Silverstone GP – „Pro” eredmények

60fps kupa, Silverstone, 2011. 10. 25.


részletes nézet

Oláh Gábor bizonyult a legjobbnak a „60fps kupa” sorozat 2011. 10. 25.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen SoĂłs Gyula futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Oláh Gábor futotta.


logo


Verseny (24 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Lotus 49 34:54.850s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Ferrari 312 +14.574s
3. Posta János / SLP Lotus 49 +16.953s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Lotus 49 +33.969s
5. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G +1:18.724s
6. Kis Richard / ZsĂ­r Cooper T81B 1 kör
7. Csomor Benö / SLP Ferrari 312 1 kör
SoĂłs Gábor / ZORRO Lotus 49 12 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / ZsĂ­r Cooper T81B 1:26.598s
2. Oláh Gábor / IMAS Lotus 49 1:26.617s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:27.014s
4. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.063s
5. Posta János / SLP Lotus 49 1:27.123s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:28.008s
7. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G 1:29.034s
8. Csomor Benö / SLP Ferrari 312 1:31.006s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Lotus 49 1:26.486s
2. Kis Richard / ZsĂ­r Cooper T81B 1:26.896s
3. Posta János / SLP Lotus 49 1:26.952s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:26.971s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:27.409s
6. Soós Gábor / ZORRO Lotus 49 1:27.930s
7. Majer Tamás / 2 Laps Eagle T1G 1:28.972s
8. Csomor Benö / SLP Ferrari 312 1:30.558s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Nekem jĂł döntĂ©snek bizonyult a Lotus Persze tartottam tőle, de mivel az Eagle kevĂ©snek tűnt az előfutam alapján (igaz, az előfutamra 0 gyakkal mentem, nyilván már csak azĂ©rt sem volt olyan acĂ©los az a teljesĂ­tmĂ©ny), a Ferrarit meg alapbĂłl annak tartottam, Ă­gy gondoltam egy Ă©letem egy halálom. WR repik Ă©s saját kĂştfőből valĂł filĂłzás után arra jutottam, hogy mi lenne ha nem használnĂ©k 2es fokozatot, a Lotiban Ăşgyis annyi a nyomatĂ©k cĂ­mszĂłval. A tempĂłm vĂ©gĂĽlis Ă­gy is megvolt Ă©s nyilván kevesebb váltás --> kevesebbet van a motor maxhoz közeli fordulatszámtartományban ill. kevesebb a speedshiftre valĂł lehetősĂ©g, szal azt hiszem tĂ©nyleg jĂł ötlet volt. És miután az int long teszten sem volt gubanc, kezdtem elhinni hogy igenis kibĂ­rhatja. Az időmĂ©rő nem Ăşgy alakult ahogy elkĂ©pzeltem. Márcsak azĂ©rt sem mert kĂ©stem a melĂł miatt, de ami ennĂ©l is nagyobb baj volt az az volt hogy az utolsĂł nekirugaszkodásnál az Avast feldobott egy ablakot hogy ugyan tegyem már fel a Google Chromeot. Ami egyĂ©bkĂ©nt fent van No, ez levitte az fpst Ăşgy 10-15re, vagyis dia, Ă©s akármit nyomkodtam csak nem akart eltűnni. Csak miután visszalĂ©ptem a boxba. És már hiába futottam volna neki Ăşjra, az orrom előtt csapták le a kockás zászlĂłt. Lejárt az idő. Mindez nem kicsit bosszantott, egyrĂ©szt mert majdnem bizonyos vagyok benne hogy kĂĽlönben meglett volna a pole (gyakon 26,1 is volt). MásrĂ©szt meg parázhattam vĂ©gig, hogy nehogy versenyen is előjöjjön. A versenyen aztán hálistennek nem jött elő. Amely a tavaly decemberi hondás vergődĂ©snek homlokegyenest az ellenkezőjĂ©t hozta. A rajt után máris Ricsi elĂ© kerĂĽltem, sztem a Coop vs. Loti miatt. Egyből el is kezdtem szakadni tőle, majd idővel kialakult egy 4-5 secnyi távolság, de aztán azt már tartotta És kb. ennyi. 1x azĂ©rt majdnem bajba kerĂĽltem, a szĂ­vem is majd megállt amikor a Becketts bejáratán, fĂ©ktávon bekapott az eleje. HĂş, voltak ám vĂ©szmanőverek, Ă©pphogy nem csĂşsztam le a pályárĂłl Tehát minden összejött vĂ©gĂĽl, pedig Silverstone nem Ă©ppen a kedvenc pályám, itt annyix szĂ­vtam már... ami pedig a poĂ©n, hogy miután kilĂ©ptem a serverről Ă©s visszalĂ©ptem az xpbe mi fogadott? Az “ugyanteddmárfelakrĂłmot“ ablak VĂ©gig jelen volt sztem, csak utána már nem szĂłlt bele a játĂ©kba.

SoĂłs Gyula
Pro futam ide, fogadkozás oda, egyetlen kört nem sikerĂĽlt futnom mĂşlt kedd Ăłta. ĂŤgy maradt is az edzĂ©sidőmben, de nem voltam elĂ©gedetlen. Igen szoros volt az állás, amĂ­g Ricsi Ă©s Convar nem szállĂ­tották az űridőket, addig öten voltunk 1 tizeden belĂĽl! A rajtot jĂłl elkaptam, jobban indultam az első sornál, de nem volt helyem elslisszolni, fordultam harmadiknak mögöttĂĽk. Eleinte Ăşgy tűnt, nagyjábĂłl tudom tartani RicsiĂ©k tempĂłját, aztán 1-2 rosszul sikerĂĽlt kanyarral 1,5 secre nőtt a kĂĽlönbsĂ©g, Ă©s innen már nem volt visszaĂşt, egyre nyĂ­lt az ollĂł. Nem Ăşgy Janival, aki piĂłcamĂłd követett vĂ©gig! NĂ©ha sikerĂĽlt pár erős körrel 2 secre növelni a távolságot, de annyira határon mentem, hogy be-bejött egy elnĂ©zett fĂ©ktáv, ekkor rendre vissza zárkĂłzott. SzerencsĂ©re nagyon komoly előzĂ©si helyzet nem adĂłdott, egyszer szĂşrt be belső Ă­vre a hangár egyenes vĂ©gĂ©n, de a kanyarban sikerĂĽlt mellette fordulni, Ă©s a kigyorsĂ­tás jobb volt nekem, a következő kanyarban már nem támadott. Mondjuk a tĂĽkrömet gyakran kitöltötte. 5-6 körrel a vĂ©ge előtt megnyomtam, hogy kĂ©nyelmes legyen a befutĂł, volt is már az előnyöm 4 másodperc is, de aztán Ăşjra elkĂłtyavetyĂ©ltem az előnyt, Ă­gy a befutĂłig ĂĽldözött, jöttek szĂ©pen a zöld szektorok a pályán, a legjobb köröm is a 24. lett. Lesz ez mĂ©g fordĂ­tva, ha Ăşgy alakul majd, hogy Convar meg Ă©n (Ă©s persze Ricsi) eldobálunk 1-2 autĂłt, mĂ­g a többiek Lotussal flangálnak!

Posta János
Az időmĂ©rőn nem jött Ăşj PB, de a tempĂłval elĂ©gedett voltam, Ă­gy nem bántott az ötödik rajthely. A rajt is jĂłl sikerĂĽlt, rögtön Gabi elĂ© kerĂĽltem. És rögtön Gyula mögĂ©. Akit aztán a cĂ©lig 1-2 mp távolságbĂłl követtem. Amikor a fĂĽstölgő Ricsit leelőztĂĽk, felvillant a helycsere lehetősĂ©ge, de nem mertem tĂşlzottan erőltetni a dolgot. Lehet, hogy jobb lett volna, mert a hátralĂ©vő 5-6 körben már nem volt több lehetősĂ©gem... Maradt a harmadik hely.


http://hgplm.gtr-masters.hu/