Avus (1959) GP eredmnyek

Addon Cup, Avus (1959), 2006. 03. 15.


rszletes nzet

A 2006. 03. 15.-n rendezett Avus (1959)-i viadal gyztese Juhász Tamás lett. A „Addon Cup” versenyn a msodik helyet Posta János, a harmadikat Brixel László szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Juhász Tamás futotta.



Verseny (10 kr, 106 km)


# versenyz aut versenyid
1. Juhász Tamás Eagle T1G 22:56.430s
2. Posta János Honda RA300 +15.773s
3. Brixel László Eagle T1G +17.950s
4. Varga Ádám Ferrari 312 +24.200s
5. Fejes Gábor Eagle T1G +1:36.326s
Rajnóki Tibor Eagle T1G 7 kr
Szegletes Gábor Honda RA300 7 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Juhász Tamás Eagle T1G 2:12.794s
2. Rajnóki Tibor Eagle T1G 2:13.763s
3. Szegletes Gábor Honda RA300 2:14.822s
4. Brixel László Eagle T1G 2:15.576s
5. Fejes Gábor Eagle T1G 2:16.432s
6. Posta János Honda RA300 2:17.340s
7. Varga Ádám Ferrari 312 2:18.396s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Juhász Tamás Eagle T1G 2:14.102s
2. Rajnóki Tibor Eagle T1G 2:14.922s
3. Szegletes Gábor Honda RA300 2:16.004s
4. Brixel László Eagle T1G 2:16.755s
5. Fejes Gábor Eagle T1G 2:16.841s
6. Posta János Honda RA300 2:17.418s
7. Varga Ádám Ferrari 312 2:18.138s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Juhász Tamás
Az időmérőn sikerült szélárnyék nélkül mennem egy 12-es időt, ugyhogy elégedett voltam. Kicsit tartottam attól, hogy a motor nem fogja bírni végig, ennek ellenére jól teljesített. A kicsúszás után is sikerült felzárkóznom az első helyre, ezért teljesen elégedett vagyok. Az első körökben nagyon jót csatáztam Szegletes kollégával! Gratula mindenkinek!

Posta János
Veszett egy verseny volt A rajtnál beragadtam Laci mögé, de így legalább kimaradtam az első kanyar izgalmaiból Hamar kiderült, hogy Ádám nem tud utólérni és Gabónak is kevés lesz a 10 kör, úgyhogy igyekeztem nyugodtan tempózni. Amikor Juha utólért, úgy ment el mellettem mintha álltam volna. Nagyjából így előzött volna Yoda és Szeglet is... Szerencsém volt, hogy Lacinak támadt egy kis gondja a végén, így megkaparinthattam a második helyet. Szép ez a dobogó, de két hét múlva, Halle sokkal érdekesebb lesz

Brixel László
Első dobogós helyezésem a HGPLM-ben, azt hiszem annak köszönhetem, hogy sokat teszteltem Avust, leginkább setup-ok tekintetében. Sajnos a vezetői hibákat itt sem tudtam elkerülni, de legalább (hozzám képest) jó köridőket produkáltam. A vége felé sikerült szűkre vennem a Nordkurve előtti kanyart, és megkoccantottam a fákat, ezzel jelentős hátrányra téve szert. El is húzott Jani és asszem SzegletG is, és bár utánuk eredtem, már nem volt annyi kör hátra, hogy Janit behozzam. Juha pedig, ahogy kell, lelépte az egész mezőnyt a 2:12-es köridőkkel .

Varga Ádám
Hál istennek túl vagyok életem legesélytelenebb, legunalmasabb, leghülyébb versenyén, ezt is kipipálhatom. Összeségében nekem ez a verseny olyan volt mint egy kávéházi beszélgetés 2 kanyarral megspékelve. Én csak mentem, ha jött valaki félreálltam, a chatet olvasgattam, és nagyritkán kanyarodtam egyet, de ha ezért pontot kapok, akkor ott a helyem.

Fejes Gábor
Allitolag a palya 2 egyenesbol es 2 kanyarbol all. Nekem az utolso ket korben sikerult egyeb helyeket is felfedeznem... Ennek koszonhetoen egy rom volt az autom, a visszapillantoban csak azt figyeltem, mikor huz el mellettem szelarnyekbol egy mezogazdasagi vontato... A palya egyebkent rendkivul unalmas, magamtol sose versenyeznek ilyenen. Akkor inkabb mar oval!

Rajnóki Tibor
Hát ez a pálya! De legalább nem kell rá nagyon trenyázni! A versenyem már az első kanyarkombi előtt megpecsételődött, mert szélárnyékban játszogattam a sassal 330-342 között, mit bír , de aztán nem tartottam elég távot, Juha meg fékezett egy keményet én meg beparáztam és próbáltam nem elkaszálni. Sikerült is, de a szalmabálában landultam. A shift+r után végülis az élet adott még 1 esélyt, de én ismét nem éltem vele! Szóval egy kigyorsításnál betettem a gépet a susnyásba! Szóval még akár jó is lehetett volna, ha nem vagyok ilyen ÖKÖR!

Szegletes Gábor
Nekem tetszett ez, nem mondom, hogy itt lehet megtanulni GPL-ezni, de ha már kell egy ilyen “szélárnyékozós“ pálya, inkább ez mint egy ovál. A rajt király volt, jól is ment az egész, aztán Juhával ütköztünk, visszaestem, ő bevárt, de nem tudtam élni a lehetőséggel mivel az egyenesben kicsúsztam Nem szabad vezetés közben írogatni. Halléra is lehet benézek.


http://hgplm.gtr-masters.hu/