂ©ny Rezsesz is belĂ©mjött. Mákom volt, mert maradtam az 5., de az eleje elhĂşzott jĂł 15 mp-re. Kicsit gyorsabb voltam a GabĂł-Rezső duĂłtĂłl, elhĂşztam 6-8 mp-nyire, mire fĂ©ltávnál bátrabban akartam venni a Stavelot kanyart -> bele a bálába, shift+r. KĂ©t helyet veszĂ­tettem, sőt kĂĽzdenem kellett, nehogy Robi tĂşlságosan rámjöjjön. 3 körrel a vĂ©ge előtt már lassan lőtávolban volt Rezsesz, erre megint benĂ©ztem ugyanott. ĂŤgy elĂşszott a javĂ­tás, bár az utolsĂł 2 köröm lett a legjobb, maradt 2 mp diffi. Bármelyik hibámat nem csinálom, megvan az 5. hely. Na mindegy, 5 kreditből Albin Ferrarizok vĂ©gre.

Brixel László
A rajtnál Ă©n fĂĽstöltem el, sorry. PrĂłbáltam oldalra hĂşzĂłdni, Ă©s remĂ©nykedni, hogy kikerĂĽl mindenki. Tudom, nem segĂ­tett senkinek, de vĂ©gig fent volt a kezem A szokásos Masta baleset várhatĂł volt, itt nincs is mit tenni, ha lassan mĂ©sz akkor hátulrĂłl tolnak meg, ha gyorsan mĂ©sz a fĂĽvön vagy a dombon csĂşszol meg. PrĂłbáltam tĂşlĂ©lni... Valahogy nálam mindig az van, hogy az első hullámot sikerĂĽl kikerĂĽlni, kicsit megnyugszom, Ă©s akkor kapok telibe valakit, aki a balesettől már 2-300 mĂ©terre pörög Pedig az időmĂ©rőn mĂ©g remĂ©nykedtem, majdnem egy 3:17 is összejött, de ahogy a bajnok csapattársam mondta: a versenyen kell bizonyĂ­tani

Babinszki Gábor
HiányĂ©rzetem maradt a kvalifikáciĂłt illetően, bennem maradt 1 mp. ĂŤgy utĂłlag bosszant hogy mindegyik balesetben benne voltam mert ettől eltekintve stabil Ă©s jĂł versenyem volt. A rajtnál elhatároztam hogy belĂĽlről jĂłl lerajtolom a fĂ©l mezőnyt ( ) erre valaki elfĂĽstölt előttem Ă©s jobbra hĂşzĂłdott elĂ©m. Balra prĂłbáltam kerĂĽlni, meg is lett volna de sajnos GabĂłt oldalrĂłl meglöktem Ă©s mindketten dobtunk egy piruettet. A hibámat a Masta után helyrehoztam, ugyanis a roncsok között utat törtem neki. shift-r. 100 mĂ©ter után Ăşjra roncsok, balra prĂłbálok kerĂĽlni, hátulrĂłl kaptam egyet megint. shift-r. Itt már szerintem utolsĂł előtti voltam, gondoltam innen szĂ©p nyerni, hát vĂ©gigmegyek már... Janit ĂĽldöztem, akit a Masta előtt szĂ©lárnyĂ©kbĂłl elkaptam egy aprĂł hibája után. Innentől egĂ©sz nyugodt versenyem volt, egyszer hibáztam egy aprĂłt (már megint) a Mastában, ekkor Portion elment, de pár kanyarral kĂ©sőbb visszaadta a pozĂ­ciĂłt. Az utolsĂł körre Sárai Robi kerĂĽlt elĂ©m, a nagy erőlködĂ©sbe sok hiba csĂşszott, csak Ăşgy tudtam leelőzni hogy a vĂ©gĂ©re elkezdett dadogni benya hiányában a V12-ese. Spa marad nekem nemszeretem verseny.

Porczió László
Ez egy nagyon szar verseny volt számomra. Az időmĂ©rőn ugyan pb-t mentem de mĂ©g volt benne rendesen. A 10 helyről rajtolhattam nem is volt gond a Masta kombináciĂłig amit Reszesz valamiĂ©rt mĂ©g nálam is sokkal lassaban vett, emiatt beleálltam a fĂ©kbe, el is rántottam Ă©s jĂłl el is szálltam. De az igazi baj csak ezután jött ugyanis a mögöttem lĂ©vők nagy többsĂ©ge vagy belĂ©m jött vagy a belĂ©mjöttekbe reset után mĂ©g akadt aki Ă©pp akkor Ă©rt oda Ă©s az is belĂ©m trafált. Ezután mĂ©g elengedtem akit Ăşgygondoltam közvetlen miattam szállt el majd a mezőny vĂ©gĂ©ről folytattam. Ezután előttem megint törtĂ©nt valami balhĂ© Ă©s Ăşgy vágtam át a roncsok közt mint Tom Cruise a Mint a villámban KĂ©sőbb Májer Tomit sikerĂĽlt megelőznöm, majd Babinszki után eredtem, mikor hibázott meg is előztem de sajna kicsivel kĂ©sőbb Ă©n is hibáztam Ă­gy visszaelőzött. A verseny vĂ©ge fele több hiba is becsĂşszott Ă­gy sajnos csak a 11. hely jött össze.

Posta János
Három futam után azt hiszem kijelenthetem, ez nem az Ă©n Ă©vadom... És nem a Honda miatt. Tegnap este is Ă©ppen csak odaĂ©rtem a rajtra. Előzetesen remĂ©nykedtem, hogy 22-es köröket tudok majd szállĂ­tani a versenyen, de ez nem jött össze. SzĂ©tesett voltam magamtĂłl is, aztán a Mastai MĂ©szárlás se segĂ­tett... KĂ©sőbb Captain hozta rám a szĂ­vbajt ugyanott (szĂ©lárnyĂ©kbĂłl előzĂ©s? haha). Gabi is kergetett egy-kĂ©t körön keresztĂĽl, amĂ­g el nem dobtam az utolsĂł szektorban a dombok között (Blanchimont?). A sors kemĂ©ny prĂłbatĂ©tel elĂ© állĂ­tott, mert következett mĂ©g egy motorcsere Ă©s egy Ăşjabb kiábrándĂ­tĂł pörgĂ©s. AzĂ©rt bedöcögtem. Az utolsĂł három köröm, mondjuk, hogy elfogadhatĂł volt (25s, 24s, 23s). Grat az elejĂ©nek, szĂ©pen mentetek.

Soós Gábor
EzĂşton kĂ©rek elnĂ©zĂ©st a tegnapi ámokfutásomĂ©rt, főleg a rajtĂ©rt Brixel LacitĂłl, nem direkt volt, a masta után törtĂ©ntekben azĂ©rt Captain is benne volt szerintem, már ami a mi ĂĽtközĂ©sĂĽnket illeti, persze nekem is illett volna jobban lelassĂ­tani sárga zászlĂłnál, de már azt hittem átĂ©rtem a veszĂ©lyes zĂłnán, amikor elĂ©m gördĂĽlt Ă©s lezárta az utat.


http://hgplm.gtr-masters.hu/