Linktár
GPL 2004 DEMO az összes autó + Watkins Glen
WinVROC segédprogram online versenyzéshez
Pribluda 1.1 szektoridők és gumihőfok kijelzése
GPL Replay Analyser telemetria segédprogram
GEM segédprogram a modokhoz
GPL Rank körrekordok, ranglisták
GPL Track Database pályák
Mirror Zone grafikai frissítések és modhírek
GPL++ segédprogramok, grafikai frissítések
BAPOM programfüzetek, plakátok
GPLEA pályák, autók
GPL-Links linktár
Útmutatók / Linktár
Force Feedback
GPL-ben a Force Feedbacket (FFB-t) core.ini-ben lehet beállítani és finomhangolni, például:
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1 ;Use FF if device has it
force_feedback_latency = 0.0010 ;force feedback latency (secs)
force_feedback_damping = 75.000000 ;force feedback damping coefficient
max_steering_torque = 175.000000 ;steering torque in N in giving max device force
Első szám mindig 1 = bekapcsolva. Második szám, a Latency jelenti a késést. Elvileg ezzel az értékkel lehetne korrigálni azt a késést (hardverest és szoftverest), ami alatt az erő megjelenik a kormányon. A cél az, hogy egyenesben ha kicsit megmozdítod a kormányt, középre álljon be, ne kezdjen a jobbra-balra táncba. Ezt az értéket igazából lehetetlen tökéletesen beállítani, attól is függ, mi fut éppen a gépen, stb... Kell találni egy jó középértéket, amihez hozzá lehet szokni. Mindig a lehető legkisebb értékre törekedj.
Harmadik és negyedik szám arányának eltalálása szintén fontos. Itt a cél az, hogy érezd vele a füvet, padkát, domborzatot, rendesen elkönnyüljön a kormány bukkanó tetején, stb. Az egész arra jó, hogy kanyarban érezd a tapadási határt. Amikor az első kerekek tapadást vesztenek (például túl gyorsan mész be egy kanyarba, és az autó alulkormányzottá válik), akkor is el kell hogy könnyüljön, csökken a középre térítő erő. Ha az autó túlkormányzott, a kormánynak az ellenkormányzást kell segítenie. A második és harmadik számnál a kisebb értékek nagyobb erőt jelentenek a kormányon, erősebb lesz az FFB.
Logitech kormányoknál (G25-nél és DFP-nél biztosan) érdemes levenni a Wingman Profiler / Gaming Software-ben az Edit menü Specific Game Settings pontjában a Spring és Damper Effect Strength-eket nullára, ezek csak feleslegesen interferálnak a GPL által kalkulált erőkkel. Ezek után (persze csak ha a Profilert futni hagyjuk GPL alatt), talán már egy egész korrekt beállítást sikerül összehoznunk.
http://hgplm.gtr-masters.hu/