Monza GP eredmények

Papyrus Cup, Monza, 2006. 05. 03.


részletes nézet

A 2006. 05. 03.-n rendezett Monza-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „Papyrus Cup” versenyén a második helyet Juhász Tamás, a harmadikat Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (21 kör, 121 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor Eagle T1G 30:54.799s
2. Juhász Tamás Lotus 49 +5.607s
3. Kis Richard Eagle T1G +21.678s
4. RajnĂłki Tibor Eagle T1G +25.470s
5. Fejes Gábor Eagle T1G +29.795s
6. Kiss Zoltán Eagle T1G +46.320s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 +56.022s
8. Posta János Cooper T81B +1:19.050s
9. Sándor Tibor Eagle T1G 2 kör
Brixel LászlĂł Eagle T1G 20 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Eagle T1G 1:27.011s
2. Kis Richard Eagle T1G 1:27.270s
3. RajnĂłki Tibor Eagle T1G 1:27.467s
4. Juhász Tamás Lotus 49 1:27.502s
5. Kiss Zoltán Eagle T1G 1:28.218s
6. Fejes Gábor Eagle T1G 1:29.103s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:29.441s
8. Brixel László Eagle T1G 1:29.765s
9. Sándor Tibor Eagle T1G 1:30.000s
10. Posta János Cooper T81B 1:30.951s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard Eagle T1G 1:27.458s
2. Szegletes Gábor Eagle T1G 1:27.620s
3. RajnĂłki Tibor Eagle T1G 1:27.778s
4. Juhász Tamás Lotus 49 1:27.853s
5. Fejes Gábor Eagle T1G 1:28.483s
6. Kiss Zoltán Eagle T1G 1:28.700s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:29.770s
8. Posta János Cooper T81B 1:31.001s
9. Sándor Tibor Eagle T1G 1:33.106s
10. Brixel László Eagle T1G 1:41.393s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
EdzĂ©sen PB-t mentem, meg az egĂ©sz jĂł szoros volt. Futamon is folytatĂłdtak az izgalmak, szorosan mentĂĽnk, sokáig hiba nĂ©lkĂĽl, aztán Yoda mesternek robbant a motor, jött Ricsi Ă©s jött Ă©s jött aztán kicsit melegedtek a gumik, egy kis hiba, mĂ©g egy kis hiba Ă©s már ott is volt, következett a nagy harc 4 körrel a vĂ©ge előtt. aztán baleset, amiben ő szenvedett Ă©n mentem tovább, majd kĂ©rjĂĽk illetĂ©kes által megtekinteni. Innentől Juha 5 mp-re volt, a 4 kört nyugodtan befejeztem. Nagyon tuti futam volt, lĂ©tszám is volt, harc is volt, dráma is volt. Kösz mindenkinek!

Juhász Tamás
Az időmĂ©rőn nagyon ideges voltam, hogy nem tudok jobbat menni, pár nappal ezelőtt simán mentem jobbakat, most nem tudom mi volt. Lehet nyugodtabban kellett volna prĂłbálni. A verseny viszont nagyon tetszett annak ellenĂ©re, hogy szinte vĂ©gig 2-4 sec-re volt az előttem lĂ©vő. Kb. az első 10 körben amit Yoda Ă©s Ricsi leművelt, azt öröm volt nĂ©zni, hálistennek 1-2-3 sec-re tudtam tartani a tempĂłt. Aztán jött a Ratesz pukija, ettől kicsit erőre kaptam, majd a vĂ©ge előtt láttam, hogy Ricsi már Szegletet is utĂłl Ă©rte, mondtam magamban ez nem normális, kĂ©pes megelőzni Őt is És sajna megtörtĂ©nt a baj, Ă­gy másodiknak Ă©rtem cĂ©lba nagy szerencsĂ©mre. A 3 racer gyorsabb volt ma este, viszont nem Ă©n voltam a peches A stabil hibamentes autĂłzás meghozta gyĂĽmölcsĂ©t. Asszondom profi meccs volt

Kis Richard
Elöször is Ăşgy kezdemnĂ©m hogy nekem ez volt a legjobb verenyem idáig a HGPLMben... Már az időmĂ©rő is irtĂł izgalmasra sikerĂĽlt, ha jĂłl emlĂ©kszem 4en is 1/2 sec. belĂĽl voltunk az elsőhöz kĂ©pest... IdőmĂ©rőn vĂ©gĂĽl is a második lettem ami meg is lepett, 3-4helyre vártam magam... A verseny nagy meglepetĂ©ssel kezdődött, csĂşnyán elrontottam a rajtot 3dik helyre estem vissza az első kanyarig... Az első kör vĂ©gĂ©n elött a Parabolikában Rajnoki Tibi is megelözött InnĂ©t kezdtem meg a felzárkozást, gondolván mĂ©g bármi lehet a nagy kakaskodásban... Versenyböl kĂ©t számomra nagyon izgalamas rĂ©szt emelnĂ©k ki: 1. 16-17dik körben probálom megelzöni R. Tibit, a Parabolikában már kĂ­vĂĽlről akarom megelözni, a cĂ©legyenesbe egyszerre fordulunk, kigyorsĂ­tás jobban jön ki neki Ă©s be is akar jönni elĂ©m. Mák hogy időben Ă©szrevettem mert nekem jött volna! A másik szitu hajszálra ugyanott törtĂ©nt a vĂ©ge elött 4 körrel, Szegletessel Gabival kezdtem volna meg a csatát az első helyĂ©rt Ă©s gondoltam bemegyek neki kivĂĽlről, aztán valahogy összeĂ©rtĂĽnk, pörögtem egy párat, aztán szerencsĂ©re nem lett komoly baja a verdának! A gumik izzotak az eset miatt, a uccsĂł körben Parabolikát is elszurtam... Remek kis verseny volt ez

RajnĂłki Tibor
Sajnálom ezt a futamot, mert Ă­gy már szinte biztos, hogy Ricsi Ă©s Juha között dől el a bajnoki cĂ­m. Nem mintha vĂ©rmes remĂ©nyeim lettek volna - főleg ugye a szemem miatti dolgok rányomták a bajnoki teljesĂ­tmĂ©nyemre a bĂ©lyeget -, de jĂł lett volna, ha a vĂ©ge izgis. De nem, ez van! Juhával egyetemben nekem is katasztrĂłfális volt az időmĂ©rőm. Lehet, nem kellene betonozni, meg földet hányni verseny előtt??? A verseny viszont jĂłl indult, mer a rajtnál le tudtam lĂ©pni Ricsit. Csak ez volt a cĂ©lom, hogy őt magam mögĂ© utasĂ­tsam. Ez ment is 10 körön keresztűl, de aztán inkább elengedtem, mert hátha majd felhĂşz Ă©s közösen betámadhatunk Szegletnek (addig a sok harc miatt rengeteg időt vesztettĂĽnk mindketten). Mikor megelőzött, rá egy körre a nyugisabb tempĂłtĂłl berobbant a verdám motorja... Itt már tudtam, hogy mindennek vĂ©ge. Aztán mĂ©g kĂĽzdöttem Zoleeval teli tankkal nagyon lassĂş voltam, de erre ő is beadta a kulcsot. A vĂ©gĂ©n mĂ©g láttam, hogy Ricsi pozĂ­ciĂłt veszĂ­t, de már nem volt esĂ©ly utolĂ©rni. Grat Szegletnek a visszatĂ©rĂ©shez!

Fejes Gábor
Szamomra mar a verseny elotti pillanatok is izgalmasak voltak, ugyanis megfeletkeztem a startrol, es csak az edzes 30. perceben csatlakoztam. Aztan kiderult, hogy a kormanyom 30 fokos elfordulas mellett gondolja azt, hogy o most kozepen van, johetett a kalibralas. Vegul 2 kor teljesitesevel sikerult nekivagnom a futamnak, oszinten szolva semmi jora nem szamitottam. Elso par korben nem tudtam Zolee-val tartani a lepest, 3-5 mp-el mogotte autoztam. Amikor Yoda csatlakoztott hozzank, szepen elkezdtem ledolgozni a hatranyomat. Sajnos Zolee motorja megadta magat, nem alakulhatott ki a harmas csata. A kezdeti nehezsegek ellenere jo verseny volt!

Kiss Zoltán
ValĂłban jĂł meccs volt,, Ratesz elfĂĽstölĂ©se után beĂ©rtem Ă©s kĂ©sőbb le is előztem majd 5 körön át (11-16 kör) egymás mögött mentĂĽnk GabĂł ---- 2mp ----> Yoda ---- 0.5mp ----> Zolee .. szĂłval 5 körön át mögöttem jött ez a kĂ©t arc Ă©s nagyon izgi volt, aztán az Ă©n motorom is elfĂĽstölt, igy elmentek mellettem ... futam vĂ©ge felĂ© már láttam hogy nem tudom őket beĂ©rni,, igy bekullogtam a hatodik helyen .. Grat Szegletnek a nagyon stabil vezetĂ©séért Ă©s persze a PB-Ă©rt Gratula mĂ©g Sándor Tibinek, mivel első gpl-es futamán lekörözĂ©sekkor nagyon figyelt Ă©s szĂ©pen elengedte a nĂ©pet!! Grat Mindenkinek

Babinszki Gábor
Az edzĂ©sen “Ăşjkori“ GPL-es karrierem legjobb monzai idejĂ©t futottam, aminek nagyon örĂĽltem. Szokás szerint pocsĂ©kul rajtoltam, Ă©s utána GabĂł körről körre egyre távolodott tőlem, Jani meg maradt le a Cooperrel. Stabil 1.30-as köröket futottam, amivel nem vagyok elĂ©gedett, pár napja edzĂ©s közben ment folyamatosan a 29 vĂ©ge is. Hibamentes futamom volt, ennek viszont örĂĽlök. Gratulálok mindenkinek, legközelebb remĂ©lem közelebb leszek hozzátok Ă©s nem lesz ilyen esemĂ©nytelen futamom mint a mai.

Posta János
Mivel az utĂłbbi napokban Cooperrel köröztem Monzán, Ă©s egyre jobban Ă©reztem magam benne, Ăşgy döntöttem, maradok a “csapatnál“. Bár volt egy bevált setupom, az utolsĂł pillanatokban halásztam nĂ©hány beállĂ­tást a netről is. Alison Hine megoldása jött be leginkább, sikerĂĽlt 1:31 alá mennem vele az edzĂ©sen. Ekkor hátra is dőltem, Ă©lveztem kicsit ezt a szemĂ©lyes sikert Mivel nem csak a mezőny eleje, de a vĂ©ge is PB-ket autĂłzott, simán az utolsĂł helyről rajtoltam, ám Lacit Ă©s Tibit sikerĂĽlt megelőznöm az első körben. Laci igen hamar kiszállt, Tibi pedig inkább stabil körökre koncentrált, Ă­gy biztosan tartottam a pozĂ­ciĂłmat. Előttem Babinszki kapitány egyre csak távolodott, Ăşgyhogy beálltam tempomat mĂłdba Ă©s Ă©lveztem az autĂłzást. Annak ellenĂ©re, hogy az autĂłválasztás miatt eleve elrendelt Ă©s esemĂ©nytelen volt a versenyem, nagyon is jĂłl Ă©reztem magam. A Cooper vĂ©gig kezes volt Ă©s otthonos Egy kisebb hibám volt a verseny során, Ă­gy aztán megĂşsztam körhátrány nĂ©lkĂĽl, ami kĂĽlön öröm

Brixel László
Sajnos Ă©letem első “kormányos“ futama nem jött össze. Bár az időmĂ©rőn tök jĂłl mentem, mĂ©g a vĂ©gĂ©n arra is volt időm, hogy a versenysetupot is kiprĂłbáljam, a rajt után hamar elfĂĽstölt a motor, aztán a második körben megint Innen meg, a szabályok alapján felesleges lett volna folytatnom... AmĂşgy nem tudom, mi volt a baj, mert az időmĂ©rőn bĂ­rta a tempĂłt a motor 6-8 körön keresztĂĽl is...


http://hgplm.gtr-masters.hu/