Hockenheim GP eredmnyek

Kiss Zoltán Emlékkupa, Hockenheim, 2007. 03. 13.


rszletes nzet

Varga Ádám (Eagle T1G) nyerte Hockenheim nagydjt. Varga Ádám a 1. helyrl rajtolva Kis Richard eltt rt clba a „Kiss Zoltán Emlékkupa” 2007. 03. 13.-i futamn. A dobog harmadik fokra Szegletes Gábor llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Varga Ádám futotta.


logo


Verseny (21 kr, 143 km)


# versenyz aut versenyid
1. Varga Ádám / Ferrari Eagle T1G 39:42.153s
2. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 +7.281s
3. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 +36.051s
4. Ulrich Tamás / Honda RA300 +42.575s
5. Posta János / Historic BRM P115 +54.723s
6. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 +56.311s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +1:11.998s
8. Brixel László / Fácán Eagle T1G +1:24.829s
9. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 +1:25.989s
10. Porczió László / Historic Lotus 49 1 kr
Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 4 kr
Vörös Tamás / Ferrari 312 6 kr
Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 12 kr
Niebel Zoltán / Lotus 49 20 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Varga Ádám / Ferrari Eagle T1G 1:50.695s
2. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:50.965s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:51.258s
4. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:51.399s
5. Ulrich Tamás / Honda RA300 1:52.860s
6. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:52.890s
7. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 1:52.939s
8. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:53.231s
9. Porczió László / Historic Lotus 49 1:53.264s
10. Brixel László / Fácán Eagle T1G 1:53.533s
11. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:53.799s
12. Niebel Zoltán / Lotus 49 1:54.375s
13. Posta János / Historic BRM P115 1:54.685s
14. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1:55.547s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Varga Ádám / Ferrari Eagle T1G 1:51.534s
2. Ulrich Tamás / Honda RA300 1:52.321s
3. Kis Richard / ZSÍR Honda RA300 1:52.526s
4. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:52.556s
5. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:52.836s
6. Porczió László / Historic Lotus 49 1:53.276s
7. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 1:53.345s
8. Brixel László / Fácán Eagle T1G 1:53.521s
9. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:53.729s
10. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:54.041s
11. Posta János / Historic BRM P115 1:54.272s
12. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:54.449s
13. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1:55.547s
14. Niebel Zoltán / Lotus 49 2:25.071s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Varga Ádám
Nekem nagyon sima versenyem volt az Eagle-el. Az időmérő végén meglepődve vettem észre, hogy az ászok gyenge kocsikkal jöttek. Elösször nem értettem a dolgot, majd beugrott, hogy Zandvoort után azért döntöttem az Eagle mellett, mert számoltam Zolee Ferrarijával is. A rajt úgy történt, ahogy vártam. Szeglet könnyedén lerajtolt, mint ahogy azt vártam. A T1-et nagyon óvatosan vettem, mert nem tudtam, hogy Szegleten kívűl ki merre jár. Az első körökben Szeglettel jókat csatázgattunk. Fantasztikus érzés volt látni, hogy nincs az a hátrány, amit az Eagle az egyenesben össze ne tudott volna nekem szedni. Kb. ilyen érzés lehetett Schuminak a világverő Ferrariban ülni. Végül a stadionrészen Szeglet elfékezte magát, ekkor végérvényesen elmentem mellette. Ricsi tisztes távolból követett, és még 2 hiba is belefért a stadionrész bevezető kanyarjában. Fantasztikus érzés volt, hogy mennyire gyorsabb volt az Eagle. Pl.: A stadionrész 2. kanyarjában nem is csikorgott a kerék, olyan óvatosan fékezhettem, egyszerűen nem volt szükség rá, hogy siessek, az autó minden hátrányt összeszedett nekem. Köszi a gratulációt fiúk, de ez most egyértelműen az autót illeti, és nem engem. Összeségében a Kyalami versenyemet elvette a szerver, és most ezzel az autóval visszaadta. És még jobban is jártam vele, mert Kyalamiban nem tudtam volna nyerni. Nagyon megható volt, amikor a mezőny megállt Zolee “sírja“ elött. Isten veled cimbi!

Kis Richard
Várakozásaimmal ellentétben nem is lett annyira vészes a tegnapi Hocken, ahhoz képest hogy a múlt heti edzősmeccsen rendre eltángáltak Brmmel. Akkor még úgy gondoltam hogy nem is jövök egyáltalán, kihagyom ezt a futamot, Spá után a technikásabb pályákon majd ismét beleadok mindent. Spát is nagyon rühellem.. Hétvégén átnyergeltem Hondára, és újból láttam esélyt egy jobb szereplésre. Bár nagyon féltem hogy a japán technika megint cserbenhagy... A rajt nekem teljesen átlagosra sikeredett, szerencsére nem jött nekem 1 ferrari sem minta múlt héten, helyettem inkább a Szabit választották. Elsőként forduló Szeglettel és Adámmal probáltam meg tartani a lépést, de úgy voltam vele hogy nekem jó a 3dik hely is, meg eléggé nagyokat csatáztak elöttem pár körig, gondoltam kis szerencsével még kiütik egymást, aztán szépen elslisszolok, de nem így történt. Ádám végülis elment a SaSsal, faképnél hagyva Szegletet, ezután pár körrel Szeglet csúnyákat hibázott, így könnyedén elmentem mellette. Utána már csak unalmas körözgetés volt az egész, 3x is hibáztam, ebből 1 volt igazán zürős, a stadionrészben megpörögtem a Hondával, de annyi elönyöm volt hogy igazán nem lettem ideges tőle... A rajtbaleseteke okozó delikvenseknek pedig tudnám javasolni hogy nyomjanak vagy 15-20rajtot minden futam elött a gép(ek) ellenében... és aztán godolják végig hogy az emberi söffőrök ált. ovatossabbak nálunk a T1 elött, így kaphatnak némi segítséget az első féktáv felmérésében, ezt én is mindig megjátszom A futam végén a megemlékezést közben kiváncsi lettem rá hogy Tesa vajon “letúrt“ volna-e, ahogy ő mondaná arra jutottam hogy 2. helyem biztossan az ővé lett volna ha csak az időket nézzük....

Szegletes Gábor
Az időmérőm nagyon jól sikerült, nem számítottam ilyen jó időre. 500-at tettem rá, hogy felrobban a Honda. Rajtom is jól ment, és az első körökben jókat csatázgattunk Ádámmal. Nagyon korrekten ment, semmiképpen sem akart balhét. Aztán egy sárga zászló elvonta a figyelmem, hibáztam, és hirtelen felpörögtek az események. Megjelent Ricsi a tükörben a semmiből, majdnem nekem is jött mert ugye nem jelezte a játék én meg bementem a pályára. Azután előzött, akkor is hibáztam, majd mégegyszer T1 kigyorson. Azt hiszem én vagyok az első ember ott. Innentől üldöztem Ricsit, de felrobbant a motor, fizetek magamnak egy 500-ast. Féltávnál voltunk, és már 11 ezerig sem igen forgattam ki, az igen széttagolódott mezőnyben megtehettem. Begurultam a célba, harmadikként. Csak rajtam múlott, hogy nem másodikként, vagy akár elsőként. A tiszteletkörben (is) megálltunk Zolee sírjánál, ahol pár gázfröccsel és “raise arm“-mal emlékeztünk rá, nagyon megható érzés volt. A futam végén megválasztottak versenybírónak, köszönöm a bizalmat! Ezután tőlem is félni kell. : ) Gratulálok Ádámnak és Ricsinek, megbízhatóságban klasszisokkal előbb járnak, mint én, és természetesen gyorsak.

Ulrich Tamás
Ahhoz képest hogy megint nem mentem előtte semmi egész jó volt! Volt pár hiba sajnos de viszonylag elég gyorsan mentem a versenyen úgyhogy jó most ez a negyedik hely a hondával! Várom spa-t!

Posta János
Múlt héten nem igazán ment itt nekem. Tegnap szerencsére már a szabad edzésen megtaláltam a bejövős setupot, ami végül egy néhány helyen módosított default Milano-cucc volt. Reméltem, hogy összejön vele az 1:54 teteje, versenyen pedig stabil 1:55-ök. Mint kiderült még több is volt benne, úgyhogy - múlt heti önmagamhoz képest - egész jó tempót tudtam menni. Az időmérőn az utolsó sor persze abszolút nem volt meglepetés. A rajt után T1-ben belső íven fordultam, olyan óvatosan, hogy Balázs lazán körbeautózott... Az első körökben várható volt néhány kicsúszás, úgyhogy nem aggódtam igazán. A verseny kétharmadát egy bolyban töltöttem, egy pillanat pihenő nem volt. Amikor UTomi végre előreszaladt, a többiek (Gyula, SGabi, VTomi) pedig hátramaradtak, azt hittem nyugi lesz és bekocogok ötödiknek. Természetesen nem így lett, mert Captain kínosan gyors tempóban jött fel rám, és ahogy kimatekoztam magamban, az utolsó körben el is ment volna mellettem. Volt olyan mákom, hogy hibázott egy kicsit, így megúsztam egy közepesen szoros befutóval :) Hibának nem sok helye volt ezen a versenyen, egyszer azért a stadionbejáratnál kicsit kimentem a fűre, illetve a T1-ből is volt egy izgalmas kijövetelem vmikor. Örülök, hogy túl vagyunk ezen a pályán.

Babinszki Gábor
PB-t futottam a qualon, és a rajtom is jó volt. Az Ostkurve előtt sajnos a jobb hátsó kiért a fűre és csúnyán eldobtam a gépet, shift-r és folytatás az utolsó helyről. Kicsit elkenődtem, mert vagy 10 mp-el voltam lemaradva a mezőnytől, de szinte mindenki hibázott előttem és szépen lassan araszoltam egyre előrébb. BxL mögé érkezve tudatosult bennem hogy mennyire lassú a Ferka a hosszú egyenesben, Laci simán elment, a stadionban meg utolértem. Ezt játszottuk pár körön át mikor megpördültem és megint lemaradtam. Vörös Tomi hibája után megelőztem, majd keményen védeni kellett a pozícióm, aztán Tomi eltűnt mögülem. A végére utolértem Janit is, de sajnos a stadionban megcsúsztam és megpördültem. Így is ez lett a leggyorsabb köröm a versenyben, sajnálom a piruettet mert szerintem elkaphattam volna Janit, és meglett volna egy szép új pb is. Gratulálok Ádámnak, és mindenkinek aki elrajtolt. Remélem Nibi “megfertőződött“ és jön még velünk versenyezni.

Soós Gyula
Először is köszönet a UPC-nek, hogy a verseny idejére biztosított olyan sávszélt, hogy gond nélkül végig tudtam menni. Az edzésem nagyon nem ment, nem is erőltettem, pár kör után versenyre feltankolva körözgettem. Rajtnál sem igyekeztem előre, biztos voltam benne, hogy lesznek kicsúszók, így pár helyet előre is jöttem. Elég jó tempót tudtam volna menni, csak az Ostkurve-al gyűlt meg a bajom. Edzésen megszoktam hogy későn fékezek, berögzült, és a teletankolt kocsit néhányszor csak a kis szervízúton tudtam átterelni az elsó egyenesbe. Ha hibáztam, mindig Zolee tanácsai ugrottak be, aki jó csapattárshoz méltóan igyekezett minden tudását átadni nekem. A vége felé már belenyugodtam a 9. helybe, amikor egy kormányhiba (tesómnál) és egy felrobbant motor (BxL) hozott nekem 2 helyet. A végén megható volt a sírkő előtti gyülekező. Isten Veled mégegyszer kedves csapattársam!

Brixel László
Nekem nagyon nem ment ma. Az 1:52.5-ös PB-nél több, mint egy mp-cel gyengébbet tudtam csak menni. A versenyen a második körben összeütköztünk Porció Lacival, asszem lehettem volna óvatosabb is, de olyanokat csúszkált előttem, hogy nem tudtam, merre kerüljem ki. Elnézést kérek az esetért, és várom a versenybíróság döntését. Aztán kisebb hibák mellett aránylag egyenletesen közeledtem a középmezőnyhöz, és kezdtem élvezni a versenyt, drukkoltam, hogy a benya elég legyen, erre az utolsó körben eldurrant az Eagle. Ezután már nem volt esélyem nyolcadiknál jobb helyen végezni.

Soós Gábor
Elég bosszantó és kiábrándító, ha az ember végig gürizi a versenyt, 6 körrel a vége előtt stabil 4. helyen helyen halad, aztán az átkozott kormány miatt dobja el a gépet, persze 320-nál féktávon, olyan düh öntött el hirtelen, hogy már nyúltam az esc felé, csak azért mentem tovább, mert ott akartam lenni a végén a tiszteletadásnál. A verseny közepén nagyon tetszett mikor Janival csatáztunk 4-5 körön keresztül, féktávon nem mertem előzésbe kezdeni, így 2-3 kör megfigyelés után úgy döntöttem az Ostkurve után a szélárnyékot kihasználva előzök, sikerült. Vörös Tomival is volt több izgalmas csatám a verseny alatt ( Tomi nem gond, ha hibázol és kilöksz valakit, bárkivel előfordulhat, de sztem az a minimum, hogy lelassítasz és visszaengeded magad elé).

Porczió László
Bár gondolkoztam, hogy Hondával indulok de annyival gyengébb időt mentem vele, hogy mégis Lotus lett belőle. Az időmérőn hoztam is a szokásos időmet így a 9. helyről indulhattam. A rajt után nemsokkal már a 4. helyen voltam aztán jött a szokásos bénázgatásom, Brixel Laci le is koccolt ,de szerintem nem volt hibás mivel nem voltam ura a járműnek Ezután viszont még dekoncentráltabbá váltam és sorozatosan hibáztam, pár körrel a rajt után már az utolsók egyike voltam, egyszer Brixel Balázzsal úgy koccantam, hogy közelében reseteltem, ha én voltam a hibás ezért bocs. Végülis megint lekörözötté váltam és az utsó befutóként értem célba. Mégis jó, hogy nem kellet feladnom, hiszen így ott lehettem a Zoleenak szánt tisztelgésen.

Vörös Tamás
Hát nem ment a verseny, már az elején kiütöttem Szabit, remélem nem haragszik rám ezért. Aztán egy darabig úgy tűnt, hogy elkaptam a ritmust, de egyre több hiba következett, elég rendesen visszaestem, majd az Ostkurve-ban jól elszálltam, és ezen a ponton úgy éreztem, hogy elég volt. Bocs mindenkitől. Isten nyugasztalja Zolit.

Niebel Zoltán
Hehe, érdekes egy játék! Az időmérő: Nem voltam utolsó! Jupijééééé! A futam: Gőzöm sem volt h mekkora helyet kell hagyni egymásnak! És sikerült bekerülnöm a csetepatéba! De -ul megoldottam... megtetszett a fal! Aztán a kör végén lerongyoltam, és már boxba mentem (esc/enterrel) mikor eszebejutott h van valami javítás is! Talán shift+r?


http://hgplm.gtr-masters.hu/