Le Mans Bugatti GP eredmények

Köztes hetek 1966, Le Mans Bugatti, 2008. 03. 18.


részletes nézet

A 2008. 03. 18.-n rendezett Le Mans Bugatti-i viadal gyõztese Soós Gyula lett. A „Köztes hetek 1966” versenyén a második helyet Krajsek Milán, a harmadikat Szeredi Norbert szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (40 kör, 177 km)


# versenyzõ autó versenyidõ
1. Soós Gyula Ferrari 246 (66) 2.4 69:35.417s
2. Krajsek Milán Lotus 33 Climax (66) 2.0 +5.111s
3. Szeredi Norbert Ferrari 246 (66) 2.4 1 kör
4. Porczió László McLaren M2B (66) 3.0 2 kör
5. Majer Tamás BRM P261 (66) 2.0 2 kör
Posta János BRM P261 (66) 2.0 15 kör
Szegletes Gábor Lotus 33 Climax (66) 2.0 16 kör
Brixel László Eagle T1G (66) 3.0 25 kör
Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 29 kör
Pechnig Rezsö Lotus 33 Climax (66) 2.0 40 kör


Idõmérõ edzés / Rajtrács


# versenyzõ autó köridõ
1. Krajsek Milán Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:41.972s
2. Soós Gyula Ferrari 246 (66) 2.4 1:43.413s
3. Szegletes Gábor Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:44.757s
4. Szeredi Norbert Ferrari 246 (66) 2.4 1:45.723s
5. Pechnig Rezsö Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:47.489s
6. Porczió László McLaren M2B (66) 3.0 1:50.127s
7. Majer Tamás BRM P261 (66) 2.0 1:50.326s
8. Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 1:51.709s
9. Brixel László Eagle T1G (66) 3.0 1:53.196s
10. Posta János BRM P261 (66) 2.0 köridõ nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyzõ autó köridõ
1. Krajsek Milán Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:41.205s
2. Soós Gyula Ferrari 246 (66) 2.4 1:42.118s
3. Szegletes Gábor Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:42.405s
4. Posta János BRM P261 (66) 2.0 1:44.264s
5. Szeredi Norbert Ferrari 246 (66) 2.4 1:45.318s
6. Porczió László McLaren M2B (66) 3.0 1:45.892s
7. Brixel László Eagle T1G (66) 3.0 1:47.243s
8. Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 1:48.323s
9. Majer Tamás BRM P261 (66) 2.0 1:49.644s
Pechnig Rezsö Lotus 33 Climax (66) 2.0 köridõ nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhetõ el

Versenyzõi nyilatkozatok

Soós Gyula
Hát én meg nem is tudom... Milán 1 körön sokkal gyorsabb volt edzésen is, versenyen is, egy darabig üldözött is, bár érezhetően feltartottam a pálya egyes részein, egész jó volt a harc. Aztán a T2-nél volt egy kis koccunk, kicsit beragadtam a homokba, ő meg nemhogy engem elengedett, de bevárta Szegletet. Na jó mondom, majd jönnek ketten, oszt jó lesz. De nm jöttek, egyszercsak valami 30-40 mp előnyöm volt már, aztán visszafelé ekkor csak Janit láttam a pribin, erre ő is leparkolt. Én is vártam kicsit, ekkor olyan 20 mp-re tőle feltűnt a Milán-Szeglet duó, mondom csak megvannak még, hát folytattam. Végefelé Milán közeledett, de elfogytak a körök. Kár hogy nem veszitek komolyan, vagy nemtom, többet érdemel ez a mod. Szóval valahogyan én nyertem Persze tudom, az sem lett volna izgalmas, ha Milán megindul a 41-es körökkel, és csak akkor látjuk mikor leköröz.

Krajsek Milán
Tegnap este valahogy nem voltam képben... Kezdődött azzal, hogy rosszkor indultam az időmérőn (a karmester gépe lefagyott, én meg benéztem ki melyik körben van). Mák, de nem lett belőle baj. A rajtnál, úgy igazán BRM-esen lefullasztottam a gépet, így Szeglet beelőzött. Talán a negyedórás felkészülése miatt, azonnal hiba is lett belőle (ezt többen testközelből megfigyelhették), nem baj, én még kikerültem . Gyula után indultam, pár kör után megérkeztem. Összeakadtunk, mert T2-ben mindketten elég alternatívan választottunk ívet. Én voltam hátrébb, hát bocsánatot szerettem volna kérni, de nem működött a szokásos gomb (nem raktam gplshift-et a 66 alá) Nem baj, majd legközelebb. Kicsit matattam még a gombokkal, közben ügyesen kigurultam a homokba. Nem találtam az egyest(display modifier sincs), de amikor meglett akkor sem akart elindulni. Leégett a kuplung, mire kikászálódtam onnan. Nem baj mert, Gyulát Szeglet váltotta. versenynek nem mondhatóan kergettük egymást különböző hibákba, és viccnek is rossz jellegű előzésekbe. A 2. shift+r után leráztam, és sikerült újra tempót mennünk . Gyula szerény 50mp-re, de nem baj, utólérjük ! Sajna szokásos kedd esti diszkó Szeglettől, féktáv közepén kimarad a képből 3 másodperc. Nem baj, szedtem málnát! Gyula kéken kiírva, hirtelen 25mp-re közeledett, értetlenül néztem a pribire. Hirtelen azt hittem lekörözött amíg nem figyeltem... Szép lassan megszüntek a zavaró körülmények, leszámítva az elbaltázott, pontosabban nem létező verseny setupot. Nem baj mert később, a benzinfogyással ez is megoldódott. Az utolsó 15 kör, az én szemszögemből már majdnem komolynak látszott, csak jópárszor besokalltam. Az utolsó körben megláttam azt, amiért végig hajtottam, Gyula hátsófelét! Megelőzni természetesen esélyem se volt, de legalább a cél után, jól oldalba lökhettem az autóját ! Szóval második lettem, de nem baj mert végülis élveztem! Grat Gyulának a megérdemelt győzelemhez és Norbinak az első dobogójához!

Posta János
A körülményekhez képest nagyon jól mentem tegnap este. A boxkiállás után volt ugyan két kicsúszásom, de (több) kört nem kaptam és BxLacit + Szegletet is sikerült leelőznöm : )

Szegletes Gábor
Első körös katasztrófáért kell elnézést kérnem, valamint Milántól, aki azt hitte, ha bevár, szerezhet pár kellemes percet, ehelyett ott is okoztam pár katasztrófát. Mondom, mostmár csak végigmegyek, de a harmadik helyen érdektelenül körözve ledobott a net.

Pechnig Rezsö
A GPL hibát észlelt,és ezért leállt... A zöld gomb a hiba? Mert akkor nem lépek ki a grid re...


http://hgplm.gtr-masters.hu/