Zandvoort GP eredmnyek

16. kupa, Zandvoort, 2008. 03. 11.


rszletes nzet

Balog Szabolcs bizonyult a legjobbnak a „16. kupa” sorozat 2008. 03. 11.-n rendezett Zandvoort-i futamn. A msodik helyen Szegletes Gábor futott be, mg a harmadik pozcit Varga Ádám szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Balog Szabolcs futotta.



Verseny (27 kr, 113 km)


# versenyz aut versenyid
1. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 38:17.444s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +27.738s
3. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 +50.197s
4. Krajsek Milán / ZORRO Cooper T81B +1:03.733s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:20.560s
6. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +1:22.560s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +1:26.037s
8. Posta János / Historic Honda RA300 1 kr
9. Sárai Róbert / Brabham BT24 1 kr
10. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 1 kr
11. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1 kr
12. Porczió László / Historic BRM P115 1 kr
13. Pechnig Rezsö / Brabham BT24 2 kr
Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 4 kr
Kis Richard / ZSÍR BRM P115 19 kr
Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 23 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:23.877s
2. Krajsek Milán / ZORRO Cooper T81B 1:24.183s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:24.502s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:24.872s
5. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:25.192s
6. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 1:25.321s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:26.041s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:26.423s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:27.141s
10. Sárai Róbert / Brabham BT24 1:27.494s
11. Pechnig Rezsö / Brabham BT24 1:27.792s
12. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 1:27.844s
13. Porczió László / Historic BRM P115 1:28.095s
14. Posta János / Historic Honda RA300 1:28.122s
15. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:28.409s
16. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:24.172s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:25.096s
3. Krajsek Milán / ZORRO Cooper T81B 1:25.187s
4. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:25.418s
5. Varga Ádám / Ferrari Honda RA300 1:25.798s
6. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:26.176s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:26.180s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:26.875s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:26.997s
10. Sárai Róbert / Brabham BT24 1:27.415s
11. Soós Gábor / Tornádó Ferrari 312 1:27.784s
12. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:28.121s
13. Posta János / Historic Honda RA300 1:28.135s
14. Porczió László / Historic BRM P115 1:28.727s
15. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:29.272s
16. Pechnig Rezsö / Brabham BT24 1:29.737s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Kellemes versenyem volt! A Kyalamiban saját magamtól elszenvedett vereség után kellett ez a siker! Az időmérőn elsőre csak annyit szerettem volna hogy legyen egy 1:23 as köröm ami végülis sikerült de éreztem hogy sokkal több van benne. Utolsó mért köröm nagyon közel lehetett volna a WR - hez de elrontottam a kört és bántott azért a dolog. A rajtra nagyon figyeltem nehogy hátulról Szeglet meglepjen és megelőzzön mert akkor nagyon nehéz dolgom lett volna, így viszont a saját ritmusomban autózhattam. Nem volt semmi gondom a lekörözöttek sem bántottak() én se hibáztam az autó is bírta szóval remek volt! Kíváncsian várom Spát!

Szegletes Gábor
Edzésen jött ami jött, ennyit tudtam most felmutatni, eszi nem eszi. Milán és Szabi vastagon jókat mentek, maradt a harmadik hely. Rajtnál előrejöttem a másodiknak, de első körben bizonytalankodtam. Szabira próbáltam minden erőmmel tapadni, hátha hibára bírom, de veszett fejsze nyele volt, már akkor, a második körben. Maradtam mögötte, második mért köröm talán egy 25,3x volt, ez nálam jónak számított, és ő sem távolodott. De a BRM-en nagyon elmelegedtek a gumik, sokkal jobban, mint vártam, vagy mint akartam. Aztán hibáztam T1-ben, sajnos nem épp a gumik miatt, egyszerűen nem jól akartam befordítani. Lehető legjobb helyzetbe sikerült magam hozni, Milán és Ricsi annyira mögöttem, hogy egy körben többször el kell hogy vegyék miattam, gumik mint a láng, Szabi meg vigyorogva vigyorog. Hibázgattam, meg hűtöttem a gumikat. Milán erőből megelőzött Cooperrel a célegyenesben, horror. Aztán 150 köré csökkent a BH, 130 köré a többi, és vmit tudtam menni. Milánnak is ezer gondja volt, Ricsi közben kilépett (?), így megint ajándékba kaptam a második helyet. A célban a +29-es vagy milyen tábla kiábrándító volt. Dicséret illeti Szabit, aki jól ment és élt a lehetőséggel. Köszönet illet minden lekörözöttet, abszolút semmi gondom nem volt senkivel. Az idénynyitót nem számoljuk, 1:0 Szabinak.

Varga Ádám
Az egész időmérő alatt finoman állítgattam a kocsit, hátha így az utolsó percben sikerül megszüntetnem a bal hátsó kerekem túlmelegedését. A problémát nem sikerült megszüntetni, így inkább visszatértem az eredeti változathoz. Egyébként köridőben csak a régi Hondás PB-met sikerült elérnem, és 0,002 mp-el megjavítanom. Nevetséges, de csak magamat okolhatom, mert az elmúlt két hétben megint nem jól osztottam be a szabadidőmet. A versenyemre lényegében az volt a jellemző, hogy ami szerencsét elvett tőlem a szezonnyitón Fortuna, azt most visszaadta. Rögtön a rajt után Vörös Tomi bal hátsó kereke füvet ért és megpördült. Az elején még aggódtam Gyula miatt, mert hiába tartottam a távolságot, de tudtam hogy egy hiba, és máris mögötte vagyok. Végül szerencsémre lemaradt. Innentől kezdve nyugodt volt a versenyem, láttam Ricsit kicsúszni, és máris a 4. helyen voltam. Aztán a verseny végén Milánt is sikerült lehagynom, miközben tért vissza a pályára. Mivel a 3. hely nagyon csábító volt számomra, próbáltam kicsit felébredni a melankólikus autókázásból, de megintcsak szerecsémre Milán is lemaradt. Innentől márcsak nyugodtan beautóztam a célba a 3. helyen.

Krajsek Milán
Az időmérő kifogástalan volt: 7. körben két tizedet javítottam, a pb.-men. Szabi fényévekre, nem volt értelme tovább erőlködnöm, versenyre tankoltan köröztem tovább. A verseny elején még úgy nézett ki, esélyes lehetek a BRM-ekkel szemben. Szeglet a rajt után, T1 féktávon befurakodott. Pár körrel később kicsit hibázott (vagy a váltója), beszorultam mögé, amitől Ricsi is a nyakunkra mászott. A BRM szendvicsben nem hallottam a saját motorhangomat (ha tud erre valaki megoldást, szóljon legyenszives, Solitude óta szenverdek ettől). Volt pár pozíció csere, némi laggal fűszerezve. Ricsi kilépett a trióból . Szegletet követtem 2-3 mp háránnyal. Észrevettem, hogy nem forul a gép jobbra, koppanásig tekerve sem. Sorra buktam a tizedeket az első meg az utolsó kanyarban. Már sejtettem, hogy gond lesz. Feladtam az üldözést, próbáltam becsorogni, 5 kört kellett volna még kihúznom. A kormány hirtelen olyan 45 foknál gondolta jónak az egyenes állást, amivel nem tudtam mit kezdeni, mentem a dombok közé. A pálya felé vettem az irányt, ahol pont Ádám húzott el, persze vissza is kellett rántanom a fűre, hogy ne legyen gond. Ideges lettem, újrakalibráltam és üldözőbe vettem Ádámot. Egy kolléga megpördült előttem és a kikerülési manőver megadta a kegyelemdöfést a Momo-nak, meg a dobogónak is. Azt is csak a szerencsének köszönhetem, hogy a 4. hely megmaradt. Volt már jobb futamom is, de legalább megint tele vagyok kredittel.

Fejes Gábor
Szeretem az ilyen versenyeket, semmi galiba nem volt korulottem, vegig koncentralnom kellett, mert csapattarsam mindig ott volt a kozelemben. Az elejen kb 2-3mp-re kovettem Captaint, utolerni nem tudtam, azonban probaltam nem leszakadni, hatha lesz valami kis problema, amit kihasznalhatok. Igy is tortent, a valtozas mindossze annyi volt, hogy Gabor kovetett 2-3mp lemaradassal Par korrel kesobb Gyula elonye hirtelen eltunt, es ott termett elottem a latszolag teletankolt, hideggumis autoval, tudtam, csak 1-2 korom van, hogy megelozzem, mert utana felveszi a ritmust, es nem fogom tudni vele tartani a lepest. A celegyenes vegen sikerult is elmennem, aztan csak arra koncentraltam ne hibazzak. 3 korrel a vege elott egy kicsit megremultem, mert husszu es nagy lagom volt, azt vartam, hogy leszakadjak, de kb 3 kanyarral kesobb legnagyobb oromomre megjelentek a versenyzotarsak korulottem. Azonban nem volt minden rendben, mert innentol nem szamolta a koroket, kicsit kaotikus korulmenyek kozott azert behoztam a vasat. Vegul koszonet erte, hogy visszakaptam az 5. helyemet : )

Babinszki Gábor
Nekem nagyon nehéz verenyem volt. először Brabival készültem, de nagyon nem jöttek a jó idők ezért átültem a jó öreg Ferrariba. Az esti gyakorláson új PB is lett, de nagyon melegedett a jobb első ami nem sok jót ígért a futamra. Setupot váltottam, amivel picit nehezebb volt vezetni de kontrollálhatóbb volt a gumik melegedése. A rajtom sima volt, aztán Gyula elkezdett távolodni tőlem, nem tudtam tartani a tempóját, kockázatot meg nem akartam vállalni, a hibamentes befutás volt a cél. Egyszer lement a jobb hátsó a fűre, majdnem pörgés lett belőle de sikerült megfogni, ekkor Gabó elment mellettem. Az egész távot egymás mögött autóztuk végig ezután. Utolértük Gyulát, Gabóval küzdöttek előttem, én tisztes lőtávolból figyeltem mi lesz a párharc kimenetele. Összejött az előzés , majd Gyula megpörgött előttem így nyertem még egy helyet. A végén értetlenül álltam az előtt hogy Portion nem akarja elengedni Gabót, de utólag kiderült ennek is az oka. Örülök hogy túl vagyunk Zandvoort-on és hogy sok értékes ponttal gazdagodtunk.

Soós Gyula
Edzés jól ment, új Cooper PB, a 7. hely is megfelelt. Rajt sima volt, sőt pár kör elteltével megörököltem az 5. helyet. Minden simán ment, távolodtam Gabóéktól, Ádámmal ugyan nem nagyon tartottam a lépést, de nem zavart. Aztán féltáv sem volt, kímélő üzemmód, mégis meghalt a Maserati motor... Reset, Gabó a nyakamba, 2 körig tudtam tartani, mad megelőzött. Még mindig lassú voltam a teletank+hideg gumik miatt, Captain kezdett szorongatni, erre a dombok között egy féknél füvet fogott a bal első, már pördültem is. Vissza 7.-nek, innen már csak arra ügyeltem, hogy ússzam meg körhátrány nélkül. Szóval lehetett volna jobb is, de elmegy ez.

Posta János
Fáradtság okán nagyjából 1 mp-cel maradtam el önmagamtól. Az eredményeket böngészve korántsem biztos, hogy csúcsformát hozva sokkal jobb helyen végeztem volna... Az óvatos rajt után az első két kör izgalmas volt, aztán megelőztem Portiont és Gabit próbáltam megfogni. Sajnos a Tunnel Ost kanyart sikerült egyszer benéznem, így Gabitól picit lemaradtam, csapattársat meg kicsi összezavartam... Miután összeszedtem magam, valahogy közelebb kerültem Gabihoz, de mire kibontakozhatott volna bármiféle csata, ő hibázott én meg simán elzizzentem mellette. Ezután egyenletes tempó futottam. Robi látótávolságban volt ugyan, de kb ugyanolyan köröket mentünk. Aztán ő is hibázott, így ismét nyertem egy helyet. A végéig pedig nem változott semmi - 8. hely, eggyel jobb mint legutóbb : )

Soós Gábor
Well, ez a pálya továbbra sem fog a kedvenceim közé tartozni, nagyon rosszindulatú egy track ez, elég egy aprócska hiba, csak egy picit érjen le a kerék a homokba, máris indul a repkedés. Addig semmi baj nincs ha az aktuális volántekergetőművész az aszfalton tud maradni, de ha egyszer bekerül a homokba, onnan egy örökkévalóságnak tetszik mire kikecmereg, legközelebb hozok ásót is, hátha hamarabb kijutok a vendégmaraszataló, hollandus, homokkal gazdagon fűszerezett, talajszerkezetből. A másik véglet meg, ahol nem homok van, valami fűféle növényzetre emlékeztető vegetáció, amit a jég tulajdonságaival ruháztak fel, olyan csúszós, hogy órákig pöröghet rajta az ember mire visszatalál a helyes irányba. Az edzés olyan lett amilyen, megint unatkoztam fél órát, szerintem bőven elég lenne 20 perc edzés, úgysem a rajtsorrend dönt. A rajtot majdnem elaludtam, valamiért feltételeztem, hogy a bal oldalon fog feltünni a zászlós manuszka, aztán mivel sokáig nem történt semmi, mondom átpillantok a jobb oldalra, hát pont akkor csapódott lefelé, így még sikerült időben elindulni. Versenyen egyébként majdnem kiléptem pár körrel a vége előtt, az utolsó komolyabb hibámnál, de pörgés közben még felpillantottam a pribire, és úgy ítéltem meg még Májer Tomi elé visszajöhetek, így levettem gondosan odakészített újjacskámat az esc feliratú billentyűről. Nem igazán tudom eldönteni mi a mostanában tapasztalható formahanyatlásom oka, de továbbra is a kormányszerkezet az első számú gyanúsítottam, nem ártana beszerezni egy magasabb kategóriásat, ha szeretnék még előrébb kerülni.

Porczió László
Na ez nem az én versenyem volt, igaz BRM-el induva sejtettem, hogy nem sok babér terem. Az időmérőn sikerült pb közeli időt nyomnom a nagy forgalom ellenére is, de ez is csak a 13. helyre volt elég. A rajt BRM-hez képest jól sikerült és az előttem történő kicsúszások miatt a második körre már a 11. helyre kerültem, aztán megin közeledett az a vinnyogó hang amit rühellek, Jani Hondája , gondoltam csapattársként jobb ha nem viaskodok vele úgyis gyorsabb így hamar elengedtem, vesztemre mivel nemsokkal később kicsit megbotlott előttem én az ütközés elkerülésének hevében pedig későn fékeztem és kicsúsztam. A visszaevickélés folyamatában Vörös Tomi érkezett meg mögém és egyből nekem is jött, lehet én voltam a hibás, de mindketten kicsúsztunk erre Tomi ki is lépett, ha én voltam a hibás akkor bocs és várom a büntit. Ezután sem adtam fel és nem is reseteltem a verdát bár éreztem, hogy már nem olyan mint fénykorában,a jobb első és hátsó futómű nem volt százas ahogy a GPLRA jelenti. Gondoltam akkor is végig megyek reset nélkül Rezsőt sikerült megelőznöm, pont előttem pördült meg a célegyenes utáni kanyarban. Ezután jöttek a lekörözők, próbáltam mindenkit elengedni, de emiatt én sem tudtam rendesen menni, így az esély, hogy Majer Tomit utólérjem szertefoszlott. A végén Gabó ért utól figyeltem a pribit és a zászlós embereket is de egyik sem intett kékkel, emiatt azt gondoltam talán valamiért visszaesett és tartanom kell a pozicióm, emiatt bocs. Legközelebb már versenyképes verdával indulhatok.

Pechnig Rezsö
Nos,a verseny várhatoan alakult részemröl. A pályát nem igazán szeretem,a beállitásaim meg régen elvesztek. Másodperc külömbségek vannak a mostani köridömhöz képest,és valahogy nemtalálom a megoldást. Az időmérőn jol szerepeltem magamhoz képest,és hamar megvolt a kivánt idő. A verseny elején probáltam megtalálni a ritmusomat,de két dolog zavart:az ideális iv,meg a pálya. Ugyhogy lassan mindenki visszaelözött,aki még a pályán volt. Azért márcsak becsületböl is megérte végigmenni,föleg hogy azért talán jár valami pont is érte. De tapasztalatszerzésnek mindenképpen jo volt!


http://hgplm.gtr-masters.hu/